RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus VI (17.08-27.08.2018)

Dzień 6 - Aktywna środa

Dodany: 2018.08.22

Active Camp, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień zaczęliśmy od wyjścia na poligon. Zagraliśmy w dwie gry w paintballowe. Bardzo nam się podobało i może za rok pojedziemy na Obóz Mega Paintballowy. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek oraz wchodziliśmy na skrzynki. Po kolacji wybraliśmy się na nocną grę terenową Mafia. Świetnie się bawiliśmy!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Karoliny H.
Szósty dzień obozu minął bardzo ciekawie. Niektóre osoby były na fakultetach, czyli dodatkowych zajęciach. Pozostała cześć grupy razem z panią zagrała w ninję oraz siatkówkę. Przed obiadem odwiedziliśmy park linowy, gdzie niektórzy mogli skorzystać z trudniejszej trasy. Po obiedzie zagraliśmy w korfball, czyli połączenie koszykówki i rugby. Po kolacji wybraliśmy się na nocną grę terenową Leśna Pułapka. Szukaliśmy karteczek z zadaniami ukrytych na naszym ośrodku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Dziś część z nas brała udział w zajęciach fakultatywnych. Po śniadaniu graliśmy w ninję, Mafię i rozegraliśmy mecz siatkówki. Po obiedzie zagraliśmy w korfball, po którym uczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem. Wieczór spędziliśmy przy ognisku.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie uczyliśmy się nowych układów tanecznych z Violettą. Na kolejnych zajęciach tworzyłyśmy własną biżuterię. Po obiedzie grałyśmy w baloniadę. Było naprawdę super! Potem uczyłyśmy się władać mieczem z Meridą Waleczną. Wieczorem bawiliśmy się w berka cukierka.

Cztery Żywioły, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczął się od porannej zaprawy. Później udaliśmy do lasu na spacer. Po powrocie poszliśmy na plażę, gdzie świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie mieliśmy zabawy integracyjne oraz zagraliśmy w piłkę nożną. Później udaliśmy się na zajęcie z Geocachingu, nauczyliśmy się posługiwać GPS-em.

Cztery Żywioły, grupa Pani Darii J.
Kolejny dzień przygody w Kulce rozpoczęliśmy od pieszej wycieczki krajoznawczej. Potem plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Kolejną atrakcją było budowanie tratw. Zajęcia dostarczyły nam mnóstwo śmiechu i zabawy. Każda z drużyn miała za zadanie stworzyć swoją tratwę i przeprawić się nią wokół pomostu. Mimo niewielkich trudności, pod czujnym okiem pana ratownika każdy ukończył trasę. Po kolacji braliśmy udział w zajęciach z recyklingu artystycznego. To był bardzo udany dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Elżbiety B.
Rano poszliśmy na wycieczkę krajoznawczą po lesie. Potem tańczyliśmy belgijkę oraz inne tańce. Po obiedzie poszliśmy na plażę i graliśmy w dobble, karty oraz piłkę. Później mieliśmy lekcję doskonalenia pływania. Na koniec dnia uczestniczyliśmy w warsztatach chemicznych.

Harry Potter, grupa Pani Anny S.
Dzień rozpoczął się dla nas wizytą na plaży. Popływaliśmy w jeziorze, pograliśmy w różne gry. Dobrze się bawiliśmy! Potem czekało na nas trochę magii, nauczyliśmy się zaklęcia Bombarda Maxima, dzięki któremu mogliśmy stworzyć wielkie bańki mydlane. Przed obiadem strzelaliśmy także z łuków. Strzały którymi celowaliśmy do specjalnej tarczy były zakończone gumowymi przyssawkami. Po pysznym obiedzie graliśmy w Mafię, a później znów poszliśmy na plażę. Ratownik uczył nas pływać i doszkalał tych już pływających. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek. To był kolejny fantastyczny dzień na Kulce.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny K.
Dzisiaj był kolejny magiczny dzień. Część z nas była na zajęciach fakultatywnych. Jeździliśmy quadami, byliśmy na zorbingu, a to tylko kilka z tych fantastycznych atrakcji, które dziś były do naszej dyspozycji. Reszta z nas miała zajęcia z wychowawcą. Wraz z grupą Magiczny Świat Bajek bawiliśmy się oraz byliśmy na plaży. Później próbowaliśmy naszych sił na zajęciach licz, zgaduj, rozwiązuj z Minerwą McGonagall. Po dniu pełnym wrażeń wszyscy razem udaliśmy się na ognisko. Jedliśmy kiełbaski, śmialiśmy się i wspólnie spędziliśmy iście magiczny wieczór.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny F.
Nasz dzień rozpoczął się od takich zabaw jak krasnoludek, jawor, ninja oraz zabawy mikser-toster, podczas której integrowałyśmy się z grupą Harry Potter. Później spędziłyśmy czas plażując nad pięknym jeziorem Łęsk. Następnie udałyśmy się wykonać witraże, malowałyśmy wybrane przez siebie wzory. Nasz dzień zakończył się mega grami w rozmiarze XXL.

Misja 112, grupa Pani Dominiki P.
Kolejny dzień naszych wspólnych wakacji rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie każdy z nas mógł przejść prawdziwy tor przeszkód. Rywalizacja była zacięta jednak najlepszy okazał się Wojtek. Po obiedzie udaliśmy się na plażę oraz uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień w Kulce mija w błyskawicznym tempie. Dzisiaj pobudzaliśmy naszą kreatywność i robiliśmy grupowy herb oraz układaliśmy hymn. Po obiedzie korzystaliśmy z pięknej pogody i spędziliśmy miło czas na plaży. Wspólnie zagraliśmy w siatkówkę. Po kolacji przeżyliśmy świetną przygodę w labiryncie Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu tworzyliśmy flagę herosów. Następnie odbyliśmy wyprawę kajakami po jeziorze. Po obiedzie poszliśmy na trening Posejdona, czyli spacer w waterballu. Po kolacji udaliśmy się na nocną grę terenową Labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Iwony S.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia logo naszego obozu. Wszystkie grupy były w to zadanie mocno zaangażowane. Później pływaliśmy pod okiem ratownika. Mieliśmy konkurs strzelania do celu, następnie wymyślaliśmy w kreatywny sposób przedstawienie muchy na zdjęciu. Na zakończenie dnia wyruszyliśmy na ekscytującą przeprawę przez labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Rano tworzyliśmy nasz herb, na którym znalazł się portret naszej matki bogini Ateny. Następnie mogliśmy stworzyć własne graffiti z zaprojektowanymi wcześniej symbolami. Graliśmy także w zbijaka i Mafię. Natomiast wieczorem wybraliśmy się do lasu, by pokonać labirynt Dedala, w którym czekało na nas wiele pułapek i potworów.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś niektórzy z nas skorzystali z fakultetów. Jeździliśmy quadami, wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową oraz odbyliśmy podróż kosmiczną żyroskopem. Natomiast reszta z nas wybrała się na wycieczkę krajoznawczą. Po obiedzie sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy, na której strzelaliśmy z wiatrówek. Wieczór spędziliśmy przy ognisku, piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
W środę część z nas ruszyła na zajęcia dodatkowe w ramach Pakietu Active. Reszta wyruszyła na pieszą wycieczkę do Nowych Kiejkut. Po powrocie skorzystaliśmy ze słonecznej pogody i poszliśmy na plażę. Po obiedzie zagraliśmy w Mafię, a następnie ćwiczyliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Po kolacji integrowaliśmy się z grupą VIP-ów podczas Olimpiady Sportowej.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Angeliki P.
Z samego rana wybraliśmy się na poligon, na którym rozegraliśmy dwa mecze paintballowe na ogromnym, profesjonalnym polu wyznaczonym w tym celu. Następnie odpoczywaliśmy na plaży, a później poznawaliśmy podstawowe prawa survivalu. Natomiast kiedy zrobiło się ciemno, rozegraliśmy kolejny ekstremalny mecz paintballowy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy wyjściem na poligon, gdzie przeszliśmy wojskowy tor przeszkód oraz strzelaliśmy na polu przeznaczonym do paintballa. Później udaliśmy się na plażę, aby zaczerpnąć kąpieli wodnych i słonecznych. Po powrocie poszliśmy na park linowy. Wieczorem udaliśmy się do lasu, aby zagrać w Mafię.

Power Jump, grupa Pani Klaudii B.
Dzisiaj bawiliśmy się w chowanego, oraz cola, fanta, sprite. Później byliśmy na plaży, gdzie korzystaliśmy ze słońca i kapaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie mieliśmy bambonadę, czyli konstruowanie gigantycznych budowli. Następnie mieliśmy interaktywne rozgrywki na konsoli. Po kolacji mieliśmy zajęcia samoobrony.

Power Jump, grupa Pani Wiktorii O.
Szósty dzień przebiegł muzycznie. Zaczęliśmy od puszczania mega baniek, aby potem wziąć udział w grze terenowej na Urodzinach Kubusia Puchatka. Mogliśmy stworzyć maskotki dla Prosiaczka z leśnych zasobów. Poznaliśmy gry ze świata, czyli szwedzkie kubb, fińskie molky i francuskie bule. Odbyliśmy trening zumby, żeby potem móc schłodzić się na plaży. Wieczorem, po kolacji zagraliśmy na Xboxie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki krajoznawczej po okolicy. Po krótkim odpoczynku zagraliśmy w dwa ognie, kolory, skakaliśmy na skakankach i tańczyliśmy belgijkę. Później szukaliśmy skarbu wykrywaczem metalu, było świetnie! Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Dziś wcieliliśmy się w gladiatorów. Karol w żadnym pojedynku nie został pokonany. W ramach odpoczynku poszliśmy na plażę, pływaliśmy, bawiliśmy się piłką i graliśmy w badmintona. Później mieliśmy grę terenową. Uczyliśmy się obsługi GPS-u i dzięki niemu odnajdywaliśmy ukryte zadania. Po obiedzie graliśmy w dwa ognie. Drużyna Weroniki odniosła zwycięstwo trzykrotnie. Szukaliśmy też skarbu, by dowiedzieć się gdzie jest umieszczony skarb musieliśmy rozwiązać zagadki. Następnie skarbu szukaliśmy wykrywaczem metalu. Po kolacji bawiliśmy się w berka.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Dzień zaczęliśmy od integrujących zabaw wspólnie z innymi grupami. Najpierw zagraliśmy w podchody w pobliskim lesie. Następnie, gdy wszyscy wrócili, odbyły się zajęcia sportowe. Trenowaliśmy swoje umiejętności ruchowe. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie wspólnie graliśmy w siatkówkę i pływaliśmy. Przed kolacją zagraliśmy w grę francuską, która polega na poszukiwaniu odpowiedzi na pytania dotyczące życia obozowego. Dzień zakończyliśmy graniem w dwa ognie, murarza i inne zabawy, które pokazały jak fajną jesteśmy grupą.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
W szósty dzień kolonii graliśmy w podchody w pobliskim lesie. Następnie mieliśmy zajęcia sportowe. Po obiedzie plażowaliśmy i pływaliśmy w jeziorze. Potem czekała na nas smocza łódź, a po kolacji mieliśmy walki sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od leśnej gry w podchody. Rozwiązywaliśmy łamigłówki, rapowaliśmy, tańczyliśmy w trakcie gonitwy drugiej grupy. Następnie odbyły się zajęcia sportowe. Po obiedzie plażowaliśmy, graliśmy w zgadnij kto to i pluskaliśmy się w wodzie. Następnie pomknęliśmy na zajęcia, na których tworzyliśmy pamiątkowe znaczki. Po kolacji odbyła się nocna gra terenowa Mafia, na której rozwiązaliśmy zagadkę kryminalną. To był świetny dzień! Z niecierpliwością czekamy na kolejny.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w podchody w pobliskim lesie. Następnie odbyły się zajęcia sportowe, trenowaliśmy swoje umiejętności. Po obiedzie spędziliśmy czas na plaży, gdzie wykąpaliśmy się w jeziorze. Kolejnym punktem dnia był survival w lesie, podczas którego uczyliśmy się budować szałasy i poznaliśmy tajniki survivalu. Na koniec dnia odbyła się gra francuska.

VIP, grupa Pani Kamili F.
Dzień zaczęliśmy od podchodów w lesie. Tam drużyny zostawiały sobie nawzajem wiadomości oraz znaki patrolowe. Następnie udaliśmy się na rozgrywki sportowe oraz graliśmy w gry planszowe, a także w karty. Po południu natomiast udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi, a następnie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze i opalaliśmy się. Wieczorem wzięliśmy udział w zajęciach integracja na wesoło. Braliśmy udział w różnorodnych konkurencjach, m.in. wielospodnie czy ludzie do ludzi.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Martyny S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w baloniadę. Następie graliśmy w adwokata, odpowiadaliśmy na pytania swojego sąsiada. Rywalizację zapewniła nam gra w dwa ognie. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę i korzystając z pięknej pogody opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Pod wieczór zagraliśmy w Leśną Pułapkę, która polegała na szukaniu i odgadywaniu zagadek. Sprawiło to nam dużo radości.