RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus VI (17.08-27.08.2018)

Dzień 4 - Aktywny początek tygodnia

Dodany: 2018.08.20

Active Camp, grupa Pani Aleksandry R.
Czwarty dzień zaczęliśmy od plażowania. Każdy miał okazję wykąpać się w jeziorze. Następnie mieliśmy zajęcia na ściance wspinaczkowej. To były kolejne zajęcia na ściance, więc mogliśmy porywalizować. Później pograliśmy w piłkę nożną oraz badmintona. Po obiedzie uczyliśmy się oraz doskonaliliśmy naszą technikę pływania, wykonywaliśmy własne przypinki. Po kolacji mieliśmy okazję zintegrować się z inną grupą w grze biegowej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Karoliny H.
Czwartego dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z łuku. Potem wypłynęliśmy kajakami na nasze jezioro. Po obiedzie zorganizowaliśmy turniej baloniady. Przerzucaliśmy balony z wodą ręcznikami przez siatkę. Po kolacji czekała nas ostatnia atrakcja, każdy na chwilę stał się zawodnikiem sumo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Poniedziałek w Kulce zaczęliśmy poranną rozgrzewką. Po śniadaniu graliśmy w Mafię, po której poszłyśmy na eurobungee. Przed obiadem pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Wczesny wieczór spędziliśmy na zabawie w wojowników sumo, a na koniec dnia graliśmy w wielkoformatowe gry.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w kalambury. Na następnych zajęciach odbyły się urodziny Królewny Śnieżki, szukaliśmy ukrytych na ośrodku zagadek. Potem pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie poszliśmy na plażę, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Następnie uczyliśmy się układów tanecznych. Wieczorem robiliśmy sobie tatuaże z henny.

Cztery Żywioły, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy. Po posiłku mieliśmy zajęcia z gier świata, podczas których poznaliśmy różne ciekawe gry zespołowe. Następnie udaliśmy się na plażowanie, bawiliśmy się świetnie! Później mieliśmy zajęcia chemiczne, robiliśmy doświadczenia z wodą. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, nauczyliśmy się rozpalać ogień i filtrować wodę. Następnie zajęliśmy się robieniem przypinek, było naprawdę super!

Cztery Żywioły, grupa Pani Darii J.
Kolejny dzień obozu zaczęliśmy bardzo aktywnie, czyli wycieczką kajakami sit on top. Następnie graliśmy w grę terenową Poszukiwacze Skarbów. Za pomocą mapy szukaliśmy ukrytych zagadek i rozwiązywaliśmy je. Ostatnim zadaniem było znalezienie zakopanego skarbu na plaży przy użyciu wykrywacza metalu. Było super! Po obiedzie pływaliśmy i odpoczywaliśmy nad jeziorem. Następnie tworzyliśmy oryginalne i niepowtarzalne przypinki. Ostatnią atrakcją był żyroskop. Poczuliśmy się jak prawdziwi astronauci w przestrzeni kosmicznej. Wszystkim bardzo się podobało!

Cztery Żywioły, grupa Pani Elżbiety B.
Od rana dawka sportu, przeprawiliśmy się kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Później wspinaliśmy się na skrzynki, rekord pobiły u nas Ada z Magdą. Po obiedzie plażowanie i następnie waterball. Po kolacji żyroskop dzięki, któremu poczuliśmy się jak astronauci podczas misji kosmicznej.

Harry Potter, grupa Pani Anny S.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy bardzo aktywnie. Zaraz po śniadaniu nauczyliśmy się tańczyć polkę oraz belgijkę. Po intensywnym wysiłku odpoczywaliśmy na plaży. Pływaliśmy w jeziorze, rozmawialiśmy, graliśmy w różne gry. Przed obiadem czekały nas jeszcze zajęcia na parku linowym. Każdy przeszedł po specjalnym torze wśród drzew. Po obiedzie graliśmy w kim jestem w wersji Harry’ego Pottera. Musieliśmy odgadnąć za pomocą pytań, jakim bohaterem naszej ulubionej sagi jesteśmy. Przed kolacją graliśmy też w Harry’ego Pottera na Xboxie. To był intensywny i bardzo ciekawy dzień.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny K.
Dzień zaczęliśmy od nauki tańca na wielki bal. Tańczyliśmy polkę i belgijkę. Później zdobywaliśmy szczyty skrzynek podczas budowy wieży. Następnie pływaliśmy i świetnie się bawiliśmy. Po sytym obiedzie pogrążyliśmy się w lekturze Harry’ego Pottera czemu towarzyszyła muzyka z filmu. Dzień zakończyliśmy robiąc magiczne eksperymenty.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki polki oraz belgijki z innymi grupami. Zabawa była świetna! Następnie udałyśmy się nad piękne jezioro Łęsk, gdzie doskonaliłyśmy techniki pływackie. Później miałyśmy zabawy integracyjne takie jak przeciąganie liny oraz bieg w wielospodniach. Nasz dzień zakończyłyśmy przejażdżką segwayem, podczas której trenowałyśmy naszą równowagę.

Misja 112, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek. Następnie udaliśmy się do parku linowego, gdzie mogliśmy skorzystać z wieku atrakcji. Przed obiadem graliśmy w grę Szpion, która bardzo przypadła nam do gustu. Po południu wykonywaliśmy pamiątkowe bransoletki z paracordu oraz braliśmy udział w przeprawie tratwami. Dzień zakończyliśmy Nocnym Desantem.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
W Kulce dzień minął bardzo szybko. Po śniadaniu podziwialiśmy piękną naturę ze smoczej łodzi. Następnie zdobyliśmy swoje dłonie henną. Uczyliśmy się posługiwać łukami oraz sprawdzaliśmy naszą celność. Podczas bitwy gladiatorów pokazaliśmy swoje umiejętności walki. Wieczorem doskonaliliśmy techniki pływania oraz śpiewaliśmy przy ognisku

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia, podczas których zbudowaliśmy mury. Następnie wybraliśmy się na plażę w celu doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie udaliśmy się na pakiet mega gier, czyli twister, scrabble, jenga i bierki w rozmiarze XXL. Następnie odbyła się wielka demolka. Po kolacji świetnie się bawiliśmy na ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Iwony S.
Z samego rana uczestniczyliśmy w wielkiej demolce, na której budowaliśmy mur. Dostaliśmy cenne uwagi od ratownika jak dobrze pływać na warsztatach z doskonalenia technik pływackich. Uczyliśmy się strzelania z procy. Po zrobieniu wspólnego zdjęcia zburzyliśmy mury. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Rano pokonaliśmy swoje lęki na parku linowym z Percym Jacksonem. Byliśmy także na plaż gdzie graliśmy w różne gry, mieliśmy także możliwość popływania w jeziorze. Przygotowaliśmy się także do kolejnego już zdjęcia tematycznego jakim było spotkanie z naturą. Wczorajsze nasze zdjęcie zajęło trzecie miejsce. Po pysznym obiedzie uczyliśmy się władać mieczem. Później strzelaliśmy z proc do celu. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na ognisku z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Rano wyruszyliśmy na poligon, na którym stoczyliśmy kilka niezapomnianych potyczek. Spotkała nas walka m.in. o flagę i VIP-a. Po obiedzie nauczyliśmy się jak udzielać pierwszej pomocy i zagraliśmy w grę, podczas której musieliśmy ewakuować i uratować rannego lotnika. Wieczorem, na zajęciach z survivalu, dowiedzieliśmy się jak wyglądają stosy ogniskowe i jak je rozpalać w trudnych warunkach.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, aby rozegrać trzy gry paintballowe. Graliśmy m.in. we flagę i skrzynię. Wróciliśmy od razu na obiad. Po posiłku graliśmy z naszą wychowawczynią w państwa-miasta. Potem poszliśmy na zajęcia z łuków. Ćwiczyliśmy swoją celność oddając w kierunku tarczy kolejne strzały. Naszymi ostatnimi zajęciami, po kolacji, była zespołowa gra w zapamiętywanie rożnych elementów z mapy i odtwarzanie ich na swoich kartach.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Angeliki P.
Rano uczyliśmy się strzelać z łuków i relaksowaliśmy się na plaży. Następnie projektowaliśmy flagę naszej grupy i uczyliśmy się sztuki szyfrowania na zajęciach z Enigmy. Wieczorem zagraliśmy w twistera i inne tradycyjne gry w wersji XXL oraz w Mafię.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Zaraz po śniadaniu poszliśmy na poligon, aby jeździć quadami, vikingiem oraz segwayem. Po obiedzie zagraliśmy w grę terenową Szpion. Po niej poszliśmy na plażę aby popływać smoczą łodzią. W dalszej części dnia graliśmy w różne gry i zabawy. Wieczorem udaliśmy się na Nocy Desant do lasu.

Power Jump, grupa Pani Klaudii B.
Rano byliśmy na plaży, gdzie kapaliśmy się w jeziorze. Następnie mieliśmy zajęcia slackline, na których przechodziliśmy po linie. Następnie mieliśmy zajęcia na eurobungee. Po obiedzie odbyły się zajęcia jazdy segwayem. Później robiliśmy swoje unikatowe znaczki. Wieczorem mieliśmy zajęcia waterball.

Power Jump, grupa Pani Wiktorii O.
Czwarty dzień kolonii zaczął się od warsztatów równowagi, uczyliśmy się chodzić po linie. Potem wybawiliśmy się na plaży, gdzie mogliśmy popływać i wspólnie pograć. Stworzyliśmy też pełną kolorów flagę naszego obozu zupełnie bez użycia rąk! Dodatkowo bawiliśmy się pływając w basenie w środku dmuchanej kuli, nauczyliśmy się podstaw samoobrony, a nawet strzelaliśmy z procy!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Rano wypłynęliśmy na jezioro, które jest takie duże jak morze. Potem rozegraliśmy mecz unihokeja. Rywalizacja była zacięta i walczyliśmy do końca. Później lewitowaliśmy nad ziemią podczas zajęć ze slacklinem. Po obiedzie wspinaliśmy się na ścianki wspinaczkowe, a Zosi udało się zdobyć najtrudniejszą ściankę! Później śpiewaliśmy piosenki na karaoke, a nasze panie wychowawczynie zaśpiewały jakąś starą piosenkę. Po kolacji tworzyliśmy nasze własne ozdoby z pasków.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny pracowity dzień rozpoczął się od wycieczki kajakami. Ratownik pokazał nam podwójne dno i wytłumaczył co to w ogóle jest. Później puszczaliśmy gigantyczne bańki mydlane. Mieliśmy też turniej unihokeja, w którym wygrała drużyna Oli. Po obiedzie uczyliśmy się samoobrony. Pan Mateusz pokazał kilka przydatnych chwytów. Mieliśmy też karaoke. Wszyscy śpiewaliśmy. Nawet nasze panie zaśpiewały jakiś stary hit. Po kolacji wcieliliśmy się w zawodników sumo. Było dużo śmiechu!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć na poligonie. Na nim odbyły się zajęcia na quadach, którymi wykonywaliśmy okrążenia w terenie, następnie przejechaliśmy się pojazdem yamaha viking. Potem pokonaliśmy tor przeszkód segwayem. Naszą ostatnią atrakcją na poligonie był zorbing. Po powrocie z poligonu świetnie bawiliśmy się na żyroskopie. Przed kolacją na kajakach turystycznych podziwialiśmy jezioro. Dzień zakończyliśmy grą terenową Enigma.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Czwarty dzień kolonii rozpoczął się dla nas poligonem, na którym czekało na nas dużo atrakcji takich jak quady, segway, yamaha viking i zorba. Następnie robiliśmy kolorowe przypinki Klubu Zwycięzców. Przed kolacją udaliśmy się na symulator lotów kosmicznych, czyli żyroskop. Pod koniec dnia mieliśmy okazję ponownie przejechać się segwayem.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Nasz kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od spaceru na poligon, gdzie czekały na nas takie atrakcje jak zabawa w dmuchanej kuli, czyli zorbing, przejazd z dreszczykiem emocji po specjalnie przygotowanym terenie quadem, a także yamahą viking oraz segway. Po obiedzie walczyliśmy ze sobą na arenie w zabawnym stroju japońskiego wojownika sumo. Następnie przeżyliśmy lot kosmiczny na żyroskopie. Wieczorem każdy z nas ponownie zmierzył się z segwayem, na którym już idealnie utrzymujemy równowagę. To był super dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Z.
Dziś czekało nas mnóstwo atrakcji. Na początku udaliśmy się na poligon, gdzie jeździliśmy segwayami, uczestniczyliśmy w przejażdżce quadami i yamaha viking. Następnie udaliśmy się na zorbę. Po obiedzie wykonywaliśmy znaczki pamiątkowe. Później pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia czekała na nas gra terenowa. To był udany dzień.

VIP, grupa Pani Kamili F.
Ten dzień był bardzo aktywny! Od rana do obiadu spędziliśmy czas na poligonie. Tam mieliśmy okazję pojeździć quadami i yamaha viking, pobiegać w kuli, a także pojeździć segwayem! Po południu udaliśmy się na zajęcia, na których odbyliśmy lot w kosmos na żyroskopie. Następnie wzięliśmy udział w walkach gladiatorów. Na sam koniec dnia uczyliśmy się szyfrów oraz szyfrowania wiadomości.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Martyny S.
Rano mieliśmy okazje pojeździć dziwnym rowerem, sprawiło to nam niezły ubaw. Po południu wybraliśmy się na wyprawę smoczą łodzią, podczas której wszyscy w jednym tempie musieliśmy wiosłować. Wymagało to od nas dużo zgrania. Następnie graliśmy w Mafię. Po obiedzie udaliśmy się do pobliskiego lasu, gdzie pan instruktor zapoznał nas z podstawowymi wiadomościami o sztuce przetrwania. Wieczorem stoczyliśmy pojedynek gladiatorów.