RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus IV (30.07-09.08.2020)

Dzień 10 - nasze słoneczne wakacje

Dodany: 2020.08.08

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny M.
Dzisiejszy dzień w upalnej Kulce to plażowanie i kąpiel w jeziorze na całego. Graliśmy również w  korfball. Mieliśmy emocjonującą olimpiadę sportową w formie wyścigów rzędów. Przesyłamy gorące pozdrowienia z Kulki!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii Z.
Ostatni programowy dzień w aktywnej Kulce. Na zajęciach z łucznictwa szlifowaliśmy nasze umiejętności, a na koniec rozegraliśmy turniej. Po obiedzie jak tytani  ruszyliśmy do starcia w olimpiadzie sportowej. Natomiast przed kolacją czekało nas błogie wyciszenie na plaży. Po kolacji zostaliśmy oficjalnie pożegnani oraz zostały nam rozdane certyfikaty uczestnictwa w kolonii.

Adrenalina, grupa Pani Patrycja K.
Przedostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy od strzelania z łuków. Najlepszym strzelcem okazała się Zuzia. Później poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy się schłodzić kąpielą w jeziorze w ten słoneczny dzień. Po chwili na pakowanie graliśmy z naszą wychowawczynią w ziemniaka. Bardzo polubiliśmy tę zabawę. Otrzymaliśmy też dyplomy ukończenia kolonii, na których zebraliśmy podpisy naszych kolegów i koleżanek a także wychowawców i instruktorów. Wieczorem odbył się apel podsumowujący, na którym odbyło się rozdanie nagród w konkursie czystości. Wygrali m.in. chłopcy z naszej grupy. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną na boisku.

Active Camp, grupa Pani Adrianny P.
Dziś nauczyłyśmy się pracy detektywa. Swoich nowo nabytych umiejętności mogłyśmy użyć podczas gry przygodowo-terenowej, w której rozwiązywałyśmy zagadkę zaginięcia. Potem na zajęciach teatralnych każda z grup przygotowała swoje scenki. Wieczorem spotkaliśmy się wszyscy na pożegnalnym apelu.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę, kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w gry karciane o tematyce Harry’ego Pottera. Następnie odbył się Turniej Trójmagiczny, musieliśmy wykazać się precyzją, opanowaniem i pracą zespołową. Po obiedzie mieliśmy grę terenową Bitwa o Hogwart. Świetnie sobie poradziliśmy i wspólnie pokonaliśmy Voldemorta. Potem odbył się bal z ucztą w wielkiej sali w czarodziejskich strojach.  Wieczorem odbył się apel pożegnalny i zabawa taneczna pod gołym niebem!

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę, aby schłodzić się w wodzie w ten piękny i gorący dzień.  Następnie wzięliśmy udział w Turnieju Trójmagicznym, na którym musieliśmy wykazać się ogromną zręcznością i sprytem. Po obiedzie odbyła się Bitwa o Hogwart, podczas której ostatecznie pokonaliśmy Voldemorta! Następnie wzięliśmy udział w uroczystym balu w wielkiej sali, na którym dowiedzieliśmy się kto wygrał Puchar Domów oraz otrzymaliśmy dyplomy ukończenia Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Wieczorem uczestniczyliśmy w apelu pożegnalnym.

33 Przygody, grupa Pani Julii O.
Przedostatni dzień kolonii w Kulce był pełen radości i zabawy, ale też wzruszeń. Rano popłynęliśmy w rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie malowaliśmy na folii hasła do kalamburów, a później własne obrazki. Potem poznaliśmy sposoby szyfrowania wiadomości i odgadywaliśmy zagadki. Po obiedzie udaliśmy się na ostatnie plażowanie, a potem urządziliśmy sobie grupowe pożegnanie. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz zabawa przy muzyce.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny B.
Przedostatni dzień naszych kolonii upłynął nam bardzo szybko. Rozpoczęliśmy go od pływania kajakami. Następnie udaliśmy się ponownie na plażę, aby popływać pod czujnym okiem ratownika. Tego dnia nauczyliśmy się również szyfrów m.in. czekoladki i dzięki nim rozwiązaliśmy zagadki. Zagraliśmy w baloniadę, a dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym apelem i zabawami przy muzyce pod gołym niebem.

Projekt Kulka, grupa Pani Katarzyny G.
W przedostatni słoneczny dzień kolonii pokonywaliśmy lek wysokości pokonując  na parku linowym różne przeszkody. Pływaliśmy również na rowerach wodnych po jeziorze podziwiając widoki. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Za nami ostatni programowy dzień kolonii. Wisienką na torcie były Letni Trójbój Obronny. Wykorzystywaliśmy umiejętności zdobyte na obozie. Później poszliśmy ochłodzić się w jeziorze. Dzień upłynął nam na pakowaniu, zbieraniu podpisów na otrzymanych dyplomach. Jako pamiątkę dostaliśmy też nieśmiertelniki. Dzień zakończyliśmy ostatnim apelem i zabawą pod chmurką.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od Tajnej Misji, na której musieliśmy rozwiązywać zagadki, aby rozbroić zagrażającą nam bombę. Później poszliśmy na Archery Challenge i tam wykorzystaliśmy nasze umiejętności strzelania z łuku aby ukończyć to wyzwanie. Następnie udaliśmy się na wiatrówki, uczyliśmy się tam strzelectwa, jak na pierwszy raz szło nam bardzo dobrze. Po tych zajęciach poszliśmy nad jezioro, aby ochłodzić się w ten gorący dzień. Wieczorem poznawaliśmy sztukę survivalu, teraz wiemy jak stworzyć odpowiednie schronienie w trudnych czasach.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na segwayu oraz doskonaleniu jazdy quadem. Każdy z nas miał okazję pokonać trasę kilka razy. Następnie przeprowadziliśmy test umiejętności nabytych podczas obozu. Musieliśmy pokonać cały tor quadowy z pojemnikiem z wodą na pojeździe, w taki sposób aby nie wylać wody z miseczki. Wszyscy stanęliśmy na wysokości zadania, więc mieliśmy jeszcze chwilę, by ostatni raz pokonać tor z większą prędkością. Później udaliśmy się na plażę w celu skorzystania z uroków jeziora Łęsk. Razem kąpaliśmy się i bawiliśmy. Następnie wzięliśmy udział w ostatniej części zajęć o tematyce survivalowej. Poznaliśmy znaczenie oraz zawartość racji żywnościowej, a następnie poznaliśmy tajniki kamuflażu. Na koniec dnia odbył się apel kończący całe kolonie, po której odbyła się impreza taneczna pod chmurką.

Kulka Open, grupa Pani Joanny K.
Przedostatni dzień kolonii obfitował w wiele ciekawych atrakcji. Wybraliśmy się na wyprawę  kajakową po jeziorze Łęsk. Później  spędziliśmy wspólnie czas na kąpielach i plażowaniu. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach z graffiti. Wieczorem odbył się apel pożegnalny na zakończenie kolonii.

Kulka Open, grupa Pani Igi Ł.
Przedostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry zespołowej we frisbee, w której doskonaliliśmy elementy współpracy. Następnie korzystając ze wspaniałej pogody, udaliśmy się nad jezioro, gdzie pod czujnym okiem pana ratownika plażowaliśmy i braliśmy udział w kąpielach wodnych. Po kolacji braliśmy udział w apelu pożegnalnym i zabawie tanecznej pod gwiazdami.

22 Przygody, grupa Pani Agaty G.
Przedostatni dzień na Kulce rozpoczęłyśmy od takich zajęć jak bambonada, czyli konstruowanie gigantycznych budowli przy użyciu rurek i odpowiednich łączeń. Następnie zagrałyśmy w baloniadę używając do tego balonów napełnione wodą. Po obiedzie wręczono nam dyplomy ukończenia kolonii, na których później zbierałyśmy podpisy od całej kadry wychowawczej i instruktorów. Bawiłyśmy się w różne zabawy, na przykład w gąski, gąski do domu czy w murarza. Po kolacji odbył się pożegnalny apel i zabawa taneczna pod gwiazdami. W ten sposób zakończył się program naszej kolonii, która na długo zostanie nam w pamięci i będzie miło wspominana.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od skakania na eurobungee. Następnie udając się na plażę mieliśmy zajęcia z technik nauk pływania. Kolejną atrakcją była ścianka wspinaczkowa, po której udaliśmy się na grę terenową. Pod koniec dnia odbył się pożegnalny apel, który zakończyliśmy wspólną zabawa taneczną.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji S.
Dzisiaj wzięliśmy udział w Letnim Trójboju Obronnym: rzucaliśmy granatem, nadawaliśmy wiadomość i biegaliśmy w oporządzeniu. Następnie, w podziękowaniu za prowadzenie zajęć, przygotowaliśmy pamiątkowe kartki dla instruktorów. Jeszcze przed obiadem udało nam się powstrzymać Simona przed zniszczeniem naszego ośrodka podczas gry terenowej. Po obiedzie skakaliśmy na trampolinach, było niesamowicie! Wieczorem rozegraliśmy mecz piłki siatkowej.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anny Z.
Dziś jeszcze raz pływałyśmy kajakami. Byłyśmy na plaży, kąpałyśmy się w jeziorze. Uczyłyśmy się jeździć na quadach po specjalnie przygotowanym torze. Po obiedzie wzięłyśmy udział w baloniadzie - odbijałyśmy balony z wodą za pomocą koca. Wieczór spędziłyśmy wspólnie omawiając cały obóz i otrzymałyśmy dyplomy.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień minął nam w błyskawicznym tempie, bo dużo się działo. Poranek rozpoczęliśmy od rysowania karykatur ulubionego instruktora oraz od robienia wachlarzy wspomnień. Następnie graliśmy w mega gry. Piękna pogoda umożliwiła nam plażowanie i kąpiele. Po obiedzie rozegraliśmy końcowy mecz siatkówki oraz sportowo zakończyliśmy dzień. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu podsumowującym oraz w zabawie tanecznej.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od udania się na park linowy, gdzie pod okiem pani instruktor mogliśmy przejść się po dwóch różnych poziomach trudności parku. Następnie mieliśmy naukę strzelania z łuków do tarczy. Każdy z nas miał aż dwa podejścia i po pięć strzał do wykorzystania. Poszliśmy również na plażę, żeby trochę się ochłodzić i odpocząć. Potem poszliśmy razem z panią instruktor do lasu na survival. Dowiedzieliśmy się co jeść, żeby przeżyć w lesie, co spakować do plecaka, kiedy udajemy się w wyprawę do lasu, jakie ubrania zabrać, a także dowiedzieliśmy się jak powinien wyglądać dobrze wykonany kamuflaż twarzy. Po obiedzie mieliśmy okazję nauczyć się jeździć na quadzie, a po kolacji odbył się dla nas apel końcowy, gdzie przy okazji innych ważnych informacji, pokazaliśmy wszystkim naszą flagę, którą robiliśmy na jednych z pierwszych zajęć. Natomiast wieczór spędziliśmy na zabawie tanecznej pod chmurką, która była idealnym zakończeniem naszego obozu.

VIP, grupa Pani Gabrieli W.
Kolejny słoneczny dzień rozpoczęłyśmy od zajęć na eurobunge. To był czas żeby się  wyszaleć i wyskakać na trampolinach! Mnóstwo energii mamy! Następnie spędziliśmy czas nad jeziorem, gdzie się kąpaliśmy oraz odpoczywaliśmy. W taką upalną, słoneczną pogodę tylko czekaliśmy, żeby wskoczyć do wody! Następnie miałyśmy zajęcia w lesie, gdzie instruktor opowiadał nam jak przetrwać i zbudować szałas. To już ostatni dzień programowy na Kulce. Zakończyliśmy go uroczystym, obozowym apelem. To był cudowny, aktywny i wesoły czas.

VIP, grupa Pani Klaudii S.
Dziś z rana, po pysznym śniadaniu, rozgrzaliśmy nasze struny głosowe śpiewając wszystkim dobrze znane piosenki. Pograliśmy też sobie w piłkę siatkową, a następnie zaliczyliśmy przejażdżkę na cyrkowym rowerze. Pojeździliśmy na quadach pod opieką instruktora, a następnie wspinaliśmy się i gimnastykowaliśmy w parku linowym, wchodząc na kolejne poziomy trudności a na koniec udaliśmy się na wspaniałą kolację.

#CampGirl, grupa Pani Zuzanny D.

#CampGirl, grupa Pani Zofii S.
Przedostatni dzień naszej kolonii rozpoczął się artystycznie - odgrywałyśmy scenki, które same stworzyłyśmy. Później byłyśmy na plaży i zażywałyśmy kąpieli - wodnych jak i słonecznych. Później grałyśmy w mafię w mieście, a wieczorem odbył się apel pożegnalny.

Summer Art, grupa Pani Izabeli R.
Dzień zaczęłyśmy od gry w koszykówkę. Zajęcia Crazy Colors przypomniały nam wszystkie atrakcje, które robiliśmy przez całą kolonie. Po posiłku przyszedł czas na spakowanie się. Następnie bawiłyśmy się bańkami mydlanymi XXL. Pod koniec dnia odbył się  apel a po nim zabawa  maska party.

Cztery Żywioły, grupa Pani Katarzyny K.
Dzień przedostatni kolonii. Wszyscy pozytywnie zmęczeni i ale bardzo szczęśliwi! Po śniadaniu część z nas miała zajęcia z  grupą pani Izy a część poszła na zajęcia na ściance wspinaczkowej i segwayu. Po obiedzie poszłyśmy na grę związana z czterema żywiołami. Wieczorem  był apel kończący a po nim maska party.