RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2017

Turnus III (16.07-26.07.2017)

Dzień 8 - Aktywna niedziela!

Dodany: 2017.07.23

Minął ósmy dzień kolonii. Wielkimi krokami zbliżamy się do końca kolonii.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny W.
Naszą pierwszą atrakcją dzisiaj było strzelanie z łuku. Rozegraliśmy turniej, podczas którego sprawdziliśmy swoją celność. Dziś odbyły się także zajęcia z wystąpień publicznych. Wiemy już, co zrobić, gdy zeżre nas trema przed widownią. Udało nam się nabrać więcej odwagi i pewności siebie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marty M.
Dzisiaj udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i kończyliśmy nasz konkurs na najpiękniejsze zamki z piasku. Następnie wspólnie graliśmy w przeróżne gry np.: Dobble, Państwa-Miasta. Po obiedzie zagraliśmy w baloniadę oraz grę logiczną Hrabia Dracula.

Cztery Żywioły, grupa Pani Pauliny M.
Od rana bawiliśmy się bardzo dobrze. Rozegraliśmy mecz w koszykówkę, a następnie odbyły się zajęcia plastyczne, na których tworzyliśmy symbole przedstawiające naszą grupę. Później graliśmy w przeróżne gry grupowe, które były bardzo emocjonujące. Po kolacji uczyliśmy się obsługi kompasem i GPS-em.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzień był bardzo pracowity. Po śniadaniu wyruszyliśmy na potyczkę paintballową. Potem sprawdzaliśmy swoją celność w strzelaniu z łuku. Między zajęciami graliśmy w nasze ulubione gry planszowe. Następnie wyruszyliśmy do lasu na Bitwę Plemion, które dostarczyły nam mnóstwo pozytywnych emocji. Naszą ostatnią atrakcją dzisiaj był paintball.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Emilki C.
Rano udałyśmy się nad jezioro, gdzie pływałyśmy kajakami. Później odbyły się zajęcia z naszą panią, podczas których wykonywałyśmy poduszki z szarego papieru. Następnie świetnie bawiłyśmy się, podczas tworzenia błyskawicznych obrazów. Potem czekały na nas zajęcia w trakcie, których zamieniłyśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy ze sobą walkę gąbkowymi lancami. Wieczorem ćwiczyłyśmy rzuty do kosza i rozegrałyśmy mecz.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Wiktora K.
Dzisiaj znowu odbyły się zajęcia muzyczne prowadzone przez naszego wychowawcę. Graliśmy na bębnach i szlifowaliśmy nasze poczucie rytmu. Następnie pograliśmy w mafię oraz karty. Później ruszyliśmy do lasu na ostatnie zajęcia z survivalu. Uczyliśmy się rozpalać ogień krzesiwem. Wieczorem odbył się nocny paintball.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny H.
Po śniadaniu graliśmy w gry na logiczne myślenie. Odpoczywaliśmy na plaży oraz moczyliśmy się w wodzie. Następnie wędrowaliśmy przez las szlakiem Kubusia Puchatka i uczyliśmy się misiowych przyśpiewek. Po obiedzie oglądaliśmy bajkę „Zwierzogród”. Wieczorem graliśmy w mega gry.

Lego i Przygoda, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu całą grupą udaliśmy się na plażę, gdzie świetnie się bawiliśmy. Dzisiaj jeździliśmy także na quadach, a po obiedzie układaliśmy piękne dzieła z klocków Lego. Później udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie oglądaliśmy bajkę „Zwierzogród”. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marzeny O.
Dzisiaj strzelaliśmy z procy. Była to fajna zabawa. Następnie robiliśmy kolorowe laurki, a także odbyła się lekcja aktorstwa. Odgrywaliśmy różne scenki. Wieczorem graliśmy na konsoli. Ten dzień bardzo nam się podobał.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Ani K.
Po pysznym śniadaniu część z nas wypłynęła na rowery wodne realizując pakiet, a reszta w tym czasie spędziła czas na grze w Kalambury. Następnie rozwiązywaliśmy zagadki dotyczące śmierci Draculi. Dzisiaj także próbowaliśmy swoich sił strzelając z wiatrówek. Później graliśmy w speedball, a kolejnym punktem programu była samoobrona. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny D.
Dzień zaczęliśmy pysznym śniadaniem, po którym graliśmy w baloniadę. Sprawiła ona nam mnóstwo radości. Potem braliśmy udział w Grze Francuskiej. Poszukiwaliśmy odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka. Po obiedzie graliśmy w państwa-miasta oraz kalambury. Na zakończenie dnia odbyła się gra – Leśna Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu zagraliśmy w ogonki oraz udaliśmy się na plażę. Następnie nauczyliśmy się obsługiwać GPS-a oraz kompas. Po obiedzie wykonaliśmy laurki dla ratowników oraz oglądaliśmy „Zwierzogród”. Po kolacji odbyło się ognisko.

Obóz Paintballowy, grupa Pana Grzesia G.
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu, gdzie odbył się survival, podczas którego uczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Później braliśmy udział w warsztatach łuczniczych, a po kolacji czekało na nas starcie paintballowe. To był świetny dzień!

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj rano na rozgrzewkę naszych umysłów rozwiązywaliśmy kilka zagadek logicznych. Później odbył się rejs żaglówką po jeziorze Łęsk, dzięki któremu podziwialiśmy piękno otaczającej nas przyrody. Następnie nauczyliśmy się szyfrować wiadomości i poznaliśmy tajemnice Enigmy. Po południu mieliśmy okazję przepłynąć jezioro kajakami turystycznymi, a po kolacji uczyliśmy się technik samoobrony. Ten dzień minął nam niesamowicie aktywnie, a zarazem bardzo szybko.

Lego i Przygoda, grupa Pani Angeliki Z.
Dziś był jeden z najfajniejszych dni! Odbyliśmy naukę strzelania z łuku, dzięki temu mogliśmy poćwiczyć swoją celność. Następnie niektórzy z nas udali się na wykupione zajęcia paintballowe, a w tym czasie reszta oglądała film w Cool Clubie. Wieczorem mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Super Militarni, grupa Pana Damiana J.
Dzień zaczęliśmy od kolejnej lekcji survivalowej. Uczyliśmy się jak rozpalać ognisko i spróbowaliśmy racji żywnościowych. Po obiedzie poszliśmy na Enigmę, podczas której nauczyliśmy się szyfrów. Wieczorem odbył się turniej w piłkę siatkową.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj mimo deszczowej pogody nie było czasu na nudę. Jędrzej poprowadził nam grę Mafia w języku angielskim tak, aby każdy z nas mógł zrozumieć zasady i prowadzoną wcześniej wspomnianą zabawę. Wolnej chwili rozegraliśmy mecze w unihokeja, a wieczorem całą grupą wybraliśmy się na dyskotekę do CoolClubu.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Ósmy dzień naszego turnusu rozpoczęliśmy od zawodów w strzelaniu z łuków. Po trzech rundach zostali wyłonieni zwycięzcy każdej z rund, a po zwycięskich strzałach dostaliśmy pamiątki. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z survivalu, na których dowiedzieliśmy się, czym się żywią w wojsku i uczyliśmy się wzniecać ogień za pomocą krzesiwa. Po kolacji czekała na nas Gra Francuska, dzięki której zwiększyliśmy swoja wiedze o ośrodku i jego pracownikach.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Doroty J.
Kolejny dzień naszej kolonii dobiegł końca. Zaczęliśmy go od gier i zabaw integracyjnych. Następnie mieliśmy część drugą survivalu. Poznaliśmy sztuki kamuflażu w teorii i w praktyce. Po napełnieniu brzuszków pysznym obiadem i małym odpoczynku udaliśmy się na zajęcia z samoobrony pod okiem instruktora. Dzień skończyliśmy wieczorną dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ani B.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się rozwiązać tajemnice Draculi. Następnie poszliśmy na warsztaty żeglarskie. Przed obiadem zrobiliśmy wystawę prac plastycznych oraz wykonaliśmy przepiękne laurki na jutrzejszy dzień ratownika. Po obiedzie mieliśmy baloniadę, na której bawiliśmy się wspaniale. Kolejnym punktem programu były bańki mydlane w rozmiarze XXL. Zaś po kolacji odbyła się olimpiada sportowa.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Nasz niedzielny poranek rozpoczęliśmy od pojedynku w baloniadę! To była świetna zabawa. Następnie odbyły się robótki ręczne. Mogliśmy wykonać własną poduszkę, którą ozdobiliśmy jak tylko chcieliśmy. To będzie świetna pamiątka z Kulki! Zaraz po zajęciach DIY odbyły się zajęcia z samoobrony. To nie były tylko sztuki walki, ale również trening pewności siebie i opanowania w trudnych sytuacjach. Po obiedzie robiliśmy foto ścianki, a następnie robiliśmy sobie w nich zdjęcia. Każdy z nas mógł, choć przez chwilę stać się panem ratownikiem, panią wychowawczynią i instruktorem. Sprawiło nam to multum frajdy! Zaraz po zajęciach artystycznych odbyły się warsztaty podwyższania samooceny i gry integracyjne. Swój dzień zakończyliśmy na macie sumo, gdzie pojedynkowaliśmy się ze sobą w śmiesznych strojach. Dzisiejszy dzień był super!

Bohaterki Disneya, grupa Pani Patrycji K.
Na początku zmagaliśmy się na kajakach bezburtowych. Następnie nauczyłyśmy się dobrych manier na zajęciach z savoir-vivre. Po sytym obiadku zrobiłyśmy laurki dla ratowników, a potem dopracowałyśmy nasz układ taneczny na zajęciach z fitnessu. Wieczorem miałyśmy też zajęcia z samoobrony, po których zmęczone szybciutko poszłyśmy spać.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Niedziela za nami. Poranek rozpoczęliśmy od zajęć INO i GPS. Podczas nich poznaliśmy m.in. teorię dotyczącą zasad orientacji w terenie. Później uczestniczyliśmy w warsztatach, które ukazały nam różnice pomiędzy poszczególnymi kontynentami. Po obiedzie zagraliśmy w "Kalambury" oraz "Grę francuską". To był bardzo udany dzień.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Gabrysi O.
Dzisiaj pogoda nas nie rozpieszczała, ale my nie daliśmy się pokonać deszczowi. Rozegraliśmy grę taktyczną paintballową CS, gdzie doskonaliliśmy swoje umiejętności strzeleckie i taktyczne. Następnie udaliśmy się do lasu na survival. To było to! Prawdziwy survival w deszczu. Na koniec dnia rozegraliśmy turniej gier planszowych gdzie mieliśmy niezły ubaw!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Sylwii K.
Dzień rozpoczęłyśmy rozgrzewką umysłową w formie pytań na myślenie. Wybraliśmy się na wędrówkę po stumilowym lesie i odwiedziłyśmy Kubusia Puchatka. Po smakowitym obiedzie puszczałyśmy mega banki mydlane, a potem urządziłyśmy seans filmu „Zwierzogród”.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dzisiaj mieliśmy quady i jazdę w ekstremalnych warunkach. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Rano udaliśmy się na kajaki, przez co przygoda była dużo bardziej ciekawsza. Graliśmy również w państwa-miasta oraz dyrygenta. Po obiedzie wybraliśmy się na przejazd quadami. Wieczorem wybieraliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Eli W.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki szyfrowania. Byliśmy również na plaży, gdzie mogliśmy odpocząć i zintegrować się z grupą. Atrakcji nie było końca i kręciliśmy się na żyroskopie. Wieczorem poszliśmy bawić się na dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiaj graliśmy w baloniadę i myśleliśmy nad zagadkami logicznymi. Wyszliśmy do lasu z wykrywaczem metalu i szukaliśmy ukrytych w lesie zadań, który były trudne do wykonania, bo sami sobie je wymyślaliśmy. Na koniec mieliśmy zajęcia terenoznawcze, podczas których uczyliśmy się posługiwać GPS-em i kompasem

Mazurska Przygoda, grupa Pani Justyny D.
Ten szczególny dzień rozpoczęliśmy od zmierzenia się z tajemnica Hrabiego Draculi. Następnie udaliśmy się na plażę, aby rozegrać mecz w waterpolo. Kolejna atrakcją dnia były rozgrywki gladiatorów. Mistrzem okazał się Kacper. Po pysznym obiedzie rozegraliśmy turniej w baloniadę przeciwko grupie pani Ani. Mieliśmy okazje sprawdzić swoja celność w strzelaniu z procy. Na koniec dnia zagraliśmy w czółko i kalambury.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pana Rafała M.
Kolejny dzień minął nam bardzo aktywnie. Po śniadaniu i porannej zaprawie udaliśmy się na grę paintballową – speedball. Następnie udaliśmy się na plażowanie, gdzie miło spędziliśmy czas. Później udaliśmy się do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion, a wieczorem trenowaliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek.

Dzisiaj odbył się Pikinik Rodzinny, podczas którego przyjechali nasi bliscy. Korzystali oni z przygotowanych atrakcji, a także miło spędzili z nami czas.