RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus I (23.06-03.07.2018)

Dzień 8 - Zabawa trwa w najlepsze!

Dodany: 2018.06.30

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki M.
Rano oglądaliśmy film. Następnie zagraliśmy w dwa ognie z inną grupą i zorganizowaliśmy różne gry na świeżym powietrzu. W międzyczasie odbyły się również zajęcia na ściance wspinaczkowej. Później skorzystaliśmy z żyroskopu, gdzie mogliśmy poczuć się jak w kosmosie. Po kolacji udaliśmy się na starcie łuczników. Na zakończenia dnia wybraliśmy się na dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od rozgrywek koszykówki. Następnie udaliśmy się na plażę, by doskonalić naszą technikę pływania. Potem poszliśmy na strzelnicę, każdy z nas strzelał do papierowej tarczy z wiatrówki. Po obiedzie wraz z inną grupa oglądaliśmy film. Następnie graliśmy w korfball. Zagraliśmy jeszcze w kilka naszych ulubionych gier, między innymi Mafia. Rozegraliśmy również szybkie rozgrywki piłki nożnej. Wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od zrobienia baniek w rozmiarze XXL. Następnie udaliśmy się na zajęcia z samoobrony z Meridą, gdzie mogliśmy nauczyć się wielu ciekawych rzeczy. Popołudnie spędziliśmy na nauce poruszania się po wodzie w ogromnych kulach. Po obiedzie udaliśmy się na warsztaty z tworzenia biżuterii. Nasz dzień zakończyliśmy urodzinami Królewny Śnieżki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Alicji L.
Z samego rana część z nas poszła na poligon, gdzie mogliśmy spróbować między innymi jazdy segwayem czy vikingiem. W ośrodku rozegraliśmy mecz siatkówki. Następnie śpiewaliśmy na karaoke, po którym oglądaliśmy film. W międzyczasie wzięliśmy udział w konkursie na najpiękniej ozdobionego balona i stworzyliśmy wystawę prac. Po obiedzie bawiliśmy się podczas Archery Challenge, gdzie trenowaliśmy swoją celność. Wieczorem zajęliśmy się tworzeniem odznak naszych żywiołów. Następnie udaliśmy się na ostatnią dyskotekę w Kulce.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy bardzo aktywnie od rozgrywki w dwa ognie. Było super! Następnie wcieliliśmy się w detektywów i zagraliśmy w grę francuską, podczas której szukaliśmy odpowiedzi na wybrane pytania związane z kolonią. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki nożnej, a także graliśmy w gry planszowe. Wieczorem zmagaliśmy się z żywiołem wody podczas doświadczeń chemicznych. Swój dzień zakończyliśmy robiąc pamiątkowe znaczki z obozu.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Kamili F.
Dzień zaczęliśmy grą zombie. Bawiliśmy się świetnie! Następnie graliśmy w grę francuską, podczas której szukaliśmy odpowiedzi na pytania dotyczące naszego kolonijnego życia. Później graliśmy w dwa ognie. Po południu relaksowaliśmy się na seansie filmowym. Przed kolacją zagraliśmy w piłkę, a wieczorem w unihokeja. Na sam koniec dnia wspólnie braliśmy udział w bambonadzie, gdzie budowaliśmy konstrukcje 3D.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny Z.
Sobotę zaczęliśmy od zajęć, na których musieliśmy wykazać się umiejętnością strzelania do celu z procy. Następnie podzieleni na dwie grupy graliśmy w grę terenową zwaną podchodami. Wykazaliśmy się także kreatywności przy własnoręcznym wykonywaniu zabawek.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Eli Sz.
Po śniadaniu udałyśmy się na wyprawę rowerami wodnymi. Następnie ruszyłyśmy do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion. Dopingowałyśmy swoim koleżankom podczas mega gier. Wieczorem udałyśmy się na dyskotekę.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz sprawdzając swoją celność. Następnie poszliśmy na survival do lasu i uczyliśmy się budować szałasy. Byliśmy także na plaży i graliśmy w różne gry z naszą panią wychowawczynią. Wspinaliśmy się także na ściance wspinaczkowej. Graliśmy również w podchody. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy!

Misja 112, grupa Pani Karoliny K.
Po śniadaniu poszliśmy oglądać film. Niektórzy z nas wykonywali balony na wystawę. Osoba, która zrobiła najlepszą dekorację otrzymała nagrodę. Przed drugim śniadaniem poszliśmy do Cool Clubu, gdzie było organizowane karaoke. Wszyscy się świetnie bawiliśmy! Po obiedzie poszliśmy do parku linowego, gdzie każdy z nas pokonywał drogę pełną atrakcji. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki P.
Od rana doskonale się bawiliśmy. Najpierw graliśmy w grę francuską, potem na Xboxie. Następnie rywalizowaliśmy w dwa ognie. Po obiedzie zbudowaliśmy własny mur, aby wieczorem zburzyć go wspólnymi siłami. Oprócz tego graliśmy w Kronosa, naszą ulubioną grę! Wieczorem spędziliśmy czas przy ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Gosi K.
Dziś zmierzyłyśmy się z trudnymi pytaniami gry francuskiej. Oglądałyśmy też film. Nie zabrakło również robienia szałasów, łóżek oraz kuchni polowej podczas survivalu. Wieczór był wyjątkowo sportowy, rozegraliśmy mecz hokeja, piłki siatkowej oraz zagraliśmy w dwa ognie. Dzień zwieńczyło ognisko, podczas którego nauczyłyśmy się nowej piosenki oraz czytałyśmy fragmenty książek.

Obóz Herosów, grupa Pani Marioli K.
Rano poszliśmy na survival do lasu, gdzie budowaliśmy szałasy. Później poszliśmy pływać kajakami. W następnej kolejności zorganizowaliśmy zawody strzeleckie. Po obiedzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Potem graliśmy w mega gry, między innymi jenga i scrabble. Wieczorem piekliśmy kiełbaski przy ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Oli B.
Dzisiaj część z nas miała zajęcia na poligonie, a reszta kończyła grę terenową. Później tańczyliśmy, a po obiedzie odbyły się zajęcia z łuku. Następnie graliśmy w dwa ognie, w międzyczasie byliśmy skorzystać z żyroskopu i ścianki wspinaczkowej. Wieczorem poszliśmy do lasu na survival. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Maćka M.
Dziś chwilę po śniadaniu poszliśmy na poligon, na którym zorganizowane były różne, ciekawe atrakcje. Na początku nauczyliśmy się jeździć segwayem. Później udaliśmy się na tor, który pokonaliśmy quadem. Na koniec naszej przygody na poligonie każdy skorzystał z zorby, która okazała się najlepszą atrakcją dnia. Po obiedzie odwiedziliśmy park linowy, który bardzo nam się spodobał. Wieczorem nauczyliśmy się na zajęciach z survivalu jak zdobywać wodę i rozpalić ognisko.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Eli K.
Dziś uczestniczyliśmy w zajęciach survival, gdzie dowiedzieliśmy się w jaki sposób pozyskać wodę oraz jak rozpalić ogień. Odbyły się rozgrywki sportowe w piłkę siatkową oraz nożną. Skorzystaliśmy również z możliwości gry na Xboxach. Zorganizowaliśmy konkurs balonowych twarzy, podczas którego wykonywaliśmy zabawne twarze z balona. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Mileny J.
Dziś po śniadaniu poszliśmy strzelać z łuku, a później nauczyliśmy się strzelać z procy. Potem graliśmy na plaży w gry integracyjne. Po południu mieliśmy zajęcia survivalowe. Dowiedzieliśmy się jak przetrwać w lesie i skąd czerpać pożywienie. Nauka kamuflażu była bardzo ciekawa. Potem graliśmy w podchody, a na zakończenie dnia była dyskoteka.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mateusza K.
Sobotę spędziliśmy na poligonie. Czekało tam na nas wiele atrakcji, między innymi jazda segwayem, quadem oraz przejażdżka terenowym pojazdem yamaha viking. Po powrocie zjedliśmy wspaniały obiad. Na wieczór poszliśmy na dyskotekę.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi B.
Dzień zaczęliśmy od poligonu, na którym było wiele atrakcji. Potem rozegraliśmy bitwę paintballową. Następnie braliśmy udział w zajęciach o tolerancji. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas terenowej zabawy w lesie.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
To był dzień pełen wrażeń! Tuż po śniadaniu udaliśmy się na poligon, gdzie czekała na nas masa atrakcji. Quady, zorba, segway oraz terenowa przejażdżka yamahą vikingiem. Po odpoczynku układaliśmy wieżę ze skrzynek. Sobotni wieczór umiliły nam gry i zabawy na terenie ośrodka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej zabawy przy karaoke. Następnie wzięliśmy udział w olimpiadzie sportowej, gdzie mogliśmy sprawdzić swoje siły w różnych konkurencjach. Po olimpiadzie poszliśmy pływać kajakami jednoosobowymi. Po obiedzie zmierzyliśmy się w sportach grupowych. Wieczorem wybraliśmy się do lasu na Bitwę Plemion. Nasz dzień zakończyliśmy poznaniem różnych gier świata.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy grą w zombie. Następnie poznaliśmy bliżej nasz ośrodek podczas gry francuskiej. Po obiedzie spędziliśmy czas na graniu na Xboxie. Ostatnimi punktami dnia była Enigma, czyli szyfrowanie oraz zmierzenie swoich sił w bitwie gladiatorów.

Summer Art, grupa Pani Izy N.
Dzień zaczęliśmy od kolorowego wydarzenia, na którym z pomalowanych kartonów zbudowaliśmy miasto. Później na survivalu uczyliśmy się budować szałas. Po obiedzie projektowaliśmy własne koszulki. Następnie wszyscy razem budowaliśmy twierdzę. Na ostatnich zajęciach tworzyliśmy unikalne rzeźby z masy solnej.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii B.
Dzień rozpoczęliśmy od Enigmy, gdzie uczyliśmy się szyfrować. Następnie uczyliśmy się survivalu. Później mieliśmy turniej strzelecki, czyli archery challenge. Kolejną atrakcją była nauka orientacji w terenie. Później doskonale bawiliśmy się na szczudłach. Ostatnią atrakcją była dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu mieliśmy Archery Challenge, czyli zawody w strzelaniu z łuku. Następnie uczyliśmy się posługiwać kompasem. Ćwiczyliśmy również orientację w terenie podczas poszukiwań zagadek. Po obiedzie mieliśmy okazję poskakać na eurobangee. Potem uczyliśmy się survivalu w lesie. Dowiedzieliśmy się skąd wziąć wodę w trudnych warunkach, jak zrobić filtr z plastikowej butelki oraz jak układać oraz rozpalać ognisko. Po kolacji udaliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu udaliśmy się na smoczą łódź. Następnie mieliśmy Archery Challenge, czyli starcie łuczników, podczas którego rywalizowaliśmy ze sobą w strzelaniu z łuku. Na orientaringu nauczyliśmy się prawidłowego korzystania z kompasu. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Rano poszliśmy na plażę, aby wypłynąć kajakami turystycznymi. Następnie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Przedstawione zostały nam sposoby poradzenia sobie w ekstremalnych warunkach. Mieliśmy okazję zbudować szałas przy użyciu pałatki i patyków, a także zobaczyć zawartość puszki survivalowej. Następnie wróciliśmy do ośrodka i rozegraliśmy turniej siatkówki. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Dzień rozpoczęliśmy od survivalu, gdzie uczyliśmy się budować szałasy. Wszystkim poszło świetnie! Następnie odbyły się rozgrywki łuczników. Po obiedzie wyruszyliśmy do lasu na kolejną część survivalu. Uczyliśmy się rozpalać ognisko oraz jak pozyskać wodę. Poznaliśmy nową grę korfball. Wieczorem ułożyliśmy wieżę ze skrzynek. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Magdaleny F.
Od rana uczyliśmy się posługiwać kompasem oraz ćwiczyliśmy orientację w terenie. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w gry zespołowe. Po południu skakaliśmy na eurobungee. Po kolacji wybraliśmy się do lasu, aby zagrać w Świetliki. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Oli B.
Dzień rozpoczęłyśmy od zaprawy. Po śniadaniu poznałyśmy różne techniki plastyczne m.in. quilling. Wieczorem udałyśmy się na podchody. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką.