Turnus I (25.06-05.07.2016)

Dzień 3 - Jest pogoda, jest zabawa

Dodany: 2016.06.27

Kolejny słoneczny dzień przywitał naszych kolonistów.Humory były tak cudowne jak pogoda, zabawie nie było końca. Przeczytajcie, a przekonacie się sami :)

Gwiezdne wojny, grupa Pani Angeliki
Dziś po śniadaniu poszliśmy na ściankę wspinaczkową i nasz kolega Bartek zdobył aż trzy szczyty. byliśmy z niego bardzo dumni. Później Pani zabrała nas na lepie z gliny i wszyscy stworzyli swoje ulubione postaci. Byliśmy również na plaży, jeździliśmy quadami i pysznie bawiliśmy się na ognisku z pysznymi kiełbaskami!

Gwiezgne wojny, grupa Pani Magdy
Po śniadaniu przygotowywaliśmy się do walki z Imperium tworząc gwiezdne pojazdy. Instruktor zorganizował nam kosmiczne wyścigi. To była zabawa. Następnie mieliśmy plażowanie. Po obiedzie odbył się turniej na xboxie, rywalizacja była bardzo zacięta. Wieczorem czekało na nas ogniesko z kiełbaskami i animacje z wychowawcą.

Stali bywalcy, grupa Pani Magdy
Dzień zaczęliśmy od plażowanie, słonko pięknie grzało, udało nam się nawet opalić. Dreszczyku emocji dostarczyły nam walki gladiatorów, a zacięta rywalizacja towarzyszyła nam jeszcze podczas zajęć sumo. Wieczorem wybraliśmy się do lasu, aby wziąć udział w grze terenowej świetliki. Po tak wyczerpujacym wieczorze, wszyscy udali się grzecznie do swoich pokoi.

Lego i przygoda, grupa Pani Pauliny
Dzisiejszy dzień dzień rozpoczął się od budowania makiety gry strategicznej, mogliśmy zrealizować nasze ciekawe pomysły i udało nam się stworzyć super gry. Następnie wybraliśmy się na wycieczkę do lasu, gdzie poznaliśmy tajniki survivalu i zbudowaliśmy wielki szałas, do którego wszyscy się zmieściliśmy. Potem mogliśmy wykazać się kreatywnością i tworzyć magiczne pojazdy z klocków lego. Po pysznym obiedzie odpoczywaliśmy na plaży. Następnie po obiedzie trenowaliśmy naszą celność strzelając z procy. Wieczorem bawiliśmy się, robiąć bańki mydlane i to nie byle jakie bo w rozmiarze XXL.

VIP, grupa Pani Magdy
Dziś mieliśmy okazję poczuć zew adrenaliny podczas przemierzania zawiłej drogi quadem, oraz przejścia bardzo ruchomego parku linowego. Między zajęciami graliśmy w piłkę siatkową, koszykówkę oraz piłkę nożną. Po obiedzie wszyscy udaliśmy się na warsztaty żeglarskie, by być świetnie przygotowanym do rejsu po szerokich wodach jeziora Łęsk. Dzień zakończyliśmy na basienie, a konkretnie waterball.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny
Nasi nieustraszeni Herosi, rozpoczeli dzień warsztatmi graffiti. Stworzyli własne logo obozu, przy czym wykazali się dużą kreatywnością. Następnym punktem programu był spływ kajakowy, który wszyscy szczęśliwie ukończyli, chociaż byli nieco mokrzy. Po obiedzie herosi poszli na zajęcia z podstaw szermierki, która prowadziła Clarisse La Rue, czyli jedna z córego boga wojny uczestnicy zajęć byli zadowoleni z treningu. W ramach przerwy postanowiliśmy poplywać w jeziorze. Wieczorem grupa obozowiczów przybyła na ognisko, gdzie razem z Hestią czytała fragmenty książki Rica Riordana pt "Percy Jackson i Bogowie olimpijscy: złodziej Pioruna". Nie obyło się bez śmiechu i dużej dawki emocji. To był naprawdę udany dzień.

Obóz Herosów, grupa pani Anny
Mieliśmy dziś trening Posejdona. Na początku miotaliśmy się w waterballu. Najdłużej na nogach utrzymał się Staś, następna w kolejności była Austria i Nastka. Następnie śpiewałyśmy i gawędziliśy podczas podróży smoczą łodzią. Wszyscy śmiali się i dokazywali. Udaliśmy się na zajęcia z survivalu, gdzie nauczyliśmy się podstaw przetrwania w ciężkich warunkach. W związku z tym że pogoda dopisała wygrzewaliśmy się na słońcu na naszej plaży. Wieczorem mieliśmy ognisko, podczas którego wspólnie czytaliśmy książkę.

Strefa gier i zabaw, grupa Pani Joanny K
Dzień ropoczeliśmy od gry terenowej INO, podczas której poznaliśmy zasady działania kompasu, wszyscy braliśmy czynny udział w zajęciach. Następnie odbyło się karaoke, a wiadomo śpiewać każdy może... śpiewom towarzyszyły nawet tańce :) Przed obiadem udaliśmy się do lasu na bitwę plemion, zbudowaliśmy szałas i zdobywaliśmy flagi drużyny przeciwnej. Po obiedzie, zmierzyliśmy się z utrzymaniem równowagi na wieży ze skrzynek. Następnie przeszliśmy na kolejne zajęcia, gdzie mogliśmy sprawdzić nasze celne oko, podczas zajęć z łucznictwa. Dzień zakończyliśmy wyprawą do lasu, gdzie musieliśmy pokonać strach przed ciemościa i rozwiązać zawiłe zagadki logiczne.

VIP, grupa Pani Basi
Dzień zaczeliśmy od zgłebiana tajników żeglowania. Pan żeglarz opowiedział nam o budowie żaglówki i nauczył nas wiązać węzły. Następnie sprawdziliśmy naszą celność strzelając z markerów do tarczy. Po obiedzie wspinaliśmy się wysoko na ściankę wspinaczkową i doskonale bawiliśmy się na torze quadowym. Wieczorem zagraliśmy w grę zespołową uwolnić vipa - wybraliśmy spośród nas vipa i naszym zadaniem było odbić go grupie przeciwnej. To było świetne zakończenie dnia.

Super misja specjalna, grupa Pani Agnieszki
Nasze piersze zajęcia to survival, mieliśmy okazję budować szałas, korzystaliśmy z krzaków, liści i gałęzi drzew. Pan instruktor pochwalił nas i obie drużyny zdobyły punkt. Mieliśmy okazję zmierzyć się miedzy sobą podczas walk sumo, to były super zajęcia, najbardziej podobały nam się stroje. Kibicowaliśmy i naprawde świetnie się przy tym bawiliśmy. Poznaliśmy podstawy teori żeglowania, następnie udaliśmy się nad jezioro, aby sprawdzić nowo nabyte umiejętności w praktyce. Przed kolacją braliśmy udział w mega grach, większość brała pierwszy raz udział w takich zajęciach. To dla nas nowe doświadczenie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Latarnik.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty
Dzisiejszy dzień spdziłyśmy bardzo aktywnie, pod okiem Pani animator nauczyłyśmy się robić masę solną, z której później stworzyłyśmy ulubionych bohaterów z Krainy Lodów. Głównie były to figurki bałwanka Olafa, jednak z nas stworzyły również Elsę. W ciągu dnia nauczyłyśmy się strzelać z pracy oraz miło spędziłyśmy czas na plaży. Po południu miałyśmy okazję wyczarować ekstra fryzury, oraz nauczyłyśmy się sztuki robienia makijażu. We wspaniałych nastrojach udałyśmy się na ognisko, gdzie wraz z innymi grupami grałyśmy i bawiłyśmy się w różne zabawy.

Obóz super paintballowy, grupa Pani Kasi
Obozowicze super paintballowi udali się dziś na wycieczkę do Mrągowa. Odwiedziliśmy muzeum sprzętu wojskowego, gdzie oglądaliśmy zabytkowe pojazdy, oraz odbyliśmy przejażdżkę transporterem opancerzonym. Po obiedzie stoczyliśmy kolejną potyczkę paintballową. Wieczorem bawiliśmy się w cool clubie na obozowej dyskotece. Pozdrawiamy

Obóz militarny, grupa Pani Natalii
Trzeci dzień naszej militarnej przygody zaczęliśmy w cudownych nastrojach. Chętne osoby wybrały się na musztrę. Po cieplutkim śniadaniu wybraliśmy się z instruktorem na trening snajperski. Z uśmiechem na twarzy udaliśmy się do obozowiska, po czym ruszyliśmy na plażę aby ochłodzić się w mazurskim jeziorze, oraz pograć w piłkę na świeżym powietrzu. Następnie wybraliśmy się z instruktorem na zajęcia łącznościowe i przenieśliśmy się do przeszłości. Teraz już wiemy jak to wyglądało kiedy nie było komórek. Potem ochoczo udaliśmy się na strzelnicę i próbowaliśmy naszych sił w strzelaniu z łuków. Czas wolny wykorzystywaliśmy na zapoznanie się i lepszą integrację.
Na zakończenie dnia wybraliśmy się na kulkową imprezę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Asi Duczek
Strefa Gier i Zabaw rozpoczęła dzień od nauki strzelania z wiatrówek. Nastepnie odbyło się karaoke, tu pokazaliśmy jak znamy wiele polskich utworów. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze wyskoczyć do lasu na "Bitwę Plemion", zbudowaliśmy szałas i zdobyliśmy flagę przeciwnego zespołu. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się nad jezioro, graliśmy w siatkówkę i lepiliśmy zamki na piasku. Przed kolacją mieliśmy zajęcia na polu minowym z wykrywaczem metalu. W bloku nocnym wyszliśmy do lasu na "Świetliki".

Obóz paintballowo - survivalowy, grupa Pani Joanny
Po sniadanu zagraliśmy w paintball, dzis szło nam duzo lepiej niż wczoraj. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie większość z nas skorzystała z możliwości kąpieli i gry w pilkę plażową. Później na warsztatach detektywistycznych dowiedzieliśy się wielu ciekawych rzeczy na temat kryminalistyki. Po obiedzie mieliśmy jeszcze zajęcia z nauki strzelania z wiatrówek, a następnie wybraliśmy się do lasu aby poznać zasady taktyki i strategii. Po klacji czekała nas jeszcze zabawa na parkiecie w cool clubie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilii
Dzisiaj najbardziej atrakcyjne dla nas było wspinanie się po skrzynkach, tu zwyciężył Samuel, który ułożyl wieżę z 17 skrzynek! Drugie miejsce zajął Bartek, który wspiąl się na wieżę z 15 skrzynek - szacun! Bardzo ciekawe okazały sie też gry na x-box. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie cześć z nas chłodziła się w wodzie, a reszta korzystała z kąppieli słonecznej. Wraz z instruktorem skonstruowaliśmy gwiezdne ścigacze, a potem w rytm muzyki ścigaliśmy się po całym placu głównym. Pani Emilia zabrała nas na ognisko przy którym śpiewaliśmy i smażyliśmy kiełbaski.

4 żywioły, grupa Pani Dominiki
Rano mieliśmy zajęcia z wchodzenia na skrzynki, rekordem było wdrapanie się aż na 16! Poźniej mielismy żeglowanie, Pan żeglarz zabrał nas na nieznane nam jeszcze wody i tak nam się spodobało, że nie chcieliśmy wracać. Tak nas wciągnął ten żywioł, że z wielkim entuzjazjem udalismy się na zajęcia z waterball i wesołe laboratorium, gdzie doświadczenia również dotyczyły wody. Dzień zakończyliśmy Bombową grą - to dopiero była zabawa!

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty
Rano poszliśmy całą grupą na plażę, gdzie graliśmy w piłkę, gry planszowe, rysowaliśmy i śpiewaliśmy piosenki przy wtórze gitary. Póxniej biliśmy rekordy na ściance wspinaczkowej, na której szczególnie dziewczęta pokazały swoją siłę. Do obiadu braliśmy udział w zabawach integracyjnych, podczas których jeszcze lepiej się poznaliśmy, braliśmy udział w przeciąganiu liny oraz wyścigach w wielospodniach. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, gdzie podczas zajęć survivalu nauczyliśmy się budować szałas i palenisko, rozniecać ogień za pomocą krzesiwa oraz zapoznaliśmy się z podstawowymi zasadami sztuki przetrwania. Następnie wsólnymi siłami zbudowaliśmy tratwy, które później wypróbowaliśmy na jeziorze. Po kolacji odbyło się szkolenie z pierwszej pomocy na którym poznaliśmy podstawowe zasady postępowania w razie wypadku. Dzień zakończyła pełna emocji gra terenowa świetliki

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny
Drugi dzień kolonii przyniósł nam kolejne nowe wyzwania. Pierwsze z nich odbyło się na jeziorze i były to smocze łodzie. Nastepne wyzwania zawierały wiele adrenaliny, co nie wykluczało świetnej zabawy. Były to park linowy i euro-bungee. Po pysznym obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie sie trochę pobrudziliśmy kolorową farbą, ale zabawa była przednia. Popołudniem udaliśmy sięna plażę, a pod wieczór rysowaliśmy logo naszej grupy. Na zakończenie dnia odbyła sie gra terenowa świetliki.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny
Dzieći po śniadaniu udały się na pole minowe, gdzie naszym zadaniem było odnalezienie skarbu. Następnie poszliśmy na quady, ta atrakcja sprawiła nam dużo radości i bardzo chętnie braliśmy w niej udział. Później poszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy trudna sztukę survivalu i budowy szałasu. Po obiedzie udaliśmy się na slackline. Następnie poszliśmy na kajaki bezburtowe, ktore były fantastyczną atrakcją i podziwialiśmy piękne widoki. Po kolacji dzieci projektowały logo klubu zwycięzców. Na zakończenie dnia odbyła się gra terenowa świetliki.

VIP, grupa Pani Pauliny
Drugi dzień kolonii zaczęliśmy od śniadanka, a następnie odbyły się warsztaty żeglarskie, na których poznaliśmy budowę łodzi i uczyliśmy się wiązać węzły. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie wspólnie budowaliśmy szałas i poznawaliśmy tajniki survivalu. Po południu relaksowaliśy się nad jeziorkiem. Po tym skakaliśmy na euro-bungee. Na koniec dnia wychowawca prowadził z nami zajęcia integracyjne.

4 żywioły, grupa Pani Magdaleny
Nasz dzień rozpoczął się nieco później niż ostatnio, po zjedzonym śniadaniu, wypoczęte i najedzone dzielnie niczym piraci (tylko, że na kajakach) udałyśmy się by podbić jezioro. Całe mokre ale szczęśliwe ruszyłyśmy do naszych pokoi, by po chwili puścić wodze fantazji na zajęciach z artystycznego recyclingu. Powstały cztery interesujące prace. Byłyśmy również na zajęciachz waterball, gdzie mogłyśmy poczuć się jak chomiki w kulce. Dzień zakończyliśmy wesołym laboratorium, jak sama nazwa mówi było bardzo wesoło!

Summer Challenge, grupa Pani Elwiry
Dzisiejszy dzień minął bardzo aktywnie, rano udaliśmy się na rowerki wodne i kilkadziesiąt minut spędziliśmy na pięknym jeziorze Łęsk. Potem wybraliśmy się na paintball gdzie nieźle się bawiliśmy. Potem poszliśmy na park linowy, czas mijał nam tam bardzo szybko. Na ściance wspinaczkowej pokonywaliśmy lęk wysokości i kolejne metry. Na koniec dnia poskakaliśmy na euro-bungee i rozwiązywaliśmy zadania na świetlikach.

Obóz super paintballowy, grupa Pani Oli
Dzisiejszy dzień był na prawdę wyjątkowy. Obudziliśmy się wcześnie rano i po śniadaniu i porannej toalecie wyruszyliśmy na wycieczkę do muzeum wojskowego. Przewodnik opowiedział nam o różnego rodzaju pojazdach wojskowych. Do niektórych można było wsiąść i zrobić zdjęcie, co było mega atrakcją. Jednak największą radość sprawiła wszystkim przejażdżka najprawdziwszym pojazdem wojskowym. Także sama jazda autobusem dostarczyla nam frajdy. Wspólne śpiewanie i rozmowy bardzo nas ze sobą zintegrowały.Dzień zakończyliśmy paintballem i tańcami.

Obóz super militarny, grupa Pani Marty
Dzisiejszy dzien rozpoczął sie dosc wczesnie. Po toalecie porannej i sniadaniu mielismy sprawdzana czystosc w namiotach. Nastepnie poczlismy do Pana Syropka ktory sprawdzil czy jestemy zdrowi. Przed poludniem udaliśmy sie również do lasu na survival. Dowiedzielismy sie jak przeżyć w razie trudnej sytuacji oraz jak zbudowac idealny szalas. Po obiedzie poszlosmy na strzelnicę. Nauczylismy sie strzelac z wiatrowek. Nastepnie bysmy na plaży. Pod czujnyn okiem ratownika moglismy plywac na Smoczej Łodzi. Po kolacji czeka nas ognisko z kielbaskami oraz otrzymamy mundury ktore beda nas wyróżniać wśród innych uczestnikow.

Obóz quadowo - survivalowy, grupa Pani Emilki
Dzisiejszy dzień spędziliśmy na wyjątkowo ciekawych zajęciach. Najpierw instrutkor przedstawił nam zasady parku linowego a potem zaczęliśmy wspinaczkę. Potem poszliśmy na plażę i korzystaliśmy z pieknej pogody. Później strzelaliśmy z łuków i skoczyliśmy po obiadku na kajaki - te zajęcia zdecydowanie najbardziej nam się podobały. Po kolacji odbyła sie dyskoteka i wszyscy grzecznie poszliśmy spać.

Obóz paintballowy, grupa Pani Asi
Dzień rozpoczeliśmy zajęciami z survivalu, na który udaliśmy się zaraz po śniadaniu. Dowiedzieliśmy się jakie czynniki wpływają na nasze szanse przetrwania w niesprzyjających warunkach. Później wspólnie relaksowaliśmy się na plaży, zażywaliśmy kąpieli w jeziorze i graliśmy w siatkówkę. Kolejne zajęcia, niezwykle ważne dla kolonistów, odbyły się w lesie. Młodzież nauczyła sie o strategiach i taktyce. Wiedzę, którą nabyliśmy przyda nam sie podczas gry w paintball. Po pysznym obiedzie odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Przed kolacją miłośnicy sportu kolejny raz grali w piłkę nożną. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w cool clubie.

Obóz quadowo- survivalowy, grupa Pani Patrycji
Dzisiejszy dzień rozpoczeliśmy poranną zaprawą, potem przygotowywaliśmy się do śniadania. Po posiłku poszliśmy na zajęcia z łucznictwa, na których każdy uczestnik mógł spróbować swoich możliwości. Po tym, podzieliliśmy się na dwie grupy i zorganizowaliśmy zawody, która drużyna zdobędzie więcej punktów. Rywalizacja była zacięta, jednak wszyscy się świetnie bawiliśmy. Później przyszła kolej na kąpiel w jeziorze i plażowanie - chcieliśmy wykorzystać sprzyjającą pogodę. Kolejną atrakcją były wiatrowki. Mieliśmy okazję sprawdzić naszą celność i precyzję. Po wspólnie zjedzonym obiedzie odbyła się gra orientacyjna "INO". Rywalizacja między grupami przyniosła wiele śmiechu i dobrej zabawy. Wszyscy czuli się wygrani, a także pozytywnie zmęczeni. Przerwy między zajęciami spędzaliśmy grając w piłkę nożną oraz siatkówkę. Dzień pełen atrakcji zakończył się dyskoteką.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Dominiki
Dziś od rana z niecierpliwością oczekiwałyśmy zaplanowanych dla nas atrakcji. Już od 9 rano wykonywałyśmy makijaże stylizowane na naszą ulubioną bohaterkę Elsę. W pięknych makijażach udałyśmy się na zajęcia z samoobrony, na których pan inastruktor Ariel pokazał nam podstawy obrony przed złym Hansem i nie tylko. Byłysmy również na plaży, gdzie pan ratownik przedstawił nam zasady bezpiecznego odpoczynku i zabawy nad wodą. Zaraz po pysznym obiedzie odbyły się zajęcia, na których robiłyśmy fantazyjne fryzury, ozdabiając je kolorowymi spinkami. Następnie razem z panią Samantą wykonywałyśmy własną biżuterię. Po tak ciekawych zajęciach udałyśmy się na ognisko i tak zakonczyłyśmy ten niezwykle interesujący dzień.

Aktywne wakacje, grupa Pani Joanny
Aktywne wakcje dzień rozpoczęły od rozgrzewki, prowadzonej przez naszą wychowawczynie. Gdy zjedliśmy śniadanie udaliśmy się na zajęcia z wykrywaczem metali. następnie graliśmy w piłkę nożną i świetnie się bawiliśmy. Potem zjedliśmy smaczny obiad. Aby chwilę odpocząć wybraliśmy się na plażę. Potem spróbowaliśmy sił w walkach gladiatorów. Zabawa była super. Dzień zakończyliśmy wejściem na park linowy.

Aktywne wakacje, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień rozpoczeliśmy od wyprawy kajakami nad jezioro. Świetnie się bawiliśmy, niektórym udało się nawet opalić :) Następnie udaliśmy się zajęcia polegające na wspinaniu się na wieżę ze skrzynek. Po przepysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, aby się trochę ochłodzić. Potem aby jeszcze bardziej się zintegrować zagraliśmy w koszykówkę. Po kolacji udaliśmy się do lasu gdzie stoczyliśmy zacięty bój o Totem Zwycięstwa.

Ekstremalni, grupa Pani Klaudii
Kolejny dzień za nami. Dzień rozpoczeliśmy od porannej zaprawy. Po śniadaniu zajęcia paintballa oraz samoobrona gdzie poznaliśmy naprawdę wiele taktyk. Po obiedzie czas dla nas i plotkowania z wychowawcami na plaży. Wieczór zakończyliśmy grą uwolnić Vipa. Wydaje mi się że ona jeszcze bardziej nas zintegrowała. Po zakończonej zabawie mieliśmy okazję wspólnie porozmowiać i podsumować dzień.

Ekstremalni, grupa Pani Justyny
Trzeci dzień koloni, jak ten czas szybko leci... poranna wyprawa do lasu i tyle informacji. Nauczyliśmy się budować szałasy i kamuflować w lesie. Następnie zmierzyliśmy się na polu paintballowym. Oby troszkę się ochłodzić udaliśmy się na plażowanie. Potem w damskim gronie strzelaliśmy z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy nocną grą uwolnić Vipa.