RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus VI (21.08-31.08.2020)

Dzień 4 - Jej wysokość Kulka

Dodany: 2020.08.24

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień zaczęliśmy krótkim spacerem, prowadzącym do lasu, w którym uczyliśmy się sztuki przetrwania. Wspólna praca przyniosła efekty nie tylko na survivalu, ale także na smoczej łodzi, na której zwiedzaliśmy jezioro Łęsk. Na karaoke zaśpiewaliśmy repertuar największych przebojów Kulki. Wieczorem genialnymi przedstawieniami podsumowaliśmy nasze nabyte umiejętności aktorskie. Na sam koniec świetnie bawiliśmy się na zabawie przy muzyce.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzień zaczęłyśmy od gimnastyki naszych szarych komórek. Rozwiązywałyśmy zadania i gry logiczne. Następnie poszłyśmy nad jezioro, gdzie doskonaliłyśmy technikę pływania oraz plażowałyśmy. Braliśmy również udział w zajęciach cyrkowych, na których uczyłyśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć na specjalnym rowerze. Po obiedzie śpiewałyśmy na karaoke oraz wzięłyśmy udział w starciu łuczniczym Archery Challenge. Wieczorem odbyła się zabawa taneczna.

Obóz Herosów, grupa Pani Dominiki M.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć cyrkowych, na których nauczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na nietypowym rowerze. Później udaliśmy się na park linowy, po którym mieliśmy ściankę wspinaczkową. Lilianna i Zofia wchodząc na trzy ścianki zdobyły najwięcej punktów. Po obiedzie wyruszyliśmy na karaoke, a zaraz po nim mieliśmy gimnastykę szarych komórek, czyli rozwiązywanie różnych zagadek. Wieczorem był czas na wspólną zabawę przy muzyce.

Projekt Kulka, grupa Pani Katarzyny G.
Dzisiejszy słoneczny dzień rozpoczęliśmy od przeprawy kajakami turystycznymi po jeziorze, po nich korzystając z pogody zażywaliśmy kąpieli słonecznych i wodnych. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuków. Po obiedzie czekała na nas nauka podstaw survivalu i budowanie schronień z pałatki. Dzień zakończyliśmy poznając podstawowe reguły grzecznościowe na zajęciach savoir-vivre’u.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od gry paintballowej, zmierzyliśmy się między sobą i doskonaliliśmy nasze taktyki. Później rozegraliśmy mecz piłki nożnej na boisku. Następnie udaliśmy się na plażę, wykąpaliśmy się w jeziorze, na lądzie pograliśmy w siatkówkę i karty. Po obiedzie poszliśmy na trening paintballowy, doskonaliliśmy umiejętności strzelania z markerów paintballowych i zorganizowaliśmy turniej strzelecki. Po tych zajęciach  szukaliśmy bomby, która znajdowała się na ośrodku, aby ją znaleźć musieliśmy rozwiązywać liczne zagadki logiczne. Na koniec dnia bawiliśmy się przy muzyce w Cool Clubie.

33 Przygody, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczął się od zajęć z malowania w chmurach, czyli malowanie na folii. Następnie udaliśmy się na plażowanie. Potem poszliśmy na zajęcia Ranny Lotnik, na których pani instruktor porozmawiała z nami o pierwszej pomocy, by potem stworzyć własne nosze dla osoby rannej. Po południu udaliśmy się na przeprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Wieczór spędziliśmy piekąc kiełbaski i bawiąc się wspólnie przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od rana udaliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze. Pograliśmy w piłkę na opak, czyli w korfball i passball. Ta pierwsza gra  jest koedukacyjną grą zespołową podobną do koszykówki, a passball jest oparta na zasadach piłki nożnej, lecz tu utrudnieniem są założone specjalne stroje. Mieliśmy chwile, by udać się na plażę i zażyć kąpieli w jeziorze. Potem ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Najwięcej skrzynek udało się ułożyć Karolinie i Patrykowi. A na sam koniec udało nam się powstrzymać zamiary szaleńca imieniem Simon.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Czwarty dzień kolonii i na sam początek mieliśmy możliwość wejścia na ściankę wspinaczkową, co okazało się prawdziwym wyzwaniem, ale oczywiście my sobie z nim świetnie poradziliśmy! Kolejno spędziliśmy czas na plaży opalając się w blasku słońca i czerpiąc radość z kąpieli w wodzie. Po południu braliśmy udział w wyprawie smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. W rytm wybijanych bębnem dźwięków wiosłowaliśmy, aby zobaczyć przepiękne widoki. Dzień zakończyliśmy grą terenową Enigma, podczas której nauczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Poranek powitał nas pięknym słońcem. Od razu po pysznym śniadaniu ruszyliśmy smoczą łodzią, aby przepłynąć rezerwat przyrody Kulka. Kolejnym wyzwaniem było sprawdzenie swojej celności podczas strzelania z wiatrówki do tarczy. Po południu udaliśmy się na plażę, gdzie rozegraliśmy mecz piłki wodnej, czyli waterpolo. Wygrała drużyna z Kubą, Mają, Olivią i Dominikiem na czele. Następnie odbyły się zajęcia z łuków, podczas których nie tylko nauczyliśmy się strzelać, ale również poznaliśmy budowę łuku i strzały, a także prawidłową postawę strzelecką. Po kolacji udaliśmy się na żyroskop, czyli symulator lotów kosmicznych, gdzie poczuliśmy się jak podczas startu rakiety!

#CampGirl, grupa Pani Wiktorii S.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od bambonady, wykonywałyśmy tam gigantyczne konstrukcje, świetnie się przy tym bawiłyśmy. Następnie poszłyśmy na segway, gdzie pokonywałyśmy tor przeszkód. Później odbyły się warsztaty doskonalenia technik pływackich, mogłyśmy pokazać nasze umiejętności pływackie. Po obiedzie udałyśmy się na naukę gry na nietypowym instrumencie, czyli bum bum rurkach. A wieczorem spędziłyśmy czas przy ognisku z kiełbaskami, śpiewając ogniskowe piosenki. Dzień minął nam wyśmienicie.

Power Jump, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia robienia czegoś z niczego, gdzie stworzyliśmy niezwykłe poduszaki. Później poszliśmy konstruować gigantyczne budowle na zajęciach z bambonady. Wyszliśmy także nad jezioro doskonalić nasze techniki pływackie. Po obiedzie poszliśmy uczyć się jeździć na segwayu. Wieczór spędziliśmy przy ognisku, gdzie piekliśmy kiełbaski. Cały dzień upłynął nam w miłej atmosferze.

Power Jump, grupa Pani Izabeli P.
Dziś zaraz po śniadaniu zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy własne przypinki. Byliśmy też na plaży, gdzie pod okiem ratownika udoskonaliliśmy swoją technikę pływania. Po południu budowaliśmy mur na wielkiej demolce, a wieczorem skakaliśmy na eurobungee i piekliśmy kiełbaski przy ognisku.

Harry Potter, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od zmierzenia się z dziennikiem Toma Riddle'a i pokonania bazyliszka. Później nabieraliśmy sił na plaży. Przed obiadem w kolejnej grze terenowej wspólnie uwolniliśmy Syriusza Blacka. Po południu wspinaliśmy się na ściankę. Te zajęcia podobały nam się najbardziej. Wieczorem odbyła się zabawa przy muzyce.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od drugiego magicznego testu sprawności - ścianki wspinaczkowej. Następnie mieliśmy grę terenową Komnata Tajemnic, na której zniszczyliśmy dziennik Toma Riddle'a i pokonaliśmy bazyliszka. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w karty. Po obiedzie udaliśmy się na przeprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyła się zabawa taneczna przy muzyce.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny B.
Ranek rozpoczęłyśmy od magicznego testu sprawności, czyli parku linowego. Następnie udałyśmy się na grę terenową Komnata Tajemnic, gdzie musiałyśmy wykonać powierzone nam zadanie. Przed obiadem skorzystałyśmy również z uroków naszego jeziora i kąpałyśmy się pod czujnym okiem ratownika. Tego dnia układałyśmy przeróżne budowle z plastikowych rurek na zajęciach z bambonady. Dzień zakończyłyśmy zabawą przy muzyce.

Harry Potter, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczął się grą fabularną nosząca tytuł Komnata Tajemnic. Później udaliśmy się na kajaki typu sit on top, aby wypłynąć w nich na jezioro. Kiedy skończyliśmy udaliśmy się na zasłużony relaks na plaży. Po obiedzie tworzyliśmy gigantyczne budowle z rurek. Na koniec dnia świetnie bawiliśmy się na zabawie przy muzyce.