Turnus III (17.07-27.07.2016)

Dzień 4 - Piękna pogoda, piękne przeżycia

Dodany: 2016.07.20

Czwarty dzień zajęć programowych zaczęliśmy od przywitania pięknej pogody, która zachęcała nas do spotkania się z kolejnymi przygodami.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny W.
Dziś dzionek rozpoczęliśmy od Mega Gier: twistera, chińczyka, jengi w rozmiarach XXL. Następnie wybraliśmy się na wycieczkę krajoznawczą do lasu, gdzie szukaliśmy Kubusia Puchatka i podziwialiśmy przyrodę. Później na zajęcia z Instruktorem wybraliśmy się do parku linowego i euro bungee. Wcieliliśmy się w role detektywów na zajęciach detektywistycznych. Dzień zakończyliśmy wspinaczką na wieżę ze skrzynek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki P.
Nasze pierwsze zajęcia odbyły się w lesie, była to gra terenowa GPS. Następnie rozegraliśmy turniej w siatkówkę. Zabawa była świetna! Przed obiadem naszą atrakcją były Mega Gry: twister, jenga, a po posiłku uczyliśmy się jak szyfrować wiadomości różnymi technikami. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w świetnym towarzystwie innych grup.

Ekstremalni, grupa Pani Natalki K.
Dziś obudziła nas piękna pogoda. Po śniadaniu udaliśmy się z inna grupą na wycieczkę do Starych Kiejkut. Gdy wróciliśmy odpoczywaliśmy oraz graliśmy w różne gry na plaży. Przed obiadem odbyły się zajęcia z GPS „Bombowa Gra”. Wieczorem odbyła się dyskoteka w cool clubie na której bawiliśmy się z innymi grupami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rozpoczęliśmy dzień od gry paintballowej Conter Strike. Gra zakończyła się naszym zwycięstwem. Później udaliśmy się do lasu na survival, na których uczyliśmy się budować szałas. Potem odbyliśmy trening speedball z bronią barwiącą. Przed kolacją odbyły się zajęcia z samoobrony, a dzień zakończyliśmy niesamowitą dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu udaliśmy się na strzelnicę paintballową, trenować naszą celność. Później mieliśmy okazję chodzić po linie, a po tych zajęciach był żyroskop. Po obiedzie czekała na nas kolejna atrakcja – waterball, po którym mieliśmy okazję płynąć smoczymi łodziami po pięknym jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy grami na konsoli.

Ekstremalni, grupa Pani Ani K.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki do Starych Kiejkut. Mieliśmy okazję poznać okolicę. Po powrocie mieliśmy okazję sprawdzić nasze umiejętności łucznicze na strzelnicy. Następnie czekała na nas kolejna wycieczka po okolicy, a po powrocie udaliśmy się na kolację. Po posiłku wystrojeni ruszyliśmy na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy M.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek w unihokeja. Bawiliśmy się świetnie. Po udanej grze poszliśmy do lasu na survival. Nauczyliśmy się rozpalać ogień oraz budować szałas. Później mieliśmy zajęcia z recyklingu, dzięki którym już inaczej spostrzegamy ochronę środowiska. Po obiedzie korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Mazurska Przygoda, grupa Klaudii
Walki Sumo były naszymi pierwszymi zajęciami. Śmiechu było co nie miara. Następnie udaliśmy się na plażę, na której doskonaliliśmy techniki pływania. Kolejną naszą atrakcją była akcja integracja, dzięki której jeszcze lepiej się poznaliśmy. Później znowu poszliśmy na plażę budować tratwę, którą później wypłynęliśmy na jeziorko. Ostatnimi zajęciami było tworzenie baniek mydlanych w rozmiarze XXL.

Super Paintball, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiejszy dzień tradycyjnie rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Po śniadaniu udaliśmy się na pierwszy blok zajęciowy, który stanowił paintball. Wraz z grupa pani Kasi rozegraliśmy potyczkę, która mimo przegranej była bardzo ekscytująca. Kolejne zajęcia to park linowy – wspinaliśmy się na skrzynkach. W ramach zajęć uzupełniających graliśmy w Kalambury i Zgadnij, kim jestem. 4-ty dzień zakończyliśmy nocną potyczką w paintball z drużyną pani Asi. To był udany i wesoły dzień, oby więcej takich.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od pięciogodzinnej wyprawy rowerkami wodnymi. Mieliśmy możliwość podziwiać uroki Kulki od strony wodnej. Po powrocie udaliśmy się na pyszny obiad, a po posiłku mieliśmy wiatrówki. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, na którym budowaliśmy szałasy. Dzień zakończyliśmy zajęciami na strzelnicy paintballowej.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Kingi
Dzień rozpoczęliśmy od nauki nakładania makijażu, która nam się przyda podczas dyskotek. Następnie udaliśmy się na pierwsze zajęcia tańca, a po nich udaliśmy się na plażę. Tam razem z ratownikiem wypłynęliśmy kajakami „sit on top”. Później zorganizowaliśmy zabawę „Baloniadę”, po której pięknie wyszykowane wybrałyśmy się na dyskotekę.

Wakacje z Elsą, grupa Panie Anety B.
Zaraz po śniadaniu wykonałyśmy maski gipsowe ulubionych bohaterów z bajek. Następnie uczyłyśmy się robić makijaż, wyglądałyśmy jak prawdziwe gwiazdy. Po obiedzie miałyśmy zajęcia z zasadami orientacji w terenie z Anną. Później tworzyłyśmy bański mydlane w rozmiarze XXL, a wieczorem wykonałyśmy bransoletki z koralików.

Lego i Przygoda, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień naszej Lego Przygody zaczęliśmy od nauki szyfrowania, czyli ENIGMA. Po nauce szyfrowania przyszedł czas na turniej strzelecki z procy. To była świetna zabawa. Przed obiadem budowaliśmy domy z klocków Lego, a po posiłku wykonaliśmy makietę gry strategicznej. Później strzelaliśmy z łuku, a po tych zajęciach była świetna dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny L.
Słoneczną środę rozpoczęliśmy od gier i zabaw, przy których super się bawiliśmy. Następnie udaliśmy się na zajęcia z łuków. W dalszej kolejności doskonaliliśmy pływanie pod okiem ratownika. Później jeździliśmy na quadach i graliśmy w minigolfa. Na koniec dnia udaliśmy się do lassu, gdzie instruktor zapoznał nas z podstawami survivalu.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kasi B.
Od rana super się bawiliśmy! Najpierw poszliśmy na Mega Gry, gdzie układaliśmy domki z klocków w rozmiarze XXL. Później razem udaliśmy się do lasu w poszukiwaniu Kubusia Puchatka. Po obiedzie razem z Jasminą tworzyłyśmy piękne bransoletki, a później odbyły się warsztaty detektywistyczne z Welmą. Dzień zakończyliśmy zabawami w watreballu.

Bohaterki Disney Marta Ch.
Dzisiaj małe księżniczki Disney tuż po śniadaniu wyszły do lasu na zajęcia z survivalu. Tam poznały sztukę przetrwania w trudnych warunkach budując szałasy. Zaraz po tym bawiły się świetnie podczas gier w ogromnym rozmiarze. Korzystając ze słonecznej pogody zażywały kąpieli wodnych nad jeziorem Łęsk. Oprócz tego brały udział w lekcji stylizacji fryzur oraz śpiewały ulubione piosenki w towarzystwie Elsy i Królewny Śnieżki. Wieczorem był czas na fitness z Violettą.

Bohaterki Disneya Ela W.
Kolejny dzień rozpoczynamy od projektowania tatuaży z henny. Lepiłyśmy także ludziki z henny i piękne serca dla rodziców. Dzień był bardzo aktywny, a świadczy o tym nasze chodzenie po parku linowym, który pokonaliśmy w bardzo szybki sposób. Nasze talenty muzyczne pokazaliśmy na karaoke zaś na koniec dnia pójdziemy na fitness.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu łucznictwa. Następnie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie zaznaliśmy orzeźwiającej kąpieli. Po obiedzie była akcja integracja, a później udaliśmy się w rejs żaglówką. Dzień zakończyliśmy Walkami Sumo. Minął nam kolejny dzień dobrej zabawy.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu miałyśmy zajęcia z podstaw kosmetyki, na których dowiedziałyśmy się jak pielęgnować twarz. Następnie mieliśmy kajaki, którymi uczyłyśmy się pływać pod okiem Instruktora. Kolejnymi zajęciami były tańce współczesne, a po obiedzie odbyła się „Baloniada”. Dzień zakończyłyśmy imprezą VIP.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Rano odbyła się poranna zaprawa, po której udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku odbyły się zajęcia rzutu granatem, a po nich waterball. Następnie były quady, bawiliśmy się świetnie. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę na kajaki. Kolejną atrakcją było budowanie skrzynek i wspinaczka na nie. Poradziliśmy sobie bez problemu. Naszą ostatnią atrakcją była dyskoteka.

Lego i Przygoda, grupa Pani Igi K.
Czwarty dzień kolonii rozpoczęliśmy od szkolenia ze strzałów procą pod okiem Instruktora. Kolejnym punktem programu były klocki LEGO, budowaliśmy niesamowite budowle. Po obiedzie wraz z Instruktorem udaliśmy się na grę terenową ENIGMA, a później rozegraliśmy mecz w piłkę nożną. Po kolacji pierwszy raz udaliśmy się na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gabrysi O.
Od samego rana zaczęliśmy dzień aktywnie. Po śniadaniu staliśmy się małymi chemikami i robiliśmy różne doświadczenia z wodą. Następnie wybraliśmy się na strzelnicę, a tam czekały na nas wiatrówki. Później odbył się rejs żaglówką, a po nim doskonaliliśmy techniki pływackie. A wieczorem mogliśmy się wybawić na dyskotece.

VIP, grupa Pani Basi
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Po śniadaniu wyruszyliśmy na wodną wycieczkę kajakami „sit on top”. Następnie pokonaliśmy trudny tor w parku linowym. Później wybraliśmy się do lasu na lekcje survivalu. Nauczyliśmy się budować szałasy oraz jak przetrwać w trudnych warunkach. Po obiedzie nadszedł czas na zajęcia gimnastyczne – slackline oraz euro bungee. Wieczorkiem wybraliśmy się na zajęcia z pierwszej pomocy.

Militarni, grupa Pana Piotrka
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy. Później czekał na nas rzut granatem, wszyscy poczuliśmy ducha zabawy. Następnie mieliśmy quady, bez problemu pokonaliśmy trudny tor. Potem odbył się waterball, a po nim wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro. Mieliśmy także okazję walczyć z naszym lękiem wysokości na parku linowym. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Angeliki K.
Po pysznym śniadanku udaliśmy się na zajęcia, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nie wspinaliśmy. Później udaliśmy się na zajęcia lekkoatletyczne, a następnie udaliśmy się do cool baru na karaoke. Po obiedzie wybraliśmy się na wyczekiwane atrakcje kajaki oraz quady. Dzień zakończył się fantastyczną dyskoteką.

VIP, grupa Pani Karoliny Ch.
Czwarty dzień kolonii rozpoczęliśmy od parku linowego, a następnie graliśmy w super zabawę „Baloniada”. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie pływaliśmy smocza łodzią. Po obiedzie mieliśmy Mega Gry, w tym Twistera, Jengę. Później odbyliśmy zajęcia na slackline, a po kolacji udaliśmy się do lasu na survival. Na zakończenie dnia odbyła się gra terenowa „Uwolnić VIP-a”.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Agnieszki
Po przepysznym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z tropienia, na których nauczyliśmy się rozpoznawać ślady zwierząt. Następnie odbyliśmy Walki Gladiatorów oraz zorganizowaliśmy turniej w minigolfa. Po obiedzie graliśmy na xboxie w różne gry. Pełni i energii ruszyliśmy na paintball, którego nie mogliśmy się doczekać. Dzień zakończyliśmy niesamowitą wycieczką.

VIP, grupa Pani Pauliny T.
Ten słoneczny dzień zaczęliśmy od waterball, a po nim graliśmy w różne gry, zabawy integracyjne. Następnie udaliśmy się na plażę, aby przepłynąć się żaglówką. Po powrocie mieliśmy zajęcia strzeleckie z procy i wiatrówek, trenowaliśmy naszą celność. Po kolacji pełni sił wybraliśmy się na Mega Gry, a dzień zakończyliśmy grą „Uwolnić VIP-a”.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Damiana
Rozpoczęliśmy dzień poranną zaprawą, a po niej udaliśmy się na paintball. Później poszliśmy do lasu na zajęcia ze sztuki kamuflażu, po których znowu ruszyliśmy na strzelnicę paintballową. Ćwiczyliśmy umiejętność strzelania do celu oraz odbyła się potyczka paintballowa. Ostatnią naszą atrakcją była nocna gra terenowa „Latarnik”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Madzi P.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnie od rozgrywek w kosza. Następnie nauczyliśmy się obsługi GPS, orientacji w terenie. Po pysznym obiadku wyruszyliśmy całą grupą szukać skarbów wykrywaczem metalu. Po południe było pełne rozgrywek sportowych. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy spacerem po lesie, a po powrocie udaliśmy się na pole paintballowe. Przed obiadem zmierzyliśmy się z wyzwaniem jakie stawie park linowy, a po posiłku wraz z innymi grupami graliśmy w „Straszną Grę Zombie”. Przed kolacją wróciliśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Pogodny dzień zakończyliśmy nocną grą paintballową.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdy K.
Dziś po śniadaniu i porannej rozgrzewce udaliśmy się na quady, wszyscy świetnie sobie poradziliśmy z trudnym torem quadowym. Po zawodach lekkoatletycznych poszliśmy do cool baru n karaoke. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków. Później odbyły się rozgrywki na xboxie, a dzień zakończył się dyskoteką.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Marty Ł.
Kolejny dzień naszej niesamowitej przygody rozpoczęliśmy od żeglowania. Następnie dla odmiany wspinaliśmy się na wieże ze skrzynek. Mieliśmy okazje zaprojektować nasze własne grafity. Po obiedzie czekały na nas Walki Sumo oraz świetna gra "INO" z użyciem kompasów.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agaty
Rozpoczęliśmy dzień od nauki pierwszej pomocy oraz nauczyliśmy się jak szyfrować i rozszyfrować wiadomości. Ćwiczyliśmy także naszą celność na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie pływaliśmy żaglówką oraz szukaliśmy zagadek za pomocą GPS-a, które później rozwiązywaliśmy. Wieczorem doskonaliliśmy jazdę na quadach.