Turnus VI (19.08-29.08.2016)

nowszy

Dzień 10 - To już jest koniec...

Dodany: 2016.08.28

Zakończyliśmy ostatni, VI turnus. Ze smutkiem żegnamy się z Kulką, wakacjami. Nie możemy doczekać się powrotu za rok!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Igi
Niedzielę rozpczęliśmy od naszej ulubionej gry w Zombie. Później Pan Instruktor poprowadził dla Nas grę terenową – „Powrót Jeday”, była to gra podsumowująca Nasz obóz. Po obiedzie przeszliśmy szkolenie – cykl zadań sprawnościowych. Spakowaliśmy rzeczy i udaliśmy się na apel oraz na naszą ostatnią dyskotekę. Położyliśmy się spać i choć było nam smutno, że to już koniec, wiemy jednak, że spotkamy się za rok.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Ostatni dzień kolonii minął. Dzisiejszego dnia wybraliśmy się do lasu na Bitwę Plemion, gdzie drużyny walczyły o zdobycie totemu. Następnie rozegraliśmy ostatnią już rozgrywkę paintballową. Dzień ten minął Nam pod znakiem gier i zabaw integracyjnych. Poszliśmy także na plażę zażyć kąpieli słonecznych i wodnych.Dzień zakończyliśmy uroczystym apelem i dyskoteką. Szkoda, że to już koniec kolonii.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Asi K.
Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Damiana
Po śniadaniu kilku z Nas udało się na strzelnicę paintballową w ramach pakietu Paintball Plus. Reszta w tym czasie grała w gry i zabawy sportowe. Przed obiadem odbyła się gra podsumowyjąca „Adrenalina”. Po posiłku poszliśmy na spacerdo lasu. Następnie wzięliśmy udział w ostatnich zajęciach ze strzelania z łuku. Dzień zakończyliśmy pożegnalną dyskoteką.

HEROSI
Kolonia w Kulce przechodzi do historii, czas pakować walizki i wracać do domów. Ostatnie wspólne zajęcia grupy Pani Moni to Walka Gladiatorów. Grupa Pani Basi pływała po jeziorze Smoczą Łodzią. Na ostatni wspólny survival poszła grupa Pani Ani, a ostatnie pojedynki na Arenach Herosów stoczyły grupy Pani Gabrysi i Pani Asi grając w unihokeja. Wszyscy Herosi dostali pamiątkowe dyplomy, zrobiliśmy ostatnie wspólne zdjęcia. Wieczorem odbył się uroczysty apel i wielka dyskoteka, na której bawiliśmy się wspaniale.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Martyny
Ostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy od ostatniej rozgrywki paintballowej. Na następnych zajęciach udało Nam się powalczyć piankowymi lancami i zamienić się w Gladiatorów. Po obiedzie mieliśmy szklolenie w zakresie Pierwszej Pomocy. Po przygotowaniu się do powrotu udaliśmy się na apel kończący i na wspólną dyskotekę.

Kraina Wyobraźni, grupa Pani Basi M.
Niedzielę rozpoczęłyśmy od przygotowania naszych pokoi do wyjazdu, aby został po Nas porządek. Następnie wykorzystałyśmy Nasze zdolności plastyczne i wykonałyśmy foto budki. Pogoda znowu Nam dopisała, więc poszłymy na plażę. Popłynęłyśmy także Smoczą Łodzią po jeziorze. Zagrałyśmy również w Grę Francuską, polegającą na szukaniu odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka. Na zakończenie dnia odbył się apel pożegnalny i dyskoteka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki
Dziś od rana bawiliśmy się w „Błoto” i „Szczurka”. Najbardziej w dniu dzisiejszym podobał Nam się zajęcia, podczas których robiliśmy bańki mydlanew rozmiarze XXL. Na survivalu dowiedziliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach. Następnie udaliśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Potem odbył się konkurs przyrodniczy, polegający na odgadywaniu zagadek. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Aktywne Wakcje, grupa Pani Eli
Nasza kolonia dobiego końca, Aktywne Wakacje do ostatniej chwili korzystają z atrakcji kulkowych. Rozpoczęliśmy dzień od poznania sposobów szyfrowania z Panią Pauliną. Super się bawiliśmy też grając w Baloniadę. Następnie uczyliśmy się jak posługiwać się kompasem i wykonywałyśmy zadania. Potem graliśmy w siatkówkę oraz różne gry karciane. Po kolacji odbył się apel, a po nim mieliśmy dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki
To Nasz ostatni wspólny dzień. Dziś spędziliśmy go bawiąc się i grając w różne gry. Później odbyły się zajęcia, podczas których uczyliśmy się metod szyfrowania i tymi sposobami robiliśmy między sobą zagadki, a potem je rozwiązywaliśmy. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Wszyscy świetnie się razem bawiliśmy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy
Ostatni dzień w Kulce zaczął się dla Nas zabawami i grami ruchowymi. Graliśmy w ulubioną grę Zombie. Następnie odbyła się gra terenowa „Powrót Jedi”. Po obiedzie udaliśmy się na szkolenie Lucka Skywalkera, gdzie ćwiczyliśmy nasze umiejętności. Wieczorem odbył się apel pożegnalny. Bardzo smutno Nam, że musimy opuszczać takie wspaniałe miejsce.

Gwiezdne Wojny, grupa pani Angeliki
Dzień zaczął się zajęciami z wychowawcą, następnie udaliśmy się na grę terenową, podsumowującą zdobyte umiejętności, podczas kolonii. Po obiedzie odbyło się szkolenie Lucka Skywalkera, czyli cykl zadań sprawnościowych. Przed kolacją ładnie spakowaliśmy się, adzień zakończył się super, pożegnalną dyskoteką. Będziemy tęsknić i za rok odwiedzimy Kulkę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi
Po śniadaniu pływaliśmy kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Później zostaliśmy na plaży i korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z łuku. Przed kolacją mieliśmy czas, żeby spakować się i posprzątać. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym Nasz pobyt na kolonii.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani T.
Ostatni dzień rozpoczął się od budowy tratw oraz przeprawą nimi dookoła pomostu na czas. Następnie spakowaliśmy się i udaliśmy się na smaczny obiad. Po posiłku mieliśmy okazję obejrzeć nasze prace, które stworzyliśmy podczas całego turnusu. Później świetnie się bawiliśmy strzelając do celu z łuku, a także na tworzeniu bańek mydlanych w rozmiarze XXL. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece pożegnalnej.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dorotki
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od wspólnych zabaw. Kolejno odbyły się zajęcia terenoznawcze – INO. Świetnie się bawiliśmy! Następnie razem przygotowaliśmy wystawę naszych prac plastycznych pt.: „Cztery Żywioły”. Po obiedzie odbyła się Gra Francuska. Poszukiwaliśmy informacji dotyczących ośrodka i rozwiązywaliśmy zadania. Przyszła pora na porządkowanie naszych rzeczy oraz pakowanie – jest to ostatni dzień Naszej kolonii. Pod koniec dnia odbył się apel podsumowujący, a po nim udaliśmy się na dyskotekę.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Patrycji S.
To już ostatni dzień zajęć programowych, jutro wyjeżdżamy. Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od pakowania i sprzątania swoich pokoi. Następnie już po raz osttni korzystając z pogody, wybrałyśmy się na plażę, gdzie kąpałyśmy się w jeziorze i opalałyśmy. Przed obiadem rozegrałyśmy mecz w piłkę siatkową, Fabryka Gwiazd vs. Odlotowe Agentki. Następnie zagrałyśmy w kilka zabawi zawodów. Wieczorem odbył się apel końcowy i dyskoteka.

Odlotowe Agentki, grupa Pani Patrycji Serafin
To już przedostatni dzień. Od rana integracja, przecież musimy się ze sobą pożegnać. Następnie rozgrywki w piłkę siatkową. Na 6 turnusie nie mogło zabraknąć baloniady, czyli gry z użyciem balonów wypełnionych wodą. Wyjście na plaże, również zaliczone. Mazurskie lato nas rozpieszcza! Wieczorem przyszedł czas na apel. Żegnaj Kulko do zobaczenia za rok.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Przedostatni dzień kolonii zaczęliśmy od rozgrywki w siatkówke, czyli aktywnie. Później udaliśmy się na kąpiele i plażownie, niektórzy z Nas grali także w gry karciane. Po chwili relaksu odbyła się ostatnia już część zajęć survivalowych, na których nauczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Po obiedzie wszyscy mieli chwile, aby się spakować. Następnie odbyły się zajęcia z szyforwania, po których udaliśmy się na apel i naszą ostatnią dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu wybraliśmy się ćwiczyć naszą równowagę na slackline. Następnie udaliśmy się na plażowanie oraz kąpiel w okolicznym jeziorze, a po tym wypłynęliśmy w rejs rowerami wodnymi. Po obiedzie niestety już musieliśmy zacząć się pakować. Później mogliśmy nauczyć się jeździć na segwayu, a wieczorem czekała na nas pożegnanalna dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj ostatni dzien obozu. Smutno nam, że nasza kulkowa przygoda powoli dobiega juz końca. Z rana po śniadaniu i porządkach mieliśmy zajęcia z żeglowania, gdzie ponownie na omedze przemierzaliśmy jezioro Łęsk. Po tych zajeciach mieliśmy wystawę prac plastycznych czyli m.in pokazaliśmy nasze postacie z gliny, witraże i nasze poduszki. To nie był koniec atrakcji ostatniego dnia, bowiem czekały na nas jeszcze bańki mydlane XXL i oczywiście po apelu kończącym cały obóz dyskoteka, na której wszyscy się świetnie bawiliśmy z naszymi wychowawczyniami i podsumowując na pewno wrócimy tu za rok.

Ekstremlni, grupa Pana Adriana
To już ostatni dzień zajęć programowych, zaczęliśmy go od survivalu. Wybraliśmy się do lasu i tam uczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach. Następnie mieliśmy zajęcia z tropienia, a po nich odbył się apel. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Militarni, grupa Pani Oli
Po śniadaniu odbyły się zajęcia sportowe, podczas których świetnie się bawiliśmy. Następnie udaliśmy się do lasu na grę terenową tzw.: „Ranny Lotnik”. Po obiedzie wybraliśmy się na poligon, a tam pokonywaliśmy trudny, wojskowy tor przeszkód. Wieczorem odbył się apel i pożegnalna dyskoteka.

Ekstremalni, grupa Pani Marty Ł.
Ostatni dzień zaczęliśmy od zabaw sportowych, po których wyruszyliśmy do lasu na zajęcia z tropienia prowadzone przez Instruktora. Po obiedzie spakowaliśmy się i zrobiliśmy porządki. Szkoda, że to już koniec. Wieczorem udaliśmy się na apel i pożegnalną dyskotekę.

Stali Bywalcy, grupa Pani Pauliny W.
Przedostatni dzień rozpoczęliśmy od zajęć z szyfrowania – ENIGMA, wzięliśmy udział w tajnej misji. Następnie całą grupą graliśmy w Straszną Grę, gdzie wcieliliśmy się w rolę Zombie. Korzystając z pięknej pogody, większość dnia spędziliśmy na plaży. Wiczorem odbył się apel i dyskoteka pożegnalna.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Rano rozegraliśmy swój ostatni paintball – speedball. Potyczka była zacięta. Następnie plażowaliśmy nad jeziorem Łęsk oraz rozegraliśmy turniej w Double. Po obiedziepodsumowaliśmy obóz w swojej grupie. Wszyscy otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy. Wieczorem odbył się apel, a po nim dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty J.
To już ostatni dzień kolonii. Mieliśmy okazję skorzystać z parku linowego, na którym zmierzyliśmy się z dwoma poziomami trudności. Następnie była Gra Francuska, sprawdzaliśmy swoją wiedzę na temat kolonii oraz ośrodka w którym się znajdujemy. Po obiedzie odbyły się Walki Gladiatorów, na specjalnej macie za pomocą lancy musieliśmy strącić przeciwnika. Po dniu pełnym zajęć czekała na nas dyskoteka.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Po smaczny śniadaniu spakowaliśmy się i wyruszyliśmy do lasu, aby zagrać razem z drugą grupą w „Rannego Lotnika”. Po powrocie, korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas na grach i zabawach. Wieczorem poszliśmy na apel pożegnalny, a zaraz po nim, tanecznym krokiem wybraliśmy się do cool clubu na dyskotekę.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Z rana ogarnialiśmy swoje pokoje i zaczęliśmy sie już pakować. Potem sprawdzaliśmy wiedze na temat ośrodka i pracowników grając w Grę Francuska. Następnie mieliśmy kolejna gre, tym razem uczyliśmy się szyfrowania, podczas gry terenowej Enigma. Po obiedzie udaliśmy sie na odpoczynek na plażę. Pod koniec dnia mieliśmy długo wyczekiwaną baloniadę. Wieczorem był ostatni apel, a po nim super dyskoteka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Gosi
Po pysznym śniadaniu, udaliśmy się na zajęcia, podczas których rozwijaliśmy swoją umiejętność strzelecką – łuki. Następnie całą grupą graliśmy w Grę Francuską, po której korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło minął nam czas. Wieczorem odbył się apel, po którym dalej się świetnie bawiliśmy.

W tym ostatnim dniu towarzyszyli niektórym z Nas rodzice, miło spędzili czas korzystając z atrakcji, podczas Pikiniku Rodzinnego.