Turnus I (25.06-05.07.2016)

Dzień 5 - Strzał w dziesiątkę

Dodany: 2016.06.29

Półmetek - tyle za nami, a jeszcze wiele na nas czeka.

Herosi, grupa Pani Pauliny M
W ten słoneczny dzień całą grupą wybraliśmy się na plażę gdzie niektórzy z nas doskonalili swoje umiejętności pływackie. Reszta grupy spędziła miło czas na czytaniu książek i opalaniu się. Po plażowaniu udaliśmy się na zajęcia z budowania murów.Była to bardzo pouczająca i interesująca czynność. Po obiedzie udaliśmy się na sale dyskotekową, gdzie troszkę poskakaliśmy na macie tanecznej, to była mega integracyjna zabawa.

Vip, grupa Pani Basi
Dzień rozpoczeliśmy od porządkowania swoich pokoi. Następnie część z nas udała się na zajęcia dodatkowe, korzystaliśmy z quadów - pokonaliśmy naprawdę bardzo cięzki tor przeszkód. Potem przeszliśmy na zajęcia z zorby. Mega kula i mega frajda. To była świetna zabawa.Na kolejnych zajęciach udaliśmy się cała grupą na plażę, skąd rozpoczeliśmy wyprawę kajakową. Vipowska grupa zagrała następnie w grę "Mafia". Dzień zakończyliśmy rozgrywką w piłkę nożną.

Lego i przygoda, grupa Pani Pauliny J
To już piąty dzień kolonii! Jak codziennie zaczęliśmy dzień z wielkim entuzjazmem. Rano stanęliśmy przed dużym wyzwaniem - naszym zadaniem było trafienie w środek tarczy na strzelnicy paintaballowej. Najcelniejsze oko miał miał Oskar, który strzelał w sam środek. Po obiedzie walczyliśmy o tytuł Lego Master. Na koniec dnia zorganizowaliśmy zawody sportowe po których udaliśmy się na ognisko z kiełbaskami.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agnieszki
Dzień zaczęliśmy od żeglowania po jeziorze. Prosto z żaglówki przeszliśmy do wspinania się na wieżę ze skrzynek i tu najlepszy okazał się Dawid. Następnie zagraliśmy w paintballa a walka była bardzo zacięta. Po paintballu zagraliśmy w grę terenową enigma, gdzie nawzajem szyfrowaliśmy sobie zadania. Dzień zakończyliśmy pyszną kolacją i zabawami integracyjnymi.

Herosi, grupa Pani Ani
Nowy dzień, nowe wyzwania! Po pysznym śniadaniu poszliśmy na plażę. Niektórzy z naszych kolegów poszli cieszyć się atrakcjami swoich pakietów, inni zaś grsli w siatkówkę. Po obiedzie mieliśmy- proce i kajaki, kolejne emocjonujące zajęcia.

Ekstremalni, grupa Pani Klaudii
Dzień rozpoczęliśmy walkami gladiatorów i strzelaniem z łuków. Mieliśmy czas na plażowanie później wspólne gry. Część grupy miała zajęcia fakultatywne na quadach, segwayach oraz grę paintballową. Reszta dnia upłynęła nam na robieniu własnej gry planszowej.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Asi D.
Rozpoczęliśmy dzień od parku linowego. Zajęcia te sprawiły nam ogromną przyjemność. Kolejną atrakcją były kajaki turystyczne, po których zostaliśmy nad jeziorem i korzystając z pogody poszliśmy się kąpać. Niektórzy z nas mieli wykupione pakiet "Super Aktywni" i byli na seqwayach i quadach. Później cała nasza grupa udała się na walki gladiatorów. Wieczór spędziliśmy na świeżym powietrzu świetnie się bawiąc.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy P.
Dzisiejszy dzień zaczeliśmy w wojennym klimacie: grą paintballową. Następnie spędziliśmy czas nad jeziorem Łęsk. Żeglowanie, pływanie kajakami i kąpiele umiliły nam wspólny czas. Kolejną naszą atrakcją było lepienie z gliny-super zabawa! Za nami także nauka strzelania z łuków. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na które czekaliśmy od rana.

Strefa Gier, grupa Pani Asi K.
Rozpoczeliśmy dzień od wyścia na plażę, gdzie graliśmy wspólnie w piłkę nożną i karty. Kolejne zajęcia umiliła nam zabawa w Zombie. Bawiliśmy się naprawdę świetnie! Walki sumo były jedną z naszych dzisiejszych atrakcji. Po obiedzie braliśmy udział w zajęciach na strzelnicy i poznaliśmy tam zasady strzelania z broni pneumatycznej. Wieczorem wypłyneliśmy na wyprawę kajakami bezburtowymi.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty K.
Podczas porannych zajęć część grupy brała udział w dodatkowym pakiecie Super Aktywni, w tym czasie reszta spędzała czas na plaży, gdzie pod okiem ratownika kąpaliśmy się w jeziorze. W następnych blokch tańczyliśmy w rytmie zumby oraz uczyliśmy się robić mega bańki. Mieliśmy również okazję poznać tajniki samoobrony, oraz braliśmy udział w lekcjach aktorstwa. Wieczorem razem z drugą grupą udaliśmy się do lasu na nocną grę terenową "Latarnik"

Super Paintball, grup Pani Oli L.
Dzisiaj część grupy, która nie uczestniczyła w zajęciach fakultatywnych spędziła czas na śpiewaniu i tańczeniu. Następnie mieliśmy okazje zmierzyć się ze starszą grupą w starciu paintballowym. Po obiedzie udaliśmy się w malowniczą podróż mazurskim jeziorem na kajakach. Potem mieliśmy zajęcia z maskowania i kamuflażu, które bardzo nam się spodobały. Pod wieczór znowu zawitaliśmy na polu paintballowym, a dzień zakończyliśmy ogniskiem ze śpiewaniem, zabawami oraz opowieściami.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki K.
Dzisiejszego poranka część grupy brała udział w pakietach fakultatywnych, gdzie pływali rowerkami wodnymi i jeździli segwayami, a my w tym czasie świetnie bawiliśmy się na plaży grając w piłkę, pływając i opalając się. Po obiedzie całą grupą udaliśmy się na grę Naboo, która polegała na szukaniu ukrytych zadań na terenie całego ośrodka. Ostatnią naszą atrakcją były kajaki na które czekaliśmy cały dzień.

Aktywne Wakacje, grupa Pai Mileny D.
Dzisiejszy dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Po śniadaniu mieliśmy zajęcia survivalowe z instrukorem, uczyliśmy się sztuki kamuflażu co nas bardzo zainteresowało. Następnie udaliśmy się na plaże gdzie wspólnie z innymi grupami świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marty J.
Dzisiaj całą grupą ułożyliśmy piosenkę, która została naszym Hymnem Kolonijnym:
"Gdy na Kulkę przyjechałem, Panią Martę tam poznałem.W mundur szybko mnie ubrali i do lasu w noc wysłali. Muhndurowy do nie przyszdł, zrobił sajgo no i wyszedł. Przerażeni od poranka, mundur ubieramy z ranka. Militarnych chłopców mamy, znajdą się tu również damy. Cała Kulka nam zazdrości, naszej musztry i zdolności. Super Super Militarni, to nie obóz jest dla barbie. Więc ekipa jest w komplecie, wszystkie zdjęcia są już w necie"

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy K.
Dziś byliśmy na plaży, spędzając tam czas na budowaniu zamków z piasku i kąpieli w jeziorze. Przed obiadem poszliśmy na mega twistera. Najlepszym zawodnikiem okazał się Tymon. Potem były gry i zabawy, dzięki którym jeszcze bardziej się zintegrowaliśmy. Dzień zakończyliśmy treningiem koncentracji - YODA.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki J.
Po śniadaniu poszliśmy na paintball, później odbyła się gra terenowo-znawcza INO, polegająca na szukaniu punktów, w których ukryte były zagadki.Następnie rozegraliśmy zawody ze strelania z łuku do celu, każdy z nas się wykazał. Wieczór upłynął nam w towarzystwie innych grup, przy ognisku.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Emilki K.
Dzień zaczeliśmy lekcjami tańca, ktore wszystkim bardzo się spodobały. Następnie poszliśmy na plażę kąpać się oraz jak zawsze świetnie się bawić. Po obiedzie wyruszyliśmy na zajęcia z survivalu, gdzie poznaliśmy odpowiednie miejsca na obozowisko i zasady posiłku w warunkach ekstremalnych. Później byliśmy na wspinaczce na skrzynkach, która była naprawdę emocjonująca. Wieczorem udaliśmy się na ognisko.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki C.
Dziś część naszej grupy która miała wykupione fakultety udała się na segwaye, rowerki wodne, a druga część udała się na plażę. Gdy byliśmy już wszyscy razem poszliśmy na zajęcia na których budowaliśmy kosmiczne pojazdy z YENGI, które bardzo nam się podobała, a naszym pomysłom nie było końca. Dzień zakończyliśmy wspólnymi rozmowami na świeżym powietrzu.

Obóz Quadowo-survivalowy, grupa Pani Patrycji
Piąty dzień na Kulce rozpoczęliśmy tradycjnie poranną zaprawą. Po śniadaniu nasza grupa udała się na quady, gdzie mieliśmy okazję jeździć na trudniejszej trasie. Następnie odbyły się zajęcia w parku linowym, gdzie mieliśmy okazję pokonać swój strach przed wysokością. Dzisiaj do planów weszły fakultety m.in. quady, paintball, segwaye. Po kolacji odbyły się walki gladiatorów, która dała nam mnóstwo radości i dobrej zabawy.Wieczór zakonczyliśmy wspólnymi tańcami i śpiewem.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Dominiki
Dzisiejszy dzień był bardzo udany. Na dobry początek dnia robiłyśmy piękne bańki mydlane. W konkursie na największą bańkę wygrała Kasia. Zaraz po tym rozpoczęły się zajęcia z energetycznej zumby. Lekcja nam się bardzo podobała. Po obiedzie część naszej grupy udała się na żyroskop, a druga udała się na zabawy. O 15 rozpoczeliśmy Grę Francuską. Walka była zacięta i każda z nas dała z siebie wszystko. Dzień zakończyliśmy rozwiązywaniem zagadek podczas gry "Latarnik".

Paintball, grupa Pani Joanny K.
Dziś nauczyliśmy się kilku nowych tańców m.in. "Belgijki". Te zajęcia bardzo nam się spodobały. Na koleje zajęcia udaliśmy się nad jezioro, znaleźlismy również czas na grę w piłkarzyki. Po obiedzie nasza grupa wzięła udział w biegu na orientacje. Przed kolacją odbiła się lekcja samoobrony, a już po posiłku udaliśmy się na zajęcia na polu paintballowym -speedball. Na koniec dnia wyciszyliśmy się przy ognisku. Obowiązkowo upieczone zostały przez nas kiełbaski.:)

Stali Bywalcy, grupa Pani Moniki
Dzisiejszy dzień był bardzo wesoły! Byliśmy w parku linowym i świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie poszliśmy na survival. Zakończyliśmy dzień ekscytującą jak i zaciętą grą w golfa.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Środa przyniosła nam dużą ilość zajęć programowych. Bawiliśmy się i wspólnie tańczyliśmy na pierwszych zajęciach, dzięki którym jeszcze bardziej się zintegrowalismy. Następnie odbyliśmy potyczkę paitballową w grze terroryści. Po obiedzie strzelaliśmy z łuku, a także udaliśmy się do lasu na gre terenową "Bitwa Plemion". Wieczorem mieliśmy szkolenie z podstaw pierwszej pomocy, a następnie spotkaliśmy się przy ognisku z kiełbaskami, opowieściami, gitarą i śpiewem.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Joasi A.
Pierwszą naszą atrakcją było budowanie wieży ze skrzynek. Bawiliśmy się świetnie! Następnie z instruktorem Pawłem wybraliśmy się do lasu, gdzie nauczyliśmy się sztuki maskowania w terenie. Później korzystając z czasu wolnego udaliśmy się na boisko, a po obiedzie wybraliśmy się na plaże. Dzień zakończyliśmy grą w podchody.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Piąty dzień kolonii zaczął się od czasu wspólnie spędzonego z naszą Panią. Niektóre osoby w tym czasie korzystały z wykupionych pakietów. Byli na atrakcjach takich jak: rowery wodne, segwaye.Następnie wszyscy poszli na zajęcia, polegające na wspinaniu się na skrzynki. Po obiedzie poszliśmy na plaże i tam regenerowaliśmy siły na kolejna atrakcje-żyroskop. Na koniec dnia każdy z nas strzelał z procy.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Justyny
Kolejny dzień ze świetną pogodą! Tanecznym krokiem udaliśmy się na salę barową by wraz z wychowawcą pośpiewać karaoke. Potem musieliśmy ocalić świat przed zagładą - rozwiązać zagadki logiczne, które doprowadziły nas do bomby. Udało nam się ją nawet rozbroić. Wieczorem spotkało nas bliskie spotkanie z motoryzacją, czyli pokonanie bardzo trudnego toru quadowego.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny T.
Pięć osób z naszej grupy udalo się na pakiet Super Aktywny Plus. Osoby które pozostały świetnie bawiły się z Panią Pauliną, która wymyślała nam bardzo ciekawe zabawy. Gdy reszta do nas dołączyła udaliśmy się do lasu by nauczyć się jak przetrwać w trudnych warunkach. Aby się trochę odprężyć udaliśmy się na plażę, aby zagrać waterpolo. To był udany dzień.

Militarni, grupa Pani Natalii
Piąty dzień zaczeliśmy piękną pogodą, którą wykorzystaliśmy na plażowanie i kąpiel. Ratownicy pokazali nam jak udzielać pierwszej pomocy i jak postępować w sytuacjach zagrożenia życia. To były bardzo pouczające zajęcia. Wieczór zakończyliśmy przejażdżką quadami. Niespodziewaliśmy się, że jesteśmy w tym aż tak dobzi.

VIP, grupa Pani Magdy M.
W tak słoneczny dzień nie mogło zabraknąć wspólnego plażowania i kąpieli. Po kąpieli graliśmy z Panią Magdą w siatkówkę i ciekawe gry planszowe. Wychowawczyni zabrała nas na wspólny spacer po lesie. Mogliśmy poznać tutejszą okolicę. Wieczorem graliśmy w nowe gry "Wiadomość na Plecach" oraz "Słowo bez A".

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny Ch. oraz Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty M.
Jak zawsze dzień rozpoczęty pyszny śniadaniem. Później graliśmy w "Sto Pytań Do..." i musieliśmy znaleźć odpowiedzi na terenie całego ośrodka. Okazało się, że niektórzy znają bardzo dobrze pracowników oraz kulkowe zwyczaje, ponieważ udało im się udzieliś odowiedzi na naprawdę dużo pytań. Główną atrakcją dnia była nauka tańca "Belgijka" w której brało udział aż sześć grup. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie skorzystaliśmy z kąpieli i graliśmy w siatkówkę i gry planszowe. To był bardzo aktywny i miły dzień.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny L.
Po śniadaniu graliśmy w ciekawą gre MAFIA. Niektórzy po raz pierwszy brali w niej udział. Później spróbowaliśmy nowości na ośrodku, a mianowicie graliśmy w mini golfa. Tutaj musieliśmy wykazać się współpracą. Następnie udaliśmy się nad jezioro, by poznać tutejsze jezioro i popływać kajakami turystycznymi. Jak na aktywną grupę to był bardzo intensywny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Elwiry
Dziś mogliśmy spróbować swoich sił na kosmicznym trenerze i poczuć się jak prawdziwi kosmonauci. Mogliśmy również sprawdzić nasze celen oko na zajęciach z wiatrówkami. Trzem osobom udało się trafić w sam środek tarczy. Potem integrowaliśmy się z innymi grupami i wspólnie graliśmy w siatkówkę i piłke nożną. Oczywiście nasza grupa wygrała obie konkurencje.