RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 10 – Nadszedł czas pożegnań

Dodany: 2018.07.24

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z łuków, później wzięliśmy udział w konkursie na najlepszą celność. Następnie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, podczas których budowaliśmy szałas. Później udaliśmy się na starcie łuczników. Super się bawiliśmy! Odbyło się rozdanie dyplomów oraz wykonanie grupowego zdjęcia, zbieranie podpisów kolegów i koleżanek na pamiątkowych dyplomach. Później poszliśmy na strzelanie z procy do celu za pomocą szyszek. Wieczorem udaliśmy się na apel pożegnalny. Dzień zakończyliśmy długą dyskoteką pożegnalną.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z procy. Potem mieliśmy pojedynek łuczników. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, na której graliśmy w siatkówkę i gry karciane. Dzień zakończyliśmy pożegnalnym apelem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Od samego rana dużo się u nas działo. Najpierw stoczyliśmy walki sumo w specjalnie do tego przygotowanych strojach. Następnie uczestniczyliśmy w grze podsumowującej naszą kolonię. Mieliśmy okazję sprawdzić swoją wiedzę na temat ośrodka. Później udaliśmy się na plażę, aby zażyć kąpieli wodnej i słonecznej. Po obiedzie zagraliśmy w różne gry zespołowe, a także spędzaliśmy czas na rozmowach. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Wtorkowy dzień zaczęliśmy od wyprawy do lasu. Następnie bawiliśmy się w głuchy telefon i sajmon mówi. Potem czekał nas apel kończący kolonie, na którym były pokazy artystyczne innych uczestników. Dzień zakończyliśmy dyskoteką całej kolonii.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Dzień zaczęliśmy od gry w czółko. Później odbyły się zajęcia z sumo, podczas których walczyliśmy w specjalnych strojach. Następnie poszliśmy na plażę. Kąpaliśmy się i graliśmy w uno oraz dobble. Po obiedzie odbyły się zawody w unihokeja. Podzieleni na trzy drużyny graliśmy jak najlepiej potrafiliśmy. Później graliśmy w koszykówkę. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz ostatnia dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w gry zespołowe. Następnie graliśmy w mega gry, czyli jenga, twister i bierki w rozmiarze XXL. Potem byliśmy na plaży, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Po obiedzie śpiewaliśmy piosenki na karaoke. Następnie odbyły się Bal Bohaterek Disneya. Tańczyliśmy przy muzyce i świetnie się bawiliśmy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu robiliśmy bańki mydlane w rozmiarach XXL. Następnie odbyły się zajęcia terenowe Ranny Lotnik. Kolejno poszliśmy na plażę, gdzie mieliśmy możliwość doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie poszliśmy na podsumowującą grę terenową Tajemnica Czterech Żywiołów. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, a na zakończenie dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu malowaliśmy cztery żywioły farbami, robiliśmy to bez użycia rąk. Potem odbyła się wystawa plastyczna naszych wszystkich prac, które stworzyliśmy w trakcie kolonii. Potem graliśmy w ziemniaka piłką. Po obiedzie odbyła się gra terenowa Tajemnica Czterech Żywiołów. Podsumowywała ona nasz wyjazd. Po kolacji odbył się apel kończący, a tuż przed nim nasza pani rozdała nam dyplomy. Po wszystkim przyszedł czas na dyskotekę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Po śniadaniu odbyła się gra terenowa, na której ćwiczyliśmy wszystkie umiejętności, których nauczyliśmy się podczas kolonii. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Była piękna pogoda, więc każdy z nas kąpał się i opalał. Następnie odbyła się walka gladiatorów. Kolejno poszliśmy na bal Gwiezdnych Wojen. Po kolacji odbył się apel podsumowujący naszą kolonię. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Powrót Jedi. Następnie udaliśmy się na walki gladiatorów, które wzbudziły w nas wiele emocji. Po obiedzie odbyła się lekcja Archery Soft, czyli strzelania z łuków. Kolejno odbył się wielki bal Gwiezdnych Wojen. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu podsumowującym cały turnus. Wieczorem bawiliśmy się na pożegnalnej dyskotece.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień zaczęliśmy od gry INO. Potem uczyliśmy się sztuki przetrwania, mieliśmy ciekawą grę terenową, a na koniec tworzyliśmy shurikeny z gliny. Po kolacji udaliśmy się na apel pożegnalny. Wieczorem bawiliśmy się z innymi grupami na dyskotece w Cool Clubie.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Przedostatni dzień w Kulce rozpoczęliśmy od plażowania. Następnie graliśmy w waterpolo. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną i Mafię. Na koniec braliśmy udział w apelu pożegnalnym i dyskotece.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Rano tropiliśmy zwierzęta w lesie. Znaleźliśmy ślady sarny i jelenia. Dzisiaj strzelaliśmy także z procy. Po obiedzie byliśmy na plaży, gdzie wspólnie graliśmy w karty. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu pożegnalny, a wieczorem bawiliśmy się podczas dyskoteki.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Rano graliśmy w baloniade, a później byliśmy na plaży. Następnie mieliśmy grę terenową Ranny Lotnik, podczas której sprawdziliśmy swoją wiedzę pierwszej pomocy. W lesie mieliśmy za zadanie udzielić pomocy i przetransportować rannego lotnika. Po obiedzie graliśmy w gry zespołowe. Otrzymaliśmy również dyplomy. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, a później mieliśmy dyskotekę.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Przed śniadaniem rozgrzewka w formie tanecznej. Po posiłku udaliśmy się na plażę. Było super! Następnie mieliśmy zajęcia strzelania z wiatrówki, popisaliśmy się znakomitą celnością. Później wspólnie graliśmy w gry zespołowe. Po kolacji udaliśmy się na apel, a następnie na dyskotekę, podczas której bawiliśmy się świetnie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w Mafię. Potem wybraliśmy się na plażowanie. Przed obiadem graliśmy dodatkowo w kalambury. Po obiedzie wyszliśmy do lasu na trzecią część survivalu, podczas której uczyliśmy się na temat żywności w trudnych warunkach oraz zgłębialiśmy sztukę kamuflażu. Potem wychowawczyni rozdała nam pamiątkowe dyplomy. Po kolacji odbył się apel pożegnalny. Na koniec dnia poszliśmy na dyskotekę.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu wybraliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu. Poznaliśmy wojskowe racje żywnościowe i sztukę kamuflażu w terenie. Kolejno zmywaliśmy z siebie farbę na plaży i opalaliśmy się. Po obiedzie poznaliśmy sztukę orientacji w terenie. Następnie przygotowywaliśmy się do apelu podsumowującego kolonię. Później bawiliśmy się na dyskotece z innymi grupami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Rano poszliśmy na plażę, aby zaczerpnąć kąpieli wodnych i słonecznych. Później zagraliśmy w głuchy telefon wciąż relaksując się na plaży. W dalszej części dnia poszliśmy do lasu, aby na survivalu poznać techniki kamuflażu i żywienia w trudnych warunkach. Po powrocie strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej oraz przygotowywaliśmy przedstawienie na apel, który później odbył się na plaży. Dzień zakończyliśmy pójściem na dyskotekę.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Wtorkowy poranek rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Po śniadaniu mieliśmy dwa bloki zajęć survivalowych. Na pierwszym uczyliśmy się oczyszczać wodę, rozpalać i budować ogniska. Na drugich poznawaliśmy zaś sztukę kamuflażu. Po powrocie wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie mieliśmy wspólnie graliśmy w karty. Po pysznej kolacji zorganizowany był apel pożegnalny i dyskoteka.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Rano rozegraliśmy mecz baloniady. Potem poszliśmy się schłodzić nad jezioro, gdzie bawiliśmy się w puszkę Pandory. Po obiedzie graliśmy w grę terenową z kompasem. Później byliśmy na zajęciach z tworzenia rzeźb z gliny. Po kolacji podsumowaliśmy obóz podczas apelu z programem artystycznym. Na koniec dnia wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Dziś braliśmy udział w zajęciach graffiti. Zastanawialiśmy się, czy jest to sztuka, czy może wandalizm. Mieliśmy okazję zaprojektować swoje logo, a następnie namalować je na specjalnie przygotowanej ścianie. Później udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy docenić piękne mazurskie słoneczko. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z gliny, każdy stworzył niesamowitą rzeźbę. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, podczas którego podsumowaliśmy kolonię. Dzień zakończyliśmy dyskoteka w Cool Clubie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Dzisiaj świetnie się bawiliśmy! Z samego rana mieliśmy zajęcia z posługiwania się kompasem, wyznaczania azymutów i mierzenia odległości za pomocą parokroków. Później odpoczywaliśmy na plaży. Po obiedzie graliśmy w mega twistera i zbudowaliśmy schron i pociąg z mega klocków jenga. Następnie każdy mógł zaprezentować swoje zdolności wokalne na kolonijnym karaoke. Dzień zakończyliśmy podsumowującym apelem i pożegnalną dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Dzisiaj byliśmy na plaży, gdzie graliśmy w piłkę siatkową oraz kapaliśmy się w jeziorze. Całą grupą zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie. Po obiedzie każdy otrzymał dyplom super uczestnika, zagraliśmy również razem w piłkę. Wieczorem odbył się apel podsumowujący oraz dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Słoneczny wtorek rozpoczęliśmy od gry w passball, pierwszy raz graliśmy w piłkę nożną w tak śmiesznym stroju. Poszliśmy na plażę, gdzie wykąpaliśmy się w jeziorze oraz budowaliśmy zamki z piasku. Rozegraliśmy mecz baloniady. Wieczorem odbył się apel podsumowujący oraz dyskoteka. Szkoda, że czas kolonii tak szybko mija.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu udaliśmy się nad jezioro, gdzie zagraliśmy w waterpolo. Następnie odbyło się starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Przed obiadem udaliśmy się ostatni raz nad jezioro na plażowanie i kąpiele. Po obiedzie podsumowaliśmy naszą kolonię i otrzymaliśmy dyplomy. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Po śniadaniu uczyliśmy się chodzenia na szczudłach. Później zmierzyliśmy się w walkach gladiatorów. Następnie graliśmy w waterpolo, czyli grę w wodzie. Po obiedzie ruszyliśmy do lasu, aby poznać techniki survivalu. Nauczyliśmy się jak rozpalić ogień i znaleźć wodę. Po kolacji otrzymaliśmy dyplomy i wzięliśmy udział w apelu pożegnalnym.

VIP, grupa Pani Marty B.
Z samego rana wybraliśmy się na plażę, by skorzystać z pięknej pogody. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej oraz siatkówki. Później wybraliśmy się do lasu, by dowiedzieć się czegoś o survivalu. Tym razem tematyką zajęć było pożywienie oraz kamuflaż. Wykorzystaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce i również malowaliśmy sobie twarze, by pozostać niezauważonym w leśnym środowisku. Potem wybraliśmy się na apel podsumowujący cały turnus. Na zakończenie wszyscy świetnie bawiliśmy się na dyskotece pożegnalnej.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od mega gier. Graliśmy w gigantyczną jengę, bierki i twistera. Potem spędziliśmy czas na słonecznej plaży. Pływaliśmy i opalaliśmy się. Po kolacji odbył się apel podsumowujący i dyskoteka.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Od razu po pysznym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia strzeleckie Archery Challenge. Po pełnym adrenaliny starciu łuczników odbyła się gra Enigma, dzięki której wzięliśmy udział w tajnej misji kryptograficznej. Po południu udaliśmy się na plażowanie, a następnie odbyło się rozdanie pamiątkowych dyplomów. Po kolacji VIPy ruszyły na apel kończący kolonię. Swoją przygodę zakończyliśmy dyskoteką. To był fantastyczny czas!

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć na strzelnicy paintballowej. Wszyscy osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki w strzelaniu do celu. Po pełnej emocji rywalizacji udaliśmy się nad jezioro, gdzie odpoczywaliśmy razem z innymi grupami VIPów. Tuż przed obiadem maskowaliśmy się w lesie na ostatnich już zajęciach z survivalu. W dalszej kolejności graliśmy w gry z różnych zakątków świata oraz bawiliśmy się wspólnie na kulkowym dziedzińcu. Dzień zakończyliśmy huczną dyskoteką.