RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2020

Turnus III (19.07-29.07.2020)

Dzień 7 - wodne szaleństwa i zabawa na okrągło

Dodany: 2020.07.25

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny K.
Kolejny, pełen wrażeń dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu, w czasie których uczyliśmy się, jak przetrwać w trudnych warunkach. Zagraliśmy też w korfball i pasball. Po obiedzie uczyliśmy się, jak wyznaczać azymut przy pomocy kompasu, a wieczorem, jak przekazywać informacje przy pomocy szyfrów.

Adrenalina, grupa Pani Angeliki P.
Rano wybraliśmy się na tak zwany poligon, na którym jeździliśmy quadami na dwóch różnych torach, segwayem oraz pokonywaliśmy tor przeszkód tocząc kulę do zorby. Po południu korzystając z pięknej pogody zagraliśmy w baloniadę oraz naszą ulubioną grę - dziuplę. Wieczorem graliśmy w siatkówkę i świetnie bawiliśmy się przy muzyce w naszym klimatycznym Cool Clubie.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny N.
Dzisiaj zaczęliśmy od zabawy, w której wykazaliśmy się niezwykłą spostrzegawczością i równie dobrą pamięcią. Spędziliśmy czas na plaży, grając w gry i wspólnie czytając „Komnatę Tajemnic”. Następnie odbył Turniej Trójmagiczny, w którym udowodniliśmy, że najważniejsza jest współpraca! Dzień zakończyliśmy ogniskiem, przy którym śpiewaliśmy i bawiliśmy się wspólnie.

Kulka Express, grupa Pana Weroniki W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy na piaszczystej plaży. Gry karciane oraz pływanie urozmaiciło spędzony tam czas. Następnie zagraliśmy w waterpolo. Kolejną atrakcją były gry świata, w której mogliśmy rywalizować. Na sam koniec czekała na nas nocna gra o nazwie Mazurska Pułapka.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny L.
Większość dnia spędziliśmy pod gołym niebem. Z samego rana połowa grupy ruszyła na poligon w ramach dodatkowych zajęć fakultatywnych. Tam czekały na nas quady, segwaye oraz wielka dmuchana kula. Pozostałe osoby rozegrały mecz piłki nożnej na kulkowym boisku oraz korzystały z promieni słońca, kąpiąc się i odpoczywając na plaży. Po przerwie obiadowej wsiedliśmy na kajaki turystyczne i ruszyliśmy w wodną wyprawę po jeziorze Łęsk. Z tafli wody podziwialiśmy rozmaite zakamarki rezerwatu przyrody Kulka. Sobotnią przygodę zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw z piłką, a także zabaw na orientację i spostrzegawczość. Następnie mieliśmy plażowanie, czyli moment na odpoczynek i kąpiele w jeziorze Łęsk. Mieliśmy również baloniadę, czyli przerzucanie balonów z wodą przez siatkę za pomocą kocyków. Po obiedzie naszym zadaniem było budowanie jak największych i najdziwniejszych budowli z patyczków, czyli bambonada. Po kolacji urządziliśmy mecz siatkówki, a wieczór spędziliśmy na zabawie przy muzyce.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii O.
Dziś mieliśmy okazję wykazać się olbrzymią kreatywnością. Wykonaliśmy figurki zwierząt używając wyłącznie szyszek i patyczków, budowaliśmy statki kosmiczne z klocków Lego i mieliśmy zabawy przy muzyce. Udało nam się również zaliczyć super atrakcję jaką jest żyroskop. Tego dnia odbyły się również fakultety na poligonie!

Projekt Kulka, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy nauką obsługi GPS-u i z jego pomocą odnajdywaliśmy ukryte zagadki na ośrodku. Mieliśmy wyprawę kajakami jednoosobowymi po jeziorze, a po nich mieliśmy przejażdżkę na quadzie. Ponownie udaliśmy się na wyprawę po jeziorze smoczą łodzią, a po kolacji wzięliśmy udział w zabawach tanecznych.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Po śniadaniu zabraliśmy plecaki i ruszyliśmy w drogę na poligon. Czekał na nas tam tor, który pokonywaliśmy na quadach. Po tym przyszedł czas na segway i próbę równowagi. Oczywiście to nie był koniec naszych przygód. Podzieliliśmy się na dwie grupy i każda grupa miała za zadanie z zamkniętymi oczami prowadzić ogromną dmuchaną kulę po specjalnie przygotowanej drodze z przeszkodami, a lider każdej z grup miał nas tak pokierować, abyśmy zrobili to bezbłędnie. Po obiedzie czekały nas zajęcia z taktyki i strategii przygotowujące nas do desantu, a dzień zakończyliśmy zabawami przy muzyce.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie skorzystaliśmy ze wszystkich możliwych atrakcji, zaczynając od quadów, a na zorbie kończąc. Po powrocie poszliśmy zrelaksować się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze, graliśmy w karty i w siatkówkę. Po kolacji poszliśmy na dynamiczne strzelanie paintballowe, a wieczorem bawiliśmy się przy muzyce w Cool Clubie.

Fort Kulka, grupa Pani Gabrieli K.
Dzisiejszy poranek zaczęliśmy od odpoczynku na plaży. Po pysznym obiedzie przeszliśmy na zajęcia łącznościowe, na których uczyliśmy się alfabetu Morse’a, przekazywaniu sygnałów za pomocą flag i telefonu polowego. Odbyliśmy również starcie dwóch drużyn na polu paintballowym. To była ekscytująca rozgrywka, wszyscy świetnie się bawili. Po kolacji dzień zakończyliśmy nauką pierwszej pomocy. Przeszliśmy na plażę i uczyliśmy się pomagać rannym lotnikom oraz budować nosze.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano wybraliśmy się na spacer do lasu, gdzie szukaliśmy śladów leśnych zwierząt. Następnie graliśmy w baloniadę oraz siatkówkę. Po obiedzie przeszliśmy wojskowy tor przeszkód, na którym sprawdziliśmy swoją zwinność. Po południu graliśmy w grę francuską, na której dowiedzieliśmy się sporo ciekawych informacji o naszym ośrodku.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty G.
Dzień rozpoczęliśmy od kąpieli i plażowania, a potem zagraliśmy w francuską grę terenową, na której szukaliśmy odpowiedzi na zadane nam pytania. Wzięliśmy udział w zajęciach, w czasie których pokonywaliśmy wojskowy tor przeszkód. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której pokazaliśmy swoje możliwości w wspinaniu się. Po kolacji były zajęcia taneczne i tym szalonym akcentem zakończyliśmy kolejny dzień kolonii.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Słoneczny dzień zaczęłyśmy od pójścia na plażę. Rysowałyśmy tam rysunki i pływałyśmy w jeziorze. Szukałyśmy odpowiedzi na różne pytania podczas gry francuskiej. Po obiedzie poszłyśmy na graffiti. Każda z nas mogła zrobić swoje niepowtarzalne dzieło. Wymyślałyśmy swoje logo i malowałyśmy je na murze. Śpiewałyśmy również podczas karaoke. Każda z nas mogła zaśpiewać swoją ulubioną piosenkę. Dzień zakończyłyśmy zabawą przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Water challenge na kajakach turystycznych po malowniczym jeziorze Łęsk to pierwsze wyzwanie, które dzisiaj podjęliśmy. Następnie zaliczyliśmy ćwiczenie prawdziwych astronautów i odbyliśmy lot kosmicznym trenerem żyroskopem. Po obiedzie nauczyliśmy się wyznaczać azymuty i zagraliśmy w grę, w której wykorzystaliśmy zdobytą wiedzę. Swój dzień zakończyliśmy zabawą w rytmie naszej ulubionej muzyki.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny H.
Dzień rozpoczęliśmy nad wodą. Najpierw ćwiczyliśmy współpracę w wiosłowaniu na smoczej łodzi, by później spędzić czas na plaży i kąpieli. Kolejną atrakcją była nauka strzelania z wiatrówek gdzie sprawdzaliśmy swoją celność. Po południu czekała nas wizyta na eurobungee, a po niej integrujące gry i zabawy. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Weronika F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od parku linowego, na którym przemierzaliśmy dwie trasy o różnych poziomach trudności. Następnie przepłynęliśmy kajakami jezioro Łęsk. Mieliśmy również okazję strzelać do tarczy z łuków. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek. Po kolacji zagraliśmy w pif paf, ćwicząc swoją spostrzegawczość i szybkość. Na koniec udaliśmy się na zabawę taneczna, podczas której bawiliśmy się do najnowszych hitów. Po tak aktywnym dniu zbieramy siły na kolejny!

VIP, grupa Pani Alicji S.
Nasz siódmy dzień upłynął nam w militarnym klimacie. Na początku jeździliśmy quadami, na których mieliśmy piękne widoki. Otaczający nas las oraz pola towarzyszyły nam również podczas gry grupowej, polegającej na turlaniu dmuchanej kuli po wyznaczonym torze z zamkniętymi oczami. Następnie uczyliśmy sie jeździć pojazdem elektrycznym segway. Kolejnymi zajęciami, jakie mieliśmy była przejażdżka segwayami, każdy z nas miał okazję pokazać swoje umiejętności nabyte z poprzedniej nauki i wykazać się na torze z przeszkodami. Zakończeniem dzisiejszego dnia była impreza taneczna, znane piosenki przypadły nam do gustu.

VIP, grupa Pani Julii O.
Dzisiejszy dzień upłynął nam bardzo aktywnie. Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na poligon, gdzie jeździliśmy na quadach po dwóch różnych torach. Potem naszym zadaniem było przetoczenie ogromnej, dmuchanej kuli po wyznaczonej trasie, jednak posługując się jedynie wskazówkami lidera drużyny. Przygodę na poligonie zwieńczyła jazda segwayem, gdzie ważne było utrzymanie równowagi. Po powrocie i obiedzie część z nas poszła na zajęcia fakultatywne z paintaballu. Rozegraliśmy dwie gry na polu, po czym strzelaliśmy do celu na strzelnicy. Pozostali w tym czasie grali w siatkówkę i baloniadę. Wieczór zakończyła zabawa taneczna.

Kulka Open, grupa Pani Emilii K.
Piękny i słoneczny dzień rozpoczęliśmy od gry w kalambury. Było przy tym dużo śmiechu. Kolejno wspólnie graliśmy w ziemniaka oraz w piłkę nożną. Po pysznym obiedzie przyszedł czas na ściankę wspinaczkową. Nie było to łatwe zadanie, ale poradziliśmy sobie bez problemu. Następnie na plaży budowaliśmy tratwy, na których musieliśmy jak najszybciej pokonać trasę. Natomiast po kolacji mogliśmy poczuć się jak astronauci, dzięki ćwiczeniom na żyroskopie.

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęłyśmy od gier i zabaw, które pomogły nam rozruszać nasze umysły. Południe spędziłyśmy na plaży opalając się w blasku słońca i czerpiąc radość z kąpieli w wodzie. Po obiedzie brałyśmy udział w Tajnej Misji, musiałyśmy wykonać zadania aby uratować świat przed zagładą! Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z kiełbaskami. Już nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia!

#CampGirl, grupa Pani Wiktorii D.
Dzisiaj na zajęciach teatralnych, po rozgrzewce, przedstawiałyśmy w parach scenki improwizowane oraz przedstawienia w grupach. Następnie udałyśmy się na plażę, gdzie spędziłyśmy miło czas kąpiąc się w jeziorze. Po południu byłyśmy na długo wyczekiwanym parku linowym. Przeszłyśmy cały tor świetnie się bawiąc. Po obiedzie kręciłyśmy się na żyroskopie, dzięki któremu odczuwałyśmy wrażenie podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej.