Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 4 - Kolejna porcja kulkowej zabawy

Dodany: 2016.07.09

Po nocnym deszczu powietrze było orzeźwiające, a słońce dodawało przyjemnego ciepła. Koloniści spędzili dziś kolejny aktywny dzień w naszym ośrodku. Zapraszamy do zapoznania się z przebiegiem dnia w poszczególnych grupach.

Harry Potter, grupa Pani Kingi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy seansem filmowym. Oglądaliśmy I część Harrego Pottera „Harry Potter i kamień filozoficzny”. Zaraz po seansie poszliśmy na zajęcia prowadzone przez Instruktora. Każdy miał szansę postrzelać z łuku. Później Pani pokazała nam jak wyczarować magiczne stworki z papieru techniką orgiami. Po obiedzie każdy z nas ulepił sobie Zgredka z masy solnej. Najbardziej podobała nam się gra terenowa „Poszukiwanie Horkruksów”. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Dzisiaj po śniadaniu wykonywaliśmy swoje sygnety zwycięzców, czyli bransoletki z kolorowych koralików. Gdy już je skończyłyśmy wybrałyśmy się na ściankę wspinaczkową. Każdy próbował dosięgnąć czerwony guzik, który oznaczał zaliczenie ścianki. Potem umęczeni grą w unihokeja ruszyliśmy na kajaki bezburtowe. Było mokro, ale i tak każdy świetnie się bawił. Na wieczornych zajęciach skakaliśmy na euro bungee. Tak zakończyliśmy czwarty dzień kolonii.

VIP, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj po śniadaniu udaliśmy się przejażdżkę quadem po specjalnie przygotowanym torze. Następnie czekał na nas seans na sali dydaktycznej z Draculą, czyli „Hotel Transylwania 2”. Przed obiadem w wolnej chwili odpoczęliśmy grając wspólnie w Dobble czy czytając książki. Drugiego dnia mieliśmy teorię żeglowania, natomiast dziś Instruktor przeprowadził nam warsztaty z praktyki żeglowania, na których mogliśmy popłynąć żaglówką po okolicznym jeziorze. Kolejne były „Skrzynki”. Ustawialiśmy skrzynki w wieżę, po której wspinaliśmy się pod specjalnym zabezpieczeniem. Natomiast w wieczornym bloku zajęć czekała na nas dyskoteka.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Dzień czwarty rozpoczęliśmy od porannej zaprawy. Sniadanie pozwoliło nabrać sił na dzień pełen atrakcji. Pierwsze zajęcia pozwoliły nam na wykorzystanie umiejętności zdobytych podczas procy, niektórzy z nas wykazali się na wiatrówkach dużą celnością. Kolejne zajęcia odbyły się w lesie, gdzie podzieliśmy się na dwie grupy i obsługiwialiśmy GPS, a także wykonywaliśmy zadania wzajemnie sobie zadane. Następnie wszyscy świetnie bawiliśmy się na xboxie, grając w „Fifę” „Harrego Pottera” oraz sportowe rozgrywki. Siły stracona na zajęciach zregenerowaliśmy podczas obiadu. Po posiłku graliśmy w piłkę nożną oraz siatkówkę. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie mieliśmy okazję budować tratwy. Po kolacji świetnie spędziliśmy czas przy ognisku.

VIP, grupa Pani Marty Ch.
Chwile po śniadanku na niebie ukazały się pierwsze promienie słoneczka. Rozegraliśmy więc mecz siatkówki, któremu towarzyszyło mnóstwo emocji. Tuż po tmy udaliśmy się na zajęcia linowe, wchodziliśmy na wieżę skrzynek. Rekord 15 skrzynek należał do Julki. Zaraz po tych zajęciach odbbył się rejs żaglówką po jeziorze Łęsk. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, tam czekała na nas zabawa z GPS-em. W między czasie poznawaliśmy okolice i siebie nawzajem. Wieczorem bawiliśmy się świetnie podczas pierwszej kolonijnej dyskoteki.

Super Militarni Marta J
Rozpoczął się czwarty dzień obozu. Rozpoczęliśmy go jak zwykle od zaprawy porannej. Pierwsze zajęcia na które się udaliśmy to Samoobrona. Następnie wyszliśmy do lasu na survival. Dowiedzieliśmy się co to jest puszka survivalowa oraz jak zbudować szałas. Przed obiadem mieliśmy jeszcze chwilkę na integrację i odpoczynek. Po południu byliśmy na strzelnicy paintballowej. Tam ćwiczyliśmy swoją celność. Przed kolacją poszliśmy jeszcze na walki gladiatorów. Wieczorem czeka nas wyjście do lasu i gra w podchody.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Gosi M.
Dzień czwarty rozpoczęliśmy budowaniem ścigaczy z Gwiezdnych Wojen. Hitem przedpołudnia były przejażdżki quadami wraz z instruktorem. Po obiedzie bawiliśmy się w „Bitwę o Nabo” jest to forma podchodów. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. Rytmiczna muzyka wprowadziła nas w świetną zabawę.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od seansu filmowego, pierwszej części Harrego Pottera. Dla wszystkich była to dobra okazja, aby przybliżyć sobie losy ulubionego bohatera. Następnie braliśmy udział w grze terenowej „Poszukiwacze Horkruksów”, a później udaliśmy się na zajęcia plastyczne, na których lepiliśmy z masy solnej Zgredka. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia do parku linowego, zabawa była niesamowita. Kolejną nasza atrakcją było euro bungee na których skakaliśmy i robiliśmy salta. Dzień zakończyliśmy wspólna dyskoteką.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Anety
Kolejny dzień za nami. Po smacznym śniadaniu zbudowaliśmy wielką fortecę zielonych świnek. Same zrobiłyśmy zaprawę murarską! Kolejną atrakcja były warsztaty detektywistyczne – szukaliśmy potworów z Velmą i Fredem. Zadanie to wymagało dużej precyzji. Brałyśmy dzisiaj udział w zabawie „Zombie” – było mnóstwo śmiechu i emocji. Następnie odbyły się długo wyczekiwane przez nas zajęcia – Waterball. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. To był naprawdę super dzień.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny
Dziś rozpoczęła się rozgrywak o Złotą Kulę. Rozgrywka to była prowadzona między trzema grupami paintballowymi. W związku z tym na porannej rozgrzewce z grupą Pani Patrycji daliśmy z siebie wszystko i udało nam się wygrać. Następnym blokiem była taktyka i strategia, na której nauczyliśmy się szyków patrolowych i wielu innych ciekawych rzeczy. Po pysznym obiedzie i krótkim odpoczynku udaliśmy się do lasu na pierwszą część zajęć survivalu. Dzień zakończyliśmy speedballem oraz nocna potyczką pantballową.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadanka. Następnie udaliśmy się na zajęci teoretyczne z żaglowania, które odbyły się na plaży. Słuchaliśmy z wielkim zaciekawieniem Instruktora, który opowiadał o obsłudze jachtu, ponadto pozanliśmy typy węzłów żeglarskich. Na zajęciach uzupełniających odbyła się integracja grupowa, graliśmy m.in. w „Mafię”, ”Zgadnij Kto To” oraz „Party Time”. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z aniamtorką. Zostaliśmy podzieleni na cztery zespoły, każdy z nas musiał wykonać rysunek na płótnie nie używając rąk. W bloku wieczornym jeździliśmy quadami po specjalnym torze.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Natalki K.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia samoobrony. Następnie zorganizowaliśmy turniej w unihokeja, rywalizacja była naprawdę ciężka. Kolejną atrakcją była potyczka paintballowa. Po obiedzie znaleźliśmy trochę czasu na odpoczynek, a niektórzy w tym czasie grali w piłkę nożną. Następnie udaliśmy sie do lasu na survival. W boku nocnym mieliśmy grę terenową „Latarnik”.

VIP, grupa Pani Asi K.
Po śniadaniu zmierzyliśmy się z wyzwaniem jakie stanowi wejście na wieżę skrzynek. Następnie udaliśmy się na zajęcia z Waterballa. Przed obiadem znaleźliśmy czas na odpoczynek. Po posiłku spróbowaliśmy sił we wspinaniu na ściance wspinaczkowej. Później udaliśmy się na plażę, gdzie odbyły się praktyczne zajęcia z żeglowania. Po kolacji odbyła się dyskoteka, którą zakończyliśmy w bloku nocnym.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny S.
Dziś jest czwarty dzień kiedy jesteśmy razem w Kulce. Pogoda nas nie rozpieszcza, mimo to staramy się aktywnie spędzić czas. Na pierwszych zajęciach był taniec grupowy, a następnie bawiliśmy się wykrywaczem metali, stwierdzamy, że było naprawdę fajnie. Spacerowaliśmy po lesie, kąpaliśmy się w jeziorze i potańczyliśmy na dyskotece.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Dzisiaj minął czwarty dzień na naszym obozie. Od rana mieliśmy rozgrywki paintballowe, walczyliśmy o Złotą Kulę. Później odbył się speedball, musieliśmy na czas zmieniać bunkry, to była dobra zabawa i fajnie wykorzystany czas. Podczas zajęć uzupełniających graliśmy w INO, warcaby i chińczyka. Po obiedzie mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki. Przed kolacją graliśmy w unihokeja, a kolejnymi zajęciami był survival. Wieczór zakończyliśmy potyczką paintballową.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Basi
Na początek dnia zjadłyśmy pyszne śniadanie. Zajęcia zaczęłyśmy od warsztatów „Stylowa Nastolatka”. Przygotowałyśmy wiele stylizacje na różne okazje, które zaprezentowałyśmy na wybiegu. W cool barze odkrywałyśmy muzyczne talenty podczas karaoke. Przed obiadem stoczyłyśmy bitwy taneczne na specjalnej macie. Po południu świeciło słońce, więc wybrałyśmy się na plażę. Tam Ratownik przypomniał nam zasady panujące nad jeziorkiem i pilnował nas podczas kąpieli. Po kolacji w pięknych stylizacjach wybrałyśmy się na plażę.

Summer Challenge, grupa Pani Ani B.
Dziś minął czwarty dzień kolonii. Byliśmy w parku linowym i walczyliśmy jako gladiatorzy. Później poszliśmy na pyszny obiad, który dał nam siłę na kolejne atrakcje. Po posiłki graliśmy w minigolfa, pływaliśmy w jeziorze, a wieczorem odbyła się dyskoteka. Było bardzo fajnie!

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Eli
Kolejny dzień na kolonii spędziliśmy aktywnie. Początkowo były to tańce na macie, które prowadziła Pani Natalia. Dowiedziałyśmy się jak ma wyglądać stylola nastolatka i przeszłyśmy się po wybiegu, Pani opowiedziała nam jak powinnyśmy się ubierać. Potem wzięłyśmy udział w karaoke i pokazywałyśmy swoje talenty. Następnie odbyły się warsztaty kosmetyczne. Wieczorem wykorzystałyśmy nasze umiejętności w tworzeniu fryzur i udałyśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Marty Ł.
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu na grę terenową „GPS”. Gdy wróciliśmy spędziliśmy czas z naszą Panią, był to czas na kontynuacje integracji z grupą. Następnie chodziliśmy po linie o nazwie slackline. Po obiedzie udaliśmy się na quady, tor był bardzo trudny, ale nasza grupa bez problemu dała sobie radę. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień naszej przygody kolonijnej rozpoczęliśmy od Mega Gier takich jak: „Jenga” „Twister”. Następnie rozegraliśmy walkę gladiatorów, a później czekała nas gra INO. Wchodziliśmy też na skrzynki, a potem robiliśmy nasze własne, twórcze Graffiti. Wieczorem przygotowaliśmy się na dyskotekę, która była cudowna i bajeczna.

Harry Potter, grupa Pani Natalki
Kolejny dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od oglądania pierwszej części Harrego Pottera. Na kolejnych zajęciach z wyśmienitymi humorami pobiegliśmy robić Zgredka z masy solnej. Jeszcze przed obiadem mieliśmy możliwość strzelania z łuku. Śmieszna zabawa i nabycie nowych umiejętności. Po obiedzie graliśmy w grę terenową „W Poszukiwaniu Horkruksów”. Kolejną naszą atrakcją był park linowy. Każdy mógł przełamać swój lęk wysokości. Po kolacji udaliśmy się w rytmie disco na dyskotekę.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny S.
Po porannym rozruchu poszliśmy na zajęcia ze strzelania z procy. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie czekał na nas Ratownik, który wytłumaczył nam zasady panujące nad jeziorem oraz później razem zbudowaliśmy tratwę, którą następnie wypłynęliśmy. Przed obiadem było wchodzenie na skrzynki. Zaraz po posiłku poszliśmy na zajęcia z survivalu. Zostaliśmy podzieleni na trzy grupy i każda drużyna musiała zbudować szałas. Zabawa w poszukiwaczy skarbów odbyła się na plaży, gdzie przy użyciu wykrywacza metalu szukaliśmy skarbów. A po kolacji udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie zapoznawaliśmy się z obsługą sprzętu i trenowaliśmy celność.

VIP, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj zaczęliśmy zajęcia od parku linowego, każdemu udało się przejść cały tor. Później Pan Łukasz uczył nas jak należy korzystać z kompasu, a później podzieleni na dwie grupy rozwiązywaliśmy zadania. Po obiedzie udaliśmy się na tor quadowy, są to najlepsze zajęcia na świecie. Płynęliśmy kajakami i po powrocie udaliśmy się na dyskotekę. Dzień pełen atrakcji.

Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy jak zawsze od porannej zaprawy. Zaraz po śniadaniu udaliśmy się do lasu na survival, gdzie dowiedzieliśmy się wiele nowych i pouczających ciekawostek na temat sztuki przetrwania. Dzisiaj po raz pierwszy udało nam się wykąpać w jeziorze. Kolejne zajęcia również upłynęły w przyjaznej i miłej atmosferze. Był to park linowy. Po obiedzie rozegraliśmy grę paintballową. Resztę czasu przed kolacją spędziliśmy w Sali dydaktycznej grając w gry na xboxie. Wieczorem natomiast poznaliśmy podstawowe techniki samoobrony.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli
Sobotni dzień rozpoczęliśmy od zajęć na kajakach bezburtowych, z których mogłyśmy podziwiać piękno jeziora Łęsk. Następnie wraz z innymi grupami wzięłyśmy udział w „Bitwie na Głosy” podczas zajęć karaoke. Po obiedzie ubrane w stroje sportowe odbyłyśmy zajęcia fitness. Po południu tworzyłyśmy plakaty grup oraz wizytówki na drzwi podczas zajęć plastycznych. Dzień zakończyła dyskoteka, na której wszyscy świetnie się bawili.

Aktywne wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dziś pełni energii udaliśmy się na śniadanie, a zaraz po nim poszliśmy na zajęcia z wykrywaczem metali. Następnie udaliśmy się na plaże, a tam graliśmy w różne gry, a później zorganizowaliśmy turniej w siatkówkę. Po obiedzie po raz kolejny udaliśmy się na plażę, a tam czekały na nas zajęcia z technik pływackich. Potem poszliśmy do lasu na grę terenową. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Militarni, grupa Pani Marty P.
Jak na militarnych przystało zwarci i gotowi przetrwaliśmy poranną zaprawę. Po śniadaniu mieliśmy czas, aby pograć w karty, tabu i INO, przy tych zabawach śmiechu nie brakowało. Po relaksie przyszedł czas na zajęcia programowe z uwielbianym przez nas Instruktorem Pawłem. Poznaliśmy podstawowe tajniki samoobrony, które dopełniły nasz poranny trening. Następnie całą grupą bawiliśmy się w „Konserwę” i „Dentystę”. Po takim wysiłku przyszedł czas na pełną energii, emocji i kolorów grę paintballową. Dzień zakończyliśmy grą na xboxie w sali dydaktycznej.

Aktywne Wakacje, Mariola K.
Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia z udzielania pierwszej pomocy, z pewnością ta lekcja nam się przyda. Później całą grupą zorganizowaliśmy turniej w koszykówkę, a potem zajęcia z wykrywaczem metalu (szukaliśmy skarbów). Po przepysznym obiadku udaliśmy się na „Walki Gladiatorów”, bardzo fajna atrakcja. Następnie skorzystaliśmy z pakietu Super Integracyjnego, w skład tego pakietu wchodziły zabawy i gry. Ostatnią naszą atrakcją w dniu dzisiejszym była dyskoteka.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej „Zombie”. Walka była zawzięta, tylko Weronika ocalała przed atakiem zombie. Następnie udaliśmy się do podwodnego świata Spongeboba. Razem z nim tworzyliśmy wielobarwne witraże. W wolnej chwili udaliśmy się do cool clubu i śpiewaliśmy ulubione piosenki podczas karaoke. Po obiedzie był czas, aby stworzyć grupowy plakat. Później nadszedł czas na akrobacje i fikołki w kulach powietrznych. Dzień zakończyliśmy pierwszą bajkową dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu odbyły się warsztaty konstruowania szybowców. Następnie bawiliśmy się w różne zabawy, takie jak: „Zombie”, „Błoto”. Bardzo nas zintegrowały te zabawy. Później odbyły się zajęcia na których tworzyliśmy z gliny figurki postaci z Gwiezdnych Wojen. Potem odbyła się gra terenowa „Bitwa o Nabo”. A pod koniec dnia świetnie bawiliśmy się podczas dyskoteki.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy śniadankiem. Po nim grałyśmy na xboxie w zumbę i grę Disneyland. Później robiłyśmy korony dla nas, które wyszły naprawdę pięknie. Następnie pływałyśmy kajakami i bawiłyśmy się z Panią na plaży. Razem budowałyśmy zamki z pisaku, budowle nasze są świetne. Potem miałyśmy fitness, a po kolacji była wspaniała dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
Po śniadaniu poszliśmy na kajaki jednoosobowe sin on top. Widoki lasu i jeziora były piękne, a samo pływanie przyjemne i łatwe. Na następnych zajęciach robiłyśmy sygnety zwycięzców z koralików. Potem wybraliśmy się za Pawilon 1, gdzie bawiliśmy się w waterballach. Wszyscy dobrze się bawili i uśmiali. Wyczerpani zabawami poszliśmy na pyszny obiad, a zaraz po nim udaliśmy się na plażę, aby zagrać w waterpolo. Po kolacji udałyśmy się na ognisko. Wszyscy się bawili i śpiewali różne piosenki. Dzień był udany i czekamy na kolejny.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
Dzień czwarty za nami. Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy przygodę od sztuki kamuflażu. W kolejnym bloku zajęciowym udaliśmy się na wiatrówki, gdzie mogliśmy sprawdzić nasze umiejętności strzeleckie. Później zagraliśmy w „Mafię”, gdzie podczas tajemniczej i interesującej grze towarzyskiej rozgryzaliśmy tajemnice Grubego Benka. Po niezwykle wyczerpującym „śledztwie” udaliśmy się na zasłużony odpoczynek na plaże. Wspólnie zażywaliśmy kąpieli w jeziorze i spędziliśmy ten czas na różnych zabawach. Po odpoczynku czas na sport, rozegraliśmy turniej w siatkówkę, a wieczorem czekały na nas niezwykłe wrażenia na parku linowym.