RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 2 - Rozkręcamy zabawę!

Dodany: 2018.07.05

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Dziś byliśmy na eurobungee i doskonale się bawiliśmy. W międzyczasie bawiliśmy się w czółko. Było fantastycznie! Graliśmy również w mega gry. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na strzelnicę, by poćwiczyć celność. Później wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej na sam szczyt. To był bardzo udany dzień.

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Dzień zaczęliśmy od wchodzenia na ściankę wspinaczkową. Potem wykazaliśmy się wielką kreatywnością przy malowaniu graffiti. Po obiedzie świetnie się bawiliśmy grając w paintball. Później pływaliśmy kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk. Wieczorem graliśmy w nocną grę Mafia.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Czwartek zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki do celu. Następnie pokonaliśmy wszystkie szlaki ścianki wspinaczkowej i przepłynęliśmy się kajakami turystycznymi. Wieczorem cała grupa poznała gry podwórkowe pochodzące z różnych zakątków świata i zagrała w Mafię, w której każdy z nas musiał wykazać się umiejętnością pracy w grupach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką. Uczestniczyliśmy w zajęciach strzeleckich oraz samoobrony. Dzień zakończyliśmy integracją przy ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień zaczęliśmy od skakania na eurobungee. Potem mieliśmy rozgrywkę we frisbee. W ramach aktywnych wakacji graliśmy w piłkę nożną, która pozwoliła nam poczuć się jak na Mundialu. Wieczorem braliśmy udział w nocnej grze terenowej Mafia.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Dzień zaczęliśmy od gier integracyjnych, doskonale się bawiliśmy! Następnie wykonywaliśmy figurki z gliny. Po obiedzie chodziliśmy po wodzie w waterballu. Wieczorem śpiewaliśmy wakacyjne przeboje na karaoke.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek unihokeja, a następnie bez użycia rąk namalowaliśmy farbami plakat Czterech Żywiołów. Po obiedzie wykonaliśmy talizman wybranego żywiołu z gliny oraz wybraliśmy się na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Po kolacji było ognisko, na którym zjedliśmy pyszne kiełbaski.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj była bardzo ładna pogoda. Mieliśmy dużo zajęć. Najpierw graliśmy wmega twistera i scrabble, a potem rozegraliśmy mecz unihokeja. Zostaliśmy podzieleni na 3 grupy. Szanse były wyrównane. Po obiedzie ćwiczyliśmy sztukę lewitacji na eurobungee.

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Po śniadaniu udaliśmy na mega twistera i mega bierki. Następnie udaliśmy się do lasu, by stworzyć własne miotły na konkurs Nimbus 2018. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w badmintona i zapoznaliśmy się z regulaminem. Następnie poszliśmy do parku linowego na magiczny test sprawności. Po kolacji byliśmy w laboratorium i eksperymentowaliśmy z prof. Snapem.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dzień zaczęliśmy od nauki samoobrony przed czarną magią. Później wybraliśmy się do lasu, by zebrać materiały do stworzenia naszych własnych mioteł na konkurs Nimbus 2018. Następnie wspólnie czytaliśmy Harry’ego Pottera. Później wspinaliśmy się na skrzynki, a potem graliśmy wspólnie w Harry’ego Pottera na Xboxie.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu udaliśmy się na waterball, dzięki któremu mogliśmy spacerować po wodzie. Potem graliśmy w gry integracyjne. Po obiedzie uczyliśmy się jak chodzić na linie na zajęciach slackline. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią. Po kolacji wybraliśmy się na ognisko, gdzie piekliśmy kiełbaski.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu udaliśmy się na szkolenie, podczas którego nauczyliśmy się władać mieczem. Później graliśmy w gry zespołowe z naszym wychowawcą. Po obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Następnie graliśmy w mega gry, między innymi twister, bierki i scrabble. Wieczorem odbyło się ognisko, gdzie wspólnie spędziliśmy miło czas.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia detektywistyczne, na których zaznajomiliśmy się z technikami rozwiązywania kryminalnych zagadek. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie zapoznaliśmy się z podstawami survivalu, a także rozstawiliśmy szałas z pałatki. Po zajęciach udaliśmy się do parku linowego. Przed kolacją wykonaliśmy flagę obozu. Wieczorem poznaliśmy podstawy strategii i taktyki.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy intensywnie. Od razu po śniadaniu poszliśmy na naszą pierwszą rozgrywkę paintballową. Następnie udaliśmy się do parku linowego, gdzie sprawdziliśmy nasze umiejętności wspinaczkowe. Później mogliśmy poznać uroki jeziora Łęsk pływając na smoczej łodzi. Dzień zakończyliśmy zajęciami na strzelnicy paintballowej, gdzie mogliśmy wykazać się celnością.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Dzień rozpoczęliśmy nauką o przetrwaniu, byliśmy w lesie i budowaliśmy szałasy oraz dowiedzieliśmy się w jaki sposób poradzić sobie kiedy się zgubimy. Następnie graliśmy w piłkę nożną, ale w spódnicach. Potem uczyliśmy się strzelać z łuku. Później wzięliśmy udział w rozgrywce paintballowej. Dzień zakończyliśmy pływaniem kajakami po jeziorze Łęsk.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu jeździliśmy quadem po torze. Następnie rozegraliśmy bitwę paintballową, podczas której mieliśmy zdobyć flagę. Dzień zakończyliśmy zajęciami samoobrony.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Dzień zaczęliśmy zaprawą na boisku. Po śniadaniu wybraliśmy się na arenę paintballową. Następnie jeździliśmy quadem. Pod koniec dnia urządziliśmy wieczór survivalowy, gdzie budowaliśmy szałas oraz nauczyliśmy się jak zdobyć wodę i rozpalić ognisko.

Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na naukę survivalu, podczas której dowiedzieliśmy się jak zdobyć wodę i rozpalić ognisko. Później sprawdziliśmy swoje umiejętności strzeleckie na strzelnicy paintballowej. Przed obiadem zrobiliśmy wspaniałą wycieczkę kajakową po jeziorze. Wieczorem nauczyliśmy się na zajęciach samoobrony ciekawych chwytów.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Po pysznym śniadaniu odbyliśmy szkolenie snajperskie. Później poszliśmy do lasu, gdzie nauczyliśmy się podstaw survivalu. Przed obiadem zmierzyliśmy się z wyzwaniem parku linowego. Po obiedzie relaksowaliśmy się na plaży. Po kolacji wyruszyliśmy na przeprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć zumby. Później udaliśmy się do lasu, aby wziąć udział w niezwykłej lekcji survivalu. Po obiedzie odbyliśmy podróż po jeziorze smoczą łodzią. Wieczorem wybraliśmy się na zajęcia savoir vivre, podczas których poznaliśmy podstawowe reguły grzecznościowe.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Z rana bawiliśmy się w waterballu. Ćwiczyliśmy szyfrowanie na zajęciach z Enigmy. Mieliśmy też okazję poćwiczyć i potańczyć na zajęciach tanecznych. Byliśmy także na plaży, gdzie graliśmy w gry zespołowe. Wieczorem mieliśmy ognisko, podczas którego piekliśmy kiełbaski.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Rano zbudowaliśmy mur, który wieczorem będziemy mogli z radością zburzyć. Później uczyliśmy się strzelać z łuku. Przyszedł czas także na zajęcia taneczne, gdzie uczyliśmy się nowej choreografii. Później stworzyliśmy naszą flagę bez użycia rąk. Śpiewaliśmy również na karaoke. Było super! Wieczorem graliśmy w mega gry.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od zbudowania wieży ze skrzynek i wspinaczki po niej. Potem pływaliśmy kajakami dwuosobowymi po jeziorze. Świetnie się bawiliśmy strzelając kolorowymi kulkami do celu podczas paintballu. Następnie biegaliśmy po wodzie w waterball. Dzień zakończyliśmy survivalem.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Od rana uczyliśmy się strzelać z łuku. Później wspinaliśmy się aż do nieba na ściance wspinaczkowej. Następnie pływaliśmy kajakami turystycznymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Po obiedzie sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Następnie podczas zajęć z survivalu uczyliśmy się jak rozpalić ognisko i w jaki sposób zdobyć wodę.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Rano poszliśmy do parku linowego, a potem udaliśmy się na kajaki sit on top. Następnie mieliśmy lekcję survivalu, skąd poszliśmy na naukę samoobronę. Później ćwiczyliśmy naszą równowagę na slackline. Dzień zakończyliśmy grą Leśna Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Dziś mieliśmy okazję przejechać się quadem. Później wspinaliśmy się na zbudowaną wieżę ze skrzynek. Piękna pogoda dopisała, więc pływaliśmy kajakami sit on top. Dzień zakończyliśmy na strzelnicy paintballowej.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją był waterball. Po pysznym obiedzie wybraliśmy na zajęcia linowe, gdzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Później ćwiczyliśmy celność strzelając z wiatrówek. Trenowaliśmy utrzymywanie równowagi na linie na zajęciach slackline.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dzień zaczęliśmy od przeprawy kajakami bezburtowymi. Następnie budowaliśmy i wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Świetnie się bawiliśmy! Potem braliśmy udział w strzelaniu z łuków oraz jeździliśmy quadem. Po kolacji udaliśmy się na wyczekiwany przez wszystkich żyroskop. Dzień zakończyliśmy mega grami.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień zaczęliśmy od podróżny smoczą łodzią, pogoda była idealna! Potem skakaliśmy na eurobungee, co dostarczyło nam wiele radości. Po południu jeździliśmy quadem. Świetnie się bawiliśmy. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku. Pod koniec dnia uczyliśmy się survivalu i zbudowaliśmy szałasy.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od budowania muru, który po kolacji zburzyliśmy. Następnie udaliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Najwięcej zabawy było podczas meczu unihokeja. Wieczorem mogliśmy doświadczyć niesamowitych przeżyć na symulatorze lotów kosmicznych jakim jest żyroskop.