RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 4 - Najlepsze zabawy tylko w Kulce

Dodany: 2018.07.07

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Rano mieliśmy zajęcia strzelania z procy, z której strzelaliśmy szyszkami. Naszym celem najpierw był karton, natomiast później nadmuchane balony. Później zagraliśmy w siatkówkę i onse madonse flore. Następnie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Było bardzo fajnie! Po obiedzie poszliśmy popływać kajakami turystycznymi. Pogoda była doskonała! Późnym popołudniem zagraliśmy w korfball, a wieczorem mieliśmy ognisko. To był udany dzień!

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Dzień zaczęliśmy od parku linowego. Następnie wygrzewaliśmy się na plaży. Później poszliśmy do lasu nauczyć się podstaw survivalu. Razem z wychowawczynią bawiliśmy się w grę Mafia. Wieczorem wszyscy świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Piątek zaczęliśmy od paintballa, gdzie uczyliśmy się strzelać do celu. Następnymi zajęciami było doskonalenie technik pływackich i ekscytująca jazda na dziwnym rowerze. Pokonaliśmy także lęk wysokości podczas zajęć linowych i poznaliśmy podstawy survivalu. Podsumowaniem dzisiejszego dnia była dyskoteka, na której każdy się świetnie bawił!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Dzisiaj mieliśmy okazję zagrać w passball, czyli inną wersję piłki nożnej. Następnie wygrzewaliśmy się na plaży oraz doskonaliliśmy techniki pływania. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy pojazdem nie z tej ziemi, czyli przejażdżką dziwnym rowerem. Po południu wybraliśmy się nad jezioro, aby udoskonalić swoje umiejętności pływackie. Po obiedzie mieliśmy turniej unihokeja. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Leśna Pułapka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Z samego rana miałyśmy spotkanie z Violettą. Puszczałyśmy wspólnie piękne, wielkie banki mydlane. Potem skorzystałyśmy ze słonecznego dnia i poszłyśmy na plażę trenować nasze pływackie zdolności. Następnie ćwiczyłyśmy nasze umiejętności pływania kajakami. Po pysznej kolacji zrobiłyśmy sobie kolorowe przypinki z naszą ulubioną bohaterką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zabawy w ogonki. Następnie doskonalilismy techniki pływackie w jeziorze. Przed obiadem udaliśmy się na zajęcia linowe gdzie każdy z nas wchodził na wieżę ze skrzynek. Po obiedzie zdobyliśmy cenną widzę survivalową na temat wody oraz plażowalismy nad jeziorem grając w prawo dżungli. Na koniec dnia świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Rano budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Potem tworzyliśmy własne galaktyczne gry planszowe, w które później mogliśmy zagrać. Po obiedzie budowaliśmy kosmiczne pojazdy i zorganizowaliśmy wyścigi. Wieczorem rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od quidditcha, czyli rozgrywek sportowych. Na początku każdy z domów wymyślił krótki układ taneczny i okrzyk. Następnie mieliśmy zawody w skoku w dal i w skakaniu na skakance. Później byliśmy na Archery Soft, czyli strzelaniu z łuków z przyssawką. Zagraliśmy jeszcze w pajęczą sieć i rozegraliśmy rozgrywki z ringo. Graliśmy również w grę terenową Komnata Tajemnic. Wieczorem sprawdziliśmy swoje umiejętności czarodzieja w grze na Xboxie.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dziś zaczęliśmy dzień od strzelania z łuków z gumową przyssawką do celu. Następnie tworzyliśmy magiczne twory przy użyciu techniki quillingu. Chwilę później szukaliśmy Bazyliszka, by go pokonać. Przed snem spotkaliśmy się z profesorem Snapem, który pokazał nam ciekawe eksperymenty w laboratorium.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu strzelaliśmy z łuków na zajęciach Archery Soft. Potem na zajęciach z survivalu dowiedzieliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach oraz jak zbudować szałas. Potem mieliśmy okazję zaprojektować swoje stroje ninja. Po obiedzie udaliśmy się na kajaki sit on top. Dziś graliśmy też w passballa, czyli piłkę nożną w kolorowych strojach. Po kolacji graliśmy w mega gry.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu udaliśmy się na tworzenie strojów ninja. Następnie graliśmy w passballa, czyli piłkę nożną w śmiesznych strojach. Później na zajęciach z medytacji uczyliśmy się relaksu i wyciszenia. Natomiast na strzelnicy paintballowej ćwiczyliśmy celność. Podczas bambonady tworzyliśmy wieże i inne budowle. Pod koniec dnia udaliśmy się na żyroskop.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Rano pływaliśmy smoczą łodzią. Następnie graliśmy w chowanego oraz piłkę nożną. Po skończonej grze udaliśmy się na szkolenie ze strzelania z wiatrówek. Po obiedzie udaliśmy się na boisko, aby zagrać w grę rzut granatem. Szukaliśmy również skarbu wykrywaczem metalu. Późnym wieczorem udaliśmy się na grę terenową Nocny Desant.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Na miejscu rozegraliśmy trzy mecze paintballowe, gdzie mogliśmy sprawdzić umiejętności taktyczne, które do tej pory uzyskaliśmy. Po powrocie udaliśmy się na plażę, gdzie czas upłynął nam na kąpielach w jeziorze i wspólnym spędzaniu czasu na rozmowach, grach i zabawach. Później graliśmy w gry integracyjne. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, gdzie mogliśmy potańczyć i posłuchać muzyki.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Rano wybraliśmy się na poligon, gdzie rozegraliśmy mecz paintballowy. Mieliśmy okazję również  pojeździć quadem, segwayem oraz vikingiem. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w Cool Barze.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Rano uczyliśmy się strategii i taktyki. Potem wybraliśmy się smoczą łodzią na wyprawę po jeziorze. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę i pływaliśmy w jeziorze. Następnie graliśmy w gry integracyjne. Po kolacji odbyła się dyskoteka.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Po śniadaniu udaliśmy się na tor przeszkód w parku linowym. Zaraz potem poszliśmy na plażę, by samodzielnie wykonać tratwy, na których potem płynęliśmy. Po obiedzie graliśmy w baloniade i w gry na Xboxie. Wieczór zakończyliśmy zabawą na dyskotece.

Po śniadaniu każdy z nas stworzył własny pagon. Później pływaliśmy smoczą łodzią, na której pływanie nauczyło nas współpracy. Przed obiadem zagraliśmy w szpion, ta gra bardzo nam się spodobała. Po obiedzie ruszyliśmy na tor quadowy. Wieczorem cały obóz wybrał się na dyskotekę podczas której wszyscy doskonale się bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Całe przedpołudnie spędziliśmy na poligonie. Spróbowaliśmy jazdy quadem i segwayem po trudnym terenie. Mieliśmy okazję przejechać się terenowym wozem yamaha. Zabawę na poligonie zakończyliśmy zorbą. Po obiedzie wyszyliśmy pagony na naszych mundurach. Później szaleliśmy w waterballu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top po jeziorze. Następnie mieliśmy możliwość zaprojektowania i zrobienia tatuaży z henny. Po obiedzie przyszedł czas na zajęcia strzeleckie z łuku. Wieczorem wzięliśmy udział w warsztatach wystąpień publicznych.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Dziś po śniadaniu wypłynęliśmy kajakami turystycznymi na jezioro. Następnie mogliśmy wyrazić swoją twórczość i kreatywność na zajęciach graffiti. Byliśmy także na plaży, gdzie graliśmy w różne gry. Po obiedzie mieliśmy możliwość gry w paintballa. Graliśmy także w ziemniaka. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Słoneczny dzień był pełen atrakcji. Rano robiliśmy sobie tatuaże z henny, część z nas zrobiła znaki zodiaku. Dzisiaj także dokończyliśmy choreografię taneczną. Robiliśmy kartki i różne figurki metodą quillingu. Po obiedzie robiliśmy bańki w rozmiarze XXL, a następnie uczyliśmy się zasad survivalu w lesie. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień rozpoczęliśmy na poligonie, na którym jeździliśmy quadem, segweyem i vikingiem. Mieliśmy okazję skorzystać z zorby. Następnie byliśmy na eurobungee, a potem bawiliśmy się w waterballu. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Zaraz po śniadaniu poszliśmy na poligon. Czekały na nas różne atrakcje, między innymi quady, segway, viking i zorba. Po zakończeniu zajęć wróciliśmy do obozu, gdzie mogliśmy wykonać swoją własną przypinkę.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Rano poszliśmy na poligon, gdzie jeździliśmy quadem, segwayem, vikingiem. Potem poszliśmy na plażę, skąd przepłynęliśmy się kajakami turystycznymi po jeziorze. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Dziś wybraliśmy się na poligon, gdzie ćwiczyliśmy jazdę w terenie na segwayu. Mieliśmy okazję przemieszczać się w wielkiej kuli, czyli zorbie. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Później odbyła się rozgrywka, podczas której próbowaliśmy zdobyć jak najwięcej punktów strzelając z łuków.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień zaczęliśmy aktywnie skacząc na eurobungee. Następnie udaliśmy się do lasu i zagraliśmy w Rannego Lotnika. Nauczyliśmy się konstruować nosze oraz opatrywać rany. Przed obiadem udaliśmy się na plażę. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach z Enigmy podczas których nauczyliśmy się szyfrować. Kolejną atrakcją była strzelnica paintballowa. Na koniec dnia mieliśmy miła niespodziankę w postaci dyskoteki.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się do lasu, by zapoznać się z zasadami pierwszej pomocy. Graliśmy również w grę Ranny Lotnik, by móc wykorzystać zdobytą wiedzę. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki oraz skakaliśmy na eurobungee. Po obiedzie mieliśmy okazję chodzić po parku linowym oraz zagrać w waterpolo. Wieczorem odbyła się długo wyczekiwana dyskoteka.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień zaczęliśmy od jazdy na dziwnym rowerze. Potem wsiedliśmy w nasze kajaki i przepłynęliśmy się wzdłuż przepięknego jeziora Łęsk. Następnie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata, takie jak Kubb, Molkky i boule francuskie. Potem przechadzaliśmy się po parku linowym. Emocjonujący dzień zakończyliśmy odpoczynkiem i grami integracyjnymi.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy śpiewająco od zajęć karaoke w Cool Barze. Następnie wybraliśmy się do lasu, by poznać podstawy survivalu. Po obiedzie zaprojektowaliśmy logo, a następnie malowaliśmy graffiti. Na koniec dnia wybraliśmy się na dyskotekę.