RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus VI (17.08-27.08.2018)

Dzień 3 - Rozkręcamy zabawę

Dodany: 2018.08.19

Active Camp, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z łuków. Już nie możemy się doczekać turnieju, bo wszystkim szło bardzo dobrze. Potem ćwiczyliśmy celność podczas rywalizacji na strzelnicy paintballowej. Następnie integrowaliśmy się z inną grupą podczas zbijaka. Po obiedzie poznaliśmy trzy gry, które występują w innych krajach. Na pewno będziemy chcieli to powtórzyć. Przed kolacją nauczyliśmy się grać we frisbee ultimate. Wieczorem czekał nas jeszcze trening chodzenia na szczudłach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Karoliny H.
Trzeci dzień zaczęliśmy od wypłynięcia smoczą łodzią na Jezioro Łęsk. Następnie spotkaliśmy się z instruktorem, który poprowadził nas na zajęcia ze skrzynek. Najwyższą wieżę ułożył Kuba, aż jedenaście skrzynek. Po obiedzie i chwilowym odpoczynku ubraliśmy kolorowe piankowe spódnice, w których zagraliśmy w piłkę nożna. Po kolacji skakaliśmy na eurobungee. Czekamy z niecierpliwością na kolejny dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy rozgrzewką. Po śniadaniu rozegraliśmy mecz siatkówki z kolegami z drugiej grupy Aktywnych Wakacji. Po krótkim odpoczynku pobiegliśmy grać w passball, a po meczu uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Po obiedzie graliśmy w Mafię, po której pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Ostatnim punktem dnia była wspólna dyskoteka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Po śniadaniu lepiliśmy różne figurki z gliny. Następnie szukaliśmy ukrytych zagadek za pomocą kompasów. Potem strzelaliśmy z łuków z przyssawkami. Po obiedzie graliśmy w zabawy takie jak żabki i co jest czyje. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się techniki samoobrony. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczął się od porannej gimnastyki. Po posiłku udaliśmy się na kajaki. Następnie mieliśmy zajęcia z lepienia w glinie, było super i bardzo ciekawie. Po obiedzie jeździliśmy quadami. Kolejnymi zajęciami było robienie dużych baniek mydlanych, sprawiło nam to wiele frajdy. Dzień zakończyliśmy zajęciami waterball.

Cztery Żywioły, grupa Pani Darii J.
Niedzielny poranek zaczęliśmy od gry w geocaching, czyli grę terenową z wykorzystaniem GPS-u. Mieliśmy za zadanie schować zagadki, które druga grupa musiała znaleźć i rozwiązać. Następnie pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie graliśmy na plaży w siatkówkę i gry m.in czółko i dooble. Mieliśmy też zajęcia na strzelnicy, gdzie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek do celu. Najlepszymi wynikami może się pochwalić Hania A. i Hania G. Dzień zakończyliśmy warsztatami chemicznymi. Obaliliśmy chemiczne mity, poznaliśmy zastosowanie i właściwości wody. Świetnie się bawiliśmy!

Cztery Żywioły, grupa Pani Elżbiety B.
Rano odbyła się integracja, wzięliśmy udział w grach i zabawach, które pozwoliły nam się lepiej poznać. Później używaliśmy naszej wyobraźni podczas zajęć z gliny. Jeszcze przed obiadem wybraliśmy się na wycieczkę kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Potem trochę adrenaliny sobie dostarczyliśmy podczas przejażdżki quadami. Na koniec dnia odbyła się gra terenowa z użyciem GPS, czyli geocaching.

Harry Potter, grupa Pani Anny S.
Kolejny dzień pełen atrakcji na Kulce. Poranek zaczęliśmy od dokończenia herbów domów. Wyszły nam niesamowicie. Później czekał nas trening umysłu rodem z Hogwartu. Musieliśmy rozwiązywać różne zagadki, za które zdobywaliśmy punkty dla naszych domów. Później mieliśmy chwilę artyzmu. Tworzyliśmy ciekawe wzory za pomocą papierowych pasków, czyli metodą quillingu. Po pysznym obiedzie trochę odpoczywaliśmy czytając Harry’ego Pottera. Dzięki temu mieliśmy siłę na kolejne zajęcia, którymi było wychodzenie na ułożoną ze skrzynek wieżę. To jednak nie koniec atrakcji na dziś. Wieczorem czekała nas dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny K.
Dzień był pełen wrażeń. Na początku kończyliśmy herby naszych domów. Następnie nieziemsko bawiliśmy się na kajakach sit on top. Po krótkim odpoczynku, idąc śladami Rona, Hermiony i Harry’ego, szukaliśmy kamienia filozoficznego przy pomocy wykrywacza metalu. Po obiedzie czytaliśmy fragment książki. Atrakcji było naprawdę dużo, ale i tak nie zabrakło nam energii na eurobungee, czyli lekcję lewitacji z prof. Filiusem Flitwickiem oraz dyskotekę.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny F.
Nasz dzień rozpoczął się od zajęć z eurobungee, wykonywałyśmy szalone akrobacje z Kung Fu Pandą. Następnie udałyśmy się na warsztaty detektywistyczne, na których wcielałyśmy się w rolę detektywa i odgadywałyśmy różne zagadki. W wolnym czasie malowałyśmy ulubione postaci z bajek. Nasz dzień zakończył się kulkowymi podchodami oraz super dyskoteką, na której bawiłyśmy się świetnie.

Misja 112, grupa Pani Dominiki P.
Kolejny dzień turnusu rozpoczęliśmy od zajęć łącznościowych, podczas których uczyliśmy się szyfrowania. Następnie mieliśmy zajęcia z wykrywaczem metalu. Przed obiadem jeździliśmy quadem. Natomiast po obiedzie graliśmy w dwa ognie oraz uczestniczyliśmy w zajęciach z taktyki i strategii. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Po śniadaniu poznaliśmy podstawy przetrwania na zajęciach z survivalu, nauczyliśmy się robić szałasy przy użyciu pałatki oraz dowiedzieliśmy się, co znajduje się w puszcze survivalowej. Następnie relaksowaliśmy się na kajakach turystycznych. Po obiedzie stworzyliśmy logo naszej grupy na ścianie za pomocą graffiti. Próbowaliśmy dotknąć nieba na parku linowym. Wieczorem uczyliśmy się władać mieczem.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu udaliśmy się na grę z wykorzystaniem szyfrów, czyli Enigmę. Następnie odbyły się rozgrywki unihokeja. Kolejno odbyliśmy wyprawę survivalową, podczas której poznaliśmy podstawy survivalu i budowaliśmy szałasy. Po obiedzie poszliśmy na warsztaty teatralne. Później odbyło się Wielkie Starcie Herosów we wspinaczce. Na zakończenie dnia poszliśmy na dyskotekę.

Obóz Herosów, grupa Pani Iwony S.
Dzisiejsze zajęcia rozpoczęliśmy od parku linowego. Następnie otrzymaliśmy przydatne porady jak przetrwać w trudnych warunkach podczas zajęć survivalu. Zjedliśmy pyszny obiad, po którym wzięliśmy udział w zajęciach teatralnych. Dzień zakończyliśmy szyfrowaniem wiadomości.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Z rana mogliśmy się zintegrować podczas budowania wspólnego muru. Następnie wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej, zdobyliśmy w sumie aż 475 punktów w Wielkim Starciu Herosów. Wypłynęliśmy także smoczą łodzią, by poznać wodny świat Posejdona. Mogliśmy także powalczyć o tytuł najlepszego strzelca podczas zajęć ze strzelania z łuków. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas grania w mega gry.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po śniadaniu ruszyliśmy na plażę, aby wspólnie wypłynąć na jezioro smoczą łodzią. Później nauczyliśmy się różnych formacji podczas zajęć ze strategii i taktyki. Po obiedzie spotkaliśmy się na polu paintballowym, aby rozegrać potyczkę o flagę. Następnie dowiedzieliśmy się na zajęciach jak zbudować szałas w lesie oraz co znajduje się w puszce survivalowej. Wieczorem wszyscy spotkaliśmy się w Cool Clubie na wspaniałej dyskotece.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Niedzielę zaczęliśmy od wyjścia do lasu na drugą część zajęć z survivalu, na których wykonaliśmy różne typy ognisk. Mogliśmy też nauczyć się rozpalać ognisko za pomocą krzesiwa. Dowiedzieliśmy się też jak filtrować wodę. Potem poszliśmy zagrać w speedball, czyli odmianę gry paintballowej. Po obiedzie ponownie ruszyliśmy do lasu i wcieliliśmy się w rolę żołnierzy II wojny światowej na zajęciach ze strategii i taktyki. Po powrocie na ośrodek zagraliśmy w państwa-miasta oraz dokończyliśmy naszą obozową flagę. Po kolacji ponownie poszliśmy na arenę paintballową, aby zagrać w jeszcze jedną grę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Angeliki P.
Dzień zaczęliśmy od treningu celności za pomocą wiatrówek. Następnie wcieliliśmy się w rolę detektywów na warsztatach detektywistycznych i fantastycznie bawiliśmy się na karaoke. Po południu cieszyliśmy się słoneczną pogodą na kajakach i rywalizowaliśmy między sobą na paintballu. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami i pieczeniem kiełbasek na ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy strzelnicą paintballową, a później robiliśmy flagę naszego obozu. W dalszej części dnia strzelaliśmy z łuków, a po obiedzie poszliśmy do lasu uczyć się technik survivalu. Po tym graliśmy w gry karciane i integrowaliśmy się. Na koniec dnia udaliśmy się na ognisko.

Power Jump, grupa Pani Klaudii B.
Rano mieliśmy zajęcia detektywistyczne, na których robiliśmy odciski palców i tworzyliśmy scenkę zbrodni oraz szukaliśmy śladów i motywu. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie zapoznaliśmy się z zawartością puszki survivalowej oraz robiliśmy szałasy. Później wraz z inną grupą graliśmy w dwa ognie. Po obiedzie udaliśmy się na przeprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy zajęcia, na których poznaliśmy różne gry świata molkky, boule francuskie i kubb. Wieczorem mieliśmy dyskotekę.

Power Jump, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień był bardzo udany! Zaczęliśmy od wielkiej demolki, czyli współpracując zbudowaliśmy mur z kamieni i cementu. Następnie skorzystaliśmy ze ścianki wspinaczkowej, nikt z nas się nie bał! Mieliśmy też czas, aby pobawić się z naszą panią, a po pysznym obiedzie poskakaliśmy na eurobungee. Wieczorem burzyliśmy wspólnie nasz mur i pobawiliśmy się na dyskotece!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Dzień rozpoczęliśmy od imprezy, bo poszliśmy na Urodziny Kubusia Puchatka. Zanim jednak zaczęliśmy świętowanie musieliśmy odkryć ukryte wskazówki i wykonać zapisane w nich zadania. Później graliśmy w siatkówkę. Następnie robiliśmy gigantyczne bańki mydlane, a po obiedzie pływaliśmy kajakami sit on top. Było super! Wieczorem poszliśmy na dyskotekę, gdzie świetnie się bawiliśmy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Rano skakaliśmy na trampolinie. Robiliśmy salta w przód i tył. Później uczyliśmy się chodzić na linie. Później pani Marta pokazała nam gry z różnych stron świata. Na początek molkky z Finlandii. Potyczkę wygrała drużyna chłopców. Później były boule francuskie i w tej konkurencji wygrały dziewczyny. Świetnie się bawiliśmy! Po obiedzie mieliśmy turniej strzelania. Najlepszym strzelcem okazał się Franek, drugie miejsce zajął Karol, a trzecie Tomek. Odbyliśmy też trening koszykówki. Ćwiczyliśmy podania i kozłowanie. Po kolacji mieliśmy dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień na kolonii rozpoczęliśmy od jazdy na quadzie. Podczas gdy jeden z nas prowadził reszta umilała sobie czas grą w Mafię. Następnie nadszedł czas na pokonywanie toru przeszkód na segwayu. Przed obiadem ćwiczyliśmy swą równowagę próbując pokonać jak największy dystans idąc na szczudłach. Po posiłku wzbijaliśmy się do nieba na eurobungee by następnie po chwili odpoczynku pograć w baloniadę. Dobrani w pary odbijaliśmy ręcznikami balony wypełnione wodą. Dzień zakończyliśmy, integrująca nas z innymi grupami, dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii rozpoczął się dla nas passballem, czyli piłka nożna w spódnicach. Następnie czekała na nas strzelnica paintballowa i park linowy. Przed kolacja mieliśmy orienteering, czyli posługiwanie się kompasem. Wieczorem tańczyliśmy na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Po pysznym śniadaniu i z dobrymi humorami ruszyliśmy na wycieczkę rowerkami wodnymi po naszym pięknym jeziorze. Następnie każdy z nas miał możliwość zmierzenia się na krętym torze podczas jazdy quadem. Po obiedzie ćwiczyliśmy swoją równowagę na zajęciach slackline, a zaraz po nich sprawdziliśmy swoją celność podczas treningu snajperskiego na strzelnicy paintballowej. Było super! Wieczorem ruszyliśmy na grę Leśna Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Z.
Po śniadaniu uczyliśmy się chodzenia po linie. Było to dla nas nowe doświadczenie i świetna zabawa. Następnym wyzwaniem w była nauka chodzenia na szczudłach. Po pysznym obiedzie przyszedł czas na strzelanie z wiatrówek. Przez chwilę mogliśmy poczuć się jak profesjonalni strzelcy. Później miło spędziliśmy czas podczas podróży smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia czekała nas dyskoteka, gdzie świetnie się bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Kamili F.
Dzień rozpoczęliśmy szkoleniem się podczas zajęć linowych. Najpierw podczas wspinania się na skrzynki, a następnie podczas zajęć w parku linowym. Mieliśmy także okazję poruszać się podczas zajęć sportowych, graliśmy w gry zespołowe. Po obiedzie uczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem, co było dla nas nowym doświadczeniem. Następnie udaliśmy się na kajaki sit on top. Po kolacji, na zakończenie dnia, wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Martyny S.
Dzień zaczeliśmy od walki o flagę na paintballu, nastepnie ćwiczyliśmy celność strzelając z łuku. Po południu rywalizowaliśmy w układaniu skrzynek i rozegraliśmy turniej hokeja. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na ognisku.