RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 8 – Razem w kulkowym świecie

Dodany: 2018.07.22

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczął się od mega gier, graliśmy między innymi w bierki, twistera oraz jengę. Na drugim bloku mieliśmy zajęcia z wiatrówki, podczas których uczyliśmy się celności. Wielu z nas udało się strzelić w sam środek tarczy. Następnie zaczęliśmy zajęcia na plaży. Szlifowaliśmy swoje umiejętności pływackie pod czujnym okiem ratowników. Po plaży graliśmy w przeróżne gry. Po kolacji mieliśmy zajęcia z orientacji w terenie, podczas których uczyliśmy się obsługiwać kompas i mapę. Na zakończenie dnia graliśmy w nocną grę terenową Mafia. Świetnie się bawiliśmy!

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z łuku. Na następnych zajęciach kształtowaliśmy technikę pływania pod okiem ratownika. Potem strzelaliśmy z wiatrówek i na strzelnicy paintballowej. Dzień zakończyliśmy grą w Mafię.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry francuskiej. Staraliśmy się jak najlepiej odpowiedzieć na pytania. Kolejną atrakcją była gra dociekliwy psycholog. Dzięki niej mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności śledcze. Później udaliśmy się do lasu na Bitwę Plemion. Stworzyliśmy własne flagi i obozowiska. Po obiedzie udaliśmy się nad jezioro, aby doskonalić swoje umiejętności pływackie. Pogoda dziś nam dopisywała, dlatego po zajęciach na plaży rozegraliśmy mecz baloniady. Na koniec dnia mieliśmy gry i zabawy twórcze, podczas których mogliśmy w pełni wykorzystać swoje umiejętności logicznego myślenia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Bardzo słoneczny ósmy dzień kolonii zaczęliśmy od gry w pif-paf i Mafię. Następnie byliśmy na plaży, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Potem graliśmy w baloniadę. Wieczorem graliśmy w piłkę nożną z drugą grupą.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z posługiwania się kompasem. Podzieleni na drużyny szukaliśmy ukrytych zadań. Później graliśmy w ziemniaka i planszówki. Następnie wybraliśmy się na spacer po lesie. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Później odbył się trening piłki nożnej, w którego ćwiczyliśmy zgranie.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano mieliśmy zajęcia z samoobrony. Uczyliśmy się jak się bronić kiedy nas ktoś obcy zaatakuje. Następnie skakaliśmy na trampolinach. Potem byliśmy na plaży. Na kolejnych zajęciach robiliśmy makijaż. Wyglądałyśmy jak prawdziwe księżniczki. Następnie odbyły się zajęcia fitness, na których ćwiczyliśmy przy muzyce. Wieczorem były gry i zabawy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu wybraliśmy się na wyprawę kajakami bezburtowymi. Korzystając z pięknej pogody odbyło się plażowanie oraz kąpiele w jeziorze. Po obiedzie poszliśmy na grę terenową geocaching, podczas której korzystaliśmy z GPS-u. Po kolacji wzięliśmy udział w warsztatach chemicznych, robiliśmy różne doświadczenia z wodą.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę w celu doskonalenia technik pływackich. Potem poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych i ich charakterystykę podczas zajęć z survivalu. Dowiedzieliśmy się jak przefiltrować wodę. Nauczyliśmy się używać krzesiwa. Potem przenieśliśmy się do laboratorium. Wykonaliśmy własny ogród chemiczny i sztuczną krew. Byliśmy świadkami różnych doświadczeń oraz sami je robiliśmy. Po obiedzie korzystaliśmy z dobrej pogody plażując. Wieczorem odbył się geocaching, czyli odszukiwanie kartek z zadaniami za pomocą GPS-u.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Dziś był Piknik Rodzinny i do niektórych z nas przyjechali najbliżsi. Po śniadaniu graliśmy w kalambury oraz w grę na spostrzegawczość. Po tym poszliśmy na plażę, gdzie mieliśmy okazję się opalać oraz kąpać. Następnie poszliśmy na eurobungee, gdzie odbył się trening nieważkości. Kolejną atrakcją był survival, podczas którego budowaliśmy wioskę Ewoków. Po kolacji tworzyliśmy gry planszowe. To był wspaniały dzień!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Dziś odbył się Piknik Rodzinny. Rano, po śniadaniu bawiliśmy się w różne gry. Następnie całą grupą udaliśmy się na plażę, gdyż było bardzo słonecznie. Po obiedzie braliśmy udział w zajęciach z survivalu, podczas których budowaliśmy wioski Ewoków oraz graliśmy w grę terenową Bitwa o Naboo. Po kolacji konstruowaliśmy świat rycerzy Jedi oraz graliśmy w mega gry.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Rozgrzaliśmy się tego dnia dzięki kalamburom, po których graliśmy wszyscy razem w siatkówkę. Odpoczęliśmy po niej na plaży, a potem uczyliśmy się strzelać z procy. Naszym zadaniem było trafić i przebić umocowane balony. Pobawiliśmy się też na karaoke, po którym mieliśmy kurs samoobrony, żeby móc poradzić sobie w każdej sytuacji.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Dziś odbył się Piknik Rodzinny. Po śniadaniu bawiliśmy się w geocatching. Potem poszliśmy do lasu, by nauczyć się podstaw survivalu. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, by doskonalić nasze techniki pływania. Potem rozegraliśmy mecz koszykówki. Dzień zakończyliśmy wspólnym śpiewaniem na naszym obozowisku.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Słoneczny dzień zapewnił nam dobre humory. Rano graliśmy w psychologa, który musiał odgadnąć zasadę panującą w grupie. Później robiliśmy coś co lubimy najbardziej, czyli śpiewaliśmy na karaoke. Przeprawiliśmy się przez jezioro własnymi tratwami. Graliśmy także w puszkę Pandory i wykorzystaliśmy balony do ćwiczenia koordynacji ruchowej.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Dzień rozpoczęliśmy od gry francuskiej, czyli szukaliśmy odpowiedzi na zadania na terenie ośrodka. Następnie graliśmy w kalambury i byliśmy też na plaży. Po obiedzie udaliśmy się na poligon, gdzie pokonywaliśmy wojskowy tor przeszkód. Po kolacji zagraliśmy w dwa ognie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Przed śniadaniem mieliśmy poranne ćwiczenia. Po posiłku graliśmy w gry, a część osób korzystała ze ścianki wspinaczkowej i żyroskopu. Zabawa była fantastyczna! Po obiedzie mieliśmy speedball, było bardzo fajnie i intensywnie. Następnie udaliśmy się na plażowanie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy grą francuską, podczas której odkrywaliśmy największe zagadki Kulki. Potem poszliśmy do lasu, by nauczyć się budować różne rodzaje ognisk. Filtrowaliśmy też wodę przez naturalny filtr, aby była zdatna do picia. Uczyliśmy się też korzystać z GPS-u. Po obiedzie mieliśmy dwie gry na arenie paintballowej. Potem poszliśmy na plażę. Po kolacji spędzaliśmy czas na naszym podobozie.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu byliśmy na strzelnicy paintballowej. Strzelaliśmy do tarcz, a potem graliśmy w owieczkę. Po drugim śniadaniu wybraliśmy się na zajęcia z wykrywaczami metali i rozminowaliśmy plażę, na której po obiedzie spędzaliśmy czas. Po relaksie nad jeziorem pływaliśmy kajakami. Następnie po kolacji wzięliśmy udział w zajęciach pod kryptonimem granat, mieliśmy okazję poczuć się jak żołnierze! Ten dzień był bardzo przyjemny. Szkoda, że czas na Kulce biegnie tak szybko.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Rano odbyły się zajęcia dla całego igloo. Graliśmy w ninja i czytaliśmy gazety militarne. Później strzelaliśmy z łuków. W dalszej części dnia niektórzy z nas poszli do kościoła, a pozostali grali w baloniadę. Po obiedzie płynęliśmy kajakami po jeziorze. Później zagraliśmy w grę terenową Szpion. W dalszej części dnia spędzaliśmy wspólnie czas.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Niedzielę od samego rana spędzaliśmy bardzo aktywnie. Rozpoczęliśmy od zajęć na quadach. Następnie mieliśmy park linowy. Po obiedzie uczyliśmy się orienteeringu oraz elementów pierwszej pomocy podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Dzień zakończyliśmy zawodami w rzucaniu do celu.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Na dzień dobry trochę tańca, zostaliśmy wprowadzeni w podstawy zumby. Potem również artystycznie, na zajęciach z graffiti rozwijaliśmy swoje umiejętności. Jeszcze przed obiadem korzystaliśmy z uroków pięknego lata podczas plażowania i kąpieli. Później odbył się mecz balonówki, a następnie lekcja wykonywania tatuaży z henny. Na koniec dnia pełnego wrażeń zagraliśmy w Leśną Pułapkę.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj mieliśmy zajęcia z walk sumo, podczas których mogliśmy walczyć między sobą w specjalnym stroju na macie. Później udaliśmy się plażę, gdzie mieliśmy okazję zagrać w piłkę plażową. Później mieliśmy warsztaty wystąpień publicznych, podczas których dowiedzieliśmy się jak powinno się zachować i jak sprawić, aby się nie stresować. Dzień zakończyliśmy grą w Leśną Pułapkę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu poszliśmy do lasu na grę terenową Bitwa Plemion. Naszym zadaniem było odebranie flag drużyny przeciwnej oraz wygranie totemu. Później nauczyliśmy się szyfrować informacje za pomocą różnych kodów. Dzisiaj nauczyliśmy się również podstaw udzielania pierwszej pomocy, a następnie sprawdziliśmy naszą wiedzę w praktyce podczas gry Ranny Lotnik. Po obiedzie puszczaliśmy bańki w rozmiarze XXL, udało nam się nawet pozamykać siebie nawzajem w bańkach mydlanych. Następnie odpoczywaliśmy na plaży, a kto miał ochotę mógł popływać w jeziorze. Po kolacji stoczyliśmy walki sumo. To był bardzo intensywny dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na plażę. Następnie stoczyliśmy pojedynek gladiatorów. Zagraliśmy w 2 ognie oraz stworzyliśmy plakaty. W nocy zagraliśmy w Mafię.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Niedzielę zaczęliśmy od akrobacji na eurobungee, kilkoro z nas świetnie poradziło sobie z fikołkami w powietrzu. Nauczyliśmy się chodzić na szczudłach. Rozegraliśmy walki gladiatorów. Natomiast wieczorem zagraliśmy w grę Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu graliśmy na plaży w Taboo. Następnie odbyły się walki sumo w specjalnych strojach. Przed obiadem każdy z nas poskakał na eurobungee. Po obiedzie odbyły się zajęcia z samoobrony. Po kolacji odbyła się nocna gra terenowa Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Dzisiaj mieliśmy terenową grę Enigmę, która polegała na szyfrowaniu wiadomości dla przeciwnej drużyny. Później kąpaliśmy się w jeziorze. Po plażowaniu byliśmy na strzelnicy paintballowej i strzelaliśmy to tarcz. Po obiedzie mieliśmy turniej sumo, na którym było bardzo śmiesznie. Następnie odpoczywaliśmy na plaży i graliśmy w siatkówkę. Po kolacji graliśmy w badmintona. W nocy wyruszyliśmy do lasu, żeby zagrać w Mafię.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z survivalu. Nauczyliśmy się jak przetrwać w lesie oraz zbudowaliśmy schronienia. Następnie udaliśmy się na plażę, na której rozegraliśmy emocjonujący mecz waterpolo. Po pysznym obiedzie nauczyliśmy się szyfrów i kodowaliśmy zadania, które potem wykonywaliśmy. Później udaliśmy się na karaoke. Świetnie się bawiliśmy! Pod koniec dnia graliśmy w mega gry takie jak twister oraz bierki w powiększonym rozmiarze.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania na strzelnicy paintballowej. Potem rozegraliśmy dwie gry na polu paintballowym. Po południu byliśmy na plaży. Opalaliśmy się, graliśmy w siatkówkę, pływaliśmy i robiliśmy zamki z piasku. Potem mieliśmy karaoke, a wieczorem grę integracyjną z inną grupą.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Naszą niedzielę rozpoczęliśmy od jazdy na torze quadowym. Następnie skorzystaliśmy z pięknego słońca i udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się, graliśmy w piłkę, bawiliśmy się w wodzie. Po obiedzie podzieliliśmy się na dwa zespoły i rozegraliśmy turniej waterpolo. Potem wspólnie śpiewaliśmy muzyczne przeboje w Cool Clubie na karaoke. Po kolacji udaliśmy się do lasu na zajęcia survivalu. Swój dzień zakończyliśmy poznaniem gier świata, od dziś kubb, molkky, bule francuskie nie są nam obce.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Przedpołudnie spędziliśmy na plaży korzystając z uroków pięknej pogody. Następnie uczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości, których znajomość była niezbędna do wzięcia udziału w misji kryptograficznej na terenie ośrodka. To była świetna zabawa! Po sytym obiedzie, w pełni sił, udaliśmy się na kolejne zajęcia z survivalu. Dziś głównym ich motywem były żywioły: ogień i woda. Wieczorem, idąc za myślą: "śpiewać każdy może" uczestniczyliśmy w kolonijnym karaoke.

Dzisiaj na ośrodku odbył się również Piknik Rodzinny, umożliwiający spotkanie rodziców z kolonistami.