RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 7 - Ahoj przygodo!

Dodany: 2017.07.22

Sobota powitała nas pięknym słońcem. W świetnych humorach realizowaliśmy zajęcia, a także integrowaliśmy się w większych grupach. Siódmy dzień zaliczamy do bardzo udanych!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy ekstremalnie! Żaden pagórek nie był nam straszny, gdy pod okiem instruktora pokonywaliśmy tor na quadach. Byliśmy bardzo podekscytowani. Potem razem z naszą panią poszliśmy na plażę, gdzie odbył się konkurs najpiękniejszego zamku z piasku. Następnie bawiliśmy się w odkrywców szukając ukrytych skarbów za pomocą wykrywacza metalu. Było fantastycznie! Po obiedzie poznaliśmy zasady pierwszej pomocy, a następnie wspólnymi siłami odnaleźliśmy pozorowanego poszkodowanego i wykonaliśmy akcję ratunkową. Wykonane przez nas nosze wyglądały jak nosze zawodowych ratowników. Po kolacji udaliśmy się na rozgrywki x-boxa. Dzień zaliczamy do bardzo udanych i czekamy z niecierpliwością na jutro!

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Podczas dzisiejszych zajęć nauczyliśmy się technik szyfrowania wiadomości. Poznaliśmy również zasady dobrych manier, które z pewnością wykorzystamy w praktyce. Następnie rozegraliśmy mecz w unihokeja. Każdy bardzo aktywnie uczestniczył w tej atrakcji.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Po pysznym śniadaniu ćwiczyliśmy swoją celność na zajęciach z łucznictwa. Później, pod czujnym okiem Pana ratownika, pływaliśmy na kajakach bezburtowych. Po bezpiecznym dobiciu do brzegu zagraliśmy w "Dwa ognie". W dalszej kolejności utrwaliliśmy swoją wiedzę z zakresu kultury i dobrych manier. Przed kolacją tworzyliśmy obozowe piosenki, które zostały zaprezentowane na forum grupy. Sobotę zakończyliśmy grą terenową "Leśna pułapka".

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Po smacznym śniadaniu udaliśmy się do lasu na survival. Tam poznaliśmy sztukę przetrwania w lesie i wiem jak sobie radzić w trudnych warunkach. Następnie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas pod czujnym okiem ratowników. Dzisiaj niektórzy z nas realizowali wykupione pakiety, a reszta bawiła się w grupie. Wieczorem odbył się wspólne ognisko.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Dzisiaj po pysznym śniadaniu wspinałyśmy się na wieżę ze skrzynek pod asekuracją pana instruktora. Najwyżej wspięła się Amelka. Po chwili przerwy spędziłyśmy miłe chwilę na plaży. Po obiedzie poszłyśmy na piknik do lasu, podczas którego podziwiałyśmy krajobrazy i oddychałyśmy świeżym powietrzem. Do ośrodka wróciłyśmy na kolacje, a po niej miałyśmy zajęcia z lepienia z gliny.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Sobotę zaczęliśmy od super zabawy podczas mega gier. W ten sposób zbudowaliśmy ogromna wieżę z klocków jenga oraz powygłupialiśmy się w czasie mega twistera. Następnie naszym zadaniem było ułożenie piosenki kolonijnej. Ciekawych pomysłów było mnóstwo. Po obiedzie odbyła się plenerowa dyskoteka, podczas której nauczyliśmy się tańczyć Belgijkę. Zabawa była bardzo udana. Dzień zakończyliśmy grą – Ranny Lotnik.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Dzień zaczęliśmy od aktywnych zajęć - walk gladiatorów. Następnie sprawdzaliśmy swoją celność strzelając z łuku do tarczy. Po krótkim odpoczynku odbyły się zajęcia sportowe. Po południu korzystając z pogody udaliśmy się na plażę. Chętni pod okiem pana ratownika kąpali się w jeziorze. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami integrującymi.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki kajakowej po jeziorze Łęsk. Później ćwiczyliśmy celność na strzelnicy strzelając z łuków. Następnie wychowawczynie zorganizowały dla nas lekcje tańca belgijki. Bawiliśmy się świetnie!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Siódmy dzień rozpoczęliśmy walką gladiatorów. Rozegraliśmy turniej, który wygrali Oliwia, Iga i Konrad. Później spędziliśmy czas na plaży, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze, robiliśmy zamki z piasku i graliśmy w piłkę oraz badmintona. Po obiedzie połowa grupy poszła na zajęcia z Pakietu Super Aktywnego, czyli quady, zorbing i segway, a reszta bawiła się z grupa "Mazurska Przygoda". Po kolacji odbyło się ognisko z innymi grupami.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
To już kolejny dzień kolonii, a my nawet chwilę się nie nudziłyśmy. Z rana mogłyśmy poudawać chomiczki na zajęciach z waterballa. Każdej z nas udało się wejść do wielkiej kuli po dwa razy. Następnie czekały na nas zajęcia, na których tworzyłyśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Mogłyśmy także chwilę odpocząć na plaży, grając, w „kim jestem". Po obiadku bawiłyśmy się chwilę na imprezie zorganizowanej przez grupę Summer Challenge, gdyż zaproszeni byli wszyscy. Zmęczone zabawami i tańcami mogłyśmy odpocząć na zajęciach plastycznych. Z małych kolorowych, skręconych paseczków tworzyłyśmy swoje obrazki. Po kolacji zmierzyłyśmy się w bitwach sumo.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj część z nas spędziła poranek na paintballu. Reszta w tym czasie grała w Grę Francuską i ogonki. O godzinie 15 już cała grupa grała wspólnie w siatkówkę i piłkę nożną. Jedna z atrakcji była również gra w czółko, podczas której chłopcy próbowali zgadywać imiona sławnych osób. Przed ogniskiem, które miało odbyć się wieczorem wybraliśmy się na spacer do lasu. Wieczór był pełen atrakcji.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu mieliśmy pakiet zabaw z wychowawca. Następnie uczyliśmy się prostych układów tanecznych, wszyscy z nas okazali się wspaniałymi tancerzami i tancerkami. Odpoczywaliśmy też na plaży. Po obiedzie wybraliśmy się na wędrówkę do lasu, gdzie uczyliśmy się rozpoznawać drzewa oraz urządziliśmy sobie piknik na łonie natury. Wieczorem uczyliśmy się zasad samoobrony by w każdej sytuacji móc sobie poradzić.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj naszą aktywność rozpoczęliśmy od wspólnych gier na placu głównym przed pawilonami. Zagraliśmy w m.in. kolory, Babę Jagę i kurtynę. Później tworzyliśmy wiersze, opowiadania i piosenki związane z naszą kolonią, które zapewne zostaną zaprezentowane na apelu podsumowującym. Po obiedzie na placu grała muzyka i każdy z nas mógł pograć z koleżankami i kolegami w piłkę lub nauczyć się tańczyć belgijkę. Jeszcze przed kolejnym posiłkiem każdy z nas mógł poczuć się niczym astronauta przed wylotem, ponieważ przyszła nasza kolej na żyroskop. Naszymi ostatnimi zajęciami był GPS.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Po śniadaniu robiłyśmy plakaty promujące naszą grupę. Później odbyły się zajęcia, podczas których uczyłyśmy się władać mieczem. Bardzo podobały nam się warsztaty taneczne. Po nich udałyśmy się na zajęcia savoire vivre. Później ruszyłyśmy do lasu, gdzie odbył się survival, podczas którego nauczyłyśmy się budować szałas oraz rozpalać ognisko. Po kolacji tworzyłyśmy biżuterię dla nas i naszych mam.

Mazurska Przygoda, grupa pani Marta Ch.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od zajęć na parku linowym. Każdy z nas odważył się na pokonanie obu poziomów trudności. Później wszyscy razem poznawaliśmy ośrodek podczas gry francuskiej. Nie obyło się również bez plażowania, w czasie, którego ładowaliśmy nasze „baterie” na resztę dnia. Po południu graliśmy w piłkę, a wieczorem spędziliśmy czas przy ognisku. Śpiewaliśmy ulubione piosenki i jedliśmy pyszne kiełbaski.

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu poszliśmy do lasu na zajęcia z wykrywaczem metalu. Naszym zadaniem było odnalezienie i rozwiązanie zadań. Później graliśmy na konsoli, a następnie udaliśmy się na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Po obiedzie czekała na nas impreza kolonijna przed pawilonami. Mogliśmy integrować się z innymi grupami. Dzień zakończyliśmy grami sportowymi.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzisiaj część z nas poszła na wykupione pakiety. Natomiast reszta spędzała czas bawiąc się i pląsając. Nie było czasu na nudę! Mieliśmy także razem z grupą pani Gabrysi rozgrywki w baloniadę. Wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Dzień zaczęliśmy od wspinania się na skrzynki. Następnie graliśmy w waterpolo, a także w unihokeja. To była dla nas ogromna frajda! Po pysznym obiedzie razem z innymi grupami mieliśmy zajęcia taneczne na placu głównym. Po zabawie przyszedł czas na strzelanie z łuku, a wieczorem czekały na nas zajęcia z wychowawcą.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy oraz od wysprzątania naszego podobozu. Następnie wraz z instruktorem podczas bombowej gry rozbroiliśmy ładunek i zmierzyliśmy się w strzelaniu z wiatrówki do celu. Po obiedzie wylegiwaliśmy się na plaży by odpocząć po pysznym posiłku. Spędziliśmy dzisiaj wspólnie czas podczas leśnej pułapki, czyli gry terenowej po ośrodku.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny K.
Ranek rozpoczęliśmy siatkówką, po której mogliśmy odpocząć na plaży. Następnie mieliśmy okazje odpowiedzieć na pytania dotyczące ośrodka i naszych wychowawco i instruktorów w grze francuskiej. To nie był koniec, uczyliśmy się także pisać szyfrem na podstawie maszyny szyfrującej Enigma. Zakodowaliśmy zadania i ukryliśmy je na ośrodku dla przeciwnej grupy. Musieliśmy także udać do lasu, aby zebrać patyki na nasze wieczorne ognisko.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Po śniadaniu udaliśmy się na pole pantballowe, gdzie stoczyliśmy grę taktyczną na 200 kulek. Następnie czas minął nam na grach i zabawach w grupach razem z naszą panią. Zorganizowaliśmy także turniej w gry planszowe. Dzień zakończyliśmy grą w speedball, potyczką paintballową.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Rano tworzyliśmy plakaty promujące naszą grupe, które przyczepiliśmy na drzwi. Potem robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Następną atrakcją był waterball. Świetnie się bawiliśmy biegając w kulach po wodzie. Po obiedzie graliśmy w badmintona, ringo i odbijaliśmy piłkę. Wieczorem poznaliśmy kilka gier z różnych krajów.

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Dzisiaj bawiliśmy się bardzo dobrze. Odbyły się zajęcia INO, GPS oraz poznaliśmy kolejne tajniki survivalu. Wspinaliśmy się także na skrzynki i zorganizowaliśmy zabawy i tańce dla całego ośrodka. Odwiedziliśmy później ratowników i miło spędziliśmy czas na plaży. Dzień zakończyliśmy zabawami integracyjnymi.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Rano dowiedzieliśmy się, że cały nasz dzień to jedna, wielka niespodzianka. Po śniadaniu mieliśmy zorganizowane zajęcia muzyczne – uczyliśmy się grać na bębnach. Później korzystając z pogody poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w mnóstwo gier grupowych. Po obiedzie odbył się turniej w piłkę nożną oraz siatkówkę. Wieczorem udaliśmy się do lasu na spacer.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Dzień zaczęliśmy od waterballa. Następnie udaliśmy się na kurs pierwszej pomocy, podczas gry Ranny Lotnik. Ta wiedza z pewnością nam się przyda w przyszłości. Po obiedzie szukaliśmy zagadek przy użyciu wykrywacza metalu. Wieczorem odbyła się gra terenowa „Uwolnić VIP-a”. Po wyczerpującym dniu poszliśmy do namiotów i zasnęliśmy.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Dziś rano poznaliśmy sztukę szyfrowania, podczas Enigmy. Następnie szukaliśmy zadań przy użyciu wykrywacza metalu i je rozwiązywaliśmy. Potem udaliśmy się do lasu na bardzo długi spacer, a po powrocie niektórzy z nas realizowali wykupione pakiety. Wieczorem odbyła się Bombowa Gra!

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu braliśmy udział w różnych zabawach w grupie, dzięki którym lepiej się poznaliśmy, a także zintegrowaliśmy z innymi grupami. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie czekały na nas zajęcia paintballowe. Później poznaliśmy przydatne chwyty przed napastnikiem, podczas samoobrony. Wieczorem czekała na nas kolejna potyczka paintballowa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu poszliśmy na spacer do pobliskiej miejscowości. Po drodze zaszliśmy na plac zabaw, gdzie miło spędziliśmy czas. Po powrocie udaliśmy się do lasu, gdzie odbył się survival. Na tych zajęciach nauczyliśmy się budować szałas. Następnie zagraliśmy w Ogonki. Wieczorem odbyły się walki gladiatorów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Nasz dzień rozpoczął się poranną rozgrzewką, po której udaliśmy się na naukę strzelania z wiatrówek. Później korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie miło nam upłynął czas. Następnie tworzyliśmy ogromne bańki mydlane oraz zagraliśmy w mafię. Po krótkiej przerwie zagraliśmy w Grę Francuską, dzięki której dowiedzieliśmy się ciekawych informacji o Kulce. Wieczorem odbył się survival.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Po rozgrzewce i śniadaniu rozegraliśmy mecz w dwa ognie. Po krótkim odpoczynku zagraliśmy w Kluchę oraz inne ciekawe gry. Wieczorem czekał na nas paintball.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Rano, korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plaże, gdzie miło minął nam czas na przeróżnych grach w grupie. Następnie wypłynęliśmy w rejs żaglówką, podziwiając tym samy piękny krajobraz. Dzisiaj niektórzy z nas korzystali także z wykupionych pakietów. Dzień minął nam szybko i przyjemnie. Wieczorem odbyło się wspólne ognisko, podczas którego śpiewaliśmy i świetnie się bawiliśmy.