RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 6 - Połowa kolonii za nami!

Dodany: 2018.07.09

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Dziś było super! Do południa graliśmy w różne gry, a później poszliśmy na plażę. Po obiedzie zrobiliśmy graffiti według projektów. Wieczorem mieliśmy kurs pierwszej pomocy. Dużo się nauczyliśmy.

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Dzień zaczęliśmy od zajęć integracyjnych. Graliśmy w gry takie jak kalambury, głuchy telefon. Po obiedzie zorganizowaliśmy baloniadę, na której wszyscy się świetnie bawili. Później uczestniczyliśmy w starciu łuczników, czyli archery challange. Ostatnimi zajęciami były gry świata.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Poniedziałek zaczęliśmy od zajęć z paintballa podczas których trenowaliśmy naszą celność strzelając do tarczy. Następnie graliśmy w mega gry. Później ćwiczyliśmy równowagę podczas zajęć slackline. Dowiedzieliśmy się także wielu przydatnych rzeczy związanych z pierwszą pomocą i poznaliśmy zasady orientacji w terenie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy integracją z innymi grupami na świeżym powietrzu, następnie zmagaliśmy się z wysokością w parku liniowym. Wieczór spędziliśmy na rywalizacji podczas mega gier, a potem pływaliśmy na smoczej łodzi.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z survivalu, gdzie budowaliśmy szałas i dowiedzieliśmy się jak zdobyć pitną wodę. Później udaliśmy się na mega gry. Część z nas brała też udział w zajęciach z pakietu paintballowego.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Dzień rozpoczęłyśmy grą w kalambury. Piękną pogodę wykorzystaliśmy na plaży, gdzie pływałyśmy w jeziorze i leżałyśmy na plaży. Po obiedzie udałyśmy się ścieżkami krasnoludków, by odnaleźć wskazówki do przygotowania niespodzianki Królewnie Śnieżce, która obchodziła dziś urodziny. Dzień pełen wrażeń zakończyłyśmy karaoke.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od rozegrania meczu w piłkę nożną oraz grą w bule. Później wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie graliśmy w baloniadę. Następnie byliśmy na zajęciach z pierwszej pomocy oraz zagraliśmy w grę terenową Ranny Lotnik. Po kolacji odbyło się karaoke, na którym świetnie się bawiliśmy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Z samego rana wraz z inną grupą rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Potem sprawdziliśmy się w teście wiedzy o Gwiezdnych Wojnach, który sami układaliśmy. Następnie poszliśmy do lasu, gdzie uczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Wspólnie zbudowaliśmy wioskę Ewoków. Wieczorem śpiewaliśmy podczas karaoke.

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od wspólnych gier. Później zrobiliśmy ramkę na zdjęcie z wizerunkiem Harry’ego Pottera. Następne udaliśmy się na zajęcia linowe, na których wspinaliśmy się na skrzynki. Naszym rekordem było 11 skrzynek. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, by popływać. Następnie pływaliśmy na kajakach bezburtowych po jeziorze Łęsk. Po kolacji graliśmy w grę terenową Więzień Azkabanu.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dzień zaczęliśmy od karaoke. Później wybraliśmy się do lasu w poszukiwaniu Hagrida. Czytaliśmy też Harry’ego Pottera. Po obiedzie graliśmy w pif paf, a nawet w głupiego Jasia. Na koniec dnia graliśmy w grę terenową Więzień Azkabanu. To był wspaniały dzień!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu wybraliśmy się do lasu w poszukiwaniu śladów zwierząt. Potem poszliśmy na eurobungee, gdzie robiliśmy różne akrobacje. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie każdy miał okazję oddać 50 strzałów. Po obiedzie uczyliśmy się medytacji. Potem zagraliśmy w Enigmę, gdzie nauczyliśmy się szyfrów.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu zrobiliśmy olimpiadę sportową. Jedną z konkurencji był bieg na 100 metrów. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Później graliśmy w kalambury. Podczas pobytu na plaży cieszyliśmy się słońcem, opalaliśmy się i graliśmy w gry zespołowe. Po obiedzie graliśmy w Mafię. Wieczorem uczyliśmy się podstaw survivalu.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu graliśmy z innym obozem w baloniadę. Bawiliśmy się również w chowanego oraz graliśmy w karty. Udaliśmy się na plażę, gdzie cieszyliśmy się ładną pogodą. Po obiedzie braliśmy udział w zajęciach z manewrów straży pożarnej, nauczyliśmy się zwijać i rozwijać wąż strażacki. Wieczorem graliśmy w lesie w Mafię.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Po śniadaniu i porannych porządkach wspólnie spędziliśmy czas na graniu. Następnie rozegraliśmy turniej baloniady, gdzie musieliśmy łapać balony z wodą. Śmiechu było co nie miara i mimo że wszyscy się starali i tak nie uniknęliśmy pomoczenia wodą. Mieliśmy z tego dużo radości. Korzystając z pięknej, słonecznej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie zażywaliśmy kąpieli słonecznych i pływaliśmy w jeziorze. Wieczorem udaliśmy się na survival do lasu, gdzie dowiedzieliśmy się między innymi jak pozyskać pitną wodę, jak rozpalić ognisko korzystając z krzesiwa oraz jak ułożyć odpowiedni stos ogniskowy. Dzień zakończyliśmy rozgrywką paintballową na polu paintballowym.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę. Potem poszliśmy poopalać się na plażę. Potem zmierzyliśmy się z parkiem linowym. Wieczorem nauczyliśmy się strategii oraz taktyki, którą na pewno wykorzystamy na następnych zajęciach.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Rano wybraliśmy się na spacer po lesie. Po powrocie spędziliśmy czas na wspólnych grach. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Następnie wybraliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się rozpalać ognisko. Po kolacji czas spędziliśmy na grach.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Rano graliśmy w baloniadę na boisku do piłki siatkowej. Odbijaliśmy ręcznikami balony napełnione wodą. Potem poszliśmy na plażę, by się wykąpać w jeziorze i pograć na plaży w piłkę. Po obiedzie graliśmy w berka. Następnie poszliśmy na strzelnicę, by strzelać z wiatrówek do tarcz. Po kolacji graliśmy w grę terenową.

Dziś wykorzystaliśmy wspaniałą pogodę i wybraliśmy się na plażę. Zorganizowaliśmy mistrzostwa w pływaniu. Później wybraliśmy się na boisko do siatkówki, na którym miło spędziliśmy czas. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z łucznictwa, na których każdy z nas nauczył się strzelać. Najlepszą atrakcją dnia był Nocny Desant podczas którego każdy miał swoją rolę do odegrania.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień zaczęliśmy od zaprawy. Po przepysznym śniadaniu udaliśmy się na strzelnice, by doskonalić swoje umiejętności. Po zakończonych zajęciach poszliśmy sprawdzić się w układaniu wieży ze skrzynek. Najlepszy w tej konkurencji okazał się Wiktor. Później przyszedł czas na budowanie tratw i przeprawę przez jezioro. Przed ostatnimi zajęciami był survival, gdzie uczyliśmy się aktywnie przydatnych umiejętności. Ten aktywny dzień zakończyliśmy nocną Mafią, która również dała nam mnóstwo satysfakcji i radości.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć w parku linowym. Kolejno udaliśmy się na zajęcia z poznania kultur różnych zakątków świata. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej INO z wykorzystaniem kompasów. Po obiedzie mogliśmy sprawdzić się we wspinaczce po wieży ze skrzynek. Wieczorem poszliśmy na grę terenową Mafia.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę krajoznawczą do Nowych Kiejkut. Byliśmy też na plaży. Mieliśmy zajęcia, na których ćwiczyliśmy sztukę wystąpień publicznych. Wieczorem wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Wyszliśmy także na grę terenową Mafia.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Kolejny dzień pełen wrażeń. Rano poznaliśmy gry z całego świata, a także graliśmy w waterpolo i wygrzewaliśmy się na plaży. Skakaliśmy na eurobangee. Po obiedzie mogliśmy się poczuć jak w salonie spa, bo robiliśmy maski gipsowe, które w kolejnych dniach będziemy malować. Później tworzyliśmy biżuterię.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Poniedziałkowy dzień zaczęliśmy grą w dwa ognie i Mafię. Potem udaliśmy się na plażę i graliśmy w badmintona. Później robiliśmy pocztówki związane z ośrodkiem. Następnie graliśmy w gąski, gąski do domu, sajmon mówi i murarza. Dzień zakończymy nocną grą terenową Leśna Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Dzień zaczęliśmy grą w dwa ognie. Później poszliśmy na plażowanie. Następnie zagraliśmy w waterpolo. Wieczorem uczyliśmy się chodzisz po linie na zajęciach z slackline.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Dzień zaczęliśmy od zrobienia przypinek. Potem uczyliśmy się posługiwać kompasem i graliśmy w grę INO. Następnie poszliśmy na plażę i graliśmy w waterpolo. Końcówkę dnia spędziliśmy na graniu w między innymi gra francuska.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień był pełen wrażeń. Zaczął się od zabawy w dmuchanej kuli wodnej, czyli waterball. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią. Później udoskonaliliśmy nasze umiejętności strzeleckie. Po obiedzie byliśmy w parku linowym. Pogoda dopisywała, więc wybraliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w waterpolo.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie zagraliśmy w waterpolo. Poznaliśmy i zagraliśmy w gry świata takie jak molkky, kubb oraz boule francuskie. Następnie mieliśmy survival, na którym nauczyliśmy się rozpalić ognisko przy pomocy krzesiwa oraz filtrować wodę. Kolejną atrakcją dnia był dziwny rower, na którym mieliśmy okazję się przejechać. Wieczorem graliśmy w Mafię.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dzień zaczęliśmy wyprawą smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie doskonaliliśmy nasze umiejętności survivalowe. Przed obiadem uczestniczyliśmy w treningu łuczników. Później uczyliśmy się chodzić po slackline. Potem wybraliśmy się również na plażę i rozegraliśmy mecz siatkówki.

VIP, grupa Pani Marty B.
Od rana graliśmy w rozmaite gry. Rozegraliśmy mecz siatkówki, rzucaliśmy frisbee oraz graliśmy w czółko. Świetnie bawiliśmy się podczas meczu waterpolo. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie strzelaliśmy z karabinów paintballowych. Na koniec dnia graliśmy w Mafię.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od meczu siatkówki z innymi grupami. Następnie wybraliśmy się do Cool Clubu na karaoke. Później wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynki, najlepszy był Szymon, który wszedł na 14 skrzynek! Wieczorem mieliśmy grę nocną Leśna Pułapka.