RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus VI (17.08-27.08.2018)

Dzień 8 - Nie zwalniamy tempa

Dodany: 2018.08.24

Active Camp, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień zaczęliśmy od spaceru po lesie. Widzieliśmy wiele pięknych widoków. Po powrocie graliśmy w baloniadę. Podczas gry francuskiej mogliśmy dowiedzieć się wielu ciekawostek o ośrodku i kadrze. Po obiedzie rywalizowaliśmy w Archery Challenge. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Karoliny H.
Ósmego dnia kolonii do obiadu duża część naszej grupy korzystała z dodatkowych zajęć jak paintball i segway. Po obiedzie mogliśmy spróbować swoich sił na Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Potem wybraliśmy się na plażę, gdzie niektórzy pływali w jeziorze. Po kolacji czekała nas jeszcze jedna atrakcja, czyli gra terenowa Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Piątek w Kulce zaczęliśmy bardziej leniwie, bo bez rozgrzewki. Część z nas spędziła czas na wycieczce i fakultetach. Po śniadaniu graliśmy w ninję, stópki i wspólnie rysowaliśmy. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżĘ ze skrzynek ustawiając ich aż 20! Dzień zakończyliśmy zajęciami z samoobrony.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Dzień rozpoczęliśmy od aktywnych zajęć. Wzięliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej. Następnie graliśmy w żabki i co jest czyje. Następnie byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie odbyło się karaoke. Śpiewaliśmy piosenki i świetnie się bawiliśmy. Wieczorem robiliśmy kolorowe przypinki.

Cztery Żywioły, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczął się od porannej zaprawy. Po śniadaniu mieliśmy gry integracyjne z całym podobozem. Następnie graliśmy w dwa ognie oraz piłkę nożną. Po obiedzie ciąg dalszy zajęć integracyjnych oraz zajęcia z robienia witraży, było fantastycznie! Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Darii J.
W zdrowym ciele zdrowy duch, tym mottem zaczęliśmy piątkowy poranek. Wzięliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej, mieliśmy pokonać wyznaczony tor przeszkód w wielospodniach, utrzymać lotkę na paletce do badmintona. Potem plażowaliśmy, graliśmy w pif-paf, murarza i gry planszowe. Następnie bawiliśmy się malując bez użycia rąk. Powstał przepiękny plakat o tematyce czterech żywiołów. Cała grupa wykazała się dużą kreatywnością. Po kolacji robiliśmy rzeźby z papieru. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień i nowe wyzwania.

Cztery Żywioły, grupa Pani Elżbiety B.
Rano braliśmy udział w Olimpiadzie Sportowej. Cały nasz pawilon uczestniczył w konkurencjach sportowych. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Po obiedzie puszczaliśmy banki w rozmiarze XXL. Świetnie się bawiliśmy! Wieczorem odbyła się lekcja recyklingu artystycznego, czyli jak zrobić coś z niczego.

Harry Potter, grupa Pani Anny S.
Dzisiaj część osób z naszej grupy pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Reszta grupy jednak również nie próżnowała. Rano poszliśmy na wycieczkę do Nowych Kiejkut. Po powrocie chwilę odpoczęliśmy, po czym zagraliśmy w baloniadę, czyli odmianę siatkówki, lecz zamiast piłki mieliśmy balony napełnione wodą. Było dużo śmiechu i dobrej zabawy. Po obiedzie graliśmy w grę francuską, musieliśmy zdobywać odpowiedzi na różne pytania dotyczące Kulki. Po szybkiej i ekscytującej grze poszliśmy na kolejne zajęcia, podczas których nauczyliśmy się robić bransoletki z paracordu. Po kolacji wybraliśmy się na zajęcia z mega gier. Graliśmy w wielką jengę i scrabble.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny K.
Ten piękny, słoneczny piątek zaczęliśmy od spaceru. To był dopiero początek. Tego dnia wraz z innymi grupami zorganizowaliśmy baloniadę. Było mokro i wesoło. Po obiedzie tańczyliśmy, bawiliśmy się i śpiewaliśmy z naszą Panią Kasią. Strzelaliśmy z łuku strzałami z gumową przyssawką. W ten sposób opanowaliśmy ważną umiejętność, która jest niezwykle istotna podczas rzucania zaklęć. Wieczór zakończyliśmy quizem sprawdzającym znajomość Harry’ego Pottera. Okazało się, że wśród nas nie ma mugoli.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny F.
Nasz dzień rozpoczął się od wycieczki krajoznawczej. Po powrocie grałyśmy w baloniadę z innymi grupami kolonijnymi. Po obiedzie czytaliśmy bajki. Nasz dzień zakończył się robieniem przypinek oraz grą w Archery Soft, podczas której strzelaliśmy specjalnymi strzałami zakończonymi przyssawkami.

Misja 112, grupa Pani Dominiki P.
Po pysznym śniadaniu wielu z naszych kolegów udało się na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. My z kolei integrowaliśmy się z pozostałymi grupami na naszym podobozie poprzez gry integracyjne takie jak moneta, czy wykrzykiwanie hasła. Następnie graliśmy w dwa ognie oraz piłkę nożną. Po obiedzie uczyliśmy się tańców animacyjnych. Najbardziej spodobał się nam skrzypek. Potem poszliśmy na plażę. Dzień zakończyliśmy nauką podstaw survivalu.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Po śniadaniu rywalizowaliśmy z innymi herosami w zajęciach sportowych. Wyścigi rzędów pozwoliły wykazać nam się w sprycie i współpracy grupowej. Następnie rozgrzewaliśmy nasze struny głosowe na herosowym karaoke. Po obiedzie mieliśmy zajęcia integracyjne taneczno-muzyczne. Wieczorem uczyliśmy się chodzić po wodzie w waterballu.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki M.
Dziś wzięliśmy udział w Miniigrzyskach Olimpijskich. Następnie poszliśmy na plażę. Po obiedzie bawiliśmy się na karaoke. Później mieliśmy możliwość zrobienia tatuaży z henny. Po kolacji odbyło się Wielkie Starcie Herosów, czyli rozwiązywaliśmy logiczne zagadki.

Obóz Herosów, grupa Pani Iwony S.
Dzień zaczęliśmy od poszukiwania Percy'ego Jacksona. Mieliśmy wspólne karaoke z wychowawcą, podczas którego śpiewaliśmy ulubione piosenki. Poszliśmy na plażę, gdzie wspólnie spędzaliśmy czas. Po przyjściu z plaży, graliśmy w różne gry na boisku używając przy tym piłki siatkowej. Następnie odegraliśmy pojedynki gladiatorów. Dzień zakończyliśmy zajęciami z pierwszej pomocy, które przeprowadził ratownik.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Rano poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w różne gry planszowe i siatkówkę. Następnie pani zorganizowała nam małe zawody sportowe. Byliśmy także na karaoke, śpiewaliśmy nasze ulubione. Graliśmy również w gry planszowe i karciane. Wieczorem odbyło się starcie łuczników, czyli Archery Challenge.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Rano część z nas pojechała do Tropikany w Mikołajkach oraz odwiedziła Park Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Natomiast na ośrodku integrowaliśmy się z innymi grupami podczas gier i zabaw. Świetnie się bawiliśmy i cieszymy się, że mogliśmy poznać więcej osób. Nie zabrakło gier zespołowych takich jak dwa ognie i piłka nożna. Po obiedzie wspólnie spędziliśmy czas na plaży, kąpaliśmy się w jeziorze pod okiem ratownika i graliśmy na plaży w siatkówkę i gry karciane. Po kolacji graliśmy w naszą ulubioną grę, czyli Mafię. To był udany dzień!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
W piątek część obozowiczów wyjechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. My integrowaliśmy się z innymi grupami z podobozu podczas m.in. gier w monetę, dwa ognie, czy tańców integracyjnych. Po obiedzie mieliśmy jeszcze rozgrywkę paintballową oraz grę w Mafię. Na koniec dnia było ognisko. Nie możemy doczekać się jutrzejszych atrakcji!

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Angeliki P.
Nasz dzień zaczęliśmy od wspinania się na skrzynki. Następnie odgrywaliśmy historię Czerwonego Kapturka w różnych wersjach. Braliśmy udział w lekcji kamuflażu i w nietypowych makijażach poszliśmy na przepyszny obiad. Potem graliśmy w Mafię i strzelaliśmy z procy. Wieczorem uczyliśmy się tańców integracyjnych.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień spędziliśmy grając w gry integracyjne i różne zabawy. Niektórzy z naszej grupy wybrali się na wycieczkę do Mikołajek oraz na zajęcia fakultatywne. Z inną grupą igloo odgrywaliśmy warsztaty teatralnych. Po południu wybraliśmy się na plażę, aby zaczerpnąć kąpieli wodnych i słonecznych. Na koniec dnia zagraliśmy w gladiatorów, gdzie odbyła się wielka rywalizacja.

Power Jump, grupa Pani Klaudii B.
Dzisiaj kilkoro z nas pojechało na wycieczkę do Mikołajek. Byliśmy na basenie, a później pojechaliśmy do Rezerwatu Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Reszta grupy w tym czasie była na wycieczce do pobliskiej miejscowości. Następnie wraz z innymi grupami graliśmy w baloniadę, czyli graliśmy balonami z wodą. Po obiedzie graliśmy w grę francuską, gra polega na odnalezieniu odpowiedzi na pytania po całym ośrodku. Następnie mieliśmy zajęcia tańca nowoczesnego. Po kolacji mieliśmy warsztaty plastyczne, malowaliśmy bez użycia rąk.

Power Jump, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki krajoznawczej po leśnych drogach i łąkach. W trakcie mieliśmy kilka gier integracyjnych, szedł cały pawilon, więc było nas dużo i szkoda było zmarnować okazję na lepsze poznanie się. Po spacerze odpoczęliśmy na plaży, a potem znów aktywnie uczyliśmy się tańczyć tańce hip-hopowe i jazzowe.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Rano graliśmy w wiele gier, które były naprawdę fajne, a rywalizacja była zacięta. Graliśmy w murarza, pif-paf oraz Mafię. Potem mieliśmy Olimpiadę Sportową, było wiele konkurencji i biegaliśmy w wielospodniach. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w różne gry planszowe, m.in. w 5 sekund. Następnie mieliśmy bambonadę, zbudowaliśmy różne wieże do sufitu i inne budowle.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Dzień upłynął pod znakiem gier i zabaw. Bawiliśmy się w murarza, pif-paf, dyrygenta, pepsi-fanta-sprite. Do tego mieliśmy Olimpiadę Sportową. Najfajniejszą konkurencją było przebiegnięcie w wielospodniach. Później poszliśmy na plażę, opalaliśmy się, pluskaliśmy w wodzie i graliśmy w piłkę. Po obiedzie pograliśmy w siatkówkę. Mieliśmy też pierwszą pomoc. Pan Kuba przedstawił nam zasady postępowania w nagłych wypadkach, a następnie mieliśmy grę terenową. Musieliśmy uratować rannego lotnika i udzielić mu pierwszej pomocy. Budowaliśmy nosze z gałęzi. Bardzo dużo się nauczyliśmy. Wieczorem graliśmy w Mafię.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wspólnego tworzenia. Wraz z innymi grupami wykonaliśmy plakaty przedstawiające wszystko co kojarzy nam się z kolonią i naszymi kolonijnymi znajomymi. Następnie zagraliśmy w jedną z naszych ulubionych gier, czyli baloniadę. Potem poszliśmy na plażę, by korzystać z pięknej pogody podczas kąpieli i plażowania. Po obiedzie odbyła się Olimpiada Sportowa, podczas której obudził się w nas duch rywalizacji. Następnie wróciliśmy na plażę, by tam zagrać w gry, które towarzyszyły naszym dziadkom w ich dzieciństwie oraz by popływać. Najbardziej spodobała się nam gra w dwa ognie. Dzień zakończyliśmy porywającą grą w Mafię.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od zajęć plastycznych, na których tworzyliśmy plakaty związane z obozem. Mieliśmy również baloniadę oraz Olimpiadę Sportową, podczas której walczyliśmy o punkty z innymi grupami. Wieczorem uczyliśmy się strzelać z łuków do tarczy.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Swój dzień rozpoczęliśmy wycieczką krajoznawczą do Nowych Kiejkut. Podczas spaceru podziwialiśmy piękno przyrody, zwierząt oraz słuchaliśmy odgłosów ptaków. Następnie skorzystaliśmy ze słonecznej pogody i udaliśmy się na plażę, gdzie pluskaliśmy się w wodzie i graliśmy w gry. Po obiedzie wcieliliśmy się w japońskich wojowników i stoczyliśmy walki w śmiesznych strojach sumo. Swój dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z zaprzyjaźnioną grupą. Piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy i graliśmy w blasku ognia.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Z.
Na początek dnia odbyły się warsztaty plastyczne, podczas których malowaliśmy to co najbardziej podoba nam się na kolonii. Później graliśmy w baloniadę. Następnie odbyły się rozgrywki w waterpolo. Po obiedzie plażowaliśmy nad jeziorem. Ostatnim elementem dnia był żyroskop, podczas którego mogliśmy się poczuć jakbyśmy lecieli w kosmos.

VIP, grupa Pani Kamili F.
To był dla nas bardzo aktywny dzień! Od rana spędzaliśmy czas na świeżym powietrzu. Na początku tworzyliśmy plakaty przedstawiające najmilsze wspomnienia z Kulki. Następnie graliśmy w baloniadę. Przed obiadem zdążyliśmy także wybrać się na plażę i popływać w wodzie. Po południu natomiast odbyła się Olimpiada Sportowa, po której graliśmy w mega gry takie jak jenga, twister i bierki. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Martyny S.
Cały dzień spędziliśmy grając w gry integracyjne i zabawach, niektórzy z naszej grupy wybrali się na wycieczkę do Mikołajek. Razem z zaprzyjaźnioną grupą z igloo odgrywaliśmy krótkie scenki wymyślone przez nas, które nawiązywały do bajki Czerwony Kapturek. Po południu wybraliśmy się na spacer na plażę. Wieczorem udaliśmy się do lasu na pełną ekscytacji nocną grę terenową.