Turnus III (17.07-27.07.2016)

Dzień 9 - Grunt to dobrze się bawić

Dodany: 2016.07.25

Kolejny piękny dzień kolonii za nami.

VIP, grupa Pani Pauliny T. i Karoliny Ch.
Z samego rana udaliśmy się na poligon, na którym mieliśmy okazję przejechać się Yamaha Vikingiem oraz quadami. Po obiedzie udaliśmy się na żaglówkę i będąc na plaży zostaliśmy tam korzystając z pogody. Na zakończenie dnia odbyło się ognisko z kiełbaskami, śpiewem i świetną zabawą. W tym dniu integrowały się dwie grupy VIP.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Anety B.
Kolejny piękny dzień za nami. Rano lepiłyśmy Olafa z masy solnej. Wszystkie figurki wyszły przepięknie. Byłyśmy dzisiaj także na spacerze, doszłyśmy do pobliskiej miejscowości, a tam zatrzymałyśmy się na lody i bawiliśmy się na placu zabaw. Po obiadku bawiłyśmy się we fryzjerki i makijażystki. Skorzystałyśmy z tych zajęć, ponieważ wieczorem odbył się bal. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Latarnik”.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdy K.
Po śniadaniu i porannej rozgrzewce doskonaliliśmy umiejętność gry w piłkę nożną. Kolejną naszą atrakcją były kajaki turystyczne. Bardzo fajnie upłynął nam czas. Następnie odbyły się zajęcia plastyczne, a po nich graliśmy w „Dwa Ognie”. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a tam odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Dzień minął nam naprawdę super!

Mazurska Przygoda, grupa Pani Klaudii S.
Dzisiejszą mazurską przygodę zaczęliśmy od sprawdzenia naszej orientacji w terenie za pomocą kompasu. Kolejną atrakcją było pływanie żaglówką po jeziorze Łęsk. Przed obiadem wszyscy sprawdzaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Dzisiaj także zorganizowaliśmy mecz w waterpolo, przy którym świetnie się bawiliśmy. Po kolacji mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Lego i Przygoda, grupa Pani Moniki D.
To już przedostatni dzień kolonii, pogoda dopisała. Cały dzień świeciło słoneczko. Zaraz po śniadaniu graliśmy w gry zespołowe, a potem kąpaliśmy się w jeziorze. Zabawa trwała w najlepsze, gdy dostaliśmy GPS i mogliśmy odnaleźć ukrytą na terenie ośrodka bombę. Po pysznym obiedzie chwila odpoczynku i znowu ruszyliśmy nad jeziorko. Woda była ciepła, a wspólnie spędzony czas na plaży zapamiętamy na długo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu udaliśmy się na japońskie Walki Sumo. Każdy z miłą chęcią brał udział w tych walkach. Następnie na plaży uczestniczyliśmy w zajęciach z pierwszej pomocy. Mogliśmy również się wykąpać w jeziorze. Po obiedzie w ramach zajęć survivalu poznaliśmy techniki rozpalania ogniska, budowania schronienia. Na koniec dnia rozegraliśmy mecz w koszykówkę.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu grałyśmy w gry na xboxie, najczęściej wybierałyśmy gry ruchowe. Następnie miałyśmy zajęcia taneczne, na których doskonaliłyśmy nasza choreografię na apel. Potem poszłyśmy na plażę zrelaksować się i pokąpać w jeziorze. Później udałyśmy się na zajęcia na temat stresu – jak sobie z nim radzić. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny W.
Dziś nasza grupa zrobiła przepiękne maski, które wieczorem włożymy na bal. W tak pogodny dzień wybraliśmy się na plażę, a tam kąpaliśmy się i graliśmy w różne gry. Bawiliśmy się świetnie. Po obiedzie odbyły się zajęcia z lepienia z gliny. Stworzyliśmy wiele pięknych figurek. Wieczorem odbył się Wielki Bal. Bawiliśmy się wspólnie z innymi grupami.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Kingi
Po śniadaniu poszłyśmy na plażę, kto chciał mógł się kąpać w jeziorze albo grać w „INO”. Później miałyśmy zajęcia taneczne, na których ćwiczyłyśmy układ na pożegnalny apel. Później miałyśmy zajęcia na macie tanecznej. Można stwierdzić, że był to roztańczony dzień. Następnie grałyśmy w różne gry, a dzień zakończyłyśmy grami i śpiewem przy ognisku.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji S.
Dziewiąty dzień zaczął się bardzo intensywnie. Od razu po śniadaniu ruszyliśmy na poligon i tam rozegraliśmy kilka potyczek paintballowych. Wystrzeliliśmy duuużo kulek. Następnie odetchnęliśmy na plaży, zrelaksowaliśmy się i kąpaliśmy. Kolejnymi zajęciami był park linowy, a także kurs pierwszej pomocy. Wieczorem graliśmy w różne fajne gry.

Lego i Przygoda, grupa Pani Igi
Poniedziałek rozpoczęliśmy od grania w różne super gry na plaży. Następnie udaliśmy się do cool baru na seans filmowy, a po nim mieliśmy okazję trenować naszą celność strzelając z łuków. Po obiedzie zmierzyliśmy się ze sobą na olimpiadzie sportowej. Do końca dnia utrzymywaliśmy klimat sportowy, rozgrywając mecz w piłkę nożną, a także grając w ringo. Dzień zakończyliśmy grą terenową, naszym zadaniem było odszukać polecenia i je wykonać.

Bohaterki Disney- Marta Ch.
Dzisiaj nasze piękne bohaterki rozpoczęły swój dzień od pysznego śniadanka. Zaraz po tym brały udział w pokazie mody ekologicznej. Okazało się, że powstały przepiękne stroje. Z racji dopisującej pogody wybrały się na kulkową plażę, aby tam schłodzić swoje ciała w orzeźwiającej wodzie jeziora Łęsk. Tego dnia nauczyły się również sztuki makijażu, co przydało się podczas wieczornego balu w obecności księżniczek Disney. To była wspaniała zabawa.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Angeliki K.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od wyczerpującej rozgrzewki, a po niej udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku zorganizowaliśmy sobie rozgrywki drużynowe w minigolfa. Przed obiadem najbardziej wyczekiwaną atrakcją turnusu była wielka walka zawodników sumo. Było fantastycznie wcielić się w prawdziwych zawodników. Dzień zakończyliśmy zajęciami z wychowawcą.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Eli W.
Rozpoczęliśmy dzień od nauk technik samoobrony przed wrogiem. Następnie przygotowując się do wieczornego balu księżniczek robiłyśmy piękne ozdoby. Wzięłyśmy także udział w prawdziwym pokazie mody ekologicznej. Uczyłyśmy się także sztuki makijażu oraz stylizacji. Wieczorem ruszyłyśmy na bal. Razem z innymi księżniczkami świetnie się bawiłyśmy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny L.
Nowy tydzień rozpoczęliśmy od pływania kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Później na terenie ośrodka zagraliśmy w „Bombową Grę” oraz tworzyliśmy witraże. Po obiedzie udaliśmy się ponownie w kierunku jeziora, a tam odpoczywaliśmy i świetnie się bawiliśmy. Na plaży zażywaliśmy kąpieli słonecznych. Poza tym powtórzyliśmy to co robiliśmy wczoraj – pływaliśmy żaglówką. Tak więc poniedziałek upłynął nam pod znakiem żywiołów wodnych.

Summer Challenge, grupa Pani Ani T.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od nauki strzelania z procy, a następnie tworzyliśmy sygnety klubu zwycięzców. Bawiliśmy się świetnie podczas „Baloniady” oraz wspólnych zabaw. Po obiedzie chodziliśmy z wykrywaczem metali, a następnie poszliśmy na plażę, aby zażyć kąpieli. Dzień minął nam bardzo szybko i aktywnie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy M.
Dzień rozpoczął się bardzo słonecznie, dlatego od samego rana przebywaliśmy na plaży kąpiąc się i grając w siatkówkę. Następnie odbyły się zajęcia INO, podczas których szukaliśmy zadań za pomocą kompasu. Potem udaliśmy się na karaoke, wyśpiewaliśmy się jak nigdy. Dzień zakończyliśmy grą „Mafia”.

VIP, grupa Pani Basi P.
Kto rano wstaje tego czekają wspaniałe atrakcje! Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, gdzie jeździliśmy terenowym Vikingiem oraz quadami po trudnym terenie. Następnie dla ochłody wybraliśmy się na plażę, a tam graliśmy w siatkówkę, badmintona, Dobule, kąpaliśmy się i opalaliśmy. Późnym popołudniem udaliśmy się na strzelnicę, gdzie wraz z Instruktorem strzelaliśmy z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek i innych pyszności na ognisku.

Obóz Paintballowo – Survivalowy, grupa Pani Agniesi
W dniu dzisiejszym pogoda nam dopisała. Po porannej zaprawie i pysznym śniadanku udaliśmy się na zajęcia z wykrywaczem metali. Następnie doskonaliliśmy umiejętności samoobrony. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie się kąpaliśmy korzystając z pięknej pogody. Po sycącym obiedzie wyruszyliśmy na poligon, aby rozegrać zaciętą potyczkę paintballową. Na zakończenie dnia wybraliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kasi B.
Cały dzisiejszy dzień skupiał się na naszym balu. Z rana sami przygotowaliśmy sobie maski, a potem różne ozdoby. Korzystając z pięknej pogody, udaliśmy się na plaży, a tam odpoczywaliśmy. Po obiedzie mieliśmy karaoke, muzyka leciała w tle, a my układałyśmy teksty do piosenek. Po Wielkim Balu zjedliśmy kolacją, bawiliśmy się w różne gry i zabawy.

Ekstremalni, grupa Pani Natalki K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od porannej zbiórki, apelu i rozgrzewki. Po śniadaniu udaliśmy się na Mega Gry, podczas których świetnie się bawiliśmy. Później skorzystaliśmy z pięknej pogody i ruszyliśmy na plażę, a tam kąpaliśmy się i graliśmy w przeróżne gry, a wieczorem odbyły się Walki Sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od kursu samoobrony. Później własnoręcznie robiliśmy bransoletki, breloczki i naszyjniki. Te drobiazgi będą wspaniałą pamiątką z obozu. Następnie udaliśmy się na plażę, żeby popływać kajakami bezburtowymi. Było świetnie! Czas minął nam bardzo szybko. Później rozegraliśmy turniej w unihokeja. Na zakończenie tego udanego dnia nauczyliśmy się wyznaczać azymuty i zagraliśmy w grę terenową.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Marty Ł.
Dziś rano wybraliśmy się na poligon by pojeździć quadami i nowoczesnym samochodem terenowym Vikingiem. Po obiedzie w ramach odpoczynku wybraliśmy się na plażę by wykąpać się w jeziorze. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki oraz piłki nożnej. Po kolacji odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny S.
Rozpoczynamy dzień od wyprawy na rowerkach wodnych. Następnie przełamywanie lęków podczas budowania wieży ze skrzynek i wspinaczka na nie. Jeszcze przed obiadem przyszedł czas na rejs żaglówką. Dużo śmiechu i zabawy przyniosły nam poobiednie rozgrywki na xboxie. Wieczór upłynął nam spokojnie, najpierw wyprawa kajakami, a następnie ognisko.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Od samego rana przebywaliśmy na letnim poligonie. W promieniach słońca wylewaliśmy swoje poty w czasie gier paintballowych. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków, a następnie udaliśmy się na zajęcia survivalowe do lasu, zdobywając wiedzę o przetrwaniu i ogniu. Nocną porą rozegraliśmy nocną walkę z użyciem markera paintballowego.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agaty
Kolejny dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie jeździliśmy quadami i Vikingiem. Było wiele emocji. Po obiedzie wykąpaliśmy się w jeziorze, graliśmy w piłkę i różne gry. Następnie odbyły się Walki Gladiatorów. Wieczorem bawiliśmy się przy ognisku, upiekliśmy kiełbaski.

Cztery Żywioły, grupa Pani Gabrysi
Dziewiąty dzień kolonii za nami. Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy zajęciami na wodzie. Budowaliśmy tratwy i na nich pływaliśmy. Następnie INO, zajęcia na których posługiwaliśmy się kompasem. W kolejnym bloku wybraliśmy się na survival, dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek na temat przetrwania w trudnych warunkach budowaliśmy szałasy. Następnie zajęcia z GPS-em, plażowanie i kąpiel, a wieczorem „Bombowa Gra”.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Damiana J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć z łukami na których mieliśmy okazję sprawdzić swoją celność. Następnie wyruszyliśmy na poligon gdzie mieliśmy okazję zmierzyć się podczas gry w paintball z inną grupa. Po powrocie przyszedł czas na odpoczynek oraz przygotowania do nocnego paintballa.

Ekstremalni, grupa Pani Ani K.
Dziś po śniadaniu wszyscy mieliśmy wspólne warsztaty teatralne, podczas których przygotowaliśmy występ na apel końcowy. Następnie wybraliśmy się na Walki Sumo. Każdy z nas ubrał się specjalny strój i rozpoczęliśmy zapasy. Przed obiadem wraz z Animatorką tworzyliśmy własne grafity. Później podzieliliśmy się na zespoły i rozpoczęliśmy mecz siatkówki, a następnie udaliśmy się na zajęcia z Instruktorem „Bombowa Gra”.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Asi K.
Całe przedpołudnie spędziliśmy na poligonie. Graliśmy w przeróżne, fabularyzowane gry paintballowe np.: „Zombie”. Po obiedzie mieliśmy czas na odpoczynek i relaks. Następnie odbyły się zajęcia ze skrzynek. Próbowaliśmy pobić kulkowy rekordowe wchodzeniu na wieżę ze skrzynek. Po posiłku udaliśmy się na strzelnicę, by wypróbować swoją celność w strzelaniu z wiatrówki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Madzi P.
Dziś dzień zaczęliśmy od fantastycznej zabawy w „Baloniadę”. Bawiliśmy się wyśmienicie. Następnie poszliśmy do lasu stoczyć „Bitwę Plemion”. Kolejnym naszym zajęciem było doskonalenie umiejętności w obronie własnej. Po obiedzie wyruszyliśmy w piękną pogodę na plażę. Później w świetnych humorach poszliśmy na długi spacer. Dzień zakończyliśmy grą „Zombie”.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Damiana K.
Dzisijeszy dzień rozpoczął się poranną zaprawą. Po śniadaniu ruszyliśmy na poligon, a tam jeździliśmy samochodem terenowym Vikingiem oraz quadami. Spróbowaliśmy również swoich sił na wojskowym torze przeszkód. Gdy wróciliśmy z poligony udaliśmy się na plażę, a tam chwilę odpoczęliśmy. Później mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy, a dzień zakończyliśmy różnymi grami w zespole.

Obóz Militarnych, „Ogóry Rzeźnika”, grupa Pana Piotrka B.
Dziś z samego rana ruszyliśmy na poligon, tam czekał na nas samochód terenowy Yamaha Viking i tor przeszkód. Przejażdżka była bardzo emocjonująca, a tor przeszkód podobno był trudny, ale takie słowo u nas nie istnieje. Po powrocie mieliśmy plażing, smażing. To ostatnie dni na obozie i trzeba je jak najlepiej wykorzystać.