RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus VI (18.08-28.08.2017)

Dzień 4 - Nie zwalniamy tempa!

Dodany: 2017.08.21

Już czwarty dzień kolonii! Każdą chwilę mamy zaplanowaną, więc nie mamy czas na nudę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Z uśmiechem na twarzy powitaliśmy kolejny dzień w Kulce! Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia recyklingu artystycznego! Każda z czterech grup stworzyła poduszkę swojego żywiołu. Wyszły nam genialnie. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie przy dobrej muzyce kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Następnie rozegraliśmy mecze sportowe na xboxie. Po obiedzie kontynuowaliśmy warsztaty żeglarskie. Tym razem zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy w praktyce żeglując po jeziorze. Potem pokonywaliśmy pagórki pokonując trasę na torze quadowym. Sprawiło nam to niesamowitą frajdę! Nasz dzień zakończyliśmy na parkiecie tańcząc w rytmie największych hitów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Sylwii K.
Tuż po pysznym śniadaniu ruszyliśmy na plażę, by odbyć rejs żaglówką. Podzieleni ja grupy pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Następnie czekamy nas zajęcia z survivalu. Nauczyliśmy się jak robić szałasy i rozpalać ognisko. Po obiedzie odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy w formie gry - Ranny Lotnik, potem nauczyliśmy się korzystać z GPS-a. Wieczorkiem wraz z animatorką pobawiliśmy się w malowanie bez użycia rąk.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny P.
Po śniadaniu wybraliśmy się na poligon jeździliśmy quadami, vikingiem oraz turlaliśmy w zorbię. Po pysznym obiedzie poszliśmy na plażę popływać oraz zbudować zamki z piasku. Następnie uczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. A wieczorem piekliśmy kiełbaski na ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dziś było bardzo aktywnie. Graliśmy w grę terenową - Enigma. Potem poszliśmy na walki sumo, podczas których było mnóstwo śmiechu i frajdy. Przed obiadem płynęliśmy na kajakach bezburtowych. Po obiedzie byliśmy na grze terenowej - Bitwa Plemion. Następnie graliśmy w frisbee i kosza. Po kolacji z niecierpliwością czekaliśmy na świetliki.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, gdzie pokonaliśmy trudne tory na quadzie i vikingu. Mieliśmy okazję również poturlać się w zorbie. Było wspaniale! Po powrocie w celu wypoczynku poszliśmy na plażę korzystać z promieni słonecznych. Następnie braliśmy udział w grze – Ranny Lotnik, podczas której poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy, a później udzielaliśmy jej poszkodowanym. Dzień zakończyliśmy ogniskiem we wspólnym gronie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eli B.
Od samego rana zabawa nastała. Najpierw plażowaliśmy, a potem ścigacze konstruowaliśmy. Gdy już skończyliśmy, wyścig urządziliśmy. Po obiedzie rozgrywki sportowe: kosz, badminton, piłka, frisbee graliśmy. A na koniec dnia naszą sprawność sprawdziliśmy wspinając się na ściankę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami o tajemniczej nazwie recykling artystyczny. Zostaliśmy podzieleni na cztery drużyny i musieliśmy z dostępnych materiałów stworzyć jeden z żywiołów. Zabawa bardzo nam się podobała. Następnie poszliśmy na plaże i mogliśmy wykąpać się w jeziorze. Później wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Podziwialiśmy piękne krajobrazy. Potem nasza Pani urządziła nam warsztaty plastyczne, podczas których rysowaliśmy inicjały swojego imienia przedstawione żywiołami. Po kolacji spędziliśmy czas na waterballu.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Na pierwszych zajęciach byliśmy gośćmi naszej plaży. Na miejscu grałyśmy w double i inne gry. Później projektowałyśmy obozowe koszulki i swoje pomysły przeniosłyśmy na prawdziwe koszulki, wyszły super! Po obiedzie zagrałyśmy w lesie w podchody, podczas których wykonywałyśmy wymyślone przez siebie zadania. Swój czas poświeciłyśmy też na zrobienie z siebie piękności. Dobierałyśmy fryzury, w których na koniec dnia poszłyśmy na niezłą imprezę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy B.
Czwarty dzień rozpoczęliśmy równie aktywnie jak ostatnio. Dobry humor towarzyszył nam cały czas podczas zabaw w lesie. Wszystkie grupy ukończyły przeznaczone zadania. Następnie udaliśmy się na strzelnice. Każdy z nas miał okazje wypróbować swoje zdolności, strzelając do tarcz z wiatrówek. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plaże odpocząć po aktywnym dniu oraz zrelaksować się pływając w jeziorze. Później udaliśmy się do parku liniowego. Dzień zakończyliśmy w świetnych humorach na wyprawie do lasu, podczas gry terenowej - "Świetliki".

Lego i Przygoda, grupa Pani Ani S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w Lego na xbox'ie. Wszyscy dopingowaliśmy kolejnym graczom. Następnie poszliśmy próbować swoich sił na zajęciach z łuków. Bawiliśmy się świetnie. Na kolejnych zajęciach z wiatrówki nie było łatwo trafić do tarcz. Potem udaliśmy się na plaże, gdzie milo spędziliśmy czas grając i bawiąc się. Minął kolejny dzień z autorskim budowaniem z klocków Lego. Szykujemy się już powoli do konkursu na Lego Mastera! A na koniec dnia mieliśmy świetną zabawę poszukując "Świetlików".

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj od rana wyruszyliśmy na wycieczkę do Starych Kiejkut, gdzie znajduje się baza wojskowa. Po powrocie bawiliśmy się w gry integracyjne by jeszcze bardziej się poznać. Następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Każdy z nas dzielnie wiosłował. Potem udaliśmy się na skrzynki, a dzień zakończyliśmy grą terenową – Świetliki.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Ten dzień zaczęliśmy od wyprawy na poligon. Tam do wystrzelenia mieliśmy aż czterysta kulek paintballowych. Po krótkim odpoczynku strzelaliśmy z łuków. Przed kolacją skończyliśmy tworzyć naszą obozową flagę. Wieczorem wgłębialiśmy się w podstawy samoobrony. A w nocy udaliśmy się do lasu rozwiązać mroczną zagadkę Inspektora Kulki! To był świetny dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od krótkiej wyprawy na poligon, gdzie czekały na nas takie atrakcje jak przejażdżka quadem, vikingiem oraz turlaliśmy się w zorbie. Po obiedzie wybraliśmy się na plaże, gdzie część z nas wykąpała się w jeziorze, a pozostałe osoby spędzały czas grając w siatkówkę. Kolejnym wyzwaniem była Enigma, tak zwana sztuka szyfrowania, którą mogliśmy wykorzystać przy odkrywaniu zadań i ich rozwiązywaniu. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem, podczas którego piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki przy gitarze.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Czarodzieje na pierwszych zajęciach zmierzyli się z lękiem wysokości na parku linowym. Później mieliśmy zajęcia z wykrywaczem metalu. Były super! Odbył się także turniej trójmagiczny prawie jak w Harrym Potterze. Musieliśmy znaleźć smocze jajo i nauczyć się pracować w grupie. Na zajęciach z gliny robiliśmy postacie z Harrego i inne rzeczy takie jak: pizza z pepperoni.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli R.
Rano udaliśmy się na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas we wspólnym gronie kąpiąc się w jeziorze i opalając. Następnie graliśmy w przeróżne gry w grupie. Po pysznym obiedzie bawiliśmy się w gry integracyjne "torpedy" oraz "ninja". Po kolacji strzelaliśmy z wiatrówki oraz z łuku do tarcz. Niektórzy nawet osiągnęli wysoki wynik.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Ten dzień był wspaniały! Po śniadaniu udaliśmy się na plaże, gdzie budowaliśmy własne tratwy i pokonaliśmy nimi wodną trasę. Było to niesamowite przeżycie! Następnie graliśmy w przeróżne gry integracyjne, dzięki którym bardziej się zjednoczyliśmy. Wieczorem mieliśmy nocną potyczkę paintballową. Czekamy na jutro!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gabrysi S.
Dziś przed południem zdążyliśmy skorzystać z pięknego słońca i kąpaliśmy się w jeziorze. Potem budowaliśmy modele ścigaczy latających i wypróbowywaliśmy je. A po południu każdy miał szansę wspiąć się na ściankę wspinaczkową. Czyli dzień pełen atrakcji!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Karoliny B.
Dzisiaj mieliśmy walki sumo. Przebrani w śmieszne stroje stoczyliśmy ze sobą pojedynek. Byliśmy też na plaż, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Po obiedzie dowiedzieliśmy się, jakiego sprzętu używają poszukiwacze skarbów. Później bawiliśmy się w zombie. Wieczorem próbowaliśmy swoich sił, jako gladiatorzy.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny W.
Dzisiaj rzeźbiliśmy z gliny różne stworki. Braliśmy udział również w Turnieju Trójmagicznym. Po smacznym obiedzie pokonywaliśmy przeszkody i swój lęk wysokości w parku linowym. Było to niesamowite przeżycie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Przedpołudnie spędziliśmy w Mrągowie. Zwiedziliśmy tam Muzeum Maszyn Wojskowych, wysłuchaliśmy opowieści o najciekawszych eksponatach i mieliśmy okazje przejechać się opancerzonym wozem SKOT. Po pysznym posiłku odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Później sprawdzaliśmy swoje umiejętności strzelania z łuku. Po kolacji weszliśmy na pole paintballowe by rozegrać bitwę przeciwko innej grupie.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po śniadaniu pojechaliśmy do Mrągowa na wycieczkę, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mieliśmy nawet okazję przejechać się jednym z wozów opancerzonych. Po powrocie na ośrodek zjedliśmy obiad, a później graliśmy w przeróżne gry w grupie. Uczestniczyliśmy dzisiaj także w waterballu, a wieczorem poszliśmy do lasu na grę terenową – Uwolnić VIP-a.

VIP, grupa Pani Pauliny Z.
Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Tam czekały na nas wspaniałe atrakcje. Jeździliśmy na quadach i vikingu oraz turlaliśmy się w zorbie. Następnie korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Będąc nad jeziorem wypłynęliśmy w rejs żaglówką. Było to niesamowite przeżycie. Wieczorem odbyło się magiczne ognisko.

Herosi, grupa Pani Kasi Ch.
Dzień rozpoczęliśmy Wielką Demolką. Następnie udaliśmy się na plaże, gdzie uczestniczyliśmy w lekcji z pierwszej pomocy. Po krótkiej przerwie strzelaliśmy z procy do celu. Tworzyliśmy dzisiaj także nasza flagę, która wygląda pięknie. Później tworzyliśmy własne tatuaże z henny, a przed kolacją uczestniczyliśmy w Igrzyskach Olimpijskich. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Od samego rana czekało na nas mnóstwo atrakcji! Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, a tam czekała na nas przejażdżka quadami i vikingiem. Mieliśmy okazję poturlać się w zorbie. Po powrocie i obiedzie udaliśmy się na plaże. Niektórzy z nas kąpali się w jeziorze, a reszta grała w różne gry. Jeszcze przed kolacją udało nam się poznać sztukę survivalu. Nauczyliśmy się przeróżnych technik rozpalania ogniska, a także dowiedzieliśmy się jak zdobywać pożywienie w lesie. Dzień podsumowaliśmy wspaniałym ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z procy do celu, a następnie troszkę poplażowaliśmy i pokąpaliśmy się w jeziorze. Przed obiadem każdy z nas otrzymał własny śpiewnik i zaprojektował jego stronę tytułową, po czym ją wykonał. Później stworzyliśmy swoje tatuaże z henny, a zaraz potem wzięliśmy udział w igrzyskach olimpijskich, podczas których czekało nas mnóstwo konkurencji. Wieczorem wystroiliśmy się i wybraliśmy się na dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień atrakcji rozpoczęliśmy od zajęć wodnych, a dokładniej mogliśmy spróbować swoich sił na kajakach turystycznych. Następnie udaliśmy się do lasu, zapoznając się z tajnikami survivalu i budowaliśmy swój szałas. Dalej także bawiliśmy się w budowniczych tym razem stawiając mur, który wieczorem mogliśmy zburzyć, co sprawiło nam sporo frajdy. Po obiedzie tworzyliśmy tatuaże z henny, które przez jakiś czas będą zdobić nasze dłonie. Pod wieczór odbyły się igrzyska olimpijskie wszystkich herosów. Panie wychowawczynie przygotowały kilka różnych konkurencji. Zabawy nie byłoby końca, lecz musieliśmy udać się na kolację. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której mogliśmy się wyszaleć.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Doroty J.
Dzień zaczęliśmy od wielkich rozgrywek na poligonie w paintball! Zabawa ta dostarczyła nam wiele emocji. Następnie odbyła się enigma. Nauczyliśmy się szyfrowania. Po obiedzie udaliśmy się nad jezioro. Kolejnymi zajęciami byli gladiatorzy. Dzień zakończyliśmy nocną grą paintballową.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny dzień programowy za nami! Było świetnie. Rozpoczęliśmy od igrzysk łuczniczych. Wygrała nasza Ela! Następnie udaliśmy się na plażę, aby udać się na wyprawę kajakami turystycznymi. Potem nasze Panie zorganizowały nam wielkie Igrzyska Olimpijskie! To było niesamowite przeżycie. Na koniec pierwsza dyskoteka.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy zawodami na mega grach. Były tam m.in. układanie jengi, statku, potwora leśnego i tronu dla naszej pani. Zagraliśmy później w twistera, w którym nasza pani też brała udział. Następnie ruszyliśmy w stronę ścianki wspinaczkowej. Wielu osobom udało się wejść na samą górę. Później odbył się turniej w piłkarzyki, a po nich poszliśmy na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas. Po krótkiej przerwie poszliśmy do lasu na Bitwę Plemion. Wieczorem odbyła się huczna dyskoteka. Ten dzień był wspaniały.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Kolejny dzień zajęć rozpoczął się od wyprawy na poligon oraz gry paintballa z innymi grupami. Później trenowaliśmy celność podczas zajęć z procy i wiatrówek. Przed kolacją rozegraliśmy kolejny mecz w paintballa. To był pełen wrażeń dzień, na szczęście pogoda nam dopisała.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzień rozpoczęłyśmy od zabawy w "Dwa ognie" oraz "Baba Jaga patrzy". Następnie udałyśmy się na plażę, gdzie ratownik zapoznał nas z regulaminem kąpieli oraz powiedział jak korzystać ze sprzętu wodnego. Na wodzie odbyły się zajęcia na kajakach bezburtowych. Później odbyły się zajęcia z łucznictwa - zabawa była wspaniała. Zaraz po pysznym obiedzie miałyśmy gry i zabawy takie jak "Nazwij sześć", "Lubię mojego sąsiada za..." i "Układanie historyjki". Po tych zajęciach czekała na nas moc atrakcji w parku linowym. A wieczorem miałyśmy upragnioną dyskotekę.