RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus IV (26.07-05.08.2018)

Dzień 8 - Zabawa trwa w najlepsze

Dodany: 2018.08.02

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elżbiety B.
Rano po śniadaniu wybraliśmy się na długi spacer do sąsiedniej miejscowości Nowe Kiejkuty. Później trochę plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie przeprawiliśmy się smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia wybraliśmy się na lekcję samoobrony.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj byliśmy na spacerze w lesie. Mogliśmy podziwiać piękne krajobrazy. Potem byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Na kolejnych zajęciach odbywały się walki sumo. Wieczorem szukaliśmy zagadek na ośrodku i musieliśmy je rozwiązywać.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii B.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu poszłyśmy do Nowych Kiejkut. Po obiedzie miałyśmy zajęcia łucznictwa, na których odbyło się starcie dwóch drużyn. Po kolacji poszłyśmy na tor quadowy, by nauczyć się podstawowych zasad i przejechać się quadem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Dzisiaj, po szybkiej rozgrzewce i śniadaniu, wyruszyliśmy na wielką wyprawę do sklepu. Po obiedzie graliśmy w wielkoformatowe domino, jengę i bierki. Później jeździliśmy dziwnym rowerem. Po kolacji rozegraliśmy szybki mecz siatkówki. Na koniec dnia zmieniliśmy się w japońskich wojowników sumo.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu rozegraliśmy turniej piłki nożnej. Później zrobiliśmy z kartonów gitarę i głośniki na koncert rockowy. Po obiedzie poszliśmy na plażę, aby trochę odpocząć i popluskać się w jeziorze. Następnie graliśmy w siatkówkę balonami wypełnionymi wodą. Potem każdy z nas wykonał witraż własnego autorstwa. Kto chciał mógł skorzystać z gotowych wzorów, jednak większość z nas skorzystała z własnej kreatywności, powstały naprawdę piękne witraże. Po kolacji mieliśmy survival, nauczyliśmy się rozpalać ognisko i oczyszczać wodę. To był bardzo intensywny dzień.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Rano rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Następnie mieliśmy zajęcia plastyczne. Jeszcze przed obiadem graliśmy w mega gry. Następnie uczyliśmy się samoobrony i odpoczywaliśmy na plaży. Dzień zakończyliśmy meczem piłki nożnej.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od malowania masek gipsowych. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie bawiliśmy się w wodzie. Po obiedzie mieliśmy turniej w dwa ognie, a później zajęcia z samoobrony. Na koniec dnia bawiliśmy się w murarza i berka.

Harry Potter, grupa Pani Adrianny D.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w kolory. Następnie udaliśmy się do sklepu znajdującego się w Kiejkutach. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej, która polegała na szukaniu wskazówek i uratowaniu Syriusza. Wszyscy aktywnie uczestniczyliśmy w zajęciach i fajnie się bawiliśmy. Wieczorem uczyliśmy się robić bransoletki. Doskonale się bawiliśmy!

Harry Potter, grupa Pani Karoliny R.
Dzień był pełen zabaw!  Zaczęliśmy od zabawy w złap moje imię, a zakończyliśmy układając ciekawe historie. Później byliśmy na spacerze w sąsiedniej miejscowości. Czekała na nas też terenowa gra, podczas której rozwiązywaliśmy różne zagadki. Wieczorem tworzyliśmy swoje bransoletki. To był bardzo ciekawy dzień.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień na Kulce był pełen wrażeń. Rano uczestniczyliśmy w grze francuskiej, na której poznaliśmy ciekawe informacje o naszym ośrodku. Następnie wykonaliśmy plakaty, które przedstawiały to co najbardziej nam się podobało na obozie. Po pysznym obiadku, robiliśmy maski na bal kończący obóz. Później odbyły się zajęcia ze strzelania z procy. Po kolacji udaliśmy obejrzeć relację z dnia w Cool Clubie.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy spacerem po lesie, doszliśmy do Nowych Kiejkut. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Tuż przed kolacją byliśmy na kajakach turystycznych. W bloku nocnym udaliśmy się na grę terenową z wykorzystywaniem GPS-u, czyli geocaching.

Misja 112, grupa Pana Michała A.
Dzień upłynął nam szybko i bardzo miło. Dzień rozpoczął się od przyjemnego spaceru po lesie, podczas którego po drodze obserwowaliśmy przyrodę. Po powrocie graliśmy w różne gry, takie jak Mafia, wilkołaki, karty. Bawiliśmy się aktywnie grając w badmintona, piłkę nożną i koszykówkę. Po obiedzie chłodziliśmy się nad wodą. Po kąpieli w jeziorze rozegraliśmy parę rozgrywek w dwa ognie. Na koniec dnia poszliśmy do lasu uczyć się na temat sztuki przetrwania, dokładniej kamuflażu. Te zajęcia prowadził nasz ulubiony instruktor Jakub, który wszystko nam bardzo dobrze wytłumaczył.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Dzień rozpoczęliśmy od rozeznania w terenie i spaceru do pobliskiej miejscowości. Po spacerze powróciliśmy do naszego ośrodka szkoleniowego i poszliśmy wykąpać się w jeziorze. Następnie mieliśmy trening równowagi, podczas wspinaczki na skrzynki! Dzień zakończyliśmy ponownym testem bojowym, czyli wieczorną potyczką na polu paintballowym.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś rano wybraliśmy się na spacer, podczas którego zwiedzieliśmy okolice Kulki. Gdy wróciliśmy, sprawdziliśmy swoje umiejętności gry w koszykówkę podczas turnieju, który wyłonił najlepszą drużynę. Po obiedzie poszliśmy na plażę, aby popływać w jeziorze i pograć w siatkówkę. Na koniec dnia rozegraliśmy paintballową potyczkę, podczas której dwie drużyny starły się w walce o skrzynię.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Od rana bawiliśmy się świetnie! Po zabawach zespołowych poszliśmy na spacer do Kiejkut. Po powrocie, odpoczywaliśmy na plaży. Świetnie się bawiliśmy na plaży jak i w wodzie. Przed kolacją doszkalaliśmy jazdę na quadach. Pod wieczór graliśmy w dwa ognie.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Czwartek upłynął nam bardzo szybko. Od samego rana, po śniadaniu, zabraliśmy się za porządki. Bardzo chcieliśmy zabłysnąć w konkursie czystości. W większości namiotów się to udało, dostaliśmy dobre noty. Później z wychowawcą wyruszyliśmy na spacer do pobliskiej miejscowości i wróciliśmy na obiad. Po obiedzie graliśmy m.in. w siatkówkę i siatkonogę. Kolejno nabraliśmy energii po kąpieli w jeziorze Łęsk, zjedliśmy pożywną kolację i uczyliśmy się podstawowych chwytów i ciosów na samoobronie z instruktorem Piotrem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy od przypomnienia zasad pierwszej pomocy przedmedycznej. Najpierw w teorii, a następnie w praktyce, udając się do lasu i grając w fabularyzowaną grę Ranny Lotnik. Następnie wybraliśmy się na zajęcia wodne, podczas których pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Kolejnymi zajęciami, na jakie poszliśmy, było poszukiwanie skarbu za pomocą wykrywacza metalu. Po południu stoczyliśmy pełne emocji walki gladiatorów. Zwieńczeniem całego dnia był mecz piłki nożnej między kolonistami. Emocje lepsze niż na Mundialu. Wszyscy nam kibicowali i dodawali otuchy.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny P.
Kolejny dzień rozpoczęłyśmy od gry francuskiej. Następnie malowałyśmy farbami, grałyśmy w gry integracyjne i tańczyłyśmy belgijkę. Dzień zakończyłyśmy orienteeringiem, ucząc się posługiwania kompasem.

Projekt Kulka, grupa Pani Martyny P.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od gry francuskiej, która bardzo nam się spodobała. Byliśmy też na zajęciach dotyczących kultur świata oraz odbyliśmy emocjonującą jazdę quadem. Doskonaliliśmy także sztukę wystąpień publicznych.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Rano zagraliśmy mecz piłki nożnej, a później graliśmy w gry planszowe. Następnie udaliśmy się na walkę gladiatorów. Po obiedzie, niczym James Bond, łamaliśmy szyfr Enigmy. Potem poszliśmy na plażę. To był miło spędzony czas.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia artystyczne, na których malowaliśmy karykaturę wychowawczyni. Później udaliśmy się na plażę. Kąpaliśmy się oraz graliśmy w zabawy wodne. Po obiedzie udaliśmy się na boisko, gdzie urządziliśmy turniej w dwa ognie. Dziś uczestniczyliśmy również w zajęciach z samoobrony. Poznaliśmy różne techniki obrony. Wieczorem graliśmy w takie gry jak murarz, 5 sekund i państwa miasta.

Summer Art, grupa Pani Karoliny M.
Dzień zaczęłyśmy od gry drużynowej, polegającej na zapamiętywaniu znaków. Wspólnie z inną grupą zintegrowaliśmy się podczas tej gry i razem bawiłyśmy się w targ. Musiałyśmy wykazać się umiejętnością negocjacji, by uzyskać jak najlepszy wynik. Następnie, wraz z inną grupą, wykazywałyśmy się naszą wiedzą z geografii i muzyki we wspólnych zabawach. Po obiedzie zdemolowałyśmy mur, który zbudowałyśmy zeszłego dnia. Rywalizowałyśmy kto zrobi to szybciej. Demolka skończyła się remisem. Następnie tworzyłyśmy rysunki w ramach konkursu, które pod koniec kolonii zaprezentujemy na wystawie. Po kolacji brałyśmy udział w wielkim teście wiedzy o wszystkim i o niczym.

Summer Art, grupa Pani Natalii S.
Dzień był troszkę inny od pozostałych. A to wszystko z racji tego, że część osób z naszej grupy była na wycieczce w Mikołajkach i Kadzidłowie. Wyjechali już z samego rana. Dla osób, które zostały był to kolejny dzień spędzony aktywnie na terenie ośrodka. Uczestniczyłyśmy w zorganizowanej przez naszą wychowawczynię i wychowawczynię drugiej grupy Olimpiadzie. Podczas tych zajęć było mnóstwo śmiechu i zabawy. Wspólnie stworzyliśmy dwa składy i rywalizowaliśmy w nich o wygraną. Olimpiada zakończyła się jednak remisem. Były to bardzo ciekawe zajęcia.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny L.
Dziś świetnie się bawiliśmy podczas Olimpiady Sportowej. Mieliśmy okazję pochwalić się swoim umiejętnościami, a także zintegrować z innymi grupami. Graliśmy w różne gry i byliśmy na wycieczce do lasu. Pod koniec dnia uczyliśmy się korzystać z kompasu i graliśmy w grę terenową wykorzystującą nabytą wiedzę.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Dzień zaczął się od zajęć integracyjnych z grupą Summer Art. Wzięliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej, podczas której mieliśmy różne konkurencje. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk oraz opalaliśmy się na plaży. Później pod czujnym okiem pana instruktora, oddawaliśmy strzały z wiatrówek. Nasza celność okazała się bardzo dobra, były to fantastyczne zajęcia. Ostatnim punktem naszego dnia były walki gladiatorów, na których toczyliśmy walki jak prawdziwi gladiatorzy.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień rozpoczęliśmy od gier zespołowych. Potem poczuliśmy się jak na prawdziwym targowisku, ucząc się targować oraz graliśmy w państwa miasta. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną, króla. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na survivalu oraz poznaliśmy Enigmę.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Kolejny słoneczny dzień za nami. Tuż po śniadaniu spacerowaliśmy po lesie i pobliskiej okolicy. Widoki jak z pocztówki. Po krótkiej wyprawie, orzeźwienie przyniosły nam kąpiele w jeziorze Łęsk. Ponadto, zupełną nowością była dla nas nauka chodzenia na szczudłach, która przyniosła nam wiele radości. Wieczorem próbowaliśmy swoich na strzelnicy, oddając strzały z wiatrówek.

VIP, grupa Pani Agnieszki O.
Słoneczny dzień spędziliśmy na robieniu prac plastycznych. Następnie rywalizowaliśmy w grę francuską. Odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Przed kolacją wzięliśmy udział w grze zespołowej korfball. Świetnie się bawiliśmy!

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Po pysznym śniadaniu ruszyliśmy na zajęcia. Na sam początek wcieliliśmy się w detektywów i szukaliśmy rozwiązań zagadek na temat Kulki podczas gry francuskiej. Następnie odbyły się zajęcia artystyczne, na których wspólnie tworzyliśmy dzieło, malując rękoma. Wyszło super! Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie się bawiliśmy i kąpaliśmy, a potem ruszyliśmy na grę po ośrodku z kompasami i GPS-ami. Swój dzień zakończyliśmy detektywistyczną zabawą Mafia.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Anny G.
Rano wspólnie poszliśmy na długi spacer po malowniczej okolicy. Wpadliśmy na fajny pomysł i zaśpiewaliśmy sto lat dla jednego z wychowawców, który miał urodziny. Następnie poszliśmy na obiad, a zaraz po nim pograliśmy w gry integracyjne. Później poszliśmy na grę z użyciem GPS-a. Po kolacji chłopcy z naszej grupy rozegrali mecz piłki nożnej razem z instruktorami.