RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus IV (27.07-06.08.2017)

Dzień 8 - Pięknie i kolorowo

Dodany: 2017.08.03

Wielkimi krokami zbliżamy się do końca naszej kolonii. Jednak atrakcjom nie ma końca.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny L.
Dzień rozpoczęliśmy od wypoczynku na plaży. Tam poleżeliśmy oraz pograliśmy w siatkówkę. Później razem z Panią wychowawczynią udaliśmy się na spacer do lasu. Idąc w myśl: "śpiewać każdy może" wykonaliśmy znane piosenki w ramach karaoke. Dzisiaj nie zabrakło również wysiłku dla naszych młodych umysłów. Uczestniczyliśmy w zajęciach terenoznawczych GPS, podczas których w praktyczny sposób nauczyliśmy się obsługi nawigacji. Wieczorem zagraliśmy w ringo na kulkowym dziedzińcu.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny P.
Po śniadaniu część osób pojechała do Aquaparku do Mikołajek, a część grała w grę o nazwie Zombie. Później poszliśmy na plażę popływać i pograć w gry integracyjne. Po pysznym obiedzie rozegraliśmy turniej w piłkę nożną w grupie. Następnie poszliśmy do lasu uczyć się sztuki przetrwania.

VIP, grupa Pani Marioli K.
Dzień jak zawsze rozpoczął się pobudką i zjedzeniem przez nas śniadanka. Później posprzątaliśmy pokoje i poszliśmy na dwór by pograć w nowo poznaną grę - Wściekłe Liski. Dobrze się bawiliśmy wraz z inną grupą. Zmęczeni bieganiem poszliśmy na plażę by kąpać się w jeziorze i w promieniach słońca. Gdy wróciliśmy z plaży zjedliśmy obiad i poszliśmy jeździć na quadach. Po powrocie zagraliśmy w Grę Francuską, zaś po niej zagraliśmy w zbijaka. Dzień zaliczamy do bardzo udanych.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii F.
Po porannej rozgrzewce i śniadaniu świetnie się bawiliśmy podczas gry – Mafia, a także w czasie karaoke. Później byliśmy na plaży i układaliśmy piosenki i wierszyki o ośrodku. Następnie odbył się turniej w baloniadę, po której wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. To był super dzień!

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Na pierwszych zajęciach graliśmy w Mafię, a później świetnie się bawiłyśmy podczas karaoke. Następnie grałyśmy w przeróżne gry na konsoli. Po obiedzie wykonałyśmy w grupach kolorowe plakaty o charakterze naszego obozu. Na koniec dnia poszłyśmy na mega imprezę.

Herosi, grupa Pani Asi B.
Część z nas od rana uczestniczyła w pakietach fakultatywnych. Pozostałe osoby rano miały czas, aby poleniuchować czytając książki, co bardzo lubimy robić. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie bardzo fajnie grało nam się w kalambury. Po obiedzie mieliśmy okazję polepszyć nasz warsztat teatralny, a następnie świetnie bawiliśmy się układając mega jenge i grając w mega twistera. Po kolacji mieliśmy ognisko z czytaniem książek.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki K. i grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu graliśmy w ringo, a także w zombie. Potem korzystając z pogody poszliśmy na plażę, a tam świetnie się bawiliśmy podczas gry w double i piłkę. Następnie wyśpiewaliśmy się jak nigdy na karaoke. Po kolacji odbyła się gra terenowa – Komnata Tajemnic.

Super Militarni, grupa Pani Marty P.
Kolejny pogodny dzień za nami! Dzisiaj część z nas korzystała z dodatkowych pakietów, a część miło spędziła czas grając w przeróżne gry w grupie. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia łącznościowe z wykorzystaniem telefonów polowych. Dzień zakończył się dyskoteką w Cool Clubie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Z samego rana sprawdziliśmy nasze umiejętności na torze quadowym. Początkowo poznaliśmy wiele informacji na temat tych pojazdów, a następnie się przejechaliśmy razem z instruktorem. Później poszliśmy na plażę, gdzie pozwoliliśmy sobie na chwilę relaksu, a zaraz potem zagraliśmy w Grę Francuską. Wyśpiewaliśmy się także w czasie karaoke, a wieczorem strzelaliśmy z łuku do tarcz. To był bardzo udany dzień!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Mileny D.
Kolejny dzień kolonii upłynął nam bardzo ciekawie. Po śniadaniu graliśmy w piłkę nożną, podczas której towarzyszyły nam ogromne emocje. Następnie razem z innymi grupami śpiewaliśmy znane przeboje na karaoke. Odbył się także dzisiaj turniej w baloniadę, po której pokonaliśmy tor przeszkód. Wieczór spędziliśmy aktywnie grając w zbijaka.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Rano część z nas pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa, a reszta miała zajęcia rozwijające kreatywność. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz, a później wybraliśmy się do lasu na zajęcia z tropienia. Po kolacji czekała na nas Wielka Demolka, a zaraz po niej tanecznym krokiem udaliśmy się na dyskotekę.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Część z nas dzisiaj pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. W tym czasie reszta świetnie się bawiła z innymi grupami. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z naszym ulubionym instruktorem, podczas których szukaliśmy skarbów z użyciem wykrywacza metalu. Później odbyła się Enigma, a wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Ani S.
Po śniadaniu poszliśmy na plaże, a tam graliśmy w siatkówkę i pływaliśmy w jeziorze. Następnie graliśmy w Grę Francuską, podczas której szukaliśmy informacji o ośrodku. Bardzo nam się ta zabawa podobała! Później razem z innymi grupami śpiewaliśmy znane przeboje na karaoke. Dzień zakończyliśmy lekcją samoobrony.

Militarni, grupa Pani Michaliny K.
Na pierwszych zajęciach dzisiaj strzelaliśmy z łuków. Po krótkiej przerwie wybraliśmy się na zajęcia fakultatywne, podczas których uczestniczyliśmy w paintballu. Po obiedzie pokonaliśmy tor w parku linowym, a wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki P.
Nasz czwartkowy ranek rozpoczęliśmy od rozgrywek w piłkę nożną oraz siatkówkę. Bawiliśmy się również w liski i graliśmy w dwa ognie. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie. Mieliśmy także zajęcia z GPS-em oraz kompasem.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Klaudii B.
Dzień spędziliśmy na zajęciach fakultatywnych. Niektórzy z nas byli również na wycieczce w Mikołajkach i Kadzidłowie. Kilka osób miało realizowany pakiet paintball plus. Reszta grupy spędziła dzień na odpoczynku i zabawach integracyjnych. Po obiedzie wszyscy wybraliśmy się na walki gladiatorów, a dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Dzisiaj czekało nas dużo zajęć, podczas których mogliśmy swobodnie spędzić ze sobą czas. Z samego rana odbyły się zajęcia, podczas których rozwiązywaliśmy zagadki logiczne. Do obiadu zajmowaliśmy się logiem naszej grupy - narysowaliśmy pawia, który jest symbolem Hery. Po smacznym obiedzie spędziliśmy wspólnie dużo czasu - najpierw graliśmy w gry takie jak ninja lub mafia, następnie poszliśmy na plażę, gdzie milo spędziliśmy czas w wodzie lub grając we frisbee. Pod koniec dnia odbyło się ognisko, podczas którego czytaliśmy fragmenty książki o Percym Jacksonie.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od przygotowywania kart do gry w 5 sekund. Potem, gdy część z nas poszła na pakiet taneczny oraz paintball, pozostała część brała udział w wyścigach rzędów. Wieczorem wybraliśmy się do lasu na grę dwie flagi, a dzień zakończyliśmy na smoczych łodziach.

Summer Challenge, grupa Pani Marty M.
Dziś rano zagraliśmy we "wściekłe liski", było super. Później graliśmy w Grę Francuska, podczas której musieliśmy znaleźć odpowiedzi na pytania związane z naszym ośrodkiem. Po obiedzie poszliśmy wykapać się w jeziorze i pograć w gry planszowe na plaży. Po plażowaniu mieliśmy zajęcia z survivalu, które odbywały się w lesie. Mieliśmy za zadanie zbudować dwa szałasy i wyszło nam to bardzo dobrze.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Dzisiaj część naszej grupy była na wycieczce w Mikołajkach i Kadzidłowie. Tam korzystaliśmy z atrakcji Tropicany. Podziwialiśmy też dzikie zwierzęta. W tym czasie pozostali spędzali czas grając w piłkę nożną, Zombie, karty i siatkówkę. Po pysznej kolacji poszliśmy na paintball, którym zakończyliśmy ten upalny dzień.

Cztery Żywioły, grupa Pani Emilki C.
Dzisiaj najbardziej podobały nam się zajęcia, podczas których tworzyliśmy strój kolonisty. Potem całą grupą udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie odbyło się karaoke. Następnie poszliśmy na spacer do lasu, a po powrocie braliśmy udział w przeróżnych grach. Korzystając z upalnej pogody wybraliśmy się na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami. Wieczorem rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Rano wybraliśmy się na spacer do lasu. Tam zrobiliśmy sobie chwilę przerwy i bawiliśmy się. Po powrocie czas umililiśmy sobie na karaoke. Każdy świetnie się bawił. Śpiewaliśmy same letnie hity. Potem odbył się turniej w piłkę nożną, a wieczorem graliśmy na konsoli.

VIP, grupa Pani Karoliny H.
Dzisiaj rano wyszliśmy do lasu zagrać w rannego lotnika. Zbudowaliśmy nosze, na których nosiliśmy naszych "rannych". Potem uczyliśmy się o zbieraniu jedzenia w lesie na zajęciach z survivalu. Przed obiadem mieliśmy trochę czasu wolnego i graliśmy w piłkę na podwórku. Po obiedzie poszliśmy na plaże, wykąpaliśmy się i bawiliśmy. Później ćwiczyliśmy z wychowawczynią na nasz występ na koniec obozu. Mamy nadzieje, ze coś z tego wyjdzie. Po kolacji przygotowaliśmy stroje i potrzebne rekwizyty do występu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Podczas gdy niektórzy z nas pojechali na wycieczkę do Mikołajek oraz Kadzidłowa, my poszliśmy na spacer do Nowych Kiejkut. Następnie udaliśmy się na karaoke, było bardzo fajnie. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w baloniadę. Tuż przed kolacja mieliśmy plażowanie, na której kapaliśmy się w jeziorze, niektórzy z nas grali w kółku odbijali piłkę. Na koniec dnia zagraliśmy w ogonki było bardzo wspaniale.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Maćka L.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania, a potem poszliśmy do lasu na kurs survivalu. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się sztuki kamuflażu. Następnie graliśmy w paintballa z inną grupą. Po kolacji pokonaliśmy tor na wysokości w parku linowym.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agnieszki R.
Kilka osób było dzisiaj na wycieczce w Mikołajkach i Kadzidłowie. Pozostali aktywnie spędzili czas grając w przeróżne gry na plaży. Najlepszym momentem dnia były zajęcia, podczas których budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Wieczorem odbyła się wspaniała dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z naszą panią. Rozmawiałyśmy, czytałyśmy na świeżym powietrzu w swoim gronie. Następnie wspinałyśmy się na ściankę. Ta atrakcja wymagała od nas ogromnej sprawności fizycznej. Później odbyły się mega gry, czyli twister, jenga w rozmiarze XXL. Przed kolacją miło spędziłyśmy czas na plaży, a wieczorem wspaniale się bawiliśmy w trakcie ogniska.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzisiaj niektórzy z nas pojechali na wycieczkę lub korzystali z dodatkowych pakietów. W tym czasie pozostali świetnie się bawili na świeżym powietrzu. Dzisiaj odbyły się zajęcia z samoobrony, podczas których nauczyliśmy się wielu przydatnych chwytów. Po kolacji mieliśmy serię paintballową. Trzy bloki strzelania do tarcz oraz potyczki paintballowe, podczas których świetnie się bawiliśmy. Dzień zaliczamy do bardzo udanych.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzień rozpoczęliśmy zabawą w zombie. Potem graliśmy w gry zespołowe - siatkówka, ringo. Wybraliśmy się też nad jezioro na plażowanie. Po obiedzie lepiliśmy aniołki, pudełka i zwierzątka z gliny. Na koniec dnia graliśmy w kalambury.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Na pierwszych zajęciach odbyła się gra – Zombie, a zaraz po niej korzystając z pogody poszlismy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Następnie graliśmy w przeróżne gry planszowe we wspólnym gronie. Dzisiaj odbył się również turniej w unihokeja, a także zajęcia artystyczne. Dzień zakończyliśmy grą – Leśna Pułapka.