RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus III (19.07-29.07.2020)

Dzień 5 - Kulka to strzał w dziesiątkę!

Dodany: 2020.07.23

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny K.
Po porannej rozgrzewce uczyliśmy się, jak chodzić na szczudłach. Wzięliśmy też udział w zajęciach strzelania z łuków oraz graliśmy w piłkę nożną. Po obiedzie spędziliśmy czas na kąpielach i plażowaniu, a wieczorem rozwiązywaliśmy zagadki w ramach gry Mazurska Pułapka.

Adrenalina, grupa Pani Angeliki P.
Dzień zaczęliśmy muzycznie dzięki karaoke w Cool Clubie, na którym śpiewaliśmy największe przeboje! Następnie przeszliśmy szkolenie detektywistyczne i rozwiązywaliśmy nasze pierwsze sprawy na podstawie przygotowanych przez nas miejsc przestępstw. Potem nie opuszczała nas adrenalina dzięki rozgrywce paintballowej. Po południu doskonaliliśmy nasze techniki pływackie i graliśmy w dziuplę. Wieczorem wzięliśmy udział w grze terenowej związanej z pierwszą pomocą medyczną o nazwie Ranny Lotnik.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny N.
Piąty dzień zaczęliśmy od wspólnej gry w siatkówkę. Następnie ruszyliśmy na poszukiwania Syriusza Blacka i dzięki świetnej współpracy udało nam się go uratować! Popołudnie stanowiło nie lada wyzwanie, gdyż każdy z nas skakał na eurobungee, ucząc się sztuki lewitacji. Dzień zakończyliśmy tworzeniem własnych stworków magicznych z masy solnej, które będą wspaniałą pamiątką z kolonii.

Kulka Express, grupa Pani Weroniki W.
Poranek spędziliśmy na poligonie. Tam czekał na nas segway oraz ranny lotnik, co pozwoliło nam na naukę pierwszej pomocy. Po południu spędziliśmy czas na plaży. Następnie rywalizowaliśmy o immunitet na quadach. Na koniec dnia czekało na nas ognisko z pieczeniem kiełbasek i fantastycznym zabawami.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny L.
Kolejny dzień przygód za nami. Najpierw zajęcia na eurobungee. Wyposażeni w specjalną uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie. W dalszej kolejności udaliśmy się na plażę, gdzie czytaliśmy książki i zażywaliśmy kąpieli słonecznych. Przed obiadem puszczaliśmy bańki mydlane XXL za pomocą specjalnych narzędzi. Dzięki efektom wizualnym przenieśliśmy się w iście bajkowy świat. Późnym popołudniem wzięliśmy udział w starciu łuczników Archery Challenge, a wieczorem malowaliśmy obrazy na wielkoformatowej folii.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od parku linowego. Wszyscy odpowiednio zabezpieczeni, pod okiem pani instruktor mogliśmy przejść w parku dwa poziomy trudności - górny i dolny. Następnie mieliśmy wyprawę kajakami turystycznymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Potem mieliśmy zajęcia pod nazwą quilling, czyli tworzenie ozdób z kolorowych pasków papieru. Po obiedzie były quady, na które bardzo czekaliśmy. Potem mieliśmy zabawę z piłką, która nazywała się „wywołuję, wywołuję”. Wieczór spędziliśmy na robieniu czegoś z niczego czyli tworzyliśmy poduszaki.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii O.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od meczu unihokeja. Walka była zacięta! Następne godziny urozmaicały nam próby jazdy na segwayu - nie było łatwo, ale wszyscy daliśmy radę. Udało nam się dziś również zagrać w kilka mega dużych gier, takich jak jenga i zaliczyć ściankę wspinaczkową. Była adrenalina i znaleźli się odważni zdobywający najwyższe punkty poszczególnych tras.

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po śniadaniu wybraliśmy się na poligon, gdzie mieliśmy przejażdżkę quadem po trudnym terenie, toczyliśmy  dmuchaną kulę po wyznaczonej trasie oraz była przejażdżka na segwayu. Po powrocie z poligonu udaliśmy się na plażę, gdzie zażyliśmy kąpieli w ciepłym jeziorze. Poznaliśmy też podstawowe kroki zumby, a dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek na ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Tego dnia na pierwsze zajęcia udaliśmy się na plażę, aby tam popływać na kajakach. Dopłynęliśmy do najbliższego sąsiadującego ośrodka i spokojnie wróciliśmy na plażę. Na kolejnych zajęciach rozegraliśmy kolejną grę w paintball. Prawdę mówiąc była to nasza najlepsza rozgrywka! Byliśmy również na zajęciach z łączności, gdzie przekazywaliśmy informacje alfabetem Morse’a. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a na koniec dnia szukaliśmy zagadek posługując się azymutami.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
O poranku poszliśmy do lasu, by dowiedzieć się paru rzeczy na temat survivalu. Nauczyliśmy się podstawowych rzeczy oraz jak zbudować szałas z pałatki. Później mieliśmy zajęcia z łączności. Przed obiadem poszliśmy jeszcze na plażę, gdzie graliśmy w karty i opalaliśmy się. Po obiedzie rozegraliśmy mecz paintballu typu walka o flagę. Na wieczór rozegraliśmy turniej wiedzy zatytułowany Awantura o Wiedzę.

Fort Kulka, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Szpion. Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy, wszystko odbyło się na terenie naszego ośrodka. Po tych zajęciach rozpoczęliśmy pojedynek z łuków strzeleckich. Najlepszą celnością wykazał się Jeremi. Po południu poznaliśmy strategię i taktykę wojskową, która przyda nam się na nocnej grze terenowej. Sprawdziliśmy też swoje zdolności posługiwania się kompasem podczas gry Błędny Azymut. Dzień zakończyliśmy radośnie na ognisku, jedząc kiełbaski i grając w gry.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś od rana sprawdzaliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek. Następnie mieliśmy zajęcia z kreatywnego myślenia, na których wymyślamy sposoby na przetrwanie na bezludnej wyspie, rysowaliśmy coś z niczego. Po obiedzie graliśmy w grę Szpion, w której zmierzyliśmy się z marszałkiem, saperami i żołnierzami. Następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności strzelając z łuków.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty G.
Dzisiaj mieliśmy mnóstwo okazji do spożytkowania energii. Z samego rana mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki, na których poznaliśmy zasady poruszania się w danych szykach i formacjach. Kolejną fajną atrakcją były kajaki, na których wraz z ratownikiem i naszą panią wychowawczynią wypłynęliśmy na jezioro Łęsk. Po obiedzie graliśmy w grę terenową na terenie całego ośrodka. Po emocjonujących rozgrywkach udaliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych i nauczyliśmy się posługiwać krzesiwem.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dziś zaczęłyśmy dzień od bambonady. Każda z nas mogła stworzyć własną budowlę ze specjalnych patyczków. Potem grałyśmy zespołowo w unihokeja. Wspinałyśmy się też na parku linowym. Po obiedzie wybrałyśmy się na plażę. Dowiedziałyśmy się też jak zakodować wiadomość różnymi szyframi. W tym pomogła nam nauka i gra terenowa Enigma. Po kolacji robiłyśmy prace plastyczne wykorzystując do tego technikę quillingu.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od Rider Challenge. Od razu po pysznym śniadanku udaliśmy się na poligon, gdzie jeździliśmy quadami oraz segwayami po krętych torach, a także skorzystaliśmy z zorby. W trakcie drogi powrotnej podziwialiśmy piękno przyrody, a także słuchaliśmy odgłosów ptaków. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w piłkę siatkowej. Wieczorem odbyła się gra francuska, podczas której dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat Kulki. Potem zagraliśmy w grę terenową Mazurska Pułapka i uratowaliśmy świat przed szaleńcem Simonem. To był fantastyczny dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny H.
Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy na poligonie. Tam czekały na nas takie atrakcje jak terenowa jazda quadem na dwóch trasach, pokonanie toru przeszkód segwayem i przetoczenie w grupie kuli slalomem. Po obiedzie wybraliśmy się nad jezioro, by spróbować swoich sił w pojedynczych kajakach. Dzień zakończyliśmy grami z piłką na boisku.

Summer Challenge, grupa Pani Weronika F.
Nasza przygoda na poligonie zaczęła się od razu po śniadaniu. Jeździliśmy na elektrycznych pojazdach segwayach, quadach oraz pokonywaliśmy tor z wielką kulą w czasie zorbingu. Po obiedzie mieliśmy okazję sprawdzić nasze błędniki przy pomocy żyroskopu, czyli podróży w kosmos. Po kolacji zagraliśmy w ziemniaka, ćwicząc swoją szybkość i spryt. A na koniec strzelaliśmy z łuków do celu podczas Archery Challenge. Po tak intensywnym dniu zbieramy siły na kolejny pełen wyzwań dzień!

VIP, grupa Pani Alicji S.
Dzień rozpoczęliśmy od pływania na kajakach turystycznych po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w grę uzmysławiającą nam, że sami tworzymy naszą reputację oraz postrzeganie nas przez inne osoby. To wszystko leży w naszych rękach. Poznaliśmy swoje pasje, ulubione gatunki filmowe, po czym udaliśmy się na zabawę ze skrzynkami. Przyczepieni do uprzęży wspinaliśmy się na coraz wyższa wieżę, którą w międzyczasie sami budowaliśmy. Kolejnym punktem naszego dnia była ścianka wspinaczkowa, ponad  8 metrów było dla nas wyzwaniem, a cztery poziomy trudności dawały nam zwiększone dawki adrenaliny. Zakończeniem dnia były gry w rozmiarach XXL, mega gry takie jak scrable, bierki czy jenga. Dało nam sporo frajdy oraz zabawy.

VIP, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień, kolejne przygody! Dzisiaj zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Była to świetna okazja do obserwacji natury i zwierząt zamieszkujących te tereny. Potem było plażowanie - graliśmy w gry, a niektórzy z nas odważyli się wejść do wody. Duże wrażenie zrobiły też na nas  zajęcia dotyczące pierwszej pomocy, a w lesie zbudowaliśmy schronienia z dostępnych tam rzeczy - gałęzi, kamieni i przygotowanego materiału. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie testowaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej, a na koniec dnia wzięliśmy udział w tajnej misji kryptograficznej.

Kulka Open, grupa Pani Emilii K.
Po śniadaniu udaliśmy się na poligon, gdzie czekała nas pełna emocji przejażdżka quadami. Mieliśmy okazję poznać różne tory i stać się świetnymi kierowcami. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową i trenowaliśmy naszą celność. Po tym przyszedł czas na rozgrywkę paintballową. Wygrała drużyna przeźroczystych. Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Na koniec dnia śpiewaliśmy przy ognisku podziwiają zachodzące słońce.

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Piąty dzień rozpoczęłyśmy od warsztatów teatralnych, w czasie których dowiedziałyśmy się jak wygląda praca aktora oraz poznałyśmy ćwiczenia doskonalące nasze umiejętności aktorskie. Kolejno tworzyłyśmy arcydzieło na zajęciach z graffiti. Wyszły nam naprawdę świetne obrazy! Następnie przyszedł czas na plażowanie. Po obiedzie robiłyśmy unikatowe koszulki odwzorowujące nasze osobowości. Będziemy je nosić z dumą! Wieczór spędziłyśmy na tworzeniu przepięknych witraży. To był super dzień!

#CampGirl, grupa Pani Wiktorii D.
Dzisiaj robiłyśmy bransoletki z kolorowych koralików, które zdobią teraz nasze ręce. Następnie spędziłyśmy miło czas podczas plażowania. Popołudniu budowałyśmy budowle z patyczków, a po obiedzie uczyłyśmy się jazdy na nietypowym rowerze oraz chodzenia na szczudłach.