RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus I (23.06-03.07.2018)

Dzień 2 - Integracja w Kulce

Dodany: 2018.06.24

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy meczem siatkówki. Po nim udaliśmy się na plażę, gdzie lepiej się poznaliśmy podczas gier integracyjnych. Następnie udaliśmy się na rozgrywki unihokeja. Wypoczęci doskonale bawiliśmy się na żyroskopie! Wieczorem oglądaliśmy i aktywnie kibicowaliśmy naszej kadrze podczas meczu Polska-Kolumbia!

Herosi, grupa Pani Marioli K.
Po śniadaniu wraz z pozostałymi grupami herosów walczyliśmy o sztandar. Nasza grupa wygrała! Po aktywnej zabawie zapoznaliśmy się z ofertą zajęć dodatkowych. Później poszliśmy strzelać z łuków. Po obiedzie integrowaliśmy się w grupie, a także poszliśmy walczyć jako gladiatorzy. Pod koniec dnia obejrzeliśmy mecz i kibicowaliśmy biało-czerwonym.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od szalonej zabawy na trampolinach z asekuracją! Następną atrakcją była gra terenowa, czyli urodziny Kubusia Puchatka. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top. Wieczorem wspólnie kibicowaliśmy naszej kadrze. Dzień był pełen wrażeń i ciekawych przygód.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Eli K.
Niecierpliwi chłopcy po raz pierwszy podczas obozu mieli okazję oddać strzały z paintballa. Po zapoznaniu z zasadami bezpieczeństwa i regułami gry, odbyło się strzelanie na strzelnicy. Następnie swoje umiejętności mogli sprawdzić na polu walki. Każdy uczestnik wziął czynny udział w treningu samoobrony, gdzie instruktor zaprezentował podstawowe chwyty obezwładniające oraz wskazał alternatywne sposoby samoobrony. Grupa uczestniczyła w strzelaniu z wiatrówek pod okiem instruktora, a wyniki jakie osiągnęli uczestnicy są imponujące. Pozdrowienia z kulkowej strefy kibica! Niecierpliwie czekamy na kolejny dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi B.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy gliną tworząc unikatowe rzeźby. Kolejnym punktem było tworzenie wyjątkowych tatuaży z henny. Później wybraliśmy się na plażę i pływaliśmy kajakiem turystycznym. Po południu jeździliśmy quadami po wytyczonym torze. To był wspaniały dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii B.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie zapoznaliśmy się z regulaminem kąpieliska i zagraliśmy w kilka gier integracyjnych. Zapoznaliśmy się z pakietami dodatkowymi, które możemy wykupić na kolonii. Naszą kolejną atrakcją była jazda na quadzie, dla niektórych był to pierwszy raz, a inni mogli podszkolić swoją technikę jazdy. Po obiedzie zagraliśmy we frisbee ultimate. Rozgrywka była emocjonująca, postanowiliśmy sami wymyślić zasady gry. Naszym kolejnym zajęciem była nauka strzelania z łuków. Po kolacji udaliśmy się na mecz w strefie kibica. Dzień uważamy za spędzony pozytywnie i aktywnie.

Herosi, grupa Pani Angeliki P.
Pierwszy dzień naszej kolonii był pełen wrażeń. Rano wzięliśmy udział w bitwie o sztandar wraz z innymi grupami herosów. Potem przemierzaliśmy jezioro Smoczą Łodzią przy bojowych odgłosach bębna. Następnie zjedliśmy obiad, by pełni sił sprawdzić się w parku linowym. Wieczorem kibicowaliśmy naszym piłkarzom!

Herosi, grupa Pani Oli B.
Od razu po śniadaniu wybraliśmy się na bitwę o sztandar, która toczyliśmy z innymi grupami herosów. Niestety, nie udało nam się wygrać. Następnie poszliśmy do pani pielęgniarki, aby zapoznała się z naszymi kartami. Później Pani Mariola przekazała nam informację o zajęciach fakultatywnych. Po obiedzie strzelaliśmy z Artemidą z łuków, co było przygotowaniem do przyszłych zawodów. Przed kolacją uczyliśmy się szyfrować wiadomości z Hermesem. Na koniec dnia obejrzeliśmy mecz Polska-Kolumbia.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy od zajęć dotyczących kultur świata. Stworzyliśmy plakaty tematyczne, które zostaną wywieszone w naszym pawilonie. Później relaksowaliśmy się na plaży. Następnie ćwiczyliśmy sprawność na parku linowym. Dzień zakończyliśmy tworzeniem graffiti pod okiem animatora oraz oglądaniem meczu naszej reprezentacji.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Eli Sz.
Dziś na ściance wspinaczkowej pokonywaliśmy cztery trasy o zróżnicowanym stopniu trudności. Bardzo podobała nam się wyprawa kajakiem po błyszczącej tafli jeziora Łęsk. Zajęcia na strzelnicy były super. Sprawdziliśmy swoją odwagę, przechodząc po dwustopniowym parku linowym.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny Z.
Dzień zaczęliśmy od wykonania glinianych figurek. Następnie cała grupa udała się na emocjonującą przejażdżkę segwayem po wyznaczmy torze. Znaleźliśmy również czas na plażowanie i integracyjne zabawy, podczas których mogliśmy się lepiej poznać.

Summer Art, grupa Pani Izy N.
Dzień zaczęliśmy od jazdy na segwayu i pokonywania toru. Następnie wzięliśmy udział w warsztatach rzeźby z wykorzystaniem sznurka i papieru. Świetnie bawiliśmy się również na warsztatach teatralnych. Wieczorem poznaliśmy gry z różnych stron świata.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji Z.
Na początku dnia udaliśmy się na strzelnicę, gdzie poznaliśmy technikę strzelania z łuków. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Później sprawdziliśmy nasze umiejętności na ściance wspinaczkowej.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Oli B.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy na quadach. Poćwiczyliśmy celność strzelając z wiatrówki. Choć pogoda płatała nam figle, to nie przeszkodziła nam w integracji na plaży. Później rozegraliśmy mecz siatkówki. Wieczorem kibicowaliśmy naszym piłkarzom w strefie kibica. Świetnie się bawiliśmy!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od bambonady, czyli wykonania gigantycznych budowli. Następnie udaliśmy się na pełen emocji rejs kajakami. Po obiedzie wspólnie wykonywaliśmy figurki z gliny.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od wspinaczki na wieżę ułożoną ze skrzynek. Próbowaliśmy pobić rekord i ułożyć ją aż z 12 elementów. Następnie próbowaliśmy swoich sił podczas walk gladiatorów. Przed obiadem integrowaliśmy się podczas gier znanych w różnych rejonach świata. Zjedliśmy pyszny obiad i pomimo pogody udało nam się aktywnie spędzić dzień.

Misja 112, grupa Pani Karoliny K.
Po śniadaniu udaliśmy się na wyznaczone miejsce przy recepcji, skąd odebrał nas ratownik. Po przyjściu na plażę otrzymaliśmy kapoki i wiosła. Ratownik objaśnił regulamin, po czym każdy wszedł na łódź. Następnie wraz z instruktorem poszliśmy na tor, gdzie każdy z uczestników przejechał się quadem. Osoby, które rozwiązały poprawnie zagadkę, mogły powtórzyć przejazd. Później zjedliśmy drugie śniadanie i zostaliśmy przebadani przez pielęgniarkę. Bawiliśmy się za pomocą alfabetu Morse’a oraz telefonów polowych. Wieczorem oglądaliśmy mecz Polska-Kolumbia.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Dzień rozpoczęliśmy od gry integracyjnej. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Przed obiadem skorzystaliśmy z parku linowego. Po południu odbyła się walka gladiatorów. Wieczorem obejrzeliśmy mecz Polska-Kolumbia w kulkowej strefie kibica.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ali L.
Rano wybraliśmy się na plażę, gdzie zobaczyliśmy jezioro. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej wraz z grupą Misja 112. Po obiedzie zachwyciliśmy się możliwością strzałów z wiatrówki. Świetnie się bawiliśmy! Odrobinę wyciszenia zapewniły nam zajęcia z pierwszej pomocy, gdzie odkryliśmy podstawowe zasady zachowania w razie wypadku. Po kolacji wszyscy kibice wspierali biało-czerwonych.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mateusza K.
Pierwszy dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Rano jeździliśmy na quadach po specjalnym torze. Następnie braliśmy udział w zajęciach z łączności i szyfrowania. Później budowaliśmy szałasy w lesie w ramach zajęć survivalowych. Uczyliśmy się również taktyki bojowej. Wieczorem oglądaliśmy mecz Polska-Kolumbia.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Kamili F.
Dzień rozpoczęliśmy od szkolenia władania mieczem. Nauczyliśmy się posługiwać naszą bronią niczym prawdziwi rycerze Jedi! Nabyte umiejętności mogliśmy wykorzystać w praktyce podczas turnieju. Następnie udaliśmy się na eurobungee, gdzie odbył się trening nieważkości. Bawiliśmy się świetnie! Po południu integrowaliśmy się ze sobą podczas gier i zabaw. Nie mieliśmy czasu, żeby się nudzić! Przeszliśmy szkolenie antygrawitacyjne na supernowoczesnym żyroskopie! Na sam koniec dnia obejrzeliśmy mecz Polska-Kolumbia.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy pływając kajakami na jeziorze Łęsk. Następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności strzeleckie podczas zajęć z procami. Później odbyła się bitwa plemion. Uczyliśmy się także jazdy na rowerze nie z tej ziemi. Odwiedziliśmy także panią pielęgniarkę, a wieczorem dopingowaliśmy naszej drużynie w strefie kibica.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii B.
Dzień zaczęliśmy od pójścia do parku linowego, w którym pokonywaliśmy liczne przeszkody. Następnie czekała na nas ścianka wspinaczkowa, która była dla nas niezłym wyzwaniem. Kolejną atrakcją była zabawa na plaży. Oczywiście wieczorem nie mogliśmy przegapić meczu Polski.

Herosi, grupa Pani Gosi K.
Dziś dzielne heroski brały udział w bitwie o sztandar. Następnie zmierzyły się z Puszką Pandory, która zaskoczyła ich zadaniami i pytaniami. Nie zabrakło również treningu celności z proc z Heraklesem oraz tańców przy apollińskich dźwiękach. Na koniec heroski wybrały się na mecz, żeby dopingować naszą polską reprezentację.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki P.
Po porannych porządkach czekała na nas ekscytująca walka gladiatorów. Wszyscy świetnie się bawili! Następnie po krótkiej przerwie wspinaliśmy się na skrzynki, przełamując swoje słabości. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie wspólnie się bawiliśmy. Po zjedzonym obiedzie i chwili przerwy poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy oglądaniem meczu.

VIP, grupa Pani Magdaleny F.
Dzień rozpoczęliśmy od żyroskopu, gdzie mogliśmy się poczuć jak prawdziwi odkrywcy galaktyki! Następnie mieliśmy za zadanie zbudować jak najwyższą wieżę ze skrzynek. Później udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności podczas pływania kajakiem. Oczywiście dzisiejszy dzień nie mógłby się skończyć bez meczu, na którym zagrali nasi biało-czerwoni. Najwięksi kibice Kulki trzymali kciuki!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Na początku dnia przeprowadziliśmy trening paintballowy, który wyłonił nam faworytów przyszłego turnieju. Później wszyscy ubrali mundury, maski i ruszyli zwartą grupą na pole walki. Zagraliśmy w fabularyzowaną grę o przejęcie flagi. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z samoobrony, na których wykonywaliśmy ćwiczenia wraz z panią instruktor. Wieczorem cały obóz kibicował polskiej reprezentacji podczas meczu z Kolumbią. Każdy fan czuł niesamowite emocje podczas tego widowiska.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu nasza grupa wybrała się na zajęcia, podczas których nauczyliśmy się chodzić na szczudłach. Później na żyroskopie doświadczyliśmy przeżyć osoby znajdujące się w lecącej rakiecie. Następnie rywalizowaliśmy ze sobą na ściance wspinaczkowej. Za pomocą skrzynek ustawialiśmy wieżę, po której się wspinaliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką. Po śniadaniu udaliśmy się na eurobungee, na których świetnie się bawiliśmy. Mieliśmy okazję pojeździć na nietypowym rowerze, co nie było łatwe. Po obiedzie mieliśmy przyjemność wziąć udział w mega grach. Dzień zaliczamy do udanych! Z niecierpliwością czekamy na kolejne atrakcje!

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Mileny J.
Od rana poznawaliśmy zasady przetrwania w lesie i wspólnymi siłami zbudowaliśmy szałas. Uczyliśmy się taktyki i strategii na polu bitwy. Dzięki pracy zespołowej wykonaliśmy piękną flagę. Nie mogło nas zabraknąć w strefie kibica, gdzie dopingowaliśmy naszej reprezentacji.