RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus VI (18.08-28.08.2017)

Dzień 3 - Moc atrakcji

Dodany: 2017.08.20

Z uśmiechem przywitaliśmy trzeci dzień w Kulce. Aktywnie uczestniczymy we wszystkich atrakcjach i wspaniale się bawimy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Sylwii K.
Czy ktokolwiek potrafi tak szybko wiązać węzły żeglarskie jak nasza grupa? Nie wydaje nam się! Pani żeglarka podczas zajęć z teorii żeglarskiej opowiadała nam o budowie jachtu, specjalnych zwrotach oraz urządziła nam regaty na brystolu. To były świetne i wartościowe zajęcia. Następnie czekała nas gra w paintballa, podczas której naszym zadaniem było zdobycie flagi. Emocjom nie było końca. Po smakowitym obiadku, wieczorkiem poszliśmy na dyskotekę! Tańczyliśmy do naszych ulubionych piosenek!

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od zajęć z survivalu! Podzieleni na grupy nauczyliśmy się budować szałas, rozpalać ogień za pomocą krzesiwa, a także gliceryny i manganianu VII potasu, układaliśmy stosy ogniskowe. Było świetnie! Zaraz potem udaliśmy się na zajęcia, podczas których budowaliśmy własne tratwy. Wypróbowaliśmy je na pięknym jeziorze Łęsk podczas przeprawy. Wyszły rewelacyjnie! Po obiedzie bawiliśmy się w konstruktorów wieży ze skrzynek. Każdemu z nas udało się stworzyć wysoką budowlę. Następnie szaleliśmy w kulach z powietrzem na małym basenie podczas zajęć waterball. To była super zabawa! Dzień zakończyliśmy przy blasku ogniska smażąc kiełbaski. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni czekamy na kolejny dzień przygody.

Herosi, grupa Pani Patrycji S.
Kolejny dzień za nami. Rozpoczęliśmy go od wyprawy po jeziorze Łęsk smoczą łodzią. Następnie udaliśmy się na trening łuczniczy i graliśmy w trakcie na ukulele. Po obiedzie zostały przeprowadzone zajęcia "Wielka Demolka". Gra terenowa Zombie trafiła nam wszystkim w gusta. Na sam koniec Labirynt Dedala! Było super!

Herosi, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy od pokonywania swojego lęku wysokości na parku linowym. Następnie zagraliśmy w unihokeja, który bardzo nam się spodobał. Po rozgrywkach, kolejnymi zajęciami był waterball, czyli duże pompowane kule, w których bawiliśmy się na wodzie. Uciechy nie było końca. Czekając na swoją kolej bawiliśmy się w głuchy telefon. Po obiedzie spaliliśmy kalorie na zajęciach tanecznych z Terpsychorą, na których nauczyliśmy się belgijki i innych układów tanecznych. Później mieliśmy zajęcia z Artemidą, na których ćwiczyliśmy celność strzelając z łuków. Okazało się, że celne strzelanie nie jest takie proste jakby mogło się wydawać. Wieczorem wybraliśmy się do Labiryntu Dedala na grę nocną, mierząc się z różnymi zadaniami, które na nas czekały.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny P.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania, po którym skakaliśmy i robiliśmy salta na eurobungee. Później pływaliśmy na rowerach wodnych. Rozegraliśmy również turniej w piłkę nożną z grupą Lego i Przygoda. Nasza grupa wygrała. Po pysznym obiedzie wspinaliśmy się na wierzę ze skrzynek. Wieczorem tańczyliśmy na dyskotece.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Niedziela w Kulce mija nam jak zwykle aktywnie od rana mieliśmy warsztaty stylizacji fryzur- w parach tworzyliśmy fryzury wieczorowe oraz codzienne, dowiedziałyśmy się jak dbać o włosy i jak dobrać fryzurę do kształtu twarzy. Pani Andżelika na następnych zajęciach zorganizowała nam zabawy integracyjne- było super! Później mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności taneczne na warsztatach. Tancerka nauczyła nas układu tanecznego, który zaprezentujemy na koniec kolonii. A to jeszcze nie koniec atrakcji. Wieczorem udałyśmy się do salonu stylizacji, a także brałyśmy udział w warsztatach artystycznych. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Wioli E.
Kolejny dzień rozpoczął się od nauki tańca funky. Grałyśmy też w siatkówkę i śpiewałyśmy na karaoke. Największy ubaw był na mega twisterze. W ciągu dnia każda z nas pokonała tor przeszkód na parku linowym, a po kolacji bawiłyśmy się w waterballu!

Lego i Przygoda, grupa Pani Ani S.
Ten dzień był pełen wrażeń. Na pierwszych zajęciach strzelaliśmy w tarcze ze specjalnego sprzętu na strzelnicy paintballowej. Następną próbowaliśmy swoich sił i trenowaliśmy naszą celność strzelając z procy. Piłka nożna nas bardzo wymęczyła. Ale to jeszcze nie był koniec dnia. Po obiedzie mieliśmy walki sumo. Przebrani w specjalne stroje stoczyliśmy miedzy sobą walki sumo. Na zajęciach lego skupialiśmy się by stworzyć jak najlepszą własną konstrukcje. Dzień zakończyliśmy przy wspaniałym ognisku jedząc kiełbaski, śpiewając oraz bawiąc się.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj popłynęłyśmy kajakami na tzw. drugie dno. Następnie nauczyłyśmy się wyznaczać azymuty i zagrałyśmy w grę terenową z użyciem kompasów i GPS. Później zagrałyśmy na xboxie w tenisa, lekkoatletykę oraz narciarstwo. Po obiedzie zapoznałyśmy się z budową żaglówek, nauczyłyśmy się zawiązywać węzły oraz uczestniczyłyśmy w różnego rodzaju konkurencjach związanych z żeglarstwem. Pod koniec dnia udałyśmy się na ognisko, zjadłyśmy kiełbaski i zagrałyśmy w ciekawe gry towarzyskie.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj od rana graliśmy w piłkarzyki. Potem poszliśmy do lasu na grę bitwę o flagi, gdzie świetnie się bawiliśmy. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach z wiatrówek, podczas których Kamil z naszej grupy ustrzelił w dziesiątkę. Potem poszliśmy na zajęcia integracyjne, by bardziej się jeszcze poznać. Na zakończenie dnia odbyło się ognisko.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z wychowawcą. Razem z grupa Pana Bartka, graliśmy w berka o tajemniczej nazwie zombie. Następnie uczyliśmy się pierwszej pomocy i własnoręcznie wykonaliśmy nosze, na których musieliśmy przenieść naszych rannych lotników. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia wodne, czyli kajaki turystyczne, bawiliśmy się bardzo dobrze z ratownikiem. Wieczorem czekała na nas gra paintballowa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elizy B.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnie od gry zespołowej "FRISBEE ULTIMATE". Gra z użyciem latającego dysku dynamicznie pobudziła nas do działania. Następnie udaliśmy się na quady, podczas których każdy z nas miał możliwość ekstremalnej przejażdżki. Po obiedzie wybraliśmy się na kajaki bezburtowe, na których milo spędziliśmy czas podziwiając mazurskie widoki. Rozgrywki w piłkę nożną wygrała nasza drużyna "Aktywne wakacje". Dzień zakończyliśmy ogniskiem, wspólnymi zabawami, grami oraz śpiewem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oli K.
Dzień zaczęliśmy od zajęć linowych, czyli skrzynek. Potem poszliśmy na zajęcia z łucznictwa, a następnie do parku linowego. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z naszą panią, podczas których wykonywaliśmy piękne rysunki. Przed kolacją graliśmy w piłkę nożną, a po niej szykowaliśmy się na dyskotekę. Dzień minął nam bardzo energicznie.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny K.
Dzień od rana był pełen atrakcji. Robiliśmy prace plastyczne metoda quillingu. Prace wyszły piękne i kolorowe. Później sprawdzaliśmy naszą celność, sprawność i zręczność w konkurencjach sportowych. Najbardziej spodobała nam się gra – Szczur. Skończyliśmy nasze herby domów i bardzo nam się podobają. Stworzyliśmy z masy solnej różne stworki i bierzemy je ze sobą do domu! To był fajny dzień!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eli B.
Pojedynek z Yodą stoczyliśmy, władać mieczem się nauczyliśmy. Własne gry planszowe zrobiliśmy, po czym w nie zagraliśmy. Kreatywności nam nie zabrakło istne cuda stworzyliśmy. Potem trochę sportu - zdrowa rywalizacja w koszykówkę. A na koniec dnia, tuż przed pójściem spać maski gipsowe zrobiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj udaliśmy się na zajęcia z survivalu i uczyliśmy się jak przetrwać w trudnych warunkach. Na początku Pan Sebastian przedstawił zasady przetrwania w lesie, a potem budowaliśmy szałas. Po powrocie z lasu rozegraliśmy mecz w unihokeja. Wygraliśmy wynikiem 3:0. Po meczu udaliśmy się na smoczą łódź, a potem całą grupą poszliśmy na strzelnicę paintballowę. Później wybraliśmy się na dyskotekę do Cool Clubu.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gabrysi S.
Dziś był dzień pełen atrakcji. Z samego rana zdążyliśmy stworzyć nasze własne gry planszowe oraz nauczyć się władania mieczem świetlnym. Po południu każdy spróbował swoich sił na kajakach bezburtowych, a przy okazji weszliśmy pierwszy raz do jeziora. Bardzo fajnie bawiliśmy się też na zajęciach z survivalu podczas budowania szałasów.

Obóz Quadowo-Survivalowy, grupa Pani Oli R.
Dzień zaczęliśmy od gry w zombie. Wybiegaliśmy się po wsze czasy. Następnie mieliśmy skrzynki. Padł nasz grupowy rekord, czyli czternaście skrzynek. Następnie mieliśmy gry integracyjne. Wszystkim się podobały. Wieczorem tańczyliśmy na dyskotece. Była super muzyka.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Bartosza P.
Drugi dzień programowy zaczęliśmy od zjedzenia przepysznego śniadania. Po nim bawiliśmy się w Zombie. Tego dnia ponownie graliśmy w paintballa. Tym razem w CS'a. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na zajęcia ze strategii i taktyki. Bardzo się nam one podobały. Wspinaliśmy się także w naszym parku linowym. Po tym dalej robiliśmy naszą obozową flagę. Dzień zakończyliśmy integracją na kulkowej dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny W.
Nasz dzień był bardzo intensywny. Mieliśmy rozgrywki sportowe. Bardzo nam się podobało budowanie z klocków magicznych budowli. Naszą ostatnią atrakcją było poznanie sztuki lewitacji. Świetnie się dzisiaj bawiliśmy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Karoliny B.
Po wczorajszym ognisku i zabawach na nim wstaliśmy pełni energii. Pływaliśmy na kajakach turystycznych. Było naprawdę super. Później odpoczywaliśmy na plaży i graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie poszliśmy pograć na Xboxie. Uczyliśmy się znaków topograficznych, które przydały nam się podczas podchodów. Wieczorem tańczyliśmy i poznawaliśmy innych kolonistów podczas dyskoteki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agnieszki R.
Dzień rozpoczęliśmy od teorii żeglarskiej. Nie możemy doczekać się rejsu żaglówką. Następnie przenieśliśmy się w kosmos kręcąc się w żyroskopie. Przysporzyło nam to wiele radości. Później wybraliśmy się na plaże, skąd wypłynęliśmy w rejs kajakami na jezioro Łęsk. Wieczorem odbyła się niesamowita dyskoteka.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Drugi dzień zajęć programowych rozpoczął się od gier integracyjnych, które miały na celu zapamiętanie imion każdego członka grupy. Mieliśmy także okazje stoczyć walki gladiatorów. Przed obiadem wzięliśmy udział w warsztatach detektywistycznych, rozwiązując kilka zagadek oraz robiąc odciski palców. Popołudniu rozegraliśmy mecz unihokeja, a także mieliśmy okazję zapoznać się, podstawowymi elementami strategii i taktyki. Wieczorem spędziliśmy czas przy ognisku, a także rozegraliśmy nocną potyczkę paintballową.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Doroty J.
W dniu dzisiejszym zaczęliśmy od zajęć integracyjnych. Na kolejnych zajęciach odbyły się wiatrówki. Następnie dowiedzieliśmy się podstawowych zasad na temat pierwszej pomocy, którą wykorzystaliśmy później w praktyce. Kolejno odbył się wykrywacz metalu. Po południu spędziliśmy czas nad jeziorem. Pływaliśmy kajakami bezburtowymi. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuków, co szło nam bardzo sprawnie, dzięki czemu oddaliśmy mnóstwo strzałów. Następnie mieliśmy tańce, na których nauczyliśmy się belgijki, układu tanecznego i poćwiczyliśmy w rytm muzyki. A później wybraliśmy się na wycieczkę kajakową. Po obiedzie podzieliliśmy się na dwie grupy i rozegraliśmy rozgrywkę paintballową oraz wraz z inną grupą Herosów pobawiliśmy się w zombie. Na bloku nocnym rozwiązywaliśmy zadania podczas gry Labirynt Dedala.

Herosi, grupa Pani Kasi Ch.
Kolejny dzień świetnie się zapowiadał, ponieważ czekało na nas mnóstwo wspaniałych atrakcji. Rano odbyły się zajęcia teatralne, podczas których przedstawiałyśmy różne scenki przed widownią. Następnie pokonywałyśmy tor na wysokości w parku linowym. Bawiłyśmy się wspaniale! Po obiedzie trenowałyśmy naszą celność strzelając z łuku do tarcz. Dzisiaj nie zabrakło zajęć wodnych, podczas których wypłynęłyśmy w rejs smoczą łodzią. Wieczorem miałyśmy Wielką Demolkę i nocną grę terenową - W Labiryncie Dedala.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy naszym ulubionym paintballem. Graliśmy w grę fabularyzowaną "Counter Strike". Później podczas zajęć ze strategii i taktyki poszliśmy do lasu. Ćwiczyliśmy manewry, które przydadzą nam się na polu paintballowym. Przed obiadem znaleźliśmy czas na chwile odpoczynku. Po posiłku na kolejnych zajęciach z survivalu uczyliśmy się o rozpalać ogniska i mieliśmy szanse spróbować jedzenia z wojskowej racji żywnościowej. Później graliśmy w "Wilka i Pasterza". Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Natalki M.
Na początek dnia poszliśmy nad jezioro, skąd razem z ratownikiem wypłynęliśmy w rejs kajakami typu „sit on top”. Później z wielką radością udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie do wystrzelenia mieliśmy aż pięćdziesiąt kulek. Po pysznym obiedzie trenowaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Było to bardzo emocjonujące. Następnie szukaliśmy zadań, które zostały schowane na terenie ośrodka przy pomocy GPS-a i kompasu. Wieczorem odbyła się niesamowita dyskoteka!

VIP, grupa Pani Pauliny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią, podziwiając przy tym piękny krajobraz. Potem pokonaliśmy cztery poziomy na ściance wspinaczkowej. Było niesamowicie! Byliśmy dzisiaj także na strzelnicy paintballowej, a po obiedzie turlaliśmy się w waterballu. Naszą ostatnią atrakcją było strzelanie z wiatrówek do celu. Czekamy na jutrzejsze atrakcje.

Super Militarni, grupa Pana Damiana G.
Po śniadaniu i porannej zaprawie uczestniczyliśmy w zajęciach – Enigma. Podczas nich uczyliśmy się szyfrować oraz kodować zdania. Następnie wybraliśmy się do lasu, a tam odbyła się lekcja survivalu. Następnie braliśmy udział w zajęciach ze strategii i taktyki. Później zamieniliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Wieczorem mieliśmy magiczne ognisko.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Zaraz po śniadaniu ruszyliśmy do lasu, gdzie odbył się survival. Nauczyliśmy się budować szałas oraz poznaliśmy sztukę przetrwania. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek, a także graliśmy w różne gry integracyjne, dzięki którym lepiej się poznaliśmy. Braliśmy udział w paitballu, po którym wspinaliśmy się na ściankę. To był wspaniały dzień!