RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus IV (27.07-06.08.2017)

Dzień 10 - Zostały nam wspomnienia

Dodany: 2017.08.05

Przedostatni dzień kolonii. Jutro już pojedziemy do domów i pożegnamy się z Kulką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Pauliny L.
Czas się pożegnać. Dzisiaj na zakończenie odbyła się olimpiada sportowa, w której udział wzięły dwie grupy Strefy Gier i Zabaw. To był zacięty pojedynek! Biegaliśmy, skakaliśmy, ćwiczyliśmy swoją równowagę. Później udaliśmy się do lasu gdzie wzięliśmy udział w grze terenowej pt. "Ranny lotnik". Naszym zadaniem było odnalezienie pozorowanego poszkodowanego i udzielenie mu pierwszej pomocy. Żeby było mało, musieliśmy jeszcze przetransportować go w bezpieczne miejsce na własnoręcznie wykonanych noszach. Reszta dnia minęła nam na warsztatach plastycznych oraz zabawach i grach sportowych na kulkowym dziedzińcu. Do zobaczenia za rok!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Ani S.
Mieliśmy dzisiaj bardzo dużo atrakcji. Przede wszystkim dziś staliśmy się Jedi. Przeszliśmy całe szkolenie, wykonując mnóstwo zadań i na końcu złożyliśmy przysięgę. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się lekcja survivalu. Nauczyliśmy się budować szałasy. Dzień zakończyliśmy niesamowitą dyskoteką.

Militarni, grupa Pani Michaliny K.
Po śniadaniu graliśmy w kalambury. Na następnych zajęciach otrzymaliśmy dyplomy kolonijne, a także nieśmiertelniki. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Po obiedzie odbył się turniej w dwa ognie. Dzień zakończyliśmy tańcami w Cool Clubie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Emilki C.
Rano uczestniczyliśmy w grach prowadzonych przez naszą panią. Następnie udaliśmy się nad jezioro, a tam kąpaliśmy się, opalaliśmy oraz graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie wykonywaliśmy piękne prace plastyczne o tematyce Czterech Żywiołów. Potem udaliśmy się na grę terenową, a wieczorem odbyła się dyskoteka.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Ostatni dzień kolonii dobiega końca. Od rana aktywnie uczestniczyliśmy w zajęciach tropienia i kamuflażu. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi, a po powrocie braliśmy udział w zajęciach z wykorzystaniem kompasu i GPS-a. Dziś wieczorem czekała na nas dyskoteka pożegnalna.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Rano razem z grupą pani Pauliny mogliśmy się zmierzyć w Olimpiadzie Sportowej. Po wyczerpujących konkurencjach poszliśmy na plażę odpocząć i wykąpać się w jeziorze. Następnie zagraliśmy w straszną grę – Zombie. Bawiliśmy się świetnie! Dzisiaj także odbyły się zajęcia terenowznawcze, podczas których nauczyliśmy się obsługi kompasów i GPS-a. Wieczorem wytańczyliśmy się na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu graliśmy w grę na konsoli pt.: Harry Potter. Później odbyła się gra terenowa „Bitwa o Hogwart”, podczas której musieliśmy pokonać Voldemorta. Następnie robiliśmy identyfikatory domów oraz tworzyliśmy bransoletki. Dzisiaj odbył się bal, podczas którego został wręczony puchar domów za porządki w pokojach i aktywności w trakcie zajęć. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Marty Ł.
Przedostatni dzień kolonii minął nam na wspomnieniach, a także na różnych grach we wspólnym gronie. Otrzymaliśmy dzisiaj także dyplomy za uczestnictwo w kolonii. Dzień zakończyliśmy apelem oraz dyskoteką.

Super Militarni, grupa Pani Marty P.
Rano ruszyliśmy na plażę, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami bezburtowymi. Następnie czekały na nas dwie części survivalu, podczas których poszerzyliśmy swoją dotychczasową wiedzę w tym temacie. Oprócz tego braliśmy udział w zajęciach terenoznawczych z wykorzystaniem kompasu i GPS-a. Dzisiaj odbyło się również szkolenie strzeleckie z wykorzystaniem wiatrówek oraz walki gladiatorów.

VIP, grupa Pani Marioli K.
Dzisiaj odbyły się rozgrywki sportowe, podczas których rozegraliśmy mecz w dwa ognie, siatkówkę oraz koszykówkę. Następnie graliśmy w kalambury – było mnóstwo śmiechu w czasie tej zabawy. Trenowaliśmy dzisiaj także swoją równowagę przechodząc po linie oraz wytańczyliśmy się jak nigdy na dyskotece.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Dzień rozpoczął się od fitnessu. Zmęczone udałyśmy się na plażę, gdzie mogłyśmy się schłodzić w jeziorze i odpocząć. Po obiedzie grałyśmy w przeróżne gry na świeżym powietrzu, a także rozegrałyśmy mecz w siatkówkę. Wieczorem odbyła się ostatnia impreza kolonijna.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Bartka P.
To był ostatni dzień programowy w Kulce! Rozegraliśmy ostatnią potyczkę w paintballa oraz odwiedziliśmy strzelnicę paintballową. Na zajęciach z survivalu dowiedzieliśmy się jak rozpalać ogniska i jedliśmy wojskowe racje żywnościowe. Po wieczornym apelu udaliśmy się na dyskotekę, gdzie świetnie się bawiliśmy. Kulkę opuszczamy z nowymi kolegami, pięknymi wspomnieniami i uśmiechami na twarzach. Do zobaczenia za rok!

Summer Challenge, grupa Pani Marty M.
Dzień rozpoczęliśmy bardzo aktywnie, bo od razu po śniadaniu poszliśmy na poligon, by tam przejechać się samochodem terenowym - Viking. Po powrocie chodziliśmy na linie slackline, a później poszliśmy do lasu na zajęcia z wykrywaczem metalu. Po kolacji odbył się apel, na którym każdy dowiedział się wszystkiego na temat jutrzejszego wyjazdu. Na zakończenie turnusu wszyscy bawiliśmy się na dyskotece pożegnalnej.

VIP, grupa Pani Karoliny H.
Dzisiaj był nasz ostatni dzień z cała grupa. Rano zaczęliśmy od zajęć na slackline, a potem poszliśmy na plaże. Pływaliśmy, bawiliśmy się z ratownikami i graliśmy między sobą w rożne gry. Graliśmy w mniejszej grupie z nasza wychowawczynią w gry zespołowe. Po kolacji mieliśmy pożegnalny apel i dyskotekę.

Herosi, grupa Pani Karoliny Ł.
Z samego rana zrobiliśmy swoje własne gliniane paciorki, które każdy może zabrać do domu. Później mieliśmy ostatnią szansę by popływać w jeziorze Łęsk. Przed obiadem i po mieliśmy chwile czasu wspólnego, podczas którego porozmawialiśmy oraz pograliśmy w gry. Przed kolacja mogliśmy pograć w mega gry – twistera, jengę oraz chińczyka. Po zjedzonym posiłku odbył się apel wyjazdowy oraz ostatnia dyskoteka.

Herosi, grupa Pani Gabrysi B.
Po śniadaniu tworzyliśmy paciorki i inne rzeczy z gliny. Później spędziliśmy ze sobą aktywnie ostatni dzień kolonii. Strzelaliśmy też z łuków, a po smacznej kolacji mieliśmy dyskotekę. To było kilkanaście wspaniale spędzonych dni!

Herosi, grupa Pani Asi B.
Dzień rozpoczęliśmy od stworzenia pamiątkowych paciorków upamiętniających obóz. Patrząc na nie będziemy wspominać tak fajne wakacje. Następnie udaliśmy się na plażę. Przed obiadem poznaliśmy kolejne tajniki survivalu, wiemy już jak rozpalić ognisko mając jedynie krzesiwo. Jednak najbardziej podobał nam się kamuflaż. Świetnie bawiliśmy się także podczas walk gladiatorów. Następnie po raz kolejny graliśmy w nasza ulubioną Mafię. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki P.
Ostatni dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, by przejechać się vikingiem. Udaliśmy się również na plażę. Następnie strzelaliśmy z łuków oraz jeździliśmy na segway’u. Naszą ostatnią atrakcją była ścianka – bawiliśmy się świetnie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Klaudii B.
Dzień był bardzo aktywny. Zaczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie przejechaliśmy się z instruktorem vikingiem. Następnie wróciliśmy na ośrodek, a tam czekał już na nas specjalnie przygotowany tor do jazdy na quadach. Po obiedzie udaliśmy się do lasu na survival. Dowiedzieliśmy się jak rozpalić ognisko oraz poznaliśmy racje żywnościowe. Później byliśmy na końcowym apelu, a wieczorem dyskoteka, podczas której niesamowicie się bawiliśmy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Przed obiadem rozegraliśmy naszą ostatnią potyczkę paintballową. Po obiedzie stworzyliśmy swoja flagę. Później spędziliśmy czas na grach i zabawach. Musimy nacieszyć się ostatnimi wspólnymi chwilami. Po kolacji odbył się apel dotyczący powrotu do domu, a po nim wszyscy szaleliśmy na dyskotece.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Angeliki Z.
Dziś od rana kontynuowaliśmy przygodę survivalu. Uczyliśmy się rozpalać ogniska za pomocą krzesiwa oraz dowiedzieliśmy się, co wchodzi w skład racji żywnościowej. Potem czekał nas ostatni już mecz paintballa. Nie zabrakło również kąpieli w jeziorze w tak upalny dzień oraz rozgrywek w baloniadę. Niestety to już koniec naszych kolonii. Na pewno każdy z nas je zapamięta.

Kulka Ninja go, grupa Pani Mileny D.
Dzień rozpoczęliśmy od walk sumo. Podczas zajęć było bardzo wesoło i każdy z nas dopingował swoich faworytów. Potem zachęceni słońcem udaliśmy się na plażę, by ostatni raz wykapać się w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w mafie. Następnie graliśmy w gry na xboxie. Na zakończenie dnia mieliśmy apel i pożegnalną dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu była Enigma, polegała ona na szyfrowaniu, chowaniu i znajdowaniu zadań. Nastepnie korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Po obiedzie trenowaliśmy swoją celność strzelając z łuków. Później udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się zabawa – Bitwa Plemion. Bawiliśmy się świetnie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Lego i Przygoda, grupa Pani Pauliny P.
Po pysznym śniadaniu graliśmy w bombową grę, a następnie poszliśmy na plażę popływać i budować zamki z pisaku. Po obiedzie rozegraliśmy turniej w koszykówkę. Wieczorem mieliśmy dyskotekę pożegnalną.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Maćka L.
Po śniadaniu poszliśmy na paintballa i graliśmy przeciwko drugiej drużynie. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy ostatnie chwile w grupie. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w koszykówkę, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Od rana odpoczywałyśmy i korzystałyśmy z pięknej pogody na plaży. Później grałyśmy w frisbee, gumy i skakanki. Po obiedzie skakałyśmy i tańczyłyśmy na Balu Bohaterek. Wieczorem był apel, a po nim dyskoteka dla nas wszystkich.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Szukaliśmy dzisiaj skarbów z wykrywaczem metalu w lesie. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w siatkówkę i korzystaliśmy z pięknej pogody. Dużo czas spędziliśmy razem, ponieważ jutro nadejdzie czas pożegnań. Po kolacji mieliśmy apel, po którym odbyła się wspaniała dyskoteka.

Harry Potter, grupa Pani Dominiki K.
Jako pierwsze zajęcia mieliśmy masę solna z panią Olą. Robiliśmy rożne figurki, które mogliśmy zabrać ze sobą na pamiątkę. Na kolejnych zajęciach odbyła się gra terenowa, podczas której szukaliśmy zadań i je rozwiązywaliśmy. Potem poszliśmy na plaże, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody. Po obiedzie był bal, podczas którego otrzymano puchar domów. Wieczorem był apel końcowy i dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Agnieszki R.
Już jutro wszyscy wracamy do naszych domów. Przedostatniego dnia uczyliśmy się przydatnych chwytów, podczas samoobrony. Następnie odbyła się potyczka paintballowa. Świetnie się bawiliśmy. Korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas grając w przeróżne gry. Wieczorem poszliśmy na apel końcowy, po którym tanecznym krokiem ruszyliśmy na dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Ani B.
Rano zagraliśmy w refleks. Kolejną atrakcją dnia była Bitwa Plemion, pani instruktor podzieliła nas na dwie drużyny i musieliśmy wykraść przeciwnej grupie flagę. Na początku wydawało nam się to niemożliwe do wykonania. Później odbył się turniej w baloniadę, a także braliśmy udział w przeróżnych grach i zabawach w grupie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu całą grupą ruszyliśmy na poligon. Tam czekała na nas niesamowita atrakcja. Jeździliśmy pojazdem terenowym – Yamaha Viking. Po powrocie udaliśmy się na plaże, gdzie miło spędziliśmy czas korzystając z kąpieli wodnych i słonecznych. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się kolejna lekcja survivalu. Po kolacji mieliśmy apel, a po nim tanecznym krokiem poszliśmy do Cool Clubu na dyskotekę.

Dzisiaj odbył się także Piknik Rodzinny, podczas którego do niektórych z nas przyjechali rodzice i brali udział w atrakcjach przygotowanych przez instruktorów.