RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 2 - Dzień pełen przygód

Dodany: 2018.07.16

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Rano strzelaliśmy z wiatrówki do tarcz. Niektórym z nas udało się strzelić w sam środek. Na kolejnych zajęciach szukaliśmy odpowiedzi na to, czy graffiti to sztuka, czy też dewastacja. Przekonaliśmy się, że aby stworzyć dobre graffiti trzeba się do tego przygotować, czyli zrobić projekt. Później staraliśmy się odwzorować to na specjalnych tablicach. Po południu strzelaliśmy paintballowym karabinem przypominającym M4 do tarcz. Spacerowaliśmy również po linie, co pokazało, że slackline nie jest prostą sprawą. Wieczorem pływaliśmy kajakami, a później wybraliśmy się na dyskotekę. To był udany dzień.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy mega grami, czyli twister i jenga w wersji powiększonej. Potem poszliśmy na kajaki i zwiedzaliśmy piękne jezioro Łęsk. Po kajakach przyszedł czas na wiatrówki. Później poszliśmy na strzelnicę paintballową. Potem wspinaliśmy się na skrzynki. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy na dziwnym rowerze. Następnie udaliśmy się na park linowy, gdzie zmagaliśmy się z przeszkodami. Jeszcze przed obiadem zgłębiliśmy zasady gry we frisbee. Świetnie się bawiliśmy! Później udaliśmy się na plażę i graliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy na eurobungee pokonując grawitację.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień rozpoczęliśmy strzelaniem z łuku. Następnie graliśmy w passball, czyli piłkę nożną w spódnicach. Potem graliśmy w mega gry, czyli jenga, twister i bierki w rozmiarze XXL. Po obiedzie jeździliśmy quadem. Wieczorem pływaliśmy smoczą łodzią.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Rano wspinaliśmy się na skrzynki. Pokonaliśmy swoje lęki wysokości i pobiliśmy życiowe rekordy. Potem uczyliśmy się jeździć na pojeździe nie z tej ziemi, czyli dziwnym rowerze. Początkowo było trudno, ale z czasem każdy opanował sztukę jeżdżenia na nim. Przed obiadem graliśmy w piłkę nożną, siatkową i koszykową. Następnie skakaliśmy na eurobungee. Po kolacji graliśmy w passball, który rozweselił nas do łez.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano lepiliśmy figurki z gliny. Następnie odbyły się zajęcia waterball. Biegaliśmy w wielkich, przezroczystych kulach w basenie. Było super! Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się władania mieczem z Meridą Waleczną. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne. Wieczorem odbyło się ognisko. Piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze. Po obiedzie mieliśmy okazję tworzyć kolorowe ozdoby na szybkach. Po kolacji mieliśmy możliwość spacerowania w waterballu. Na zakończenie dnia poszliśmy na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Nasz dzień rozpoczęliśmy na sportowo. Graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę. Potem czekały na nas zadania potrzebne do odnalezienia zaginionego skarbu, który był ukryty na plaży. Do odnalezienia użyliśmy wykrywacza metali. Potem budowaliśmy rzeźby z papieru i sznurka. Wyszły naprawdę super! Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Po śniadaniu poznawaliśmy swoje imiona podczas zabaw integracyjnych. Następnie udaliśmy się na zajęcia linowe, podczas których wspinaliśmy się na skrzynki. Po tym tworzyliśmy wspólnie gry planszowe. Po obiedzie udaliśmy się na slackline. Wieczorem uczestniczyliśmy w ognisku i wspólnie piekliśmy kiełbaski.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Po śniadaniu poznawaliśmy swoje imiona podczas zabawy integracyjnej. Następnie poszliśmy na żyroskop. Po tym udaliśmy się na zajęcia linowe, podczas których wspinaliśmy się na skrzynki. Wieczorem odbyło się ognisko.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia stroju ninja. Potem budowaliśmy osadę ninja z klocków Lego. Po obiedzie pływaliśmy smoczą łodzią. Potem pokonaliśmy przeszkody na parku linowym. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Drugi dzień naszego turnusu rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek. Następnie udaliśmy się nad jezioro, by popływać rowerkami wodnymi. Po obiedzie odbyły się walki sumo. Później uczyliśmy się samoobrony. Po kolacji graliśmy w Leśną Pułapkę.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Mazurską przygodę rozpoczęliśmy od pływania rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Potem śpiewaliśmy na karaoke największe hity. Później bawiliśmy się w waterballu. Następnie graliśmy w ziemniaka i zgłębiliśmy tajniki Enigmy.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Rano pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Ratownik pokazał nam rezerwat znajdujący się po drugiej stronie jeziora. Później udaliśmy się do lasu na survival. Poznaliśmy jego rodzaje, zobaczyliśmy zawartość puszki survivalowej oraz w grupach zrobiliśmy prowizoryczne legowisko. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach detektywistycznych, na których odgrywaliśmy scenki zbrodni oraz szukaliśmy śladów zajścia. Graliśmy też w gry integracyjne. Po kolacji mieliśmy zajęcia samoobrony. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę integracyjną.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki, a potem udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku mieliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej, gdzie bawiliśmy się świetnie. Chwilę później odbyła się gra paintballowa. Było bardzo fajnie, a rywalizacja była zacięta. Po obiedzie mieliśmy zajęcia w lesie z survivalu, gdzie budowaliśmy szałasy. Następnymi zajęciami był Ranny Lotnik, podczas którego poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Po kolacji odbyły się zajęcia z wykorzystaniem GPS-u. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z survivalu, podczas których zobaczyliśmy zawartość puszki survivalowej oraz zbudowaliśmy swoje szałasy. Jeszcze przed obiadem mieliśmy trening na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie rozegraliśmy swoją pierwszą potyczkę paintballową na arenie. Potem mieliśmy konkurs na zamki z piasku. Po kolacji uczyliśmy się strzelać z łuków. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Poniedziałek rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Po śniadaniu mieliśmy walki gladiatorów. Kolejno odbyły się zajęcia z survivalu, podczas których poznaliśmy jego podstawowe zasady i budowaliśmy schronienia. Na samoobronie uczyliśmy się między innymi jak wyprowadzać prawy i lewy cios. Po obiedzie graliśmy w Rannego Lotnika, podczas którego mogliśmy wykazać się umiejętnościami z zakresu udzielenia pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy grą w Szpiona.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy quadem. Po zakończeniu udaliśmy się na zajęcia z samoobrony. Poznaliśmy podstawy obrony i ataku. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek. Przy okazji zrobiliśmy mały konkurs na najlepszego strzelca. Po obiedzie odbyły się zajęcia wodne. Najpierw bawiliśmy się w waterballu, a później budowaliśmy tratwy. Dzień zakończyliśmy omówieniem fakultetów.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od zaprawy porannej. Po śniadaniu udaliśmy się na trening koordynacji w waterballu. Następnie udaliśmy się na zajęcia na strzelnicy paintballowej. Przed obiadem odbyliśmy przeprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po posiłku uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony, podczas których poznaliśmy jej podstawowe techniki. Później walczyliśmy jako gladiatorzy.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Nasz dzień zaczęliśmy od wycieczki kajakami turystycznymi. Potem lepiej się poznaliśmy podczas gier integracyjnych. Następnie udaliśmy się na park linowy. Po południu wzięliśmy udział w lekcji kultury. Wieczorem przejechaliśmy się segwayem.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Rano udaliśmy się na park linowy, gdzie pokonywaliśmy przeszkody. Później pływaliśmy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z tolerancji „Każdy inny, wszyscy równi”. Na koniec dnia poznaliśmy kultury różnych zakątków świata.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Z samego rana pływaliśmy kajakami sit on top, to była świetna zabawa! Później nauczyliśmy się techniki plastycznej quilling. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek i śpiewaniem piosenek.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z samoobrony. Następnie wybraliśmy się na plażę, skąd popłynęliśmy smoczą łodzią po jeziorze. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee oraz uczyliśmy się strzelać z łuku. Wieczorem zagraliśmy w nocną grę Leśna Pułapka. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Drugi dzień kolonii zaczęliśmy od jazdy segwayem, dla kilku z nas była to pierwsza przejażdżka tego typu urządzeniem. Udało nam się również sprawdzić jako kosmonauci na żyroskopie. Było to dla nas ciekawe doświadczenie, które zapamiętamy na długo. Po obiedzie pływaliśmy rowerami wodnymi po pięknym jeziorze Łęsk. Ćwiczyliśmy celność strzelając z wiatrówki oraz mieliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej. Na koniec dnia wybraliśmy się na pierwszą dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie każdy mógł spróbować swoich sił. Następnie pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie każdy z nas pojeździł quadem. Później ćwiczyliśmy równowagę na slackline. Po kolacji byliśmy w parku linowym. Później świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Rano byliśmy na kajakach. Następnie jeździliśmy segwayem. Później strzelaliśmy z łuków i byliśmy na survivalu. Na koniec jeździliśmy quadem i bawiliśmy się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień zaczęliśmy od gry w Mafię. Następnie stoczyliśmy pojedynek gladiatorów. Później uczyliśmy się jak strzelać z łuku. Następnie świetnie się bawiliśmy na parku linowym. Po obiedzie skorzystaliśmy ze słońca i przepłynęliśmy się smoczą łodzią. Wieczorem rozluźniliśmy się przy ognisku i upiekliśmy pyszne kiełbaski. Na koniec dnia świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Dzień zaczęliśmy od eurobungee. Potem mieliśmy emocjonujące walki gladiatorów. Po pysznym obiedzie poszliśmy na kajaki turystyczne. Wspinaliśmy się na zajęciach linowych na skrzynki. Pod wieczór mieliśmy dyskotekę i ognisko. Każdy aktywnie spędził dzień.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu odbyliśmy trening strzelecki. Każdy z nas miał możliwość sprawdzenia się podczas zajęć z łucznictwa. Następnie odbyliśmy emocjonującą przejażdżkę na krętym torze quadowym. Było super! Po południu wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą samodzielnie zbudowaliśmy. Potem odbyliśmy podróż kajakami sit on top po malowniczym jeziorze Łęsk. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek. Potem bawiliśmy się w rytmie największych hitów podczas dyskoteki w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Poranek rozpoczęliśmy od jazdy quadem. Później skakaliśmy na eurobungee. Następnie udaliśmy się na kajakową przeprawę po jeziorze Łęsk. Wodnym atrakcjom nie było końca! Przed kolacją biegaliśmy i skakaliśmy w waterballu. Dzień pełen wyzwań zakończyliśmy ogniskiem oraz dyskoteką.