Relacje z kolonii i obozów w Kulce 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 11 - Zakończyliśmy naszą przygodę w Kulce

Nadszedł dzień wyjazdowy. Po śniadaniu opuściliśmy pokoje i namioty, a następnie udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie oglądaliśmy film. Mogliśmy również pograć w siatkówkę oraz koszykówkę. W tym czasie niektórzy z nas już pojechali autokarami do domów i ze smutkiem opuścili Kulke. Mamy nadzieję, że wrócimy tutaj za rok i...

Dodany: 2017.07.26
Komentarze: 0 Zdjęcia: 8

Dzień 10 - Do zobaczenia za rok!

Minął dziesiąty dzień kolonii. Korzystaliśmy z ostatnich atrakcji prowadzonych przez instruktorów, podczas których świetnie się bawiliśmy. Wieczorem odbył się pożegnalny apel i dyskoteka. Smutno nam, że jutro wyjeżdżamy, ale wierzymy, że jeszcze tu wrócimy.Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.Ostatni dzień kolonii nasza grupa...

Dodany: 2017.07.25
Komentarze: 1 Zdjęcia: 31 Wideo: 1

Dzień 9 - Grunt to dobrze się bawić

Czas szybko płynie i nie możemy uwierzyć, że to już dziewiąty dzień kolonii, ale z pewnością będziemy go wspominać bardzo miło.Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.Z uśmiechem na twarzy powitaliśmy kolejny dzień w Kulce! Po śniadaniu udaliśmy się na plażę na dzień ratownika, gdzie uczestniczyliśmy w przeróżnych...

Dodany: 2017.07.24
Komentarze: 0 Zdjęcia: 109 Wideo: 1

Dzień 8 - Aktywna niedziela!

Minął ósmy dzień kolonii. Wielkimi krokami zbliżamy się do końca kolonii.Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj było strzelanie z łuku. Rozegraliśmy turniej, podczas którego sprawdziliśmy swoją celność. Dziś odbyły się także zajęcia z wystąpień publicznych. Wiemy już, co zrobić, gdy zeżre...

Dodany: 2017.07.23
Komentarze: 0 Zdjęcia: 145 Wideo: 1

Dzień 7 - Ahoj przygodo!

Sobota powitała nas pięknym słońcem. W świetnych humorach realizowaliśmy zajęcia, a także integrowaliśmy się w większych grupach. Siódmy dzień zaliczamy do bardzo udanych!Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.Dzień rozpoczęliśmy ekstremalnie! Żaden pagórek nie był nam straszny, gdy pod okiem instruktora pokonywaliśmy tor na...

Dodany: 2017.07.22
Komentarze: 0 Zdjęcia: 120 Wideo: 1

Dzień 6 - Czas leci jak szalony

Już szósty dzień! Połowa kolonii za nami, a tyle atrakcji jeszcze na nas czeka. Bawimy się świetnie!Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.Dzień rozpoczęliśmy od porządnego śniadania, a zaraz potem pomknęliśmy na grę ENIGMA, gdzie wzięliśmy udział w tajnej misji kryptograficznej. Każdy z nas wcielił się w rolę szyfranta i...

Dodany: 2017.07.21
Komentarze: 2 Zdjęcia: 130 Wideo: 1

Dzień 5 - Uśmiech nie schodzi nam z twarzy

Minął już piąty dzień turnusu! Czas leci jak szalony, a my nie zwalniamy tempa. Bawimy się świetnie korzystając z atrakcji. Dodatkowo pogoda nam dopisuje!Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.Z radością przywitaliśmy kolejny dzień w Kulce! Po śniadaniu spróbowaliśmy swoich sił strzelając z wiatrówki. Okazało się, że mamy...

Dodany: 2017.07.20
Komentarze: 1 Zdjęcia: 122 Wideo: 1

Dzień 4 - Jesteśmy w dobrych rękach

Już czwarty dzień naszej kolonii w Kulce. Niezapomnianych przygód ciąg dalszy.Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.Dzisiaj zaczęliśmy dzień od relaksu na plaży przy okolicznym jeziorze. Następnie poznaliśmy tajniki tropienia zwierząt, choć nie było to takie łatwe! Przed obiadem wraz z ratownikiem WOPR wybraliśmy się na wycieczkę...

Dodany: 2017.07.19
Komentarze: 1 Zdjęcia: 114 Wideo: 1

Dzień 3 - Akcje Integracje!

Kolejny dzień zajęć za nami. Świetna pogoda i humory nas nie opuszczają.Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.Od razu po śniadaniu poznaliśmy kubb, mölky i bule francuskie. Gry z całego świata były dla nas mega frajdą! Potem bawiliśmy się w grę zombie hasając na terenie całego ośrodka. Po południu zrobiliśmy rozgrzewkę i...

Dodany: 2017.07.18
Komentarze: 0 Zdjęcia: 149 Wideo: 1

Dzień 2 - Moc atrakcji

Za nami pierwszy dzień zajęć programowych. Głodni wrażeń korzystaliśmy ze wspaniałych atrakcji.Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.Z samego rana wypłynęliśmy w rejs po jeziorze kajakami turystycznymi. Wycieczka była ekscytująca i pełna wrażeń. Na następnych zajęciach poznaliśmy zasady tolerancji i wymieniliśmy się poglądami...

Dodany: 2017.07.17
Komentarze: 2 Zdjęcia: 122 Wideo: 1

Dzień 1 - Kulkową zabawę czas zacząć

Nadszedł długo wyczekiwany przez nas dzień. Z uśmiechem przywitaliśmy Kulkę i ruszyliśmy na zajęcia prowadzone przez animatorki i instruktorów. Zorganizowali dla nas mnóstwo atrakcji! Piłkarzyki, tor przeszkód, karaoke, malowanie buziek to niektóre z nich. Bawiliśmy się świetnie, a to dopiero początek naszej przygody. Aby...