RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus I (23.06-03.07.2018)

Dzień 6 - Zabawa na okrągło!

Dodany: 2018.06.28

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od szkolenia oraz zajęć w parku linowym. Następnie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Mieliśmy również okazję nauczyć się szyfrowania, dzięki grze Enigma. Następnie poszliśmy kibicować polskiej reprezentacji piłki nożnej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii B.
Dziś mieliśmy wycieczkę do Mikołajek. Później oglądaliśmy film. Południe spędziliśmy na plaży grając w bitwę balonową oraz piłkę siatkową. Korzystaliśmy z pogody wygrzewając się na słońcu. Później oglądaliśmy mecz Polska-Japonia. Wieczorem zagraliśmy w piłkę nożną.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw w pawilonie. Następnie udaliśmy się na wycieczkę krajoznawczą po lesie, aby podziwiać przyrodę. Poobiedni czas spędziliśmy na plaży. Później oglądaliśmy mecz, podczas którego kibicowaliśmy Polsce. Wieczorem graliśmy w gry integracyjne.

Cztery Żywioły, grupa Pani Alicji L.
Dziś obudziliśmy się wcześniej, aby wyruszyć na wycieczkę do Mikołajek. Naszym celem był Hotel Gołębiewski. Spędziliśmy w Tropikanie wspaniały czas. Później wyruszyliśmy w podróż do Kadzidłowa. Mogliśmy spotkać tam różne, nieznane nam dotąd zwierzęta. Po powrocie wybraliśmy się nad jezioro, gdzie wspólnie graliśmy w karty. Wieczorem piekliśmy kiełbaski nad ogniskiem i śpiewaliśmy piosenki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień w Kulce przywitał nas piękna pogodą. Po śniadaniu ruszyliśmy na wycieczkę do Nowych Kiejkut. Będąc na spacerze podziwialiśmy piękno przyrody i słuchaliśmy śpiewów ptaków. Po powrocie ruszyliśmy na plażę, gdzie wypoczywaliśmy na słońcu oraz graliśmy w piłkę. Następnie udaliśmy się na mecz Polska-Japonia, by wspólnie kibicować i trzymać kciuki za naszą reprezentację. Wieczorem całą grupą udaliśmy się na warsztaty, na których tworzyliśmy wspólne dzieło bez użycia rąk. Wyszło nam fantastycznie!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Kamili F.
Dzień zaczęliśmy wycieczką krajoznawczą do Nowych Kiejkut. Spacerowaliśmy ścieżką przez las i obserwowaliśmy faunę oraz florę leśną. Po wycieczce udaliśmy się na plażę, na której opalaliśmy się, a także graliśmy w piłkę. Po obiedzie obejrzeliśmy mecz Polska-Japonia kibicując naszej drużynie. Wieczorem natomiast wzięliśmy udział w zajęciach z łucznictwa, gdzie nauczyliśmy się strzelać z łuku.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od pobytu na plaży. Odpoczywaliśmy na kocach i graliśmy w gry zespołowe. Później oglądaliśmy mecz piłki nożnej kibicując naszej polskiej reprezentacji! Dzień zakończyliśmy emocjonującym kursem samoobrony.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Eli Sz.
Dziś korzystaliśmy z pięknej, słonecznej pogody. Na plaży braliśmy udział w baloniadzie, integrując się z pozostałymi grupami. Na kolejnych zajęciach poznawaliśmy podstawowe techniki samoobrony. Po zmierzchu, bez latarek i telefonów komórkowych, wyruszyliśmy na nocną, leśną grę terenową.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj odbyła się wycieczka do Kadzidłowa i Mikołajek. Rano byliśmy na plaży, gdzie odbyły się różne gry. Mieliśmy okazję wziąć udział w uroczystym przekazaniu sztandarów pomiędzy obozami. Uczestniczyliśmy również w różnych konkurencjach, a zwycięska grupa otrzymała oficjalny uścisk dłoni kierownika. Dopingowaliśmy także Polakom podczas meczu z Japonią. Wieczorem wyszliśmy na Świetliki, czyli nocną grę terenową.

Misja 112, grupa Pani Karoliny K.
Po śniadaniu poszliśmy na boisko piłki siatkowej. Wybraliśmy dwie drużyny, które grały przeciw sobie. Później przebraliśmy się i poszliśmy nad jezioro, gdzie opalaliśmy się i graliśmy w karty. Na plaży rozegraliśmy dwa ognie balonami z wodą. Wszyscy aktywnie brali udział w zabawie. Po drugim śniadaniu poszliśmy na grupowe rozgrywki. Każdy obóz miał swoje zadanie do wypełnienia. Przeciągaliśmy linę, graliśmy w piłkę nożną oraz pokonywaliśmy tory przeszkód. Po obiedzie mieliśmy chwilę odpoczynku. Poszliśmy obejrzeć mecz Polska-Japonia. Później graliśmy w piłkę nożną. Na koniec dnia mieliśmy ognisko, gdzie piekliśmy kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki P.
Z samego rana trenowaliśmy swoją celność strzelając z łuku, by następnie wziąć udział w wielkim starciu łuczników. Mieliśmy również zajęcia z survivalu, gdzie nauczyliśmy się jak filtrować wodę i rozpalić ognisko. Po południem cieszyliśmy się słońcem na plaży. Wieczorem kibicowaliśmy naszym piłkarzom i odbyliśmy kurs pierwszej pomocy.

Obóz Herosów, grupa Pani Gosi K.
Dziś zmierzyłyśmy się z waterballem. Następnie uczyłyśmy się strzelać z łuku z Artemidą. Nie zabrakło również pływania kajakiem i gier integracyjnych na plaży. Później tworzyłyśmy swój sztandar Posejdona. Wieczorem wzięłyśmy udział w starciu łuczników.

Obóz Herosów, grupa Pani Marioli K.
Dzień zaczął się aktywnie od turnieju piłki koszykowej. Po nim odpoczęliśmy na plaży. Później zorganizowaliśmy zawody między herosami, namiotami harcerskimi oraz igloo. Po zjedzonym obiedzie malowaliśmy koszulki specjalnymi farbami. Później obejrzeliśmy mecz, a po nim bawiliśmy się w różne gry.

Obóz Herosów, grupa Pani Oli B.
Dzień zaczęliśmy oglądaniem filmu wraz z grupą Aktywne Wakacje. Później poszliśmy na plażę. Następnie braliśmy udział w rozgrywkach między herosami i namiotami harcerskimi oraz igloo. Dzień zakończyliśmy grą terenową na terenie ośrodka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Maćka M.
Dziś wykorzystaliśmy piękną pogodę i wybraliśmy się na plażę, gdzie aktywnie spędziliśmy czas na piasku. Później zorganizowaliśmy turniej piłki nożnej, który oczywiście wyłonił najlepszych zawodników. Przed obiadem odbyły się mistrzostwa między obozami, które były wspaniałą rozrywką. Po południu kibicowaliśmy naszym piłkarzom podczas meczu z Japonią. Pod koniec dnia poszliśmy na ognisko, na którym wszyscy pośpiewaliśmy i zjedliśmy kiełbaski. To był niesamowity dzień!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Eli K.
Kolejny słoneczny dzień kolonii. Korzystając z pięknej pogody spędziliśmy czas na plaży. Graliśmy w piłkę plażową i badmintona. Odbyły się również zabawy integracyjne. Wieczorem poszliśmy na ognisko i piekliśmy kiełbaski.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Mileny J.
Dziś był bardzo słoneczny dzień. Cały nasz obóz poszedł na plażę. Opalaliśmy się, graliśmy w siatkówkę i inne gry zespołowe. Po południu odbyła się olimpiada z innymi obozami. Wieczorem mieliśmy nocne rozgrywki paintballowe. To był udany dzień!

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mateusza K.
Czwartek nagrodził nas piękną pogodą, więc spędziliśmy czas na plaży. Później odbyły się zawody sportowe z innymi grupami. Po obiedzie oglądaliśmy mecz, uczyliśmy się rzucać granatem do celu, a na koniec dnia mieliśmy grę terenową.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi B.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie odpoczywaliśmy i bawiliśmy się w baloniade. Następnie oglądaliśmy mecz polskiej reprezentacji. Na koniec dnia wybraliśmy się do lasu, by zagrać w nocną grę Mafia.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
To był prawdziwy letni dzień! Najpierw odpoczywaliśmy na plaży oraz graliśmy w baloniadę. Później wybraliśmy się na spacer po ośrodku. Po południu oglądaliśmy mecz Polska-Japonia. Niektórzy z nas uczestniczyli w wycieczce do Mikołajek oraz do Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Upalny czwartek zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki krajoznawczej do Nowych Kiejkut, gdzie zachwycaliśmy się pięknem natury. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby wspólnie zagrać w gry. Po obiedzie udaliśmy się na strefę kibica, gdzie trzymaliśmy kciuki za naszych. Było fantastycznie!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do Starych Kejkut, gdzie zachwycaliśmy się pięknem krajobrazu. Następnie wybraliśmy się na wspólną zabawę na plaży. Po obiedzie oglądaliśmy mecz Polska-Japonia w strefie kibica. Ostatnim punktem dnia była budowa przestrzennych konstrukcji. Świetnie się bawiliśmy!

Summer Art, grupa Pani Izy N.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie odpoczywaliśmy i bawiliśmy się w baloniadę. Po południu oglądaliśmy mecz polskiej reprezentacji. Na koniec dnia wybraliśmy się do lasu, by zagrać w nocną grę Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii B.
Po śniadaniu zebraliśmy się, by razem z naszymi koleżankami i kolegami z innych grup zagrać w zombie. Następnie byliśmy na plaży, gdzie opalaliśmy się na piasku. Po obiedzie zagraliśmy w grę zwaną Dwie Flagi. Oczywiście dzień nie mógł się odbyć bez kibicowania Polsce podczas meczu z Japonią. Ostatnim punktem dnia była jazda segwayem.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki P.
Zaraz po śniadaniu zagraliśmy w zombie. Wszyscy świetnie się bawili. Następnie wybraliśmy się na plażę. Po plażowaniu graliśmy w siatkówkę oraz piłkę nożną. Po obiedzie graliśmy w Dwie Flagi. Po zabawie udaliśmy do strefy kibica, by obejrzeć mecz. Po kolacji graliśmy w Leśną Pułapkę.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny R.
Dziś plażowaliśmy i graliśmy wspólnie w różne gry. Po południu wspólnie kibicowaliśmy naszym piłkarzom w czasie meczu. Wieczorem graliśmy w Leśną Pułapkę, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki i łamigłówki.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dziś graliśmy w mega gry. Były tam między innymi twister i jenga. Następnie odbyliśmy lekcję z szyfrowania i ukrywaliśmy zagadki na terenie ośrodka. Później korzystaliśmy z jednej z naszych atrakcji, czyli waterballa. Najwięcej radości dało nam wyjście nad jezioro i opalanie się na plaży. Pogoda nam dopisywała i dzień mogliśmy spędzić bardzo aktywnie.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę oraz badmintona. Później bawiliśmy się w zombie. Przed obiadem poszliśmy na plażę. Potem graliśmy w ringo. Następnie udaliśmy się do strefy kibica na mecz reprezentacji Polski.

VIP, grupa Pani Magdaleny F.
Na początku zwiedziliśmy ściankę wspinaczkową. Następnie pływaliśmy kajakami. Po wszystkim poszliśmy nauczyć się jeździć na rowerze nie z tej ziemi. Potem wszyscy kibicowaliśmy Polakom w meczu z Japonią. Na zakończenie dnia jeździliśmy quadem.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Oli B.
Dzień rozpoczęliśmy od zaprawy. Po przepysznym śniadaniu wybraliśmy się na plażę. Na miejscu mieliśmy okazję uczestniczyć w bitwie na balony wypełnione wodą. Następnie z innymi obozami rywalizowaliśmy między sobą w różnych konkurencjach. Wieczorem graliśmy w Świetliki.