RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus V (06.08-16.08.2018)

Dzień 2 – Na spotkanie przygodzie

Dodany: 2018.08.07

Cztery Żywioły, grupa Pani Anny S.
Dzień na obozie, zaczęliśmy zajęciami z lepienia z gliny. Powstały gliniane zwierzęta, postacie i kwiaty. Przed obiadem pływaliśmy kajakami po jeziorze. Po obiedzie graliśmy z drugą grupą w siatkówkę. Moc atrakcji nie opuszczała nas przez cały dzień, jeszcze przed kolacją jeździliśmy quadami. Po kolacji wybraliśmy się na duże ognisko. Razem z innymi grupami z naszego pawilonu graliśmy w różne gry, rozmawialiśmy i piekliśmy kiełbaski. Już nie możemy się doczekać jutra.

Cztery Żywioły, grupa Pani Patrycji K.
Dzień zaczęliśmy od zabaw w obozie, każdy poznał każdego. Później świetnie się bawiliśmy na plaży, pływaliśmy i graliśmy w siatkówkę, a nad wszystkim czuwał pan ratownik. Wybraliśmy się także na poszukiwanie skarbów. Wieczorem wszyscy tańczyliśmy na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny G.
W ten słonecznego dzień robiliśmy ogromne bańki mydlane, które wyglądały naprawdę magicznie. Następnie graliśmy w piłkę siatkową oraz Mafię. Potem mieliśmy zajęcia z samoobrony, czyli obrony przed czarną magią. Wieczorem czekało na nas ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia ogromnych baniek mydlanych. Zamykaliśmy się wzajemnie w mega bańkach. Następnie poszliśmy na zajęcia samoobrony, podczas których nauczyliśmy się, jak należy się bronić i jak reagować w trudnych sytuacjach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym śpiewaliśmy piosenki, piekliśmy kiełbaski i graliśmy w gry.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Adrianny D.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w jenge i twistera. Następnie udaliśmy się do parku linowego. Tam pokonywaliśmy różne przeszkody. Pojedynek cieni był grą, która sprawiła nam wiele radości. Najbardziej podobał nam się waterball. Niektórzy z nas mieli pierwszy raz okazję przespacerować się w dmuchanej kuli po wodzie. Było super!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Małgorzaty M.
Nasz dzień rozpoczął się rejsem po jeziorze, po którym wiosłowaliśmy w smoczej łodzi w rytm dźwięków bębna. Później poszliśmy plażować i kąpać się pod okiem ratownika. Następnie bawiliśmy się w wielkich, dmuchanych kulach. Po waterballu zakończyliśmy dzień smażąc kiełbaski nad ogniskiem.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Agaty K.
Po pysznym śniadaniu, korzystając z pięknej pogody, pływaliśmy rowerami wodnymi, wszyscy byliśmy zachwyceni. Następnie graliśmy mega jengę. Zbudowaliśmy dla naszej pani wielki zamek z gigantycznych klocków. Później graliśmy w mega twister, było naprawdę śmiesznie. Po drugim śniadaniu, bawiliśmy się w grę z wykorzystaniem GPS-u, znaleźliśmy wszystkie zagadki, a później wspólnie je rozwiązaliśmy. Po obiedzie i odpoczynku bawiliśmy się w Leśną Pułapkę. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową, polegająca na rozwiązywaniu zagadek. Dzień był na prawdę świetny!

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Po śniadaniu herosi wyruszyli na Bitwę o Sztandar. Walka zakończyła się sukcesem herosów należących do dzieci Apolla. Następnie zmierzyliśmy się w grze zwanej Enigmą, szyfrowaliśmy zagadki, które później rozwiązywaliśmy. Dzień pełen wrażeń zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień zaczęliśmy emocjonująca Bitwą o Sztandar. Mimo włożenia wielkiego trudu, nie udało nam się wygrać, ale mimo wszystko, świetnie się bawiliśmy. Następnie byliśmy na zajęcia, na których mieliśmy zagadki logiczne. Sprawdzały naszą spostrzegawczość, przez co bardzo nas zaangażowały. Potem mieliśmy kajaki, na których świetnie się bawiliśmy. Na koniec dnia czekała nas super zabawa na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy razem z innymi herosami na tradycyjnej Bitwie o Sztandar, który sami ozdobiliśmy. Następnie udaliśmy się na walki gladiatorów oraz mega gry, na których wyłoniliśmy mistrza twistera. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Kingi P.
Od rana bawiliśmy się świetnie. Rano stoczyliśmy Bitwę o Sztandar. Następnie stworzyliśmy logo naszej grupy w stylu graffiti. Kolejnym naszym wyzwaniem, była ścianka wspinaczkowa, na której pokonaliśmy nasze lęki. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Rano stoczyliśmy Bitwę o Sztandar z innymi herosami. Po ciężkich bojach, przyszedł czas na plażowanie i pływanie kajakami. Następnie walczyliśmy podczas starcia gladiatorów. Na koniec dnia nie zabrakło tańców podczas wystrzałowej dyskoteki.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny M.
Rano, po złożeniu darów bogom, odbyła się Bitwa o Sztandar herosów. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściankę, najwięcej punktów dla grupy zdobył Bartek. Przed kolacją rozwiązywaliśmy logiczne zagadki. Wieczorem odbyła się dyskoteka, bawiliśmy się do samego końca.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień zaczęliśmy od gry terenowej z GPS-em. Jedna grupa znalazła wszystkie schowane zadania. Następnie robiliśmy obozową flagę. Tuż przed obiadem plażowaliśmy oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Potem strzelaliśmy do tarcz na strzelnicy paintballowej i pływaliśmy smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia do lasu na lekcję survivalu. Poznaliśmy zawartość puszki survivalowej oraz budowaliśmy szałasy. Potem poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie uczyliśmy się celności strzelając do tarcz. Przed obiadem odwiedziliśmy plażę, na której kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie ponownie poszliśmy na plażę, aby wyruszyć smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Potem mieliśmy pierwszą potyczkę paintballową na arenie. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej, gdzie wystrzeliliśmy 50 kulek do 4 tarcz. Najlepszy wynik 63 ustrzelił Aleksander. Później mieliśmy kurs survivalu, podczas którego uczyliśmy się, jak budować szałas. Najlepiej z tym zadaniem poradziła sobie drużyna Pawła. Przed obiadem odbyła się gra paintballowa flagi. Wszyscy dali z siebie wszystko, jednak to drużyna pomarańczowa okazała się lepsza. Po obiedzie poszliśmy na park linowy. Wszystkim udało się go pokonać. Ostatnimi zajęciami tego dnia, był pakiet mega gier. Graliśmy między innymi w twistera, bierki, scrabble i jengę.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Dziś za nami pierwsze zajęcia i przejażdżki quadami. Poza tym byliśmy na strzelnicy paintballowej, gdzie otrzymaliśmy możliwość przetestowania naszej celności. Razem z grupą Cztery Żywioły graliśmy w pełnego emocji zbijaka na cztery drużyny. Sprawdziliśmy trasy naszego kulkowego parku linowego i na koniec dnia bawiliśmy się cały wieczór na dyskotece!

Dzień rozpoczęliśmy od jazdy quadami na torze. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z łuku do tarcz. Później tworzyliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Po kolacji świetnie się bawiliśmy w waterballu. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenową Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Rano wykorzystaliśmy czas na zabawę na plaży. Graliśmy piłką w ziemniaka oraz wiadro. Była także możliwość popływania w jeziorze pod nadzorem ratownika. Później mieliśmy skrzynki. Rekord wieży ze skrzynek ustanowił nasz kolega Kamil. Mogliśmy także poćwiczyć swoją celność, strzelając do tarcz z wiatrówek. Po kolacji mieliśmy zajęcia z samoobrony. Wieczorem wyszliśmy na nocną grę terenową Mafia.

Power Jump, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy od zajęć linowych. Pod opieką instruktora układaliśmy wysokie wieże ze skrzynek. Następnie nauczyliśmy się jeździć segwayem, a po krótkiej nauce pokonaliśmy tor przeszkód. Potem wspólnie zagraliśmy we frisbee, a następnie poszliśmy na zajęcia integracyjne, podczas których mogliśmy się lepiej poznać.

Projekt Kulka, grupa Pani Darii J.
Dzień zaczęliśmy od zabawy w Geocaching, czyli grę terenową z wykorzystaniem GPS-u. Następnie udaliśmy się do lasu, na zajęcia z podstaw survivalu. Nauczyliśmy się, jak zbudować szałas i radzić sobie w ekstremalnych sytuacjach. Razem z panem ratownikiem pływaliśmy na rowerach wodnych. Próbowaliśmy również swoich sił w śpiewie podczas karaoke. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której się świetnie bawiliśmy.

Projekt Kulka, grupa Pani Karoliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od rowerków wodnych. Każdy był zachwycony podróżą po przepięknym jeziorze. Następnie udaliśmy się na zajęcia związane z kulturą i dobrym zachowaniem, czyli savoir vivre. Spróbowaliśmy swoich sił wspinając się na skrzynki. Odbyła się także gra terenowa z wykorzystaniem GPS-u, czyli Geocaching. Wieczór zakończyliśmy dyskoteką. Czekamy na kolejne dni i kolejne atrakcje.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu i zbudowaliśmy szałasy. Następnie zmieniliśmy środowisko i wypłynęliśmy na wycieczkę rowerami wodnymi. Mieliśmy okazję zobaczyć jezioro Łęsk i jego najbliższą okolice. Po obiedzie poszliśmy strzelać z łuku i doskonalić nasze umiejętności. Wykonaliśmy również wyjątkową flagę naszego obozu.

Summer Challenge, grupa Pani Elżbiety W.
Summer Challenge dziś bawiło się znakomicie. Strzelaliśmy z wiatrówki do tarczy i wszystkim poszło bardzo dobrze. Następnie graliśmy w śmieszną piłkę nożną. Nasza grupa jeździła też segwayem i poznała podstawy survivalu. Na koniec dnia poszliśmy na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Rano udaliśmy się na wyprawę po jeziorze kajakami turystycznymi. Następnie robiliśmy naszą własną, obozową flagę. Później jeździliśmy quadami, skąd udaliśmy się na naukę strzelania z łuku. Dzień zakończył się dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii K.
Tydzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów, na których były zawody między dwoma drużynami. Bawiliśmy się świetnie! Potem było tylko lepiej, uczyliśmy się strzelać z łuku. Po obiedzie poszliśmy do lasu, gdzie na zajęciach z survivalu budowaliśmy szałasy. Później mieliśmy wycieczkę nad jezioro, gdzie pływaliśmy rowerkami wodnymi. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w gry świata oraz skakaliśmy na eurobungee. Po obiedzie mieliśmy okazję chodzić po slacklinie. Tego dnia również mieliśmy zajęcia w parku linowym. Późnym wieczorem udaliśmy się do lasu w poszukiwaniu świetlików.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od parku linowego. Następnie czekała nas przeprawa smoczą łodzią, po której wybraliśmy się na rozgrywki gladiatorów. Mistrzem okazał się Krzysztof. Potem każdy z nas mógł spróbować swoich sił na dziwnym rowerze. Następnie jeździliśmy quadami na specjalnie przygotowanym do tego torze. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Świetliki.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Dzień rozpoczęliśmy od eurobungee. Robiliśmy super salta. Później chodziliśmy po parku linowym. Nikt się nie bał i każdy przeszedł trasę chociaż raz. Po parku linowym wybraliśmy się na plażę, aby popływać. Później mieliśmy dużo zabaw integracyjnych. Po kolacji byliśmy na slackline, uczyliśmy się chodzić po linie. Wieczorem wyszliśmy na grę terenową Świetliki do lasu.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pana Mateusza K.
Wtorek zaczęliśmy od wspólnej gry w unihokeja. Było bardzo dużo śmiechu i radości. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią, szukaliśmy ukrytych przez poprzednią grupę zagadek i bawiliśmy się w gladiatorów.