RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 7 - Zabawy ciąg dalszy!

Dodany: 2018.07.10

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Dziś było fantastycznie! Rano mieliśmy starcie łuczników, a później strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej. Trafiliśmy w tarczę prawie wszystkimi kulkami! Później były gry świata, a następnie robiliśmy przypinki. Na koniec dnia wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową.

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Dzień zaczęliśmy od wciągającej gry prawda, czy wyzwanie. Następnie stoczyliśmy turniej na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee. Później graliśmy w Mafię. Na ostatnich zajęciach uczyliśmy się posługiwać kompasem.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Wtorek zaczęliśmy od strzelenia z łuku do celu. Następnie każdy z nas mógł wykazać się kreatywnością i zaprojektować swoją własną przypinkę. Ćwiczyliśmy także równowagę podczas nauki chodzenia na szczudłach. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży. Dzień zakończyliśmy meczem piłki nożnej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Dziś bawiliśmy się doskonale. Rano strzelaliśmy z łuku do tarczy. Później rozegraliśmy mecz siatkówki. Rywalizacja była zacięta! Po obiedzie byliśmy na plaży, gdzie opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień był pełen wrażeń! Rano braliśmy udział w Rannym Lotniku. Zapoznaliśmy się z zasadami pierwszej pomocy, a później udaliśmy się do lasu, gdzie musieliśmy znaleźć rannego lotnika i udzielić mu pomocy. Później udaliśmy się nad jezioro aby popływać na smoczej łodzi. Następnie pływaliśmy kajakami turystycznymi. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Dzień rozpoczęłyśmy od Archery Soft z Meridą, doskonale się bawiłyśmy! Zaraz potem grałyśmy w baloniadę. Wybrałyśmy się na plażę, gdzie odpoczęłyśmy na piasku. Po obiedzie czekała na nas Pocahontas z zestawem do tworzenia indiańskich tatuaży. Wieczorem odwiedziła nas Śnieżka, która zapoznała nas z zasadami savoir-vivre.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu graliśmy w głupiego Jasia. Później nauczyliśmy się obsługiwać GPS oraz zagraliśmy w Geocaching. Przed obiadem wybraliśmy się na wycieczkę kajakami. Potem zagraliśmy w siatkówkę oraz zbudowaliśmy tratwy, na której przepłynęliśmy wyznaczony dystans. Po kolacji odbyły się warsztaty chemiczne, na których robiliśmy doświadczenia z wodą.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu stoczyliśmy bitwę o Naboo. Czekało na nas dużo trudnych zadań. Potem udaliśmy się wraz z Mistrzem Yodą na warsztaty sztuki koncentracji. Następnie robiliśmy maski z gipsu. Po obiedzie jeździliśmy quadem. Graliśmy razem w Mafię i kalambury.

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Dzień rozpoczęliśmy od zrobienia laurek dla naszej koleżanki, która miała dziś urodziny. Następnie wzięliśmy udział w Turnieju Trójmagicznym, podczas którego wszystkie drużyny wykazały się sprytem, wiedzą i umiejętnością współpracy. Później za pomocą kompasu szukaliśmy ukrytych na ośrodku horkrusów. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie czytaliśmy Harry’ego Pottera. Następnie uczyliśmy się samoobrony przed czarną magią z prof. Remusem Lupinem. Wieczorem mieliśmy ognisko z innymi grupami, na którym śpiewaliśmy piosenki, wspólnie graliśmy w gry i piekliśmy kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dzień zaczęliśmy od Turnieju Trójmagicznego. Następnie czytaliśmy Harry’ego Pottera. Chwilę później tworzyliśmy ogromne bańki mydlane. Po obiedzie szukaliśmy horkruksów, aby pokonać Tego, Którego Imienia Nie Wolno Wymieniać. Wieczorem mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu poszliśmy strzelać z procy. Potem wybraliśmy się w podróż kosmiczną żyroskopem. Następnie odbyły się bardzo emocjonujące walki sumo. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Następnie próbowaliśmy rozszyfrować zadania. Po kolacji udaliśmy się na nocną grę terenową Świetliki.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od wędrówki podczas której szukaliśmy i tropiliśmy ślady zwierząt. Następnie wybraliśmy się na walki sumo, podczas których poczuliśmy się jak prawdziwi, japońscy wojownicy. Po walce zorganizowaliśmy baloniadę. Później przeszliśmy szkolenie dotyczące samoobrony. Przed kolacją poszliśmy na kajaki sit on top. Po kolacji udaliśmy się na Archery Soft, czyli strzelanie do tarczy strzałami z gumową przyssawką. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenową Świetliki.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu robiliśmy bransoletki z paracordu. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, gdzie nauczyliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach. Po obiedzie odbyliśmy szkolenie z pierwszej pomocy na fantomie. Wieczorem jeździliśmy quadem po specjalnie przygotowanym torze. Później graliśmy w Mafię oraz inne gry integracyjne.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnie grą terenową Ranny Lotnik. Przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy przedmedycznej, następnie udaliśmy się do lasu, gdzie mogliśmy wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Następnie udaliśmy się na pole paintballowe, gdzie rozegraliśmy potyczkę paintballową z wykorzystaniem 200 kulek. Po paintballu mięliśmy zajęcia z wykorzystaniem GPS. Nauczyliśmy się jak wyznaczać waypointy i jak je odczytywać. Dzień zakończyliśmy starciem łuczników Archery Challenge.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od spaceru po lesie. Potem graliśmy w siatkówkę z innymi grupami. Potem strzelaliśmy w wiatrówek na strzelnicy. Po obiedzie stworzyliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Następnie graliśmy w mega gry, twister i bierki w rozmiarach XXL! Dzień zakończyliśmy Enigmą.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Rano zagraliśmy w grę terenową. Przed obiadem mieliśmy zajęcia w parku linowym. Potem zagraliśmy w monetę z drugą grupą. Po obiedzie graliśmy w żywe memory. Później poszliśmy do lasu na grę terenową Ranny Lotnik, gdzie uczyliśmy się zasad pierwszej pomocy, którą mogliśmy wykorzystać w praktyce. Po kolacji graliśmy w piłkę nożną oraz Mafię.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Po śniadaniu wybraliśmy się w rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Mogliśmy podziwiać piękne krajobrazy. Następnie graliśmy w olimpiadę zagadek i w monetę. Po obiedzie odbyło się starcie gladiatorów. Później graliśmy w ringo i memory. Wieczorem udaliśmy się do lasu, gdzie nauczyliśmy się podstawowych zasad survivalu.

Po śniadaniu wybraliśmy się na spacer. Później każdy z nas sprawdził swoją koordynację w waterballu. Po obiedzie uczyliśmy się podstaw survivalu, gdzie dowiedzieliśmy się jak zdobyć pitną wodę oraz jak rozpalić ognisko. Wieczorem czekały na nas bardzo interesujące zajęcia z łączności, na których wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Po rozgrzewce i pysznym śniadaniu wzięliśmy udział w zajęciach z samoobrony. Nauczyliśmy się podstaw i różnych technik odpierania ataku. Przed obiadem popłynęliśmy kajakami sit on top. Świetnie się bawiliśmy! Po południu sprawdziliśmy naszą celność w rzucie granatem. Całe zajęcia były bardzo emocjonujące. Wieczorem wykonywaliśmy obozową flagę.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Rano poszliśmy na zajęcia dotyczące tolerancji. Później jeździliśmy quadem po specjalnie przygotowanym torze. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie, gdzie graliśmy w gry integracyjne i graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie jeździliśmy segwayem. Wieczorem poszliśmy na ognisko.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Rano graliśmy w ziemniaka. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuków. Po obiedzie wypłynęliśmy na jezioro Łęsk kajakami sit on top. Mogliśmy także pojeździć segwayem. Po pysznej kolacji wybraliśmy się do parku linowego.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Dzień zaczęliśmy od poznania kultur różnych zakątków świata. Później wykonywaliśmy zwierzęta ze sznurka i papieru. Później graliśmy w siatkówkę i dwa ognie. Po obiedzie jeździliśmy segwayem. Wieczorem tworzyliśmy przestrzenne figury techniką quillingu.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od pływania po jeziorze w smoczej łodzi. Następnie wybraliśmy się do parku liniowego. Później bawiliśmy się w Mafię i pif paf. Po obiedzie poszliśmy na starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Później podczas zajęć z survivalu poznaliśmy techniki filtrowania wody i rozpalania ogniska. Wieczorem uczyliśmy się samoobrony.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Dzień zaczęliśmy od pływania kajakami turystycznymi. Następnie poszliśmy na przejażdżkę segwayem. Wieczorem wybraliśmy się w podróż kosmiczną żyroskopem. Na zajęciach z Enigmy uczyliśmy się szyfrowania.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Wtorek zaczęliśmy od wspinaczki na ściance wspinaczkowej. Później jeździliśmy segwayem. Następnie wzięliśmy udział w Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Potem uczyliśmy się survivalu, dowiedzieliśmy się jak zdobyć wodę i jak rozpalić ognisko. Następnie zagraliśmy w dwa ognie. Dzień zakończyliśmy walkami sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Słoneczny dzień wykorzystaliśmy na grze terenowej, gdzie nauczyliśmy się szyfrować. Stoczyliśmy walkę sumo. Świetnie się bawiliśmy! Kręciliśmy się w żyroskopie, czyli symulatorze lotów kosmicznych. Wieczorem graliśmy w pif-paf.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od emocjonującego przejścia po parku linowym. Następnie poszliśmy na ostatnią część survivalu, na której nauczyliśmy się sztuki kamuflażu. Świetnie się bawiliśmy tańcząc belgijkę i chocolate. Po obiedzie graliśmy w grę zespołową zwaną korfball. Po rozgrywce poszliśmy orzeźwić się w jeziorze. Następnie mieliśmy karaoke. Później odpoczywaliśmy grając w kalambury. Wieczorem wybraliśmy się na poszukiwanie świetlików.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dzień zaczęliśmy grą terenową Enigma, gdzie nauczyliśmy się szyfrować. Następnie mieliśmy okazję przejechać się dziwnym rowerem. Przed obiadem wraz z innymi grupami VIP tańczyliśmy belgijkę. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Tego dnia również śpiewaliśmy piosenki podczas karaoke. Wieczorem udaliśmy się do lasu w poszukiwaniu świetlików.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień zaczęliśmy od pływania kajakami sit on top. Potem kręciliśmy się w żyroskopie. Przed obiadem umililiśmy sobie czas tańcząc belgijkę. Potem nauczyliśmy się obsługiwać kompas oraz dowiedzieliśmy się czym są azymuty i wykorzystaliśmy tę wiedzę w praktyce. Później ćwiczyliśmy równowagę na slackline. Na koniec dnia uczestniczyliśmy w nocnej grze Świetliki.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień rozpoczęliśmy od gry z innymi grupami w baloniadę. Następnie wybraliśmy się na kajaki turystyczne. Później jeździliśmy quadem. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z samoobrony, na których nauczyliśmy się pożytecznych technik obrony. Wieczorem strzelaliśmy z łuków, a potem wybraliśmy się do lasu na nocną grę Świetliki.