RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2015

Turnus IV (30.07-09.08.2015)

nowszy

Dzień 10 - Pożegnania nadszedł czas

Dodany: 2015.08.08

To już ostatni dzień kolonistów w Kulce. Nadszedł czas pożegnań i pakowania. Choć ciężko nam się rozstać, dziś także bawiliśmy się świetnie i nie brakowało nam atrakcji. Zapraszamy do zapoznania się z opisem dnia w poszczególnych grupach.

AKTYWNE WAKACJE
Obozowicze rozpoczęli dzień od zajęć z samoobrony. Trenowali z ogromnym zaangażowaniem, dzięki czemu koloniści nauczyli się różnych chwytów. Od teraz wiedzą jak bronić się przed napastnikiem. Następnie by trochę odpocząć koloniści udali się na plażę. Tam też wskoczyli do wody, aby ochłodzić się w tym upalnym dniu. Po wodnych zabawach obozowicze rywalizowali ze sobą w różnych konkurencjach podczas olimpiady sportowej. Kolejna zabawą dla uczestników była Bitwa plemion. Podzieleni na dwie drużyny wcieliliśmy się w postaci plemiennych wojowników, świetnie się przy tym bawiliśmy. Po kolacji odbył się apel pożegnalny oraz dyskoteka.

GWIEZDNE WOJNY
Dzisiejszy dzień Młodzi Jedi rozpoczęli od wspólnych gier i zabaw. Chłopcy zagrali w murarza i zbijaka. Następne Mali Wojownicy udali się po raz ostatni na plażę, gdzie zażyli chłodzącej kąpieli. Po powrocie z plaży, Padawanie stoczyli bitwę o Naboo, polegającą na rozwiązaniu przygotowanych zadań. Po obiedzie obył się bal Gwiezdnych Wojen z uroczystym wręczeniem dyplomów. Po balu chłopcy zbudowali kosmiczne ścigacze z klocków jenga. Dzień zakończył się pożegnalnym apelem i dyskoteką.

OBÓZ PAINTBALLOWY
Dzisiejszy „Parents Day”, czyli dzień w którym rodzice mogą odwiedzić swoje pociechy, zbiegł się z ostatnim dniem kolonii. Mimo słonecznej pogody w powietrzu unosił się smutek, spowodowany myślą o opuszczeniu Kulki. Dzień dla naszej grupy rozpoczął się od porządków w namiotach i zajęć z samoobrony. Poznaliśmy kilka chwytów umożliwiających nam obronę przed napastnikiem. Następnie udaliśmy się na plażę, po czym zjedliśmy pyszny na obiad. Gdy posililiśmy się i wróciły nam siły rozegraliśmy mecz w siatkówkę. Dzień zakończył się apelem pożegnalnym i dyskoteką podsumowującą nasz pobyt na kolonii.

VIP
Rano grupa Vip wybrał się na plażę. Nie ma nic lepszego niż rozpocząć dzień od słodkiego lenistwa nad jeziorem. Ochłodziliśmy się także pływając w jeziorze. Po powrocie zagraliśmy w oryginalną wersję siatkówki, użyliśmy do tego koców i balonów napełnionych wodą. Następnie spędziliśmy miło czas na grach i zabawach integracyjnych, w sam raz na pożegnanie. Wieczorem odbył się pożegnalny apel i dyskoteka.

MONSTER HIGH
Kto by pomyślał, że właśnie dobiegł końca ostatni dzień naszej przygody. Monsterki rozpoczęły dzień od tworzenia masek gipsowych. Na chwilę każda z nas miała okazję zamienić się w prawdziwą mumię. Od upału odpoczęłyśmy grając na Xbox'ie, po czy udaliśmy się na kolejne zajęcia. Dziewczynki pełne energii tańczyły razem ostatni raz. Nasze małe tancerki nie mają sobie równych. Następnie wcieliłyśmy się w rolę gladiatorów. Walczyłyśmy na specjalnej macie używając do tego długich lanc. Wieczorem odbył się pożegnalny apel i dyskoteka. Mamy nadzieję, że za rok spotkamy się w tym samym składzie.

ODLOTOWE AGENTKI
Odlotowe Agentki rozpoczęły swój dzień od mega gier. Najlepiej dziewczynki bawiły się grając w mega twistera. Później czas spędziłyśmy oglądając film. Po obiedzie Super Agentki odpoczęły na plaży kąpiąc się w jeziorze i grając w różne zabawy. Następnie wykonałyśmy ostatnią super misję specjalną, robiłyśmy mega bańki mydlane. Po kolacji dziewczynki miały czas na spakowanie sowich rzeczy. Później odbył się apel podsumowujący i ostatnia już dyskoteka. Nie obyło się bez wzruszającego pożegnania i pamiątkowych zdjęć.

EXTREMALNI
Dzisiejszego dnia spędziliśmy ostatnie chwile razem. Zaczęliśmy od plażowania. Popływaliśmy w jeziorze i spędziliśmy miło czas na grze w karty. Następnie udaliśmy się na zajęcia z survivalu. Uczyliśmy się na nich sztuki rozstawiania ognisk i ich rozpalania oraz sztuki kamuflażu. Po obiedzie zagraliśmy w grę francuską. Zadaniem uczestników było wykonanie ośmiu prostych zadań na terenie ośrodka. Wieczorem odbył się pożegnalny apel, podsumowujący czas spędzony na kolonii oraz dyskoteka. Liczymy, że spotkamy się tu znowu za rok!

4 ŻYWIOŁY (pawilon)
To już niestety ostatni dzień naszej kolonii. Spędziliśmy go bardzo aktywnie. Od samego rana doskonaliliśmy techniki naszego pływania. Pod czujnym okiem ratownika. Następnie na zajęciach z recyklingu artystycznego stworzyliśmy wymyślone przez siebie prace przestrzenne. Po obiedzie odbyła się gra podsumowująca kolonię. Wieczorem odbył się pożegnalny apel, podsumowujący nasz pobyt na Kulce. Odbyła się także ostatnia kolonijna dyskoteka.

SUPER MISJA SPECJALNA
Po śniadaniu koloniści obejrzeli film, dzięki czemu ukryli się przed upałem. Grupa popisała się talentem śpiewając na ostatnim wspólnym karaoke. Kolejnym punktem dnia była wyprawa do lasu na survival. Dzieci zapoznały się ze sztuką kamuflażu. Największą frajdę sprawiła nam gra podsumowująca umiejętność jeżdżenia quadem. Dzień zakończył się apelem pożegnalnym po którym grupa udała się na ostatnią dyskotekę.

KRAINA WYOBRAŹNI
Zaraz po śniadaniu młode damy z Krainy Wyobraźni wybrały się na kulkową plażę, by am skorzystać z kąpieli w czystej wodzie jeziora. Tuż po tym ruszyłyśmy do lasu na kolejną lekcję survivalu. Tym razem poznałyśmy sztukę kamuflażu. Kolejną atrakcją jaka czekała nasze dziewczyny był rzut bumerangiem. Odbyły się także warsztaty kulinarne, w czasie których przygotowałyśmy pyszną sałatkę owocową. Kiedy popołudniu zrobiło się nie co chłodniej stoczyliśmy bitwę gladiatorów. Dzień zakończył się uroczystym apelem oraz wręczeniem dyplomów i wymianą kolonijnych wspomnień. Jest nam smutno, że nasza przygoda w Krainie Wyobraźni dobiegła tak szybko końca.

FABRYKA GWIAZD
Dzisiejszy dzień dziewczynki spędziły na zajęciach z modelingu, grach i zabawach grupowych oraz na plażowaniu. Dziewczynki wcieliły się także w rolę profesjonalnych modelek i przeszły się po wybiegu. Nie obyło się także bez próby wieczornego występu. Pod koniec dnia odbył się apel pożegnalny i dyskoteka, podczas które bawiłyśmy się wspólnie ostatni raz. Dzień zakończył się dla wszystkich bardzo miło mimo że trzeba było się pożegnać.

LEGO I PRZYGODA
Upalna sobota już za nami. Kąpaliśmy się w jeziorze oraz wygrzewaliśmy się na słoneczku. Oglądaliśmy również film „Shrek forever”. Nie zabrakło także popisów wokalnych na karaoke. Kolonistom zostały uroczyście rozdane dyplomy. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym, podsumowującym turnus oraz zabawa dyskotekowa w Cool Clubie. Żegnaj Lego przygodo !

MAGICZNY ŚWIAT BAJEK
Dziś ostatni dzień w bajkowym świecie. Dzieciaczki pracowały jeszcze dzielnie nad magicznymi witrażami. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy się po, a po obiedzie bawiliśmy się w baloniadę. Po kolacji odbył się apel podsumowujący kolonię i ostatnia dyskoteka. Czas na kolonii minął nam szybko, wszyscy wyjadą w dobrych humorach i workiem dobrych wspomnień. Mamy nadzieję, że nasi mali koloniści wrócą do nas za rok.

OBÓZ SUPER PAINTBALLOWY
Ostatni dzień paintballowej przygody był połączony był z dniem odwiedzin przez rodziców. Dzień był pełen wrażeń. Uczestnicy mieli okazję rozegrać ostatnie paintballowe starcie. Obozowicze poznali także techniki kamuflażu i zamaskowani wrócili do ośrodka. Nie zabrakło także zajęć z samoobrony. Koloniści poznali kilka chwytów, dzięki którym wiedzą jak bronić się przed napastnikiem. Spróbowaliśmy także sowich sił na parku linowym. Przejście przeszkód zawieszonych na wysokości nie sprawiło kolonistom żadnych trudności. Wieczorem odbył się uroczysty apel oraz pożegnalna dyskoteka.

SUMMER CHALLANGE
Ostatni dzień obozu rozpoczęliśmy od zabawy w jeziorze w Waterpolo. Następnie w ten upalny dzień udaliśmy się na Xbox'a. Po poobiednim odpoczynku popłynęliśmy na wycieczkę rowerami po naszym jeziorze. Przeszliśmy także trening strzelecki, strzelając z procy na strzelnicy. Wieczorem odbył się apel podsumowujący i pożegnalna dyskoteka.

MAZURSKA PRZYGODA
Niestety to już ostatni dzień naszej Mazurskiej Przygody. Pierwsze zajęcia odbyły się na plaży, graliśmy w water polo z grupą Summer Challange. Kolejne zajęcia to strzelanie do tarcz z łuków. Przed obiadem nagrywaliśmy jeszcze Mazurski Lip dab. Zabawa była niesamowita! Po południu poszliśmy wspinać się na Parku linowym. Mieliśmy do wyboru dwie trasy. Następnie poszliśmy na zajęcia z Pierwszej Pomocy Przedmedycznej. Dowiedzieliśmy się jak się zachować w sytuacji utraty oddechu. Po kolacji poszliśmy na apel, a dzień zakończyliśmy wspólną, pożegnalna dyskoteką.

4 ŻYWIOŁY
Ostatni dzień grupa 4 żywiołów rozpoczęła od doświadczeń chemicznych i fizycznych podczas warsztatów doświadczalnych. Przeprowadziliśmy doświadczenia badawcze z wodą i powietrzem. Następnie odbyliśmy szkolenie pływackie podczas plażowania i kąpieli na plaży. Spędzony razem czas podsumowaliśmy wspólną grą terenową 4 Żywioły, wykonując zadania związane z woda, ogniem, powietrzem i ziemią. Po obiedzie odpoczywaliśmy nad wodą, wyruszyliśmy także na wyprawę kajakami turystycznymi. Dzień zakończył się podsumowującym apelem oraz pożegnalną dyskoteką.

HEROSI
Dzisiejszy dzień Herosi rozpoczęli od tworzenia obozowego hymnu, który zaprezentowali podczas apelu kończącego turnus. Następnie udali się na pobliskie kąpielisko, gdzie doskonalili swe umiejętności pływackie. Później trenowali swoją celność podczas zajęć z strzelania z procy. Po obiedzie odbyły się wielkie dionizje, podczas których Herosi uczcili swój pobyt na kolonii. Następnie robili oryginalne paciorki z symbolem tegorocznego obozu. Wieczorem udali się wraz z innymi kolonistami na uroczysty apel, a później poszli na ostatnie ognisko, podczas którego zostały wręczone pamiątkowe dyplomy oraz po raz ostatni zostały przeczytane historie Perceygo o bogach Olimpijskich.

Dzisiejszego dnia w naszym ośrodku odbył się piknik rodzinny, podczas którego rodzice mogli odwiedzić swoje pociechy i skorzystać z atrakcji specjalnie dla nich przygotowanych.