Turnus I (25.06-05.07.2016)

Dzień 2 - Pierwsza wakacyjna przygoda

Dodany: 2016.06.26

Od rana humory dopisywały nam tak jak pogoda. Ochoczo udaliśmy się na wszystkie zajęcia. Uśmiechy z buziek dzieci nie znikały.

Strefa Gier i Zabaw, Grupa p. Asi K.
Strefa Gier i Zabaw rozpoczęła dzień od zaprawy porannej. Po śniadaniu udaliśmy się do parku linowego oraz na euro-bungee. Wszyscy byli bardzo zadowoleni z tego typu zajęć. Następnie graliśmy na x-box, a przed obiadem odbyły się rozgrywki w siatkówkę i koszykówkę. Po obiedzie poszliśmy do lasu by poznać zasady dotyczące orentacji w terenie. Mogliśmy wykorzystać zdobytą wiedzę podczas zawodów na orientację. Dzień zakończył się dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, Grupa p. Asi D.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia na euro-bungee, niektórzy skakli tak wysoko, że mogli poczuć się jak w chmurach. Potem poszliśmy pograć na x-box: "wiele razy grałem na x-box, jednak zabawa z innymi daje więcej radości" (Piotruś). Dobra zabawę podtrzymały gra w siatkówkę i zawody na orientację.

Obóz super militarny, Grupa p. Marty
Dzisiejszy dzień Super Militarnych rozpoczął sie dość wcześnie. Po toalecie porannej i śniadaniu mieliśmy sprawdzana czystość w namiotach. Następnie poszliśmy do Pana Syropka który sprawdził czy jesteśmy zdrowi. Przed południem udaliśmy sie również do lasu na survival. Dowiedzieliśmy sie jak przeżyć w razie trudnej sytuacji oraz jak zbudować idealny szałas. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę. Nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Nastepnie byliśmy na plaży. Pod czujnyn okiem ratownika mogliśmy pływać na Smoczej Łodzi. Po kolacji czeka nas ognisko z kiełbaskami oraz otrzymamy mundury które będą nas wyróżniać wśród innych uczestników.

Obóz quadowo - survivalowy, Grupa p. Patrycji
Dzisiejszego dnia dzieci zjadły śniadanie, po czym udaliśmy się do Pana pielęgniarza, który sprawdził ogólny stan zdrowia dzieci. Następnie grupa zapoznała się z ofertą pakietów z dodatkowymi atrakcjami, które mogą nabyć. Później odbyły się zajęcia z quadów. Miały okazję jeździć na nich i doskonalić te umiejętność. Na zajęciach survivalovych budowaliśmy szałasy, poznaliśmy także sposoby przetrwania w ciężkich warunkach. Po obiedzie graliśmy w grę terenową Zombie. Kolejno odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. po kolacji dzieci grały w piłkę.

Obóz Paitballowy, Grupa p. Joanny
Obóz Paintball dzień rozpoczął poranną zaprawą. Przed śniadaniem koloniści mieli czas na toaletę i sprzątanie swoich namiotów. Po posiłku odwiedziliśmy Panapielęgniarza, który zapoznał się ze stanem zdrowia uczestników. Następnie grupa zapoznała się z ofertą, którą mogą nabyć (pakiety z dodatkowymi atrakcjami). Pierwsze zajęcia programowe odbyły się na strzelnicy. Przed obiadem grupa udała sie na park linowy o 2 poziomach trudności. Po pysznym posiłku grupa integrowała się na boisku grając w piłkę nożną i siatkówkę. Po kolacji odbyła się pierwsza potyczka na polu paintballowym. Dzień zakończyliśmy grą terenową Latarnik, która rozegrała się w bloku nocnym.

Obóz Quadowo - Survivalowy, Grupa p. Emilii
Obóz Quadowo - Survivalowy od razu po śniadaniu udał się do Pana pielęgniarza. Następnie Pani Asia opowiedziała o fakultetach i wyruszyliśmy na pierwsze zajęcia z survivalu. Uczyliśmy się budować szałas i poznaliśmy podstawowe zasady sztuki przetrwania. Na kolejnych zajęciach była długo oczekiwana przejażdżka quadem. Po obiedzie zagraliśmy w Zombie a następnie w Mega Gry. W bloku nocnym wzięliśmy udział w grze Desant. Szczęśliwi i zadowoleni czekamy na atrakcje kolejnych dni.

Gwiezde wojny, Grupa p. Emilii
Dzisiaj najbardziej atrakcyjnymi zęjeciami były dla nas zajęcia z szermierki. Wykonywaliśmy dzisiaj również maski z papieru, wśród, których najładniejszymi okazały się maski Igora Grabca i Igora Adamczyka. Na koniec ulepiliśmy maski z gliny przedstawiające postacie z gwiezdnych wojen. Dzień zakończyliśmy wspinaczką. Ależ to byla zabawa!

Herosi, Grupa p. Pauliny
Grupa Herosów pierwszy dzień zajęć programowych zaczęła od najważniejszego punktu tj. "Bitwa o sztandar", cała bitwę wygrała grupa Pani Ani. Sztandar został uroczyście wniesiony i powieszony przez niezwyciezonych Herosów.Dużo frajdy sprawiły kolonistom warsztaty plastyczne z lepienia gliny, na których obozowicze tworzyli pamiątkowe Paciorki. Kolejnymi atrakcjami była "straszna gra" na którą obozowicze udali się do lasu oraz trening Posejdona w waterballu. Mimo upalnego dnia wszyscy chętnie brali udział w zajęciach programowych. Dzień kolonisci zakończyli zabawą taneczną w Cool Clubie.

Wakacje z Elsą, Grupa p. Dominiki
Kolonistki Wakacji z Elsą przez cały dzień spędzały aktywnie czas podczas zajęć z animatorkami, instruktorami oraz z wychowawcą. Stworzyły piękne bransoletki oraz kolczyki. Uczyły się wspaniałych układów tanecznych pod okiem Pani tancerki. Nauczyły się również korzystania z kompasu. Wieczorem miały okazję bliżej się poznać podczas zajęć integracyjnych.

Herosi, Grupa p. Ani
Od samego rana Herosi zaczeli walkę o sztandar. Aby się do niej przygotować musieli zrealizować dwa zadania ułatwiające im zdobycie trofeum. Następnie udaliśmy się na naukę wykonywania graffiti. Obozowicze zostali podzieleni na trzy grupy, w których wspólnie przygotowali logo zespołu. W wolnej chwili mieliśmy okazję skorzystać z szybkiej kąpieli w jeziorze. Obecnie przygotowujemy się do nauki szermierki, a wieczorem czeka na nas dyskoteka.

Obóz ekstremalny, Grupa p. Klaudii
Zaczął się kolejny dzień na naszym obozie ekstremalnych. Od samego rana towarzyszyło nam piękne słońce oraz dobre humory. Na śniadaniu doładowaliśmy energie do dalszego działania. Na pierwszych zajęciach mogliśmy się zmierzyć z żyroskopem, jak prawdziwi kosmonauci mogliśmy zmierzyc sie z grawitacja a następnie z obiadem , kolejne nasze wyzwanie to smocze łodzie, które sprawdziły naszą współprace w grupie nie zabrakło nam śpiewu, nastepnie zajecia z wiatrówek które sprawdziły naszą celność dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami na którym mogliśmy zintegrowac się z innymi grupami. Po dobrej zabawie wróciliśmy na obóz iglo szybka toaleta wieczorna i cisz nocna bo jutro przed nami kolejny dzień atrakcji i wyzwań.

Lego i Przygoda, Grupa p. Pauliny
Jak na fanów lego przystało, budowliśmy wielkie budowle z lego. Udało nam się zbudować domy i piękne samoloty. Potem testowaliśmy nasze możliwości sportowe, graliśmy w piłkę i ringo. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze, woda była ciepła i poczuliśmy się jakbyśmy byli nad morzem. Po południu jeździliśmy na quadach. Dzień zakończyliśmy spacerem po lesie poszukując świetlików.

Summer Challenge, Grupa p. Elwiry
Dzisiejszy dzień rozpoczął się piękną pogodą i wyprawą na Waterball. Następnie Pan Instruktor nauczył nas jeźdżić segwayem. Po obiedzie poszliśmy nad jezioro popływać kajakami, urządzliliśmy sobie zawody, ktore wygrali Igor i Sasiek. Dzień był udany i pełen zabawy. Ależ to frajda tu być!

Super Misja Specjalna, Grupa p. Agnieszki
Jazda na quadach sprawiła że poczuliśmy adrenalinę, natomiast na segway'ach było ciekawie pokonując torz przeszkodami. Na kajakach mieliśmy duże wyzwanie, aby dokładnie wiosłować. Bardzo nam się podobały te zajęcia, ponieważ były nad wodą. Niektórym udało się nawet opalić, to ich pierwsza opalenizna w tym roku!

Aktywne Wakacje, Grupa p. Asi
Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na zwiedzanie ośrodka i omawianie dostępnych tu fakultetów. Następnie mieliśmy zajęcia - wieżę ze skrzynek. Nasz wychowawca zorganizował nam zawody atletyczne, tutaj każdy mógł pokazać w czym jest na prawdę dobry. Po obiedzie poszliśmy na walki sumo i nieźle się upociliśmy. Pierwsza pomoc - tam to można się nauczyć. Podczas nocnej gry wietliki odkryliśmy u Klaudii odkryliśmy talent do poruszania się w nieznanym terenie.

Obóz paintballowo - survivalowy, Grupa p. Asi
Dzisiejszy dzień zaczął się dla nas od porannych porządków w namiotach, robiliśmy to chętnie, bo wiemy że porządki to podstawa! Później poszliśmy na survival do lasu i budowaliśmy szałasy. Po obiedzie graliśmy w paintball i byliśmy na parku linowym, dowiedzieliśmy się, że nikt z nas nie ma lęku wysokości. Wieczorem czeka nas ognisko z kiełbaskami i wieczór z gitarą. Nie możemy się doczekać kolejnego dnia.

Gwiezdne Wojny, Grupa p. Angeliki
Wszyscy bawiliśmy się znakomicie na zajęciach z sympatycznymi instruktorami i wychowawczynią. Zajęcia z survivalu wypadły fantastycznie, budowanie szałasu to trudna sztuka i musimy tu pochawilć Marysię, która wykazała się wspaniałymi umiejetnościami. A szermierka jest bardzo ciekawa. Ośrodek bardzo nam się podoba, chociaż niektórzy już go bardzo dobrze znają, bo bywali tu nie raz!

4 żywioły, Grupa p. Dominiki
Rano zapoznaliśmy się z ośrodkiem i mieliśmy teoretyczne zajęcia z żegrastwa, żeby potem wiedzieć jak wypłynąc na pełne wody. Po obiedzie mimo deszczu humory nam dopisywały, a gdy tylko deszcz ustąpił poszliśmy jeździć na quadach. Na koniec dnia każdy z nas ulepił talizman żywiołów. Każdy był inny, ale łączyło je jedno - wszystkie były super.

Gwiezdne Wojny, Grupa p. Magdaleny
Dzień zaczął się dla nas bardzo fajnie, ponieważ robiliśmywłasne maski ulubionych postaci z Gwiezdnych Wojen. Następnie lepilismy figurki z gliny, które dostaliśmy na pamiątkę. Na pewno zabierzemy je ze sobą do domu, żeby pokazać rodzicom. Na koniec czekała nas nauka walki mieczem i leśny survival. Bardzo podobały nam się atrakcje.

VIP, Grupa p. Basi
Dzień rozpoczęliśmy od ćwiczenia równowagi chodząc po slacklinie. Jesteśmy bardzo sprytni i sprawni. Nastepnie udaliśmy się na plaże, korzystać z pieknej pogody oraz chlodzić sie w jeziorze. Na kolejnych zajęciach skakaliśmy na euro-bungee, saltom nie bylo końca. Po obiedzie udaliśmy sie do lasu na szkolenie z survivalu. Nauczyliśmy się budować schronienia. Wieczorem bawiliśmy się wspaniale na dyskotece, jak przyszło na VIP'ow w barze obsługiwani byliśmy bez kolejki.

VIP, Grupa p. Pauliny
Dzisiejszy dzień rozpoczął się bardzo słonecznie. Pierwszą atrakcją na jaką trafiliśmy było strzelanie z łuku. Najlepsi strzelcy dostali miano króla i królowej strzelców. Następnie w ramach orzeźwienia skorzystaliśmy z kąpieli na plaży, a tuz po kąpieli sprawdziliśmysię na ściance wspinaczkowej, tutaj najlepszym zawodnikiem okazał się Tomek. Wieczor zakończyła wspólna dyskoteka.

VIP, Grupa p. Magdaleny
Dzisiejszy dzien rozpoczęliśmy od bardzo pouczającego survivalu! Jedne z ciekawszych zajęć sprawiły dużą frajdę dla wychowanków. Budowanie szałasów szło migiem a instruktor przekazał dzieciom istotne informacje dotyczące przetrwania w gorszych warunkach. Następnie udaliśmy się na wyprawe kajakami, które były chwilą wytchnienia przed następnym aktywnym działaniem! Po obiedzie wychowankowie uczestniczyli w zajęciach wspinaczkowych które jednogłośnie były najlepszymi zajęciami w ciągu dnia. Gdyby nie ograniczenie czasowe ścianka trwałaby zdecydowanie dłużej. Następnie wszyscy udaliśmy się na zasłużony odpoczynek do pokoi na podwieczorek.

Stali Bywalcy, Grupa p. Moniki
Dziś grupa Stałych Bywalców była na skrzynkach, waterball-u oraz miała zabawy integracyjne, na których świetnie się bawiliśmy. W między czasie graliśmy w piłkę siatkową oraz byliśmy na plaży. Najbardziej podobały namsię skrzynki, na których największy rekord wynosił 21skrzynek, zdobyty przez Klaudię! Dzień był pełen atrakcji zakończony szalona dyskoteką, a potem wszyscy poszliśmy spać zadowoleni!

Summer Challenge, Grupa p. Pauliny
Już pierwszy dzień naszej wspólnej kolonii w Kulce był wypełniony atrakcjami. Na początku zjedliśmy smaczne śniadanie, aby spalić kalorie poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Następnie poszliśmy skorzystać z pięknej pogody i udac się w rejs kajakami, aby chwileczkę odpocząć poszliśmy pograć na x-box, a to tylko niektóre z atrakcji! Spędziliśmy super dzień.

Summer challenge, Grupa p. Karoliny
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na żyroskop, żeby z zniego szybko polecieć na ściankę wspinaczkową. Braliśmy udział w fantastycznych zajęciach. Po obiedzie udaliśmy się na rowery wodne, to nie jest tak proste jak jazda na rowerze! Nikt nie zdawał sobie sprawy jakie mamy tu piękne widoki. Nawet deszcz nie pokrzyżował nam planów, i na wieczór tańczyliśmy na parkiecie w rytmie disco!

Mazurska Przygoda, Grupa p. Marty
Po przepysznym śniadaniu udaliśmy się na porządki, bo porządki to podstawa. Wyprawa kajakami bezburtowymi to na prawdę świetny pomysł w tak słoneczny dzień. Podziwialiśmy piekne widoki, a dwie dziewczynki po raz pierwszy w życiu pływały kajakami! Później graliśmy w piłkarzyki, podczas których wszyscy zawodnicy walczyli o zwycięstwo. Po chwili odpoczynku wszyscy poszliśmy na zajęcia z waterballa, które dzieci nazwały "zapasami chomików".

Obóz ekstremalny, Grupa p. Justyny
Dzień rozpoczęliśy od wcielenia się w rolę starożytnych Wikingów i wyprawe w daleki rejs smoczą łodzią. Jak na ekstremalnych przystało, musimy wiedzieć jak się obronić przed niebezpieczeństwem, dlatego poznaliśmy podstawy samoobrony. Mogliśmy tez poczuc się jak kosmonauci i sprobować sił na kosmicznym trenerze. Na koniec poszuraliśmy nóżką na parkiecie.

Obóz militarny, Grupa p. Natalii
To był poranek! Zaprawa, a tuż po niej gra "Zombie". Z językiem do pasa pobiegliśmy na wiatrówki, tam trenowaliśmy swoje celne oko. Jak na prawdziwych militarnych przystało musimy wiedzieć jak zakamuflować się w lesie. Każdy prawdziwy żołnierz zna podstawy samoobrony, więc i my zgłębiliśmy tę sztukę. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pysznymi kiełbaskami!

Obóz super paintballowy, Grupa p. Kasi
Dzisiaj super paintballowcy rozegrali team death match, podczas pierwszej potyczki z użyciem broni barwiącej. Gra toczyła sie w ogromnym słońcu i upale ale daliśmy radę. Odbyliśmy szkolenie ze strategii i taktyki, która pomoże nam w kolejnych grach paintballowych. Po obiedzie spędziliśmy czas na wysokościach wspinając się po parku linowym. Wieczorem odbyły się zajęcia z samoobrony, pomimo że jest to drugi dzień obozu nasza grua sie zinterowala i świetnie się dogadujemy.

Oboz super paintballowy, Grupa p. Oli
Na początek dnia doskonalilismy sowje umiejętności taktyczne i strategiczne. Poznaliśmy podstawowe strategie paintballowe, aby na drugim bloku móc je zastosować w grze. Po pysznym obiedzie mieliśmy chwilkę odpoczynku, żeby potem udac się na łuki. Niektórzy z nas pokazali, że chyba nie pierwszy raz to robili. Dzień zakończyliśmy wspinaczką po parku linowym i udaliśmy się na zasluzony odpoczynek.

Wakacje z Elsą, Grupa p. Marty
Tanecznym krokiem rozpoczeliśmy ten dzień. Dziewczynki pokazały jak świetnie potrafia się ruszac w rytm muzyki. Potem każda z nas mogla sobie zaprojektować i wykonać własny tatuaż z henny. Aby rozwinąć swój spryt, wszystkie aktywnie brałyśmy udział w grze terenowej srawdzajacej naszą orientacje w terenie. Koniec dnia była aktywny i bardzo się zintegrowałyśmy, żeby potem pospacerować w lesie i wykonać przy tym kilka zadań zostawionych tam przez instruktora.

Zachęcamy do zapoznawania się z codziennymi relacjami z Ośrodka Kulka.