Turnus VI (19.08-29.08.2016)

Dzień 9 - Czas leci jak szalony

Dodany: 2016.08.27

Za Nami dziewiąty dzień kolonii w Kulce. Jest nam smutno, że ten czas tak szybko leci, póki co korzystamy z każdej minuty.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Igi
Sobotę rozpoczęliśmy od zajęć plastycznych, po których udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się, bawiliśmy i odpoczywaliśmy. Przed obiadem zagraliśmy w Grę Francuską, a po posiłku razem z drugą grupą graliśmy w Baloniadę oraz Zombie. Później udaliśmy się na pożegnalny apel, a wieczorem mieliśmy bal Gwiezdnych Wojen.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Dzień rozpoczął się artystycznie – malowaliśmy symbole 4 Żywiołów. Później świetnie się bawiliśmy grając w zabawy grupowe. Po obiedzie braliśmy udział w grze podsumowującej, po której wręczono nam dyplomy. Odbyliśmy zajęcia terenoznawcze, a także poszliśmy na apel. Wieczorem integrowaliśmy się podczas gier i zabaw.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki
Dziś od rana układałyśmy piosenki obozowe, które później ciągle śpiewałyśmy. Potem udałyśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Następnie odbyły się zajęcia, podczas których tworzyliśmy maski. W dniu dzisiejszy odbył się również apel, na którym śpiewałyśmy i tańczyłyśmy. Następnie poszłyśmy na zajęcia, na których robiłyśmy foto budki.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Basi M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zajęć tanecznych, ćwiczyłyśmy poznane wcześniej układy, które przedstawimy dziś na apelu. Pogoda nam dopisała i poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Następnie tworzyłyśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL, a po nich odbył się apel.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dorotki
Sobota zaczęła się od warsztatów, na których malowaliśmy żywioły bez użycia rąk. Była to niesamowita zabawa. Później mieliśmy gry i zabawy integracyjne. Na następnym bloku zajęć odbyła się gra terenowa, po której mieliśmy rozgrywki sportowe. W dniu dzisiejszym odbył się apel oraz wręczenie dyplomów.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi
Po śniadaniu mieliśmy Grę Francuską, naszym zadaniem było znalezienie odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka. Później mieliśmy zajęcia linowe – skrzynki. Po obiedzie wybraliśmy się na pieszą wycieczkę do pobliskiej miejscowości. Po powrocie był apel podsumowujący, a po kolacji dostaliśmy dyplomy.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny W.
Natchnieni piękną, słoneczną pogodą zagraliśmy w Baloniadę. Mieliśmy przy tym dużo frajdy. Większość dnia spędziliśmy na przygotowaniach do dzisiejszego apelu, po którym otrzymaliśmy dyplomy pamiątkowe.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Super paintballowcy do obiadu szkolili się z podstaw z pierwszej pomocy przedmedycznej oraz szukali informacji o ośrodku uczestnicząc w grze Francuskiej. Następnie udaliśmy się na plażowanie i kąpiele w jeziorze. Przed kolacją uczestniczyliśmy w apelu pożegnalnym, a potem rozegraliśmy nocną potyczkę paintballową.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dziewiąty dzień zaczęliśmy od dokładnego ogarnięcia swoich pokoi. Później rozegraliśmy mecze w unihokeja, najlepsza drużyna okazała się być drużyna Mateusza. W nagrodę za czynne uczestniczenie w zajęciach cala grupa udała się na plaże znów maksymalnie skorzystać z przepięknej pogody i cieplutkiej wody. Po obiedzie odbyły się zajęcia terenowe INO. Następnie odbył się apel dla całej kolonii kończący cały obóz. W bloku wieczornym odbyły się gry i zabawy takie jak mafia i żywe memory.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Dziś był bardzo słoneczny i ciepły dzień. Rano ćwiczyliśmy piosenkę na apel potem graliśmy w kocówkę. Gralo się bardzo dobrze. Byliśmy też dziś na plaży i korzystaliśmy ze słońca. W miedzy czasie stworzyliśmy potworki z tego co nam plaża zaoferowała. Po obiedzie poszliśmy na bal z bohaterkami Disneya a potem graliśmy w Zombie. Następnie był apel i podsumowanie naszej kolonii.

Summer Challenge, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od żyroskopu, na którym sprawdziliśmy swoją wytrzymałość na treningu kosmonautów. Następnie graliśmy w unihokeja oraz siatkówkę, a po obiedzie udaliśmy się na plażę by skorzystać z okolicznego jeziora i zażyć kąpieli. Później odbył się apel kończący kolonię, a także wybraliśmy się do lasu na ostatnią część survivalu, gdzie nauczyliśmy się masować.

HEROSI
Dzień rozpoczęliśmy od próby hymnu który zaśpiewamy na apelu. Następnie odbyły się Mini Igrzyska Olimpijskie w trakcie których dzielnie walczyliśmy o jak najlepsze wyniki. Najlepsza okazała się grupa p.Moniki. Igrzyska zakończyliśmy Wielkimi Dionizjami na których posililiśmy się owocami a główną atrakcja było rozdanie obozowych koszulek. Zdjęciom nie było końca. W trakcie gdy wszystkie nasze grupy plażowały grupa p. Ani udała się na wyprawę smoczą łodzią. Przed kolacją odbył się apel podsumowujący między innymi z naszym występem. Dzień zakończyliśmy ogniskiem na którym dostaliśmy obozowe dyplomy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy
Dziś wybraliśmy się na pakiety. Pozostała część grupy spędziła czas z naszą Panią na grach i zabawach. Byliśmy na plażowaniu, a po obiedzie odbyły się zajęcia plastyczne, które bardzo nam się podobały. Dziś odbył się apel podsumowujący. Bardzo nas smuci, że zbliżamy się do końca.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Eli
Rozpoczęliśmy dzień od Gry Francuskiej z której dowiedzieliśmy się ciekawych informacji o ośrodku. Byliśmy również na plaży, a tam korzystaliśmy z kąpieliska. Odbyły się rozgrywki w koszykówkę i Baloniadę. Dzień zakończyliśmy apelem.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dzisiaj braliśmy udział w atrakcjach w ramach pakietu fakultatywnego. W tym czasie reszta grupy świetnie się bawiła z wychowawcą. Długo plażowaliśmy korzystając ze wspaniałej pogody graliśmy w różne gry sportowe i wykonywaliśmy szalone plakaty. Dzień zakończyliśmy uroczystym apelem.

Super Militarni, grupa Pana Damiana K.
Po porannej zaprawie i śniadaniu wybraliśmy się na długi spacer do pobliskiej miejscowości do sklepu. Po powrocie, korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie pod czujnym okiem Ratownika korzystaliśmy z kąpieliska. Wieczorem odbył się apel końcowy, a po nim spędzaliśmy wspólnie czas na podobozie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Gosi
Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się na emocjonujące Walki Gladiatorów. Później tworzyliśmy pamiątkowe bransoletki i rozegraliśmy mecz w Baloniadę. Następnie uczyliśmy się różnych chwytów, podczas zajęć z samoobrony. Dzień zakończyliśmy apelem.

Militarni, grupa Pani Oli
Ekstremalni, grupa Pana Adriana i Pani Marty Ł.
Po zaprawie i śniadaniu wybraliśmy się do lasu na survival, kontynuacja sztuki przetrwania. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas, podczas różnych gier i zabaw. Wieczorem wszyscy poszliśmy na apel podsumowujący naszą kolonię.

Odlotowe Agentki, grupa Pani Patrycji Serafin
Fabryka Gwiazd, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć tanecznych, które przygotowały nas do występu na apelu. Następnie odpoczywałyśmy na plaży i cieszyłyśmy się piękna pogoda. Po obiedzie odbyły się zajęcia z podstaw wizażu i ubierania się. Wieczorem wystąpiliśmy na apelu końcowym. Szkoda że to już ostatnie dni w Kulce.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od lekcji samoobrony. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pogody i kąpieliska. Dziś graliśmy w Baloniadę, a także w Zombie. To był udany dzień.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kasi B.
Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Damiana
Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzisiaj był super dzien. Pierwsze nasze zajęcia po śniadaniu to malowanie bez użycia rak. Było mnóstwo śmiechu, my byliśmy cali brudni ale dzieci brudne to dzieci szczęśliwe. Każdemu z nas nie schodził uśmiech z twarzy. Później mieliśmy zakończenie 4 żywiołów. Zabawy związane z 4 żywiołami. A na końcu wychowawczynie przebrane za 4 żywioły wręczyły nam dyplomy i odśpiewaliśmy nasze hymny. Po obiedzie poszliśmy na plaże, graliśmy w różne super gry i mieliśmy apel, na którym wiele naszych obozowych grup wystąpiło i nawet nasze Panie zrobiły nam pokaz taneczny. Było śmiesznie. Po kolacji jeszcze zajęcia z ino czyli z orientacji w terenie i poszliśmy spać. Smutno ze już tylko dwie noce i koniec obozu.

Paintballowo –survivalowy, grupa Pani Martyny F
Dzisiejszego dnia po porządkach i po pysznym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia uzupełniające, na których wraz z naszą ulubioną instruktorką dowiedzieliśmy się co znajduje się w Racji Żywieniowej w Polskiego Wojska. Następnie udaliśmy się na wycieczkę do lasu w poszukiwaniu króla wśród zwierząt mazur - Dzika. Niestety udało znaleźć się tylko pozostawione przez niego ślady i tropy. Po pysznym obiedzie znów wybraliśmy się do lasu na grę podsumowującą „Operacja Jeniec” na której musieliśmy udowodnić swoje umiejętności. Po tych zajęciach odbył się apel kończący a po kolacji całą grupą podsumowaliśmy wspólnie całe kolonie.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiejszy dzień część grupy spędziła na pakietach Super Aktywnym i Antygrawitacyjnym. W tym czasie reszta grupy korzystała z upalnej pogody. Graliśmy w przeróżne gry i zabawy, a także spędziliśmy czas na integracji z innymi grupami. Graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę. Spędzaliśmy też czas na rozmowach z wychowawcą.