RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 7 - Nie zwalniamy tempa

Dodany: 2018.07.21

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Dzień zaczęliśmy aktywnie grając w siatkówkę, piłkę nożną, koszykówkę oraz badmintona. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Nauczyliśmy się również gry w uno, kolory i 3 ognie. Po kolacji stanęliśmy do starcia łuczników, na którym rywalizowaliśmy miedzy sobą.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Cały dzień spędziliśmy nad jeziorem. Kąpaliśmy się w jeziorze pod okiem ratownika. Na plaży graliśmy w siatkówkę i gry karciane. Słońce pięknie świeciło, więc opalaliśmy się na kocach. Pod koniec dnia graliśmy w orienteering.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Kolejny aktywny dzień za nami. Po śniadaniu udaliśmy się na pieszą wycieczkę krajoznawczą do Nowych Kiejkut. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków pięknej pogody podczas kąpieli i plażowania. Po obiedzie zagraliśmy w grę terenową Ranny Lotnik. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki i piłki nożnej. Kolejną atrakcją był trening autogenny Schultza. Dzień zakończymy nocną grą terenową Leśna Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od plażowania i kąpieli w jeziorze. Następnie graliśmy w Rannego lotnika, podczas którego zapoznaliśmy się z pierwszą pomocą. Potem rozegraliśmy mecz piłki nożnej i zagraliśmy w dwa ognie. Wieczorem spędziliśmy czas z zajęciach z medytacji.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Siódmy dzień zaczęliśmy Bitwą Plemion. Stworzyliśmy flagi plemienne i zaczęła się rozgrywka. Później doskonaliliśmy nasze techniki pływania. Na plaży w blasku słońca graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie braliśmy udział w mistrzostwach piłki nożnej. Następnie graliśmy w dwa ognie. Na koniec dnia braliśmy udział w grze terenowej Leśna Pułapka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano wyruszyliśmy na wycieczkę do Nowych Kiejkut. Potem odbyły się urodziny królewny Śnieżki. Szukaliśmy na terenie ośrodka ukrytych zagadek i musieliśmy je rozwiązać. Następnie poszliśmy na plażę. Kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w ringo. Wieczorem bawiliśmy się w berka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu całą grupą udaliśmy się na wycieczkę do lasu. Następnie korzystając ze słonecznej pogody poszliśmy na plażę. Po obiedzie uczyliśmy się różnych tańców z inną grupą. Po kolacji odbyły się różne gry i zabawy. Wieczorem wykonaliśmy arcydzieła z papieru i plastiku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu sprawdzaliśmy nasze umiejętności zarówno w pływaniu, jak i we współpracy. Podzieleni na grupy pokonywaliśmy wyznaczony dystans własnoręcznie zbudowanymi tratwami. Wysuszeni wróciliśmy z plaży na zajęcia malowania witraży. Wyszły nam piękne malunki na szkle. Po obiedzie sprawdzaliśmy naszą celność na wiatrówkach i graliśmy w siatkówkę. Wieczorem uczyliśmy się wykorzystywać puste butelki, papier do wykonanywania arcydzieł.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Dzień zaczęliśmy od gry w paintballa. Następnie graliśmy w mega twistera oraz bierki. Potem budowaliśmy łódkę z mega klocków. Bardzo nam się podobała ta zabawa. Następnie zagraliśmy w unihokeja. Po obiedzie uczyliśmy się samoobrony, to były bardzo przydatne zajęcia. Resztę dnia spędziliśmy na plaży kąpiąc się i opalając.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Po śniadaniu bawiliśmy się w różne zabawy takie jak dwa ognie, nieostrożne żabki. Następnie wspólnie graliśmy na Xboxie w różne gry logiczne i konstrukcyjne. Po obiedzie malowaliśmy maski gipsowe tak, by przypominały bohaterów Gwiezdnych Wojen. Kolejno udaliśmy się na plażę, gdyż pogoda była idealna na zabawy i kąpiele wodne. Po kolacji graliśmy w gry zespołowe takie jak piłka nożna, siatkówka oraz inne.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień rozpoczęliśmy artystycznie, posłuchaliśmy wiersza „Niebo" i przy muzyce relaksacyjnej malowaliśmy palcami, to co wyobrażaliśmy sobie podczas recytacji. Dziś balony pełne wody znów były w akcji, bo graliśmy w baloniadę, po której odpoczęliśmy na plaży. Dzień zakończymy nauką szyfrowania podczas zajęć z Enigmy.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od budowania tratw na naszym ośrodkowym jeziorze. Następnie strzelaliśmy z łuków i graliśmy w mega gry takie jak jenga i twister. Po obiedzie udaliśmy się na plażę i graliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami piłki nożnej.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Kolejny dzień za nami. Rano strzelaliśmy z łuków do tarczy i okazało się, że mamy parę dobrych strzelców w grupie. Potem sprawdzaliśmy jak działa dziwny rower. Zaczerpnęliśmy też trochę sztuki na warsztatach teatralnych. Po obiedzie graliśmy w waterpolo. Wieczorem relaksowaliśmy się podczas zajęć z medytacji.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Rano poszliśmy na spacer lasem do Nowych Kiejkut. Później udaliśmy się na plażę. Po obiedzie wraz z inną grupą uczyliśmy się różnych tańców i graliśmy w kilka gier integracyjnych. Wieczorem poszliśmy do lasu na lekcję survivalu, a później mieliśmy grę terenową Nocny Desant.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Przed śniadaniem mieliśmy poranną zaprawę. Po posiłku część grupy udała się na wycieczkę do lasu, a reszta miała atrakcje na poligonie, takie jak jazda quadem, segwayem, zorbing oraz przejażdżka pojazdem Yamaha. Bawiliśmy się świetnie! Po obiedzie mieliśmy zorganizowane zabawy. Po kolacji udaliśmy się na zajęcia linowe. Zabawa była fantastyczna!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj część z nas między śniadaniem a obiadem realizowała zajęcia z pakietu Power Active i wyszła na poligon. Druga część poszła na spacer po lesie oraz wybrała się do Nowych Kiejkut. Potem poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy się wykąpać pod okiem naszych ratowników. Po obiedzie niektórzy poszli na quady i segwaye, a pozostała część bawiła się z innymi grupami z naszego podobozu. Po kolacji całą grupą mieliśmy zajęcia na parku linowym.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, gdzie odbyły się zajęcia. Najpierw pokonaliśmy tor przeszkód segwayem, potem był zorbing. Jeździliśmy również quadami oraz Yamahą Viking. Wróciliśmy na obiad, po którym udaliśmy się na plażę. Pogoda dopisywała nam przez cały dzień. Następnie czyniliśmy przygotowania do ślubów kolonijnych. Po kolacji mieliśmy zajęcia z łączności.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dziś poszliśmy na poligon, na którym jeździliśmy quadami, Vikingiem, segwayami oraz turlaliśmy się w zorbie. Po powrocie poszliśmy odpocząć na plaży, aby zaczerpnąć kąpieli wodnych i słonecznych. W dalszej części dnia popłynęliśmy smoczą łodzią. Po kolacji graliśmy w różne gry i zabawy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Sobotę spędziliśmy na poligonie. Odbyliśmy przejażdżkę quadem oraz Vikingiem. Pokonaliśmy również tor przeszkód segwayem, a później był zorbing. Następnie udaliśmy się na plażę. Przed kolacją przygotowaliśmy się do Nocnego Desantu, który odbył się wieczorem.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Rano, podczas gry terenowej Enigma odszyfrowaliśmy wymyślone przez nas wiadomości. Później chodziliśmy po wodzie w wielkiej kuli waterball. Następnie wzięliśmy udział w pojedynku sumo na macie. Po obiedzie ćwiczyliśmy podstawy łucznictwa. Popołudnie spędziliśmy na plaży. Po kolacji uczyliśmy się technik relaksacyjnych.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj udaliśmy się na poligon. Mieliśmy tam zajęcia z jazdy segwayem. Później mieliśmy możliwość jazdy quadami terenowymi oraz Vikingiem po specjalnie wyznaczonym torze. Na koniec skorzystaliśmy z zorby. Był to bardzo pogodny i udany dzień.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu poszliśmy na spacer do lasu. Pogoda była piękna, a czas zleciał tak szybko, że nawet się nie zorientowaliśmy, a już była pora obiadowa. Po obiedzie mieliśmy czas na plażowanie i kąpiele. Pod czujnym okiem ratownika doskonaliliśmy swoje pływackie umiejętności. Dzień zakończyliśmy baloniadą, graliśmy w siatkówkę balonami napełnionymi wodą.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Dzisiaj zajęcia zaczęliśmy od nauki chodzenia na slackline’ie oraz strzelania paintballem. Następnie odbyły się zawody łucznicze. Popływaliśmy również rowerkami wodnymi oraz nauczyliśmy się strzelać z wiatrówki.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Siódmy dzień kolonii na Kulce zaczęliśmy od konstruowania budowli ze skrzynek. Dla wielu z nas była to spore wyzwanie. Stoczyliśmy walki sumo w specjalnych strojach. Później wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej. Po obiedzie pływaliśmy w jeziorze pod okiem ratownika. Przed kolacją poszliśmy do lasu poznać sztukę survivalu.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę kajakową po jeziorze Łęsk. Następnie plażowaliśmy i pływaliśmy w jeziorze. Po obiedzie podczas zajęć z survivalu nauczyliśmy się filtrować wodę i jak rozpalić ognisko za pomocą krzesiwa. Poznaliśmy również typy ognisk. Następnie poznaliśmy zasady szyfrowania wiadomości oraz zagraliśmy w grę terenową z szyfrowaniem. Po kolacji pograliśmy w piłkę siatkową.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Po śniadaniu strzelaliśmy z wiatrówek. Później skakaliśmy na eurobungee. Następnie zmierzyliśmy się w starciu łuczników, podczas którego odbyła się wielka bitwa. Po obiedzie graliśmy w piłkę. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się pod okiem ratownika. Po kolacji zagraliśmy w piłkę ręczną.

VIP, grupa Pani Marty B.
Od rana dzień był pełen emocji. Zaczęliśmy tą słoneczną sobotę od zabawy w waterballu. Później pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie wspinaliśmy się po skrzynkach i biliśmy swoje rekordy. Następnie odpoczywaliśmy na plaży. Wieczorem stoczyliśmy pojedynek łuczników oraz graliśmy w gry z wychowawcą.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Jeździliśmy tam Yamahą Viking, segwayami i quadami. Mieliśmy także zakręconą zorbe. Na zajęciach z orienteeringu uczyliśmy się określać kierunki świata, a za pomocą azymutów szukaliśmy zagadek. Graliśmy także w baloniadę, opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Poranek rozpoczęliśmy od przeprawy smoczą łodzią niczym starodawni wojownicy. Następną naszą atrakcją było przejście po ekstremalnym parku linowym. Potem odbyły się przygotowane przez nas śluby kolonijne, a także plażowanie i kąpanie się. Nasz wieczór był bardzo aktywny. Na początek zagraliśmy w korfball, a potem w mega gry, które jak sama nazwa mówi były mega. To był świetny dzień!

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na dziwnym rowerze. Bez większych trudności opanowaliśmy technikę. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie w promieniach słońca odpoczywaliśmy nad wodą. Przed obiadem uczestniczyliśmy w zajęciach z survivalu, podczas których budowaliśmy szałasy i paleniska. Słoneczną niedzielę zakończyliśmy zabawami oraz mega grami. To był bardzo udany dzień!