ZIELONE SZKOŁY W KULCE

Gry terenowe

Zielone Szkoły na Mazurach to obowiązkowo wyjście w teren! Zapraszamy do uczestnictwa w naszych autorskich grach terenowych, w czasie których przeżyjecie dreszcz fabularyzowanej przygody. Zielona Szkoła 2019 to leśne i nocne gry terenowe z użyciem map, kompasu, GPS-u i innego sprzętu. Zajęcia odbywają się w półtoragodzinnych blokach programowych i są prowadzone przez przeszkolonego instruktora zajęć lub animatora.

ENIGMA

  • nauczysz się podstawowych technik szyfrowania wiadomości
  • wcielisz się w rolę szyfranta i weźmiesz udział w tajnej misji kryptograficznej
  • wykorzystasz swoje umiejętności terenoznawcze
  • czas zajęć 1,5 h

BITWA PLEMION

  • przeniesiesz się w świat indiańskiej przygody
  • poczujesz się jak prawdziwy wojownik, tocząc bój plemion o totem zwycięstwa
  • podczas walki las stanie się Twoim sprzymierzeńcem
  • czas zajęć 1,5 h

TAJNA MISJA

  • przed Wami misja godna tajnych agentów
  • wraz z całym zespołem uratujecie świat przed zagładą, wykorzystując swoje umiejętności terenoznawcze
  • przy pomocy GPS-u odnajdziecie niebezpieczne miejsca, w których czekają Was emocjonujące zadania
  • czas zajęć 1,5 h

URODZINY KUBUSIA PUCHATKA

  • odwiedzisz Stumilowy Las, gdzie wspólnie z przyjaciółmi Kubusia Puchatka weźmiesz udział w urodzinowej zabawie
  • dzięki wskazówkom leśnych przyjaciół wykonasz misję i odnajdziesz zaginiony miodek dla Kubusia Puchatka
  • podczas zabawy sprawdzisz swoją znajomość postaci ze Stumilowego Lasu
  • czas zajęć 1,5 h

TRON KRÓLA JULIANA

  • przeniesiesz się na odległy Madagaskar
  • pokonując szereg zadań, wraz z Mauricem i Mortem, pomożesz odzyskać tron królowi Julianowi XIII
  • na koniec czeka Cię wielka niespodzianka, czyli to, co lemury lubią najbardziej!
  • czas zajęć 1,5 h

ZAGINIONA CYWILIZACJA

  • przy pomocy wykrywacza metali odnajdziesz pozostałości starożytnej cywilizacji
  • znalezione artefakty pozwolą Ci poznać najbardziej skrywaną tajemnicę dawnego państwa
  • sprawdzisz swoją koncentrację, spostrzegawczość oraz umiejętność współpracy z grupą
  • czas zajęć 1,5 h

KULKOWE PODCHODY

  • poznasz podstawowe znaki patrolowe oraz sposoby wyznaczania kierunków świata bez użycia mapy i kompasu
  • przeżyjesz aktywną przygodę na leśnym szlaku
  • wykonasz pasjonujące zadania i spróbujesz przechytrzyć swoich rywali
  • czas zajęć 1,5 h

NOCNA GRA TERENOWA: MAZURSKA PUŁAPKA

  • razem z jednostką specjalną musisz szybko wypełnić zadania szalonego przestępcy Simona, aby odbić zakładników
  • uratujesz ośrodek przed zupełną zagładą, niczym John McClane w „Szklanej pułapce”
  • czas zajęć 1,5 h

BŁĘDNY AZYMUT

  • nauczysz się korzystać z kompasu
  • opanujesz sztukę rozpoznawania kierunków świata
  • poznasz zasady biegów na orientację
  • pokonasz z grupą specjalnie przygotowaną trasę
  • czas zajęć 1,5 h

NOCNA GRA TERENOWA: MAFIA

  • wcielisz się w inspektora prowadzącego nietypowe śledztwo
  • będziesz musiał wytropić przestępcę, zanim stanie się nieszczęście
  • odkryjesz, czy wśród Was nie ma ludzi współpracujących z mafią
  • czas zajęć 1,5 h

NOCNA GRA TERENOWA: TROPAMI WODZA

  • razem z grupą wyruszycie na poszukiwania Sferiksa, pradawnego wodza Kulki
  • pokonasz nocną trasę, wykonując zagadkowe zadania i odpowiadając na podchwytliwe pytania
  • na swojej drodze napotkasz przeróżne postacie, które pomogą Ci osiągnąć cel
  • czeka Cię tajemnicza przygoda z dreszczykiem emocji
  • czas zajęć 1,5 h