RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus II (08.07-18.07.2020)

Dzień 7 - dzień pełen atrakcji

Dodany: 2020.07.14

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii S.
Wtorkowy poranek zaczęliśmy od przeróżnych gier zespołowych, następnie poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, gdzie uczyliśmy się podstaw sztuki przetrwania i tego, jak zrobić schronienie z pałatki. Następnie poszliśmy na zajęcie z łuków, gdzie graliśmy o wygraną, strzelaliśmy do celu. Wieczorem po kolacji mieliśmy Mazurską Pułapkę, czyli nocną grę terenową. Bawiliśmy się super.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Izabeli P.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od plażowania, gdzie doskonaliliśmy naszą technikę pływacką. Wzięliśmy także udział w zawodach łuczniczych, podczas których wszyscy wykazali się ogromną precyzją. Po kolacji całą grupą zagraliśmy w Mazurską Pułapkę, czyli nocną grę terenową.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny B.
Wtorek na Kulce przywitał nas piękną, słoneczną pogodą. Cześć grupy miała dzisiaj realizowane fakultety. Na tych zajęciach atrakcjami był żyroskop oraz ścianka wspinaczkowa, na drugim bloku zajęciowym odbyła się przeprawa rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. A na naszym kąpielisku, pod bacznym okiem ratownika, mogliśmy wykąpać się w wyznaczonych strefach. Po obiedzie wybraliśmy się na szalone przejażdżki po torze quadowym. Kolejną atrakcją dzisiejszego dnia była gra detektywistyczna Detektyw Kulka. Zakończyliśmy wieczornym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny W.
Dzisiejszego dnia mięliśmy lekcje survivalu w lesie. Pan Tomek wytłumaczył nam zasady kamuflażu i racji żywnościowych. Po obiedzie mięliśmy zajęcia praktyczne i teoretyczne związane z pracą detektywa. Wyruszyliśmy na poszukiwania i próbowaliśmy rozwiązać zagadkę przestępstwa. Analizowaliśmy też nasze odciski palców. Było bardzo ciekawie. Dzisiaj zagraliśmy też w grę Awantura o Wiedze. Poczuliśmy się jak w prawdziwym teleturnieju. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Harry Potter, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczeliśmy od tajemniczej osoby, czyli gry, dzięki której mogłyśmy sprawdzić, jak dobrze się znamy. Potem była baloniada. Następnie, korzystając z pogody, poszłyśmy na plażę. Po południu odbył się trening doskonalący nasze umiejętności pływania. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną przy muzyce.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw na podobozie. Następnie rozegraliśmy grę terenową pod nazwą Bitwa Plemion. Po obiedzie spędziliśmy czas na plaży budując tratwy i pływając na nich oraz opalając się. Po kolacji rozegraliśmy grę paintballowa, w czasie której walczyliśmy o flagę, a pod wieczór bawiliśmy się przy muzyce w Cool Clubie.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Po śniadaniu poszliśmy na poligon, gdzie czekała na nas zorba oraz segway. Korzystając z pięknej pogody, przed obiadem udaliśmy się na kąpiele i plażowanie. Następnie mieliśmy zajęcia cyrkowe, na których nauczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz opanowaliśmy technikę jazdy na nietypowym rowerze. Kolejnym elementem naszej przygody było budowanie tratwy, którą mieliśmy okazję się przepłynąć i zawalczyć o immunitet.

33 Przygody, grupa Pani Marii G.
Dzisiejszy piękny i słoneczny dzień zaczęliśmy od plażowania. Potem mieliśmy zajęcia z wiatrówek, gdzie strzelaliśmy do tarczy. Po południu udaliśmy się na zajęcia z doskonalenia technik pływackich. Po kolacji wraz z panią instruktor mieliśmy zajęcia na eurobunge. To były loty i akrobacje w przestworzach.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Eweliny H.
Dzisiaj na Kulce przywitało nas upragnione słonko. Na świeżym powietrzu graliśmy w siatkówkę, mafię oraz rysowaliśmy rozmaite rysunki. Następnie po dobrym obiadku przeszliśmy do tworzenia naszych galaktycznych ścigaczy. Po ich stworzeniu zrobiliśmy pełne emocji wyścigi. Dzień zakończyliśmy paintballem. To był udany dzień!

Projekt Kulka, grupa Pani Mileny J.
Z samego rana wybraliśmy się na poligon. Mieliśmy tam przejażdżkę quadem. Odbyły się też zajęcia z zorbą i jazda segwayami po torze. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy pływać i opalać się. Nauczyliśmy się używać kompasu dzięki grze terenowej Błędny Azymut. Dzień zakończyliśmy wspólnymi tańcami przy muzyce.

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Udaliśmy się dziś na poligon, gdzie mieliśmy przejażdżkę quadem po trudnym terenie, pojazdem elektrycznym segway i zabawę zorbą. Następnie korzystaliśmy z pięknej pogody i udaliśmy się na plażę, gdzie wzięliśmy kąpiel w jeziorze. Mieliśmy też wyprawę na dwuosobowych kajakach. A dzień zakończyliśmy zabawami tanecznymi.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z taktyki i strategii, gdzie dowiedzieliśmy się o sposobach poruszania się oddziału w różnych sytuacjach zwiadowczych. Następnie nasza pani zabrała nas do lasu, gdzie zagraliśmy w Dwie Flagi. Potem udaliśmy się na zajęcia linowe, gdzie pokonywaliśmy dwupoziomowy park linowy. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od rozruchu i śniadania, później graliśmy w mafię w miasteczku i kolory. Następnie nad jeziorem budowaliśmy tratwy i na czas ścigaliśmy się po wyznaczonym torze. Po obiedzie kąpaliśmy się w jeziorze oraz graliśmy na plaży w siatkówkę. Wieczorem uczyliśmy się terenowej jazdy na quadzie a na sam koniec dnia bawiliśmy się przy muzyce w Cool Clubie.

Active Camp, grupa Pani Klaudii K.
Siódmy dzień kolonii rozpoczęliśmy grami karcianych. Następnie strzelaliśmy z wiatrówki snajperskiej. Potem wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową na terenie ośrodka. Następne zajęcia odbyły się na plaży, gdzie pod czujnym okiem ratownika doskonaliliśmy techniki pływackie. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Malwiny Z.
Wtorkowy dzień na Kulce minął bardzo fajnie. Poranny rozruch, śniadanie a następnie musztra, nauczyliśmy się szybko reagować na różne komendy, potem mięliśmy naukę pływania, poznaliśmy różne techniki oraz w praktyce je wykorzystaliśmy. Przyszedł czas na eurobungee, każdy z nas poczuł trochę adrenaliny, najwyżej skakał Czarek. Dzień zakończyliśmy tańcami, poznaliśmy podstawowe kroki do różnych piosenek.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wiktorii T.
Po pysznym śniadanku graliśmy w grę terenową Urodziny Kubusia Puchatka. Później, pod czujnym okiem ratowników, uczyliśmy się pływać. Po obiedzie nauczyliśmy się sztuki graffiti. Później grywaliśmy w grę misja. Po kolacji wszyscy razem bawiliśmy się tanecznie przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Nasze przygody rozpoczęła gra o nazwie Błędy Azymut, w której musieliśmy rozwiązać zagadkę przy pomocy kompasu. Następnie spędziliśmy czas na plaży w ciepłych promieniach słońca, kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie mieliśmy okazję pokonać kilka razy tor na quadach. Po kolacji zagraliśmy w grę francuska, w czasie której odpowiadaliśmy na pytania dotyczące obozu, ośrodka i nie tylko. Na końcu smażyliśmy kiełbaski na wspólnym ognisku. Mamy nadzieję, że jutrzejszy dzień przyniesie wiele kolejnych wyzwań!

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Swój dzień rozpoczęliśmy rozgrywkami w dwa ognie i pif paf, a potem poszliśmy na plażę, część z nas dokończyła fakultety, podczas których wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Przeżyliśmy ponownie przygodę w żyroskopie i pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie całą grupą udaliśmy się na eurobungee, gdzie skakaliśmy aż do chmur. Po obiedzie odbył się mecz korfballu (odmiana koszykówki) oraz passballu, czyli gry w śmiesznych spódnicach. Swój dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami przy ognisku, a także pieczeniem smacznych kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii S.
Dziś w pierwszej kolejności udaliśmy się na zajęcia z łucznictwa. Wraz z nadejściem pięknej pogody wybraliśmy się na kajaki pod okiem ratownika. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek o naszej aktualnej okolicy. Pod wieczór cała grupa spotkała się na ognisku, gdzie po grach i zabawach zjedliśmy pyszne kiełbaski.

VIP, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od nauki tańców belgijka i skrzypek. Efekt końcowy - rewelacja. Następnie graliśmy w siatkówkę, uno oraz pasterza, wilka i owce. Później przyszedł czas na waterpolo, rozegraliśmy naprawdę dobry mecz. Korzystając z pięknej pogody, po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Natomiast wieczorem sprawdziliśmy naszą wytrzymałość i siłę na ściance wspinaczkowej.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Korzystając z pięknej pogody, dużą cześć dnia spędziliśmy nad jeziorem. Najpierw plażowanie, kąpiele w promieniach słońca oraz gra w waterpolo. Niektórzy z nas po raz pierwszy mieli do czynienia z tą dyscypliną sportową. Wieczorem przyszła pora na trzecie, ostatnie zajęcia z survivalu. Tym razem dowiedzieliśmy się, w jaki sposób można pozyskać pożywienie w trudnych warunkach. Dodatkowo nabyliśmy umiejętność prawidłowego kamuflowania się. Warto również wspomnieć, że kilkoro z nas w ramach dodatkowego pakietu, uczestniczyło w dwóch grach paintballowych oraz treningu celności na strzelnicy paintballowej.

Kulka Open, grupa Pani Adrianny P.
Po śniadaniu grupa udaliśmy się na poligon, gdzie każdy mógł przejechać się na quadzie na specjalnie przygotowanym torze. Po obiedzie wybraliśmy się nad jezioro gdzie stworzyliśmy własne tratwy, a potem sprawdzaliśmy ich wytrzymałość w praktyce. Były  również kąpiele w jeziorze lub odpoczynek na plaży.  Po kolacji z uśmiechem na twarzy graliśmy we frisbee i siatkówkę.

Kraina Smyka, grupa Pani Angeliki P.
Rano uczyliśmy się o współpracy dzięki zajęciom Akcja Integracja. Później rysowaliśmy zabawne stworki, które miały różne ciekawe supermoce! Następnie robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Po obiedzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie i graliśmy w co by było gdyby... Wieczorem wspaniale bawiliśmy się na zabawie przy muzyce!

Summer Art, grupa Pani Luizy S.
Dzisiejszy dzień na Kulce rozpoczęłyśmy zajęciami uczącymi techniki dekorowania decoupage. Później zaangażowałyśmy się w gry sportowe, z których przeszłyśmy do malowania w chmurach - kreatywnej formy malowania na rozciągniętej w powietrzu folii. Po obiedzie rozwinęliśmy się muzycznie grając na osobliwym instrumencie - bum bum rurkach. Następnie brałyśmy udział w warsztatach teatralnych. To był pracowity dzień!