Turnus VI (19.08-29.08.2016)

Dzień 8 - Piękna pogoda nas nie opuszcza

Dodany: 2016.08.26

Zbliżamy się do końca kolonii, a jeszcze tyle atrakcji przed Nami. Dziś aktywnie spędziliśmy czas korzystając przy tym z pięknej pogody.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dorotki
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od przygotowania się do występu na apel podsumowujący. Następnie szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metalu, świetnie się przy tym bawiliśmy. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a po obiedzie tworzyliśmy piękne foto budki. Później były zajęcia terenoznawcze GPS, a wieczorem mieliśmy pakiet super integracyjny.

Ekstremalni, grupa Pana Adriana
Dzisiejszy dzień zaczął się w emocjonującą rozgrywką w siatkówkę. Potem korzystając ze słoneczka wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Dziś rozwiązywaliśmy zagadki dotyczące naszego ośrodka, podczas Gry Francuskiej.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny W.
O poranku wybraliśmy się na plażę, aby zaczerpnąć słoneczka, poopalać się oraz skorzystać z kąpieliska. Po obiedzie poznaliśmy sztukę tropienia i rozpoznawania śladów zwierzyny. Resztę dnia spędziliśmy wspólnie na przeróżnych grach i zabawach.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Po smacznym śniadaniu i porannej zaprawie, graliśmy w różne gry planszowe, siatkówkę, a następnie bawiliśmy się w podchody razem z Instruktorem. Nauczyliśmy się dzisiaj jak udzielać pierwszej pomocy. Wieczorem zagraliśmy w grę terenową ENIGMA.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Rano, po śniadaniu uczestniczyliśmy w różnych grach grupowych. Graliśmy w siatkówkę, koszykówkę, a następnie wyczerpani poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. W dniu dzisiejszym ratowaliśmy ośrodek, podczas Bombowej Gry. Naszą ostatnią atrakcją był survival, podczas którego nauczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Kolejny piękny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od pływania kajakami bezburtowymi pod czujnym okiem Pana ratownika, później poszliśmy sprawdzić swoja celność tym razem na strzelnicy przystosowanej do wiatrówek. Na kolejnym bloku zajęliśmy się robieniem sygnetów z koralików. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z Animatorka na których obozowicze robiło mega banki mydlane które sprawiły wiele radości. Z racji tego ze dziś mieliśmy piękny dzień postanowiliśmy wykorzystać go maksymalnie i wszyscy wybraliśmy się na plaże, aby jeszcze się wykapać w cieplej wodzie. Na ostatnim bloku wieczornym odbyła się dyskoteka.

Odlotowe Agentki, grupa Pani Patrycji Serafin
Koniec kolonii zbliża się wielkimi krokami, a my dalej bawimy się całymi dniami, dziś nauczyliśmy się techniki szyfrów i poznaliśmy każdy skrawek ośrodka w trakcie gry francuskiej. Standardowo udaliśmy się na plażę, graliśmy w siatkówkę plażową. Następnie po kolacji przyszedł czas na przygotowania do dyskoteki.

Sumer Challenge, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu podczas zajęć z animatorką tworzyliśmy bańki w rozmiarze XXL. Następnie udaliśmy się nad jezioro by wypłynąć w rejs kajakami sit on top, a później czekała nas nauka szyfrów. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z procy oraz plażowaliśmy. Wieczorem bawiliśmy się świetnie na dyskotece w CoolClubie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Pogoda nam dopisuje, dlatego też dziś udaliśmy się na spacer do lasu, gdzie przy okazji odwiedziliśmy pobliską wioskę, w której mogliśmy zrobić drobne zakupy, a także bawiliśmy się na placu zabaw. Udaliśmy się na plażę skorzystać z kąpieliska. Rozegraliśmy dzisiaj również emocjonujący turniej w piłkę nożną.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy
Kolejny dzień w Kulce zaczęliśmy nauką władania, mieczem, a następnie udaliśmy się na kąpiele na plaże. Dziś odbył się również survival, który bardzo nam się wszystkim podobał. Po obiedzie były zabawy ruchowe. Graliśmy w Straszną Grę, w piłkę nożną i siatkową. Wieczorem lepiliśmy ulubione postacie z plasteliny.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Igi
Dzień rozpoczęliśmy od spacer do lasu, podczas którego miło spędziliśmy czas. Po powrocie poszliśmy na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieliska. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną i siatkową. Wieczorem szukaliśmy odpowiedzi na pytania o Kulce, podczas Gry Francuskiej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eli
Dziś niektórzy z nas brali udział w różnych pakietach, a w tym czasie my świetnie się bawiliśmy podczas rozgrywek karcianych, a także sportowych, graliśmy w piłkę nożną, siatkową i w koszykówkę. Zrobiliśmy dziś wystawę naszych prac plastycznych, a po kolacji zagraliśmy w Grę Francuską.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Część naszej grupy brała udział w atrakcjach z pakietów fakultatywnych. Następnie całą grupą graliśmy w badmintona i piłkę nożną. Udaliśmy się do lasu na survival, podczas którego uczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi
Po śniadaniu razem z grupą Pani Gosi oglądaliśmy film „Hotel Transylwania”. Później zrobiliśmy foto budki i maski, które założymy na wieczorną dyskotekę. Po obiedzie mieliśmy Walki Gladiatorów. Później graliśmy w ringo, a także rozegraliśmy mecz w piłkę nożną. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Herosi, grupa Pani Moni D.
Ostatnie dni naszej herosowej przygody spędzamy bardzo aktywnie. Niektórzy z nas korzystali dziś z wykupionych pakietów, a my w tym czasie stworzyliśmy foto budki. Po obiedzie razem z Ratownikiem wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Dzień podsumowaliśmy wspaniałą dyskoteką.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy na ostatnich zajęciach z survivalu. Uczyliśmy się jak rozniecać i utrzymać ogień, a także jakie pożywienie wybierać w warunkach survivalowych. Przed obiadem odpoczywaliśmy na plaży. Popołudnie i wieczór spędziliśmy grając wspólnie w gry sportowe i integracyjne. Graliśmy m.in. w piłkę nożną z grupą p. Damiana

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Dziś rano posprzątaliśmy w pokojach a potem graliśmy w pif-paf i inne gry. Korzystając z pogody poszliśmy na plażę pokapać się i poleżeć. Później czekały na nas zajęcia podczas których puszczaliśmy mega banki mydlane. To było świetne. Po obiedzie mieliśmy okazje po raz ostatni stworzyć cos z oryginalnych klocków LEGO. Naszym zadaniem było zrobienie czegoś co kojarzy nam się z Kulka. Powstały nawet makiety ośrodka. Następnie graliśmy w piłkę nożną a wieczorem była super dyskoteka.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy zajęciami ruchowymi, grałyśmy w dwa ognie i siatkówkę. Następnie na strzelnicy łuczniczej ćwiczyłyśmy swoją celność i precyzję. Pogoda bardzo dopisywała, dlatego kąpałyśmy się w jeziorze, a po obiedzie odbyły się zajęcia taneczne. Wieczorem bawiłyśmy się na dyskotece.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Basia M.
W piątkowy poranek, po śniadaniu rozpoczęłyśmy zajęcia plastyczne na których malowałyśmy nasze gipsowe maski. Dostarczało nam to wiele radości i śmiechu. Następnie poszłyśmy na plażę, anby skorzystać z pięknego słoneczka i pokąpać się w jeziorze. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w piłkę nożną, a dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od stoczenia rozgrywki paintballowej. Przed nami jeszcze nocny paintball oraz speedball Następnie wyruszyliśmy do lasu, aby nauczyć się sztuki kamuflażu. Po obiedzie miło spędziliśmy czas grając w piłkę nożną.

Herosi, grupa Pani Basi P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od kąpieli w jeziorze i plażowania. Następnie tworzyliśmy foto budkę. Na dużym brystolu wycinaliśmy koło na twarz i domalowaliśmy farbami resztę części. Podczas kolejnych zajęć cofnęliśmy się w czasie i stoczyliśmy Walki Gladiatorów. Po obiedzie pełni energii udaliśmy się na karaoke. Graliśmy również w jedną z ulubionych gier – Kronos vs. Herosi oraz Mafię. Dzień zakończyliśmy tańcząc świetnie się bawiąc podczas dyskoteki.

Paintball, grupa Pani Gabrysi O.
Kolejny dzień za nami. Rozpoczęliśmy go od zajęć w lesie, gdzie pod czujnym okiem pani instruktor nabywaliśmy wiedzę i umiejętności na temat kamuflowania się w różnym terenie. Następnie rozegraliśmy kolejną grę paintballową. Walka była zacięta, ale każdy dobrze się bawił. Wygrał najlepszy. W następnym bloku zajęciowym wybraliśmy się na plażę, gdzie wspólnie zażywaliśmy kąpieli słonecznych i pływaliśmy w jeziorze Łęsk. Poza tym graliśmy z naszą panią w różne gry, np. double, państwa miasta, kalambury czy ninja. Dzień zakończyliśmy meczem piłki nożnej, który rozegraliśmy z drużynami podobozowymi.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Martyny
Rano, po prządkach udaliśmy się wraz z innymi grupami na plażę, na której część grupy pływała w jeziorze. Po pysznym obiedzie rozegraliśmy mecz w Baloniadę, a niektórzy udali się na zakupy do Nowych Kiejkut. Po kolacji bawiliśmy się w Grę Francuską.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Paintballowcy tuż po śniadaniu rozegrali grę fabularyzowaną „Bunkry” z użyciem markera paintballowego. Następnie poznawaliśmy tajniki kamuflażu w czasie leśnych zajęć. Po obiedzie odwiedziliśmy plażę, a tam miło minął nam czas. Wieczorem spędziliśmy czas w grupie na rozmowach i opowieściach.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki
Dziś część osób z naszej grupy udała się na pakiet super aktywny i super taneczny. W tym czasie reszta świetnie się bawiła w grę „Pif Paf”. Potem wybrałyśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i opalałyśmy. Po powrocie układałyśmy piosenki obozowe i śpiewałyśmy. Najbardziej w dniu dzisiejszy podobały nam się zajęcia podczas których grałyśmy na xboxie.

Aktywne Wakacje, Pani Marta
Dziś dzień zaczęliśmy od śpiewania naszych ulubionych piosenek na karaoke. Następnie korzystając z pięknej pogody poszliśmy na kąpiel i plażowanie nad jezioro. Graliśmy tam w piłkę oraz różne gry, np. kalambury. Po południu i krótkim odpoczynku poobiednim mieliśmy samoobronę. Pani instruktor nauczyła nas podstawowych chwytów. Po kolacji przygotowaliśmy występ na apel kończący kolonie oraz poszliśmy na dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Ani B. i Pani Asi B.
Dzień rozpoczęliśmy od spaceru do sklepu w Nowych Kiejkutach, następnie udaliśmy się na plażę aby się schłodzić i opalać. Po obiedzie układaliśmy i ćwiczyliśmy hymn herosów który zaśpiewamy na apelu podsumowującym. Graliśmy również w uno oraz mafię co zintegrowało obie grupy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Ekstremalni, grupa Pani Marty
Militarni, grupa Pani Oli
Dzisiejszy dzień jak każdy inny, rozpoczęliśmy od porannej zaprawy, po której udaliśmy się na smaczne śniadanie. Po posiłku kończyliśmy tworzyć sztandar kolonijny. Wybraliśmy się na plażę, gdzie świetnie spędziliśmy czas, grając w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy grając w Baloniadę i piłkę nożną.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kasi B.
Z rana bawiliśmy się z wykrywaczem metalu szukając skarbów. Na kolejnych zajęciach graliśmy w Bombową Grę, mieliśmy do pomocy GPS, musieliśmy znaleźć i rozbroić bombę. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w różne gry. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w piłkę nożną.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Gosi
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się do cool clubu na seans filmowy. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami po pięknym jeziorze Łęsk. Po obiedzie stworzyliśmy piękne foto budki. Po warsztatach teatralnych i kolacji wybraliśmy się na dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po śniadaniu udałyśmy się na długi spacer do pobliskiej miejscowości. Po powrocie korzystając z pięknej pogody poszłyśmy na plaże, a tam miło spędziłyśmy czas. Po obiedzie wspólnymi siłami stworzyłyśmy hymn naszej grupy. Następnie odbyły się zajęcia plastyczne podczas których tworzyłyśmy foto budki. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.