RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus IV (26.07-05.08.2018)

Dzień 7 - Najlepsza zabawa tylko w Kulce

Dodany: 2018.08.01

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elżbiety B.
Rano bawiliśmy się w baloniadę. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie bawiliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze pod okiem ratownika. Następnie byliśmy w lesie, by zagrać w Rannego Lotnika. Nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy, a następnie sprawdziliśmy przyswojoną wiedzę w praktyce. Po obiedzie pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w walkach sumo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w gry zespołowe. Potem odbyło się starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Na kolejnych zajęciach byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie strzelaliśmy z łuków. Wieczorem uczyliśmy się samoobrony.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii B.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu udałyśmy się do lasu na grę terenową. Polegała ona na odebraniu przez drużyny własnoręcznie przygotowanych flag. Następnie pływałyśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po obiedzie poszłyśmy na plażę i kąpałyśmy się. Potem grałyśmy w siatkówkę i koszykówkę na boisku. Po kolacji urządziłyśmy sobie piknik, śpiewałyśmy piosenki i grałyśmy w gry integracyjne.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Dzisiaj to my prowadziliśmy poranną rozgrzewkę. Po śniadaniu graliśmy w siatkówkę. Po południu udaliśmy się na strzelnicę, gdzie strzelaliśmy z wiatrówek. Na poobiedni odpoczynek udaliśmy się na plażę. Wieczór minął nam na rozgrywkach korfballa. Na zakończenie dnia braliśmy udział w łuczniczym pojedynku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kingi Ż.
Rano przepłynęliśmy jezioro kajakami turystycznymi. Następnie każdy z nas przebrał się w kolor reprezentujący dane państwo. Później robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Każdy z nas został zamknięty w ogromnej bańce! Wieczorem na zajęciach laboratoryjnych pogłębiliśmy wiadomości z zakresu chemii i fizyki.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Kolejny aktywny dzień za nami. Rano rozwiązywaliśmy zagadkę hrabiego Drakuli. Następnie braliśmy udział w grze integracyjnej ćwierćland, która pozwoliła nam jeszcze bardziej się poznać. Później udaliśmy się na szkolenie Luke’a Skywalkera, na którym trenowaliśmy zwinność, szybkość, spryt i precyzję. Po obiedzie zagraliśmy w baloniadę, a także mieliśmy zajęcia plastyczne, na których malowaliśmy wcześniej zrobione przez nas maski. Dzień zakończyliśmy meczem piłki nożnej.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od ścianki wspinaczkowej, gdzie duża część grupy wspięła się na sam szczyt. Następnie byliśmy na plaży. W wolnym czasie graliśmy w państwa-miasta. Po obiedzie mieliśmy baloniadę i graliśmy w dwa ognie. Wieczorem mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Adrianny D.
Dzień zaczęliśmy od zabaw. Graliśmy w bierki, twistera oraz scrabble. Następnie braliśmy udział w grze terenowej Komnata Tajemnic. Nie zabrakło ciekawych konkurencji sportowych, podczas których świetnie się bawiliśmy. Wieczorem udaliśmy się na ognisko, podczas którego integrowaliśmy się z innymi grupami.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny R.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Komnata Tajemnic. Była fajna zabawa! Podczas tworzenia przeróżnych postaci z papieru i sznurka wykazaliśmy się kreatywnością! Znaleźliśmy czas na gry i zabawy, a wieczorem usiedliśmy przy ognisku. Bawiliśmy się świetnie! To był udany dzień.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wykonania własnych gniotków z balonów. Następnie udaliśmy się do lasu na podchody, podczas których wykonywaliśmy ciekawe zadania. Po obiedzie zmierzyliśmy nasze umiejętności w zajęciach linowych ze skrzynek. Nasz dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski i świetnie się bawiliśmy.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy do lasu, gdzie poszukiwaliśmy trupów zwierząt. Mieliśmy też okazję przejechać się dziwnym rowerem. Tuż przed obiadem graliśmy w waterpolo. Cóż to była za emocjonująca walka! Następnie graliśmy w piłkę nożna. Później zatańczyliśmy belgijkę. W bloku nocnym szukaliśmy skarbu wykrywaczem metalu.

Misja 112, grupa Pana Michała A.
Od rana mieliśmy dzień pełen aktywności. Dzień rozpoczął się od meczu siatkówki, który był nie zwykle emocjonujący. Później rozegraliśmy parę gier w kalambury, podczas których ukazaliśmy naszą wyobraźnię i kreatywność. Przed obiadem mieliśmy do pokonania tor strażacki, z którym najszybciej i najdokładniej uporała się Iza. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki nożnej, była rywalizacja, ciężka praca oraz zabawa. Pod koniec dnia uczyliśmy się na placu tańczyć różne układy, takich jak np. belgijka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Dzień zaczęliśmy od treningu praktycznego przy speedballu na polu paintballowym. Później plażowaliśmy i mieliśmy zajęcia w wodzie. Następne odbyły się zajęcia teoretyczne o zagrożeniach w lesie. W przerwie między zajęciami praktycznymi było karaoke oraz tańce. Graliśmy również w dwa ognie. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w szkoleniu z survivalu. Dowiedzieliśmy się jak pozyskiwać wodę i rozpalać ognisko.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po obiedzie zorganizowaliśmy turniej piłki nożnej, który pokazał nam najlepszą drużynę. Później ruszyliśmy na pole paintballowe, aby rozegrać wspaniałą potyczkę, podczas której walczyliśmy o miano króla paintballa. Po obiedzie tworzyliśmy wieżę ze skrzynek, na którą później się wspinaliśmy. Wieczorem poszliśmy na strzelnicę, aby udoskonalić swoje umiejętności.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od meczu paintballowego. Później wybraliśmy się na plażę, by zrelaksować się i wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie śpiewaliśmy na karaoke i świetnie się bawiliśmy. Pod koniec dnia rozegraliśmy emocjonujący mecz piłki nożnej.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu uczestniczyliśmy w treningu koordynacyjnym w wielkiej gumowej kuli w basenie pełnym wody. Początkowo trudno nam było utrzymać równowagę, ale szybko opanowaliśmy tę sztukę. Na kolejnych zajęciach wszyscy chętni mogli pływać pod opieką pana ratownika. Kolejno tańczyliśmy w grupach belgijkę, a po kolacji pan Hubert poprowadził dla nas zajęcia z survivalu. Dużo opowiadał nam o żywności, wodzie i kamuflażu. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy. Kolejny nieprzeciętny dzień za nami, a już jutro kolejna porcja atrakcji!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Gabrieli O.
Kolejny dzień kolonii za nami. Rozpoczęliśmy go wspinaczką na skrzynki. Nasz rekord to 16 skrzynek. Następnie wybraliśmy się do lasu na survival, gdzie dowiedzieliśmy się, skąd pozyskać wodę pitną w warunkach polowych i jak prawidłowo ułożyć stos ogniskowy i jak rozpalić ognisko. Po survivalu poszliśmy na plażę, gdzie pływaliśmy w jeziorze i spędzaliśmy wspólnie czas. Następnie nasza pani zorganizowała nam różne zabawy i tańce przy muzyce. Tańczyliśmy m.in belgijkę czy tunaka. Dzień zakończyliśmy zajęciami na parku kinowym, gdzie musieliśmy pokonać tor przeszkód na wysokości.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny P.
Dzień rozpoczęłyśmy od warsztatów wystąpień publicznych. Dowiedziałyśmy się wielu przydatnych informacji. Następnie poszłyśmy na plażę. Później aktywnie spędziłyśmy czas na parku linowym. Potem grałyśmy w gry integracyjne na świeżym powietrzu oraz siatkówkę. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem.

Projekt Kulka, grupa Pani Martyny P.
Rano byliśmy na zajęciach dotyczących tolerancji. Następnie jeździliśmy segwayami, które wzbudziły wiele emocji. Odbyło się też relaksujące plażowanie. Podobało nam się również ognisko, towarzyszące mu śpiewanie i zabawy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Dziś rano mieliśmy ciekawe zajęcia. Najpierw odbył się Geocaching, podczas którego ukrywaliśmy zagadki. Później poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy sobie popływać. Po obiedzie walczyliśmy w strojach sumo. Później graliśmy w różne gry zespołowe, między innymi dwa ognie i Mafię.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ch.
Dzień zaczęliśmy od gry w balonówkę. Gra polegała na tym, aby jak największa ilość balonów rozbiła się po stronie przeciwnika. Graliśmy również w murarza oraz ślepego berka. Następnie udaliśmy się na Enigmę, gra polegała na szyfrowaniu wiadomości. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się oraz opalaliśmy. Później odbyły się zajęcia z mega gier. Graliśmy w twistera, bierki, scrabble i jengę. Wieczorem uczyliśmy się strzelać z łuków, strzały posiadały specjalne gumowe przyssawki.

Summer Art, grupa Pani Karoliny M.
Pełen atrakcji dzień zaczęłyśmy od wspólnego grania w planszówki. Następnie poszłyśmy na zajęcia, by tworzyć z masy solnej oryginalne figurki. Przed obiadem poszłyśmy na plażę, by popływać i aktywnie spędzić czas na brzegu. Po obiedzie, przy pomocy pań, stworzyłyśmy maski gipsowe ukazujące nasze twarze. Następnie poszłyśmy do lasu, by poznać podstawy survivalu, zbudować szałasy i nauczyć się jak rozpala się ogniska. Po kolacji wspólnie zbudowałyśmy mur, który następnie zdemolowałyśmy.

Summer Art, grupa Pani Natalii S.
Dzień rozpoczął się od świetnej zabawy podczas zajęć bańki mydlane XXL. Mieliśmy możliwość stworzyć całe mnóstwo baniek, zarówno tych mniejszych, jak i również tych ogromnych. Następne zajęcia dotyczyły wystąpień publicznych. Podczas ich trwania poznałyśmy przyczyny trudności, jakie niektórzy posiadają, przed takimi wystąpieniami. Kolejny blok zajęć obejmował recykling artystyczny. Wykonaliśmy trzy prace w postaci owoców i cukierka. Następnie przyszedł czas na bardziej aktywne zajęcia, był to park linowy. Każdy mógł pokonać strach przed wysokością, a poza tym przeżyć ciekawą przygodę. Dzień zakończyliśmy zajęciami dotyczącymi kultur różnych zakątków świata. Wykonaliśmy pracę dotyczącą kultury danego kontynentu. Ciekawych pomysłów było całe mnóstwo.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny L.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy na eurobungee. Potem wybraliśmy się na zajęcia z łuków, podczas których ćwiczyliśmy strzelanie do celu. Przed obiadem mieliśmy relaks nad wodą, a czas po obiedzie spędziliśmy na rywalizacji. Najpierw odbyła się bitwa gladiatorów, a później Archery Challenge, na którym mieliśmy szansę wykorzystać umiejętności zdobyte na szkoleniu z celowania łukiem. Dzień zakończyliśmy zajęciami z samoobrony.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Dzień zaczęliśmy od slackline, gdzie spacerowaliśmy po linie zawieszonej nad ziemią. Zabawa była super! Kolejnym punktem były kajaki turystyczne, na których wypłynęliśmy na sam środek jeziora Łęsk. Następnie, pod czujnym okiem pani instruktor, nauczyliśmy się chodzić na szczudłach. Później wybraliśmy się na plażę, na której się relaksowaliśmy i integrowaliśmy z innymi grupami. Dzień zakończyliśmy Enigmą. Nauczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień rozpoczęliśmy od pieszej wycieczce krajoznawczej do Nowych Kiejkut. Następnie mieliśmy zajęcia linowe, podczas których wspinaliśmy się na wieże ze skrzynek. Niestety nie udało nam się pobić rekordu dnia. Było blisko. Bartek osiągnął wynik 13 ułożonych skrzynek. Potem poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze. Wieczorem uczyliśmy się strzelać z wiatrówki oraz chodzić na szczudłach.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Podczas porannych zajęć z survivalu uczyliśmy się różnych sposobów rozpalania ognisk, układania stosów paleniskowych oraz porozmawialiśmy na temat naturalnych sposobów filtracji wody. Pod czujnym okiem pani instruktorki oddawaliśmy strzały z łuków. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników. Korzystając z promieni słońca odpoczywaliśmy na plaży. Na zakończenie dnia udaliśmy się na zajęcia INO, które nauczyły nas obsługi kompasu w terenie.

VIP, grupa Pani Agnieszki O.
Rozgrywki piłki nożnej dostarczyły nam świetnych nastrojów. Eurobungee pozwoliło nam wznieść się wyżej i poczuć się jak piłeczki. Quady oraz zajęcia z survivalu urozmaiciły nam ten piękny słoneczny dzień

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na kolonii rozpoczęliśmy od meczu piłki nożnej i stworzeniem własnego logo pokoju. Następnie udaliśmy się na jazdę po torze quadowym. Po obiedzie skakaliśmy aż do chmur podczas zajęć eurobungee. Potem udaliśmy się do lasu, gdzie budowaliśmy stosy ogniskowe, uczyliśmy się również krzesania ognia za pomocą krzesiwa. Wieczorem każdy z nas uczył się jeździć dziwnym rowerem. Mimo początkowych trudności każdy z nas dał sobie świetnie radę!

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Anny G.
Ranek minął na zabawach i grach integracyjnych. Następnie poszliśmy na plażę skorzystać z idealnej pogody. Później poszliśmy nauczyć się jeździć dziwnym rowerem. Świetnie nam poszło! Po smacznym obiedzie pograliśmy w grę leśną z zabawną instruktor Pauliną. Razem z panią Anią rozegraliśmy wspaniały mecz! Dzień minął nam bardzo szybko w super zabawie.