RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 3 - Piątek pełen wrażeń

Dodany: 2018.07.06

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Dziś poszliśmy strzelać z łuku do celu. Było bardzo fajnie, wielu z nas udało się trafić w sam środek tarczy! Potem poszliśmy grać w paintball. Było fantastycznie! Następnie poszliśmy nad jezioro, gdzie leżeliśmy i kąpaliśmy się. Po obiedzie byliśmy w parku linowym. Później graliśmy we frisbee ultimate.

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Dzień rozpoczęliśmy grą korfball. Później uczyliśmy się chodzenia po linie. Przed obiadem doskonaliliśmy technikę pływania oraz plażowaliśmy. Następnie uczyliśmy się jazdy na dziwnym rowerze. Później graliśmy we frisbee. Ostatnimi zajęciami były warsztaty z udzielania pierwszej pomocy.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Piątek zaczęliśmy niezwykle aktywnie. Pierwszymi zajęciami był paintball i gra drużynowa we frisbee ultimate. Następnie malowaliśmy graffiti i uczyliśmy się strzelać z łuku do celu. Potem odpoczywaliśmy na plaży grając w gry integracyjne. Dzień podsumowały skoki na eurobungee, które dostarczyły wiele pozytywnych emocji.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy grą Mafia. Aktywnie spędziliśmy czas trafiając niezliczoną liczbę goli podczas meczu piłki nożnej. Dzień zakończyliśmy grą zespołową Leśna Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki. Później byliśmy w parku linowym, w którym mogliśmy rozwinąć swoje umiejętności pokonywania przeszkód na wysokości. Po południu udaliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jezioro. Potem uczestniczyliśmy w archery challange, czyli starciu łuczników. Wieczorem graliśmy w korfball.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Od rana uczyliśmy się survivalu wraz z Pocahontas, a później tworzyliśmy indiańskie tatuaże z henny. Kopciuszek nauczył nas nowej choreografii podczas zajęć tanecznych. Razem z Dżasminą wznieśliśmy się na wyżyny akrobacji podczas skoków na eurobungee. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie doskonale się bawiliśmy podczas gier integracyjnych. Wieczorem razem z Dżasminą szukaliśmy drogi do Dżina za pomocą kompasu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z survivalu, gdzie nauczyliśmy się jak rozpalić ogień za pomocą krzesiwa i poznaliśmy typy ognisk. Następnie odbyły się zajęcia z waterballa. Przed obiadem odbyły się walki na łuki, czyli archery challenge. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie oraz pograliśmy w taboo. Przed kolacją byliśmy poszukiwaczami skarbów, których szukaliśmy za pomocą wykrywacza metalu. Po kolacji wykonaliśmy odznaki wybranego żywiołu.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na ściankę wspinaczkową. Później sprawdziliśmy swoją równowagę na slackline. Następnie wybraliśmy się w podróż kosmiczną żyroskopem. Po obiedzie byliśmy na plaży, gdzie miło spędziliśmy czas. Wieczorem budowaliśmy szturmowce, wyszły nam fantastycznie!

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Rano zagraliśmy w kilka gier, między innymi w berka i chowanego. Później robiliśmy bransoletki. Następnie graliśmy w grę terenową, gdzie musieliśmy odnaleźć zagadki i udzielić na nie odpowiedzi. Musieliśmy wykazać się dużą znajomością Harry’ego Pottera. Potem za pomocą wykrywacza metalu odnaleźliśmy kamień filozoficzny. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, by odbyć warsztaty doskonalenia technik pływackich. Poszliśmy też na lekcję lewitacji, która odbyła się na eurobungee. Wieczorem mieliśmy zajęcia z quillingu, czyli tworzenie magicznych tworów.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dzień zaczęliśmy od doskonalenia naszej techniki pływania. Chwilę później wzięliśmy udział w Poszukiwaniu Kamienia Filozoficznego przy użyciu wykrywacza metalu. Zrobiliśmy też własne bransoletki. Plażowaliśmy, a nawet rozwiązywaliśmy zagadki z Minerwą McGonagall. Przed snem czytaliśmy naszego ulubionego Harry’ego Pottera.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu wybraliśmy się do parku linowego. Potem spędziliśmy miłe chwile na plaży. Po plażowaniu rozegraliśmy mecz piłki nożnej oraz graliśmy w dwa ognie. Świetnie się bawiliśmy! Po obiedzie uczyliśmy się pierwszej pomocy oraz graliśmy w Rannego Senseia. Potem mieliśmy okazję stworzyć wspaniałe dzieła z gliny. Po kolacji udaliśmy się na zajęcia z samoobrony.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Dzień zaczęliśmy od eurobungee. Następnie byliśmy na plaży, gdzie opalaliśmy się i kąpaliśmy. Po plażowaniu udaliśmy się na slackline, gdzie uczyliśmy się zachować równowagę. Później za pomocą wykrywacza metalu szukaliśmy skarbów ukrytych na terenie ośrodka. Na zajęciach z lepienia gliny tworzyliśmy swoje własne shurikeny. Po kolacji udaliśmy się na waterball.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu poszliśmy na plażę. Na miejscu pod opieką ratownika przeprowadzone zostały zajęcia w wodzie, na których przepłynęliśmy pomost na tratwie. Następnie komunikowaliśmy się telefonami z czasów wojny. Potem udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie mieliśmy możliwość sprawdzenia naszej celności. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynki, z których budowaliśmy wieżę. Graliśmy w siatkówkę oraz grę terenową. Wieczorem udaliśmy się na ognisko.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dziś pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat militariów. Po obejrzeniu wszystkich maszyn czekała nas jeszcze przejażdżka wozem opancerzonym typu SKOT. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie pływaliśmy w jeziorze oraz spędzaliśmy wspólnie czas podczas gier integracyjnych. Następnie odbyły się zajęcia z łuków, gdzie mogliśmy wykazać się celnością i umiejętnościami strzeleckim. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, gdzie wspólnie śpiewaliśmy i piekliśmy kiełbaski.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Dzień rozpoczęliśmy od gry Ranny Lotnik. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób pomóc poszkodowanej osobie, a następnie zbudowaliśmy nosze. Potem poszliśmy na plażę wybudować tratwy, ich wytrzymałość sprawdzaliśmy na wodzie. Na kolejnych zajęciach poznawaliśmy techniki detektywistyczne i wybraliśmy się na miejsce zbrodni, aby rozwikłać zagadkę. Potem strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej. Późnym wieczorem cały nasz obóz spotkał się na ognisku, na którym piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy piosenki i graliśmy w gry.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Następnie odbyły się zajęcia integracyjne, podczas których graliśmy w Mafię. Potem poszliśmy na plażę, gdzie robiliśmy tratwy. Później strzelaliśmy do tarcz na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie uczyliśmy się podstaw survivalu. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Rano poznaliśmy zasady przeprowadzania pierwszej pomocy. Wybraliśmy się do lasu i wykonaliśmy nosze dla poszkodowanego. Potem urządziliśmy rozgrywki unihokeja. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze. Po kąpieli rozegraliśmy mecz na arenie paintballowej. Wieczorem urządziliśmy ognisko dla całego obozu harcerskiego.

Po śniadaniu wyjechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Odwiedziliśmy park maszyn wojskowych, który był niesamowity! Zobaczyliśmy na własne oczy pojazdy, które do tej pory widzieliśmy tylko w filmach. Na koniec udało nam się przejechać jednym z zabytków. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, by pograć w siatkówkę. Przed kolacją poszliśmy do parku linowego, który dostarczył nam wiele radości.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dziś wybraliśmy się na wycieczkę do Mrągowa. Byliśmy w Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mieliśmy okazję przejechać się wozem opancerzonym typu SKOT. Po obiedzie byliśmy na plaży, gdzie graliśmy w gry integracyjne. Później jeździliśmy quadem. Wieczorem byliśmy na ognisku, gdzie śpiewaliśmy i piekliśmy kiełbaski.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia graffiti. Następnie udaliśmy się na rowerki wodne. Po obiedzie przyszedł czas na jedną z najbardziej oczekiwanych atrakcji, czyli paintball. Później odbyliśmy spacer po wodzie w waterballu.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy od pływania rowerkami wodnymi. Później uczyliśmy się podstaw survivalu. Następnie śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki podczas karaoke. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynie, z których tworzyliśmy wieżę. Później wykonaliśmy tatuaże z henny.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Poranek rozpoczęliśmy wykonywaniem własnych koszulek, które będziemy nosić z dumą. Później chodziliśmy po wodzie w waterballu, a potem pływaliśmy rowerkami wodnymi. Świetnie się bawiliśmy! Zrobiliśmy także własne graffiti, wykonaliśmy logo naszej grupy. Wieczorem wzięliśmy udział w warsztatach z wystąpień publicznych, a potem graliśmy w grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień rozpoczęliśmy od chodzenia po linie. Następnie graliśmy w passball w śmiesznych spódnicach. Dużo frajdy dostarczyło nam strzelanie z wiatrówki do tarczy. Później wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Zakręconą zabawę przeżyliśmy w żyroskopie. Późnym popołudniem odpoczywaliśmy na plaży. Na koniec dnia poszliśmy na grę terenową.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Dzień rozpoczęliśmy zabawą w waterball. Później wspinaliśmy się na skrzynki, z których budowaliśmy wieżę. Następnie wybraliśmy się na tor, gdzie przejechaliśmy się quadem. Na koniec dnia graliśmy w nocną grę terenową.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Rano poszliśmy na strzelnicę paintballową, skąd udaliśmy się na rowery wodne. Następnie wybraliśmy się na tor, gdzie przejechaliśmy się quadem. Potem graliśmy na plaży w grę Mafia. Później odbyliśmy podroż kosmiczną żyroskopem, a następnie graliśmy w passball. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień rozpoczęliśmy od budowy szałasów oraz nauki podstaw survivalu. Następnie podczas eurobungee mieliśmy okazję wykonać kilka fikołków. Po obiedzie chodziliśmy po linie. Świetnie się bawiliśmy. Na koniec wybraliśmy się na plażę, by przepłynąć jezioro rowerkami wodnymi.

VIP, grupa Pani Anny B.
Piątkowy poranek zaczęliśmy bardzo aktywnie. Pierwszymi zajęciami były quady. Następnie sprawdziliśmy swoją celność strzelając z łuków. Kolejnymi zajęciami byliśmy zachwyceni! Wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, udało nam się wejść na sam szczyt! Następnie zagraliśmy w mega twistera oraz bierki. Wiele emocji dostarczyła nam zabawa w żyroskopie. Byliśmy również na smoczej łodzi. Dzień zakończyliśmy mega grami, takimi jak scrabble oraz jenga.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówek na strzelnicy. Następnie wspinaliśmy się na ściankach wspinaczkowych. Jeszcze przed obiadem udaliśmy się do lasu, gdzie zapoznaliśmy się z podstawami survivalu. Tego dnia graliśmy również w gry pochodzące z różnych zakątków świata, szczególnie spodobały nam się bule francuskie. Po rozgrywkach udaliśmy się na plażowanie i graliśmy w mega gry.

VIP, grupa Pani Marty B.
Rano układaliśmy wieżę ze skrzynek, po której się wspinaliśmy. Potem braliśmy udział w pojedynku łuczników. Następnie poznaliśmy zasady pierwszej pomocy i poszliśmy do lasu zagrać w grę Ranny Lotnik, gdzie wykorzystaliśmy poznaną wiedzę w praktyce. Świetnie bawiliśmy się na poobiedniej zabawie w waterballu. Potem poszliśmy na plażę. Dzień zakończyliśmy wspinaczką na ściankę wspinaczkową.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od parku linowego, gdzie wspinaliśmy się na sam szczyt! Następnie zagraliśmy o flagę na paintballu. Po obiedzie poznaliśmy rodzaje ognisk podczas zajęć z survivalu. Następnie na plaży graliśmy w karty, siatkówkę, a niektórzy z nas pływali w jeziorze. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko, gdzie piekliśmy kiełbaski.