Turnus I (25.06-05.07.2016)

Dzień 4 - Atrakcjom nie ma końca

Dodany: 2016.06.28

Czwarty dzień minął bardzo aktywnie, jednak uczestnicy mają jeszcze bardzo dużo energii.

Stali Bywalcy, grupa Pani Moniki
Dziś było bardzo fajnie. Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na żyroskop i mogliśmy poczuć się jak prawdziwi kosmonauci. Bardzo podobała nam się ścianka wspinaczkowa, nawet nasza wychowawczyni Pani Monika próbowała swoich sił. Po obiedzie udaliśmy się na karaoke. Okazało się, że nasza grupa jest bardzo rozśpiewana. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli
Dzień rozpoczęliśmy jak zwykle poranną zaprawą i śniadaniem, po którym udaliśmy się na rozgrywki paintaballowe. Następnie pozanaliśmy w lesie techniki survivalowe i budowaliśmy szałasy. Każdy z nas mógł spróbować swoich sił w zajęciach linowych. Po obiedzie poznaliśmy pare chwytów z samoobrony, to dopiero było ciekawe. W wolnej chwili byliśmy na plaży gdzie śpiewaliśmy i graliśmy na plaży. Na koniec dnia graliśmy w nocną grę paintballową. Nie zdawaliśmy sobie sprawy, ż egr nocna może być tak fajna.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy
Czwarty dzień kolonii rozpoczeliśmy od gry w siatkówkę oraz zabaw z chustą klanzy. Potem zamieniliśmy się w poszukiwaczy skarbów i musieliśmy odkryć skarb ukryty na plaży. To wcale nie było takie proste. Żeglarz zabrał nas na wyprawę łodzią i odkrywaliśmy cuda natury. Wieczór zakończyliśmy imprezą w cool clubie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki
Pierwsze zajęcia były naprawdę imponujące. Graliśmy w unihokeja! Następnie malowaliśmy na materiale bez korzystania z rąk. Malowaliśmy obrazy przedstawiające cztery żywioly, naprawdę fajnie nam to wyszło.Mogliśmy podziwiać piękne jezioro Łęsk z kulkowej żaglówki. Potem wróciliśmy do pokoi i szykowaliśmy się na imprezę.

Herosi, grupa Pani Pauliny
Dzisiaj nasi obozowicze rozpoczeli dzień mini igrzyskami olimpijskimi. Herosi zostali podzieleni na dwa zespoły, które rywalizowały między sobą w różnych konkurencjach sportowych. Następnym punktem programu była potyczka paintballowa, podczas której było dużo śmiechu i dobrej zabawy. Wieczorem herosi mieli zajęcia survivalowe, które prowadziła Artemida, czyli bogini łowów. Uczestnicy zajęć nauczyli się kilku przydatnych rzeczy na temat sztuki przetrwania, tropienia zwierząt i budowania szałasów. Ostatnią atrakcją dnia była bitwa w labiryncie Dedala, czyli terenowa gra nocna. Każdy uczestnik musiał wykazać się sprytem i zwinnością.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Klaudii
Kolejny dzień z ekstremalnymi facetami. Po śniadaniu rozegraliśmy małe zawody w piłkarzyki, pojedynek był tak zacięty jak walka polaków na Euro. Następnie powędrowaliśmy do pobliskiej miejscowości. Towarzystwa dotrzymały nam ekstremalne dziewczyny. Pobawiliśmy się na placu zabaw i wypiliśmy po butelce Tymbarka. Wyprawa do lasu była kolejną atrakcją, udaliśmy się na survival, gdzie po raz kolejny nauczyliśmy się czegoś nowego. Dzień zakończyliśmy spacerem po świetlikowej trasie.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny T.
Waterball to były nasze pierwsze zajęcia. Mogliśmy poczuć się jak chomiki w kulach. Po tych zajęciach udaliśmy się na quady, gdzie każdy mógł pokonać bardzo trudną trasę. Kolejną atrakcją był żyroskop, która bardzo spodobała się wszystkim dzieciom. Po pysznym obiedzie graliśmy w unihokeja. Ta zabawa nauczyła nas współpracy w grupie. Kolejną naszą przygodą były rowerki wodne. Ratownik opowiadał nam jakie ryby znajdują się w jeziorze co nas bardzo zainteresowało. Atrakcją na zakończenie dnia było ognisko.

Ekstremalne Wakacje, grupa Pani Justyny
Po śniadaniu zagraliśmy w symbole, co wymagało od nas kreatywnego myślenia. Potem z chłopakami z grupy ekstremalnej udaliśmy się na wycieczkę do Nowych Kiejkut, gdzie zaszliśmy do sklepu i następnie udaliśmy się na plac zabaw, aby odpocząć. Po obiedzie przyszedł czas na trochę sportu. Koszykówka i siatkówka są to sporty dla kobiet. Rywalizacja była bardzo zacięta. Potem spróbowaliśmy swoich sił na mega grach i dzień zakończyliśmy spacerem po lesie szukając świetlików i rozwiązując zagadki.

Herosi, grupa Pani Ani
Kolejny dzień pełen wspaniałych wrażeń. Od samego rana bawiliśmy się wyśmienicie. Wraz z grupą herosów Pani Pauliny uczestniczyliśmy w mini igrzyskach olimpijskich. Paintball dostarczył nam wielu emocji. Musieliśmy wykazać się sprytem, zręcznością, pomysłowością i pracą zespołową. Te umiejętności przydały nam się również w łucznictwie. To był naprawdę udany dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Elwiry
O godzinie 9 wyruszyliśmy na zajęcia z survivalu. Każda grupa robiła szałas, w jednym z nich zmieściło się 10 osób. Później popłyneliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, wiosłując w rytm uderzeń bębna. Następnie wykonaliśmy logo naszej grupy. Ten konkurs wygrała Weronika. Po obiedzie mieliśmy grę INO. Umiemy już wyznaczać azymuty.Wiecorem Pani zabrała nas na ognisko, gdzie smażyliśmy kielbaski.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy
Dzień rozpoczeliśmy od budowy szybowców i kosmicznych statków z klocków lego. Było naprawdę wiele niesamowitych projektów. Następnie próbowaliśmy swoich sił i graliśmy w unihokeja, ta gra nas jeszcze bardziej zintegrowała. Najlepszymi strzelcami okazali się Bartek i Maciek, którzy dla swoich grup zdobyli aż 3 punkty. Po obiedzie poszliśmy na ściankę wspinaczkową, wspólnie ustaliliśmy, że była to najlepsza atrakcja tego dnia. Najszybsi byli: Rafał, Tymon, Kuba i Mateusz. Potem przenieśliśmy się na maty i przebraliśmy się w stroje sumo w których stoczyliśmy pojedynek. Dzień zakończył się dyskoteką.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszego dnia udoskonaliłyśmy umiejętności taneczne pod okiem tancerki. Następnie zrobiłyśmy sobie super tatuaże z henny, które wyglądały jak z profesjonalnego studia tatuaży. Kolejne dwa bloki spędziłyśmy dbając o naszą urodę. Malowałyśmy paznokcie oraz uczyłyśmy się robić upiększające maseczki. Po tych zabiegach udałyśmy się do lasu na zajęcia z GPS. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w cool clubie.

Strefa gier i zabaw, grupa Pani Asi D.
Nasza grupa jak zawsze rozpoczęła dzień od porannej zaprawy. Po śniadaniu udaliśmy się nad jezioro, korzystać z pogody i popływać kajakiami. To było dla wszystkich duże wyzwanie. Następie spróbowaliśmy swoich sił na wejściu na wieżę ze skrzynek, aż trzem osobom udało wejść się aż na 18 skrzynek. Po obiedzie odbyły się zajęcia z samoobrony. Poznaliśmy dużo chwytów, które w przyszłości będą dla nas z pewnością przydatne. Później mieliśmy okazję pozać sposoby szyfrowania. Ta umiejętność przydała nam się w nocnej grze terenowej Latarnik.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Joanny K.
Po porannej zaprawie i toalecie udaliśmy się na śniadanie. Pełni energii wymaszerowaliśmy do lasu, by dowiedzieć się jak działa i do czego służy sztuka kamuflażu. Maskowaliśmy się i ukrywaliśmy swoje położenie. Te zajęcia bardzo nam się podobały. Podczas kolejnych zajęć drużyna stanęła na polu paintballowym przeciwko drużynie survivalowo-paintaballowej z obozu iglo. Po wyczerpującym przedpołudniu regenerowaliśmy siły odpoczywając i jedząc obiad. Po posiłku powróciliśmy do lasu aby rozegrać bitwę plemion. Następnie każdy mógł wejść na wieżę ze skrzynek i sprawdzić swoje umiejętności. Ostatnią atrakcją była gra zoombie. Cały dzień upłynął w miłej atmosferze.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dziś od rana budowaliśmy super kosmiczne statki, którymi później się ścigaliśmy. To była świetna zabawa! Następnie wychowawczyni zorganizowała nam zawody w mini golfa. Wszyscy bardzo się dopingowaliśmy. Udaliśmy się na pyszny obiad, a stamtąd udaliśmy się by pograć na xboxie. Kosmiczny trener był naszą kolejną atrakcją. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz quadaowo-survivalowy, grupa Pani Emilki
Dzisiejszego dnia byliśmy na zajęciach z orienteeringu. Biegaliśmy po lesie z kompasem i mapą, to super zabawa. Później udaliśmy się na walki gladiatorów, które nam się bardzo podobały. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówki, zaraz po małym instruktazu. Potem wyprawa do lasu, survival i tak nam minął kolejny dzień.

Obóz paintballowo-survivalowy, grupa Pani Asi A.
Pierwsze zajęcia to paintball. Najpierw strzelaliśmy do tarcz, później mieliśmy rozgrywkę na polu paintbalowym z grupą z obozu harcerskiego. To był pojedynek. Udaliśmy się też na plażę, gdzie skorzystaliśmy z kąpieli. Po obiedzie poszliśmy do lasu, nauczyliśmy się sztuki kamuflażu. Pomalowani i uśmiechnięci udaliśmy się na ośrodek.

Strefa gier i zabaw, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczeliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Braliśmy udział w grze mini golf. Ta zabawa to nowość na ośrodku. Potem udaliśmy się na tor quadowy. Po obiedzie uczyliśmy się robić bańki XXL. Po krótkim odpoczynku poszliśmy na zajęcia z wykrywaczem metalu. Było dużo śmiechu i zabawy.

Grupa VIP, Pani Pauliny M.
Czwarty dzień zaczęliśmy od zajęć w parku linowym. Przejście przez siatkę było najśmieszniejsze. Potem całą grupą udaliśmy się na kajaki. Pozostają w klimacie udaliśmy się na zajęcia żeglarskie. Nauczyliśmy się wiązać węzły. Mogliśmy spróbować swoich sił na strzelnicy paintballowej. Zabawa wcale nie była taka prosta. Dzień zakończyło ognisko ze wspólnym pieczeniem kiełbasek.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marty
Kolejny dzień spędzony bardzo aktywnie, segway to pierwsze zajęcia. Niektórzy po raz pierwszy jeździli na takim sprzęcie. Następnie mogliśmy się kręcić na wieliej kuli w wodzie, czyli waterball. Przed obiadem mieliśmy grę terenową. Za pomocą telefonów polowych łączyliśmy się z bazą, a następnie szukaliśmy kolejnych punktów. Pozanliśmy takie komendy jak: granat, panda, koala czy lotnik. To był miło spędzony dzień.

Grupa VIP, Pani Magdy
Wtorek rozpoczął się od gry w siatkówkę i koszykówkę. Potem mieliśmy okazję zobaczyć jak działa grawitacja podczas zajęć slackline. Następne zajęcia odbyły się nad jeziorem, wydawało się lekko, lecz kolejny raz przekonaliśmy się, że pozory mylą. Szybkie wiosłowanie w smoczej łodzi to nie jest prosta sprawa. Wieczorem relaksowaliśmy się przy ognisku.

Obóz quadowo-survivalowy, grupa Pani Patrycji
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia do lasu z survivalu, podczas których przeprowadzone zostały zawody na najbardziej wytrzymały szałas. Później przyszedł czas na zajęcia linowe, czyli skrzynki. Nie zdawaliśmy sobie sprawy jak fajne są to zajęcia. Dzień zakończyliśmy bardzo fajną grą nocną DESANT.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Dominiki
Tego dnia było bardzo wesoło. Zajęcia rozpoczęliśmy od odbijania gipsowych masek, to była naprawdę frajda. Zaraz po tym udaliśmy się na zajęcia taneczne na których urządziliśmy drużynową bitwę taneczną. Po tych zajęciach lepiliśmy z masy solnej postacie z Krainy Lodu, a na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki C.
Najbardziej atrakcyjnymi zajęciami były dla nas w dniu dzisiejszym warsztay ze sztuki koncentracji-spotaknie z YODĄ. Bardzo podobało nam się tworzenie gier planszowych, w które później mogliśmy zagrać. Następnie odbyły się warsztaty LEGO, podczas których budowaliśmy statki kosmiczne. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Mileny D.
Pierwsze zajęcia to strzelaie z wiatrówek, tutaj mogliśmy sprawdzić nasze celne oko. Następnie wybraliśmy się na zajęcia lekkoatletyczne, na których Pani Milena również brała czynny udział. Dyskoteka była najciekawszą atrakcją dzisiejszego dnia. DJ puszczał świetną muzykę i wszyscy genialnie się bawili.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty M.
Dzień zaczęliśmy od bardzo ciekawej teorii żeglarstwa, która była prowadzona przez bardzo sympatycznego Pana. Na spotkaniu mówiliśmy o budowie żaglówki i zasadach panujących na wodzie. Następnie poszliśmy ćwiczyć celność z wiatrówkami i łukami. Wieczorem poszliśmy na ognisko, spotkaniu towarzyszyły śpiewy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny L.
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, podczas których budowaliśmy szałas i rozpalaliśmy ogień. Pani Asia zorganiowała nam zabawy lekkoatletyczne. Był bardzo trudny tor przeszkód, który nielicznym udało się pokonać. Na koniec dnia aktywnie wzięliśmy udział w dyskotece, gdzie zintegrowaliśmy się z innymi grupami.

Grupa VIP, grupa Pani Basi
Dzień rozpoczęto od parku linowego. Mogliśmy pokonać przeszkody na wysokości. Po wspinaczce wyszliśmy do lasu na kolejną część szkolenia z survivalu. Po obiedzie spotkała nas wodna przygoda, poznaliśmy jezioro Łęsk pływając smoczą łodzią. Następnie odkryliśmy wokalny talent wspólnie śpiewając na karaoke.

Summer Challenege, grupa Pani Karolina Ch.
Nasza grupa rozpoczęła dzień na strzelnicy paintbalowej. Naprawdę super nam szło, nawet instruktor nas pochwalił. Wkońcu doczekaliśmy się na nasze ulubione zajęcia. WATERBALL! Na to czekaliśmy 4 dni. Większość z nas nie mogła utrzymać się na nogach i ciągle spadaliśmy na pupę. Po obiedzie udaliśmy się na eurobungee, tu bardzo wysoko skakaliśmy w górę i robiliśmy salta. Na koniec dnia czekało na nas ognisko z kiełbaskami.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agnieszki
Dzień rozpoczeliśmy od zajęć na quadach, pokonaliśmy naprawdę bardzo trudną trasę. Wszyscy bardzo dobrze się bawili, chłopcy bardzo chcieli powtórzyć te zajęcia. Potem poszliśmy skorzystać z pięknej pogody i udaliśmy się na plażę, gdzie wraz z wychowawcą graliśmy w siatkówkę i gry planszowe. Wieczorem mogliśmy ukazać swój talent na zajęciach z graffiti. Następnie przeszliśmy na ognisko, gdzie naprawdę bardzo dobrze się bawiliśmy.

Obóz Super paintballowy, grupa Pani Kasi D
Wtorek paintballowcy rozpoczęli dzień od walki paintballowej między grupami Pani Kasi i Pani Oli. Rozegraliśmy grę CS. Następnie braliśmy udział w szkoleniu survivalowym. Uczyliśmy się jak schronić się w trudnych warunkach. Swoją celność ćwiczyliśmy ww czasie na strzelnicy paintballowej. Wieczorem rozegraliśmy nocną potycznę z bronią barwiącą, która przyniosła nam wiele emocji.

Lego i przygoda, grupa Pani Pauliny J
Kolejny dzień koloni rozpoczeliśmy od zabaw na świeżym powietrzu dzięki którym mogliśmy jeszcze lepiej się poznać. Następnie trenowaliśmy naszą wyobraźnie i stworzyliśmy obrazki, które przedstawiają co by było, gdyby buty ożyły. Efekty naszej pracy były zadziwiające. Oczywiście kolejny dzień nie mogł odbyć się bez autorskich konstrukcji bez klocków lego.Wieczorem, czekała na nas super impreza.

Obóz militarny, grupa Pani Natalii
Dzień rozpoczęty bardzo intensywnie. Zajęcia z GPS wbrew pozorom nie są takie łatwe. Jak na militarnych przystało mieliśmy zajęcia na których nauczyliśmy się szyfrowania. W między czasie udaliśmy się na plaże, by skorzystać z kajaków. Dzień zakończony nocną grą w paintball.