RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus I (27.06-07.07.2020)

Dzień 7 - kolorowy świat w Kulce

Dodany: 2020.07.03

Aktywne Wakacje, grupa Pani Doroty D.
To był słoneczny i cieplutki dzień, dzięki wspaniałej pogodzie mogliśmy popływać pod czujnym okiem ratowników i pobawić się na plaży. Po obiedzie była baloniada oraz ciekawe zajęcia plastyczne. Nasze lapbooki i ramki do zdjęć wyszły pięknie. Okazuje się, że wszyscy mamy talent plastyczny. Będą to wspaniałe pamiątki przywiezione z naszej kolonii.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Magdaleny S.
Dzień był pełen aktywności oraz poznawania nowych rzeczy. Nowością dla nas była jazda na dziwnym rowerze oraz chodzenie na szczudłach. Było trudno, ale fantastycznie! Jesteśmy dumni z naszych cyrkowych sukcesów. Następnie mięliśmy grę terenową oraz wykonaliśmy nosze ratownicze. Był tez czas na kąpiele i plażowanie, co dodało nam sił na kolejne atrakcje. Starcie łuczników czyli Archery Challange oraz budowa wieży ze skrzynek, na którą wspinaliśmy się. Pozytywnie zmęczeni i śpiący zakończyliśmy nasz dzień.

Cztery Żywioły, grupa Pani Anity O.
Dzień rozpoczął się od stworzenia rzeźb ze sznurka i papieru. Grupa Julki stworzyła ogromne drzewo, a grupa Nadii - ognisko. Sporo musieliśmy się przy tym napracować. Później graliśmy w różne gry zespołowe, a przed obiadem udaliśmy się na żyroskop. Na symulatorze lotów kosmicznych sprawdzaliśmy, kto z nas może zostać kosmonautą. Było naprawdę super! Po kolacji udaliśmy się na zajęcia - bycie eko jest ok, gdzie dowiedzieliśmy się jak dbać o środowisko. To był fantastyczny dzień!

Fort Kulka, grupa Pani Angeliki P.
Od rana graliśmy w mafię w miasteczku oraz w siatkówkę. Potem udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie trenowaliśmy naszą celność. Mamy już duże umiejętności, ale trening się przydał i sprawił nam wiele radości. Po obiedzie i krótkiej przerwie udaliśmy się na kolejny trening, tym razem dla kosmonautów. Na żyroskopie mogliśmy testowaliśmy nasze możliwości! Wieczorem rywalizowaliśmy grając w koszykówkę i piłkę nożną.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Siódmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej, która okazała się prawdziwym wyzwaniem, jednak wszyscy sobie świetnie poradziliśmy! Następnie graliśmy w gry planszowe tj. bierki i scrabble. Potem z masy solnej robiliśmy stworki, które zabierzemy do domu. Po obiedzie odbyły się warsztaty z doskonalenia technik pływackich. Było super! Wieczorem udaliśmy się do laboratorium profesora Snape'a, gdzie robiliśmy różne, magiczne eliksiry.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy aktywnie, bo od baloniady, która doskonale rozruszała nas na dobry początek dnia. Następnie nadszedł czas na poszukiwanie Horkruksów. Przy tym zadaniu posługiwaliśmy się kompasami oraz rozwiązywaliśmy różne zagadki. Każdemu z nas, udało się odnaleźć wszystkie 7 Horkruksów. Później strzelaliśmy z łuków strzałami z gumową przyssawką. To wcale nie było takie łatwe zadanie, ale po kilku próbach każdy z nas trafiał do tarczy. Po obiedzie tworzyliśmy coś z niczego, czyli rzeźby ze sznurka i papieru. Podczas tych zajęć zrobiliśmy nowego pupila Hagrida. Następnie wzięliśmy udział w awanturze o wiedzę, w której mogliśmy wykazać się wiedzą z różnych dziedzin życia.

Obóz Herosów, grupa Pani Dominiki M.
Dzisiaj nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Przy użyciu fantomu, pan ratownik pokazał nam jak prawidłowo wykonać RKO. Następnie skorzystaliśmy z pogody i zagraliśmy w baloniadę. Po południu był czas na naukę podstawowych technik szyfrowania wiadomości oraz na wykorzystanie ich w praktyce. Wieczór spędziliśmy przy ognisku czytając wspólnie fragmenty książek o Percym Jacksonie.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny K.
Kolejny dzień obozu herosów w Kulce rozpoczął się od rozgrywek mafii w miasteczku. Następnie, podzieleni na grupy układaliśmy hymn naszego obozu. Tekst naszego hymnu doskonale obrazuje nasze nastroje i atmosferę jaka tu panuje. Wzięliśmy także udział w zajęciach z nauki udzielania pierwszej pomocy. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na warsztatach tanecznych oraz ognisku, przy którym czytaliśmy fragmenty książki.

Obóz Herosów, grupa Pani Mariol K.
Dzisiejszego poranka śpiewaliśmy karaoke. Wielu z nas ma piękne głosy i zdolności wokalne. Później odbyły się warsztaty z podstaw udzielania pierwszej pomocy. Pan ratownik wspaniale nam to przedstawił. Po obiedzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie na kąpielisku. Przed kolacją mieliśmy warsztaty teatralne z Dionizosem, a później odbyło się ognisko podczas którego czytaliśmy fragmenty książek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień od paintballa. Na specjalnie przygotowanym terenie paintballowym rozegraliśmy trzy gry, w tym dwa speedpalle. Następnie spędzaliśmy wspólnie czas na podobozie, gdzie graliśmy w mafię w miasteczku oraz ziemniaka. Potem rozegraliśmy mecz w piłkę koszykową. Najlepszy wynik wygranej drużyny to 27 do 10! Po kolacji udaliśmy się na archery challenge, gdzie mięliśmy okazję sprawdzić się jako drużyna i doskonalić pracę w grupie. Dzień zakończyliśmy nocną grą w terenie tropami wodza.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś rano, po pysznym śniadaniu, zorganizowaliśmy turniej w siatkówkę, który okazał się wspaniałym sportowym widowiskiem. Później poszliśmy na plażę, gdzie opalaliśmy się a część z nas spędzała czas w wodzie. Później uczyliśmy się szyfrowania, jak tworzyć i odczytywać szyfry. Na koniec zajęć stworzyliśmy zaszyfrowane zadania, które inne drużyny musiały rozszyfrować i wypełnić. Na koniec dnia zrobiliśmy flagę naszego obozu. Po długich naradach, zaplanowaliśmy wygląd naszej flagi. Wyszła naprawdę piękna.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Poranek spędziliśmy na porządkach w podobozie. Pierwszymi zajęciami były wiatrówki. Wszyscy strzelamy bardzo celnie. Po obiedzie, na plaży, zmierzyliśmy się w wyścigu tratw. Najszybsza drużyna pokonała trasę w 2 minuty i 13 sekund - świetny wynik. Wieczorem graliśmy w piłkę nożną. Później były emocje podczas rozgrywek w paintball. Wykorzystaliśmy umiejętności zdobyte na poligonie.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry Z.
Piątek rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę, gdzie mogliśmy się wykąpać i pobawić w jeziorze. Graliśmy w grę francuską podczasktórej dowiedzieliśmy się wiele o naszej kadrze i ośrodku. Następnie braliśmy udział w zajęciach tanecznych, nauczyliśmy się fajnych układów! Po obiedzie strzelaliśmy z łuków, to było świetne doświadczenie. Wieczorem graliśmy w gry z różnych zakątków świata, poznając przy tym inne tradycje. Ten dzień był super!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Klaudii K.
Nasz siódmy dzień kolonii był poświęcony pakietom fakultatywnym i zajęciom integracyjnym. Ponadto odbyły się zajęcia z robienia bransoletek z paracordu. mamy piękne ozdoby i pamiątki, które zabierzemy do domu. Później mięliśmy zajęcia z survivalu, na których uczyliśmy się budować schronienia w lesie. Wszyscy już wiemy jak przetrwać w trudnych warunkach.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Emilii K.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę gdzie cieszyliśmy się piękną pogodą i kąpielą w jeziorze Łęsk. Później mięliśmy okazję sprawdzić naszą wiedzę na temat ośrodka Kulka podczas gry francuskiej. Przed obiadem odbyła się również gra edukacyjna awantura o wiedzę. Mogliśmy poczuć się jak w prawdziwym teleturnieju. Po smacznym obiedzie, wspólnie i radośnie śpiewaliśmy największe hity na karaoke. Natomiast wieczorem wszyscy razem poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. To był wspaniały dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii S.
Z samego rana płynęliśmy smoczą łodzią. Pani Emilia grała na bębnie, a my w rytm wiosłowaliśmy. Po wodnych przygodach graliśmy w grę terenową z wykorzystaniem szyfrów, sprawiło nam to dużą radość. Następnie był mecz piłki nożnej. Walka była zacięta, wkręciliśmy się w ten mecz. Po południu mieliśmy jazdę na quadach z instruktorem. A po krótkim odpoczynku zagraliśmy w zbijaka i grę, która bardzo lubimy - pif paf.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od gier na plaży. Później udaliśmy się na skrzynki po których się wspinaliśmy. Nasza koleżanka pobiła rekord całej grupy. Na następnych zajęciach robiliśmy flagę obozową. Wyszło świetnie. Kolejną atrakcją było strzelanie z łuków. Dzień nie mógł się obyć bez grania w siatkówkę. Bardzo lubimy tędyscyplinę sportową. Dzień zakończyliśmy grą w bystre oko. W której uczestnicy zgadywali co i u kogo w danym momencie się zmieniło.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z wychowawcą. Później poznaliśmy sposoby szyfrowania wiadomości i dzięki grze terenowej enigma mogliśmy sprawdzić naszą wiedzę w praktyce. Po południu graliśmy w archery challenge na dwie drużyny i próbowaliśmy zbijać swoje budowle. Przed kolacją jeździliśmy na dziwnym rowerze, co dla nas było trochę cyrkiem, trochę wyzwaniem. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową - tropami wodza.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Siódmy dzień kolonii upłynął nam na jeździe quadami po specjalnie przygotowanym torze, następnie uczyliśmy się jak utrzymywać równowagę i chodzić na szczudłach. Wyzwaniem była również jazda na dziwnym rowerze. Wieczorem wybieramy się na grę terenową. Pełni emocji i zadowoleni zakończyliśmy nasz dzień.

VIP, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Następnie udaliśmy się na trzecią część survivalu, gdzie dowiedzieliśmy się co można ugotować z dóbr natury, które znajdziemy w lesie. Zagraliśmy w azymut, gdzie z pomocą kompasów szukaliśmy odpowiedzi na pytania porozkładane na terenie ośrodka. Graliśmy również w baloniadę, na którą wszyscy bardzo czekaliśmy. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na nocną grę, gdzie poruszaliśmy się tropami wodza.