Turnus II (06.07-16.07.2016)

nowszy

Dzień 10 - Ostatnie, magiczne chwile w Kulce

Dodany: 2016.07.15

To niestety już ostatni dzień zajęć programowych, który minął nam bardzo szybko

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki D.
Ostatni dzień naszej kolonii spędziliśmy na grze „ENIGMA” oraz na strzelnicy paintballowej, gdzie strzelaliśmy do tarczy. Po obiedzie otrzymaliśmy dyplomy i zrobiliśmy grupowe zdjęcia. Po kolacji odbył się apel podsumowujący naszą kolonię, a zaraz po nim odbyła się nasza ostatnia dyskoteka.

Harry Potter, grupa Pani Kingi
Dzisiaj po śniadaniu rozegraliśmy turniej w unihokeja oraz w piłkę nożną. Następnie graliśmy w kalambury i dokończyliśmy czytać naszą książkę. Po kolacji odbyła się uroczysty bal zakończenia Szkoły Magii, otrzymaliśmy puchary i dyplomy, a później udaliśmy się na apel podsumowujący naszą wspaniałą kolonię.

Aktywne wakacje, grupa Pani Marioli
Po śniadaniu niektórzy z nas udali się na poligon, gdzie jeździli quadami i mieli zorbę. Później już caą grupą udaliśmy się na wiatrówki, strzelaliśmy do tarczy. Po kolacji odbył się apel podsumowujący nasza przygodę w Kulce, a po nim odbyła się ostatnia dyskoteka.

Harry Potter, grupa Pani Natalki M. i Pani Pauliny M.
Ostatni dzień rozpoczęliśmy od lekcji orgiami, później zorganizowaliśmy turniej w piłkę nożną. Następnie całą grupą pozowaliśmy w pelerynach, różdżkach i robiliśmy zdjęcie grupowe. Po obiedzie pograliśmy na xboxie, a potem udaliśmy się na bal zakończenia Szkoły Magii. Po kolacji odbył się apel podsumowujący naszą przygodę z Harrym.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli
Dzisiejszy dzień w Kulce rozpoczęłyśmy lekcją savoir vivre, dowiedziałyśmy się jak zachowują się współczesne damy. Następnie odbyłyśmy kurs pływania. Po nim zagrałyśmy w baloniadę, a później uczyłyśmy się stylizować włosy. Później odwiedziłyśmy strefę xboxa. Wieczorem odbył się apel i dyskoteka pożegnalna.

Militarni, grupa Pani Marty P.
Ostatni dzień zajęć dobiegł końca. Dziś po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon, a tam jeździliśmy Yamaha Vikingiem. Po obiedzie przyszedł czas na grupowe zdjęcia i ostatnie wspólne gry i zabawy. Wieczorem odbył się uroczysty apel kończący turnus oraz dyskoteka w cool clubie.

VIP, grupa Pani Joanny K.
Po śniadaniu sprawdzaliśmy swoją celność na zajęciach z procy. Następnie po raz ostatni udaliśmy się na zajęcia z jazdy quadem oraz survivalu. Po obiedzie nadszedł czas na odpoczynek i pakowanie. Później odbył się uroczysty apel kończący kolonię, a po nim już ostatnia dyskoteka w cool clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, tam były quady, zorba i viking. Po obiedzie chodziliśmy po linie, było bardzo trudno utrzymać równowagę. Później było euro bungee, a po nim odbył się apel pożegnalny i najlepsza dyskoteka.

VIP, grupa Pani Kasi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw. Graliśmy w siatkówkę, piłkę nożną, było super. Później mieliśmy kajaki z Panem Dawidem, nawet pogoda nam sprzyjała. Przed kolacją odbyły się ostatnie zajęcia z survivalu, s po nich był apel i dyskoteka pożegnalna.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie jeździliśmy na rino, a następnie odbyła się potyczka paintballowa. Po obiedzie mieliśmy czas wolny, więc graliśmy w piłkę nożną i gry karciane. Następnie poszliśmy na ENIGME, a po niej udaliśmy się na apel podsumowujący kolonię oraz na dyskotekę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Małgosi
Ostatni dzień naszej przygody z Gwiezdnymi Wojnami. Dzień rozpoczęliśmy od koszykówki i piłki nożnej. Później uczestniczyliśmy w zajęciach ze sztuki koncentracji z Mistrzem Yodą. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym oraz balem u Królowej Naboo.

VIP, grupa Pani Marty Ł.
Po śniadaniu udaliśmy się na strzelnicę paintballową i strzelaliśmy do tarczy. Po obiedzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek i wspinaliśmy się na nią. Później mieliśmy ostatnie zajęcia z survivalu. Wieczorem odbył się apel i dyskoteka pożegnalna.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Po śniadaniu odbyło się waterpolo, rowerki wodne, z których byliśmy bardzo zadowoleni. Po tych zajęciach mieliśmy park linowy, a później szukaliśmy skarbów z wykrywaczem metali. Wieczorem odbył się apel kończący turnus, oraz dyskoteka na której wszyscy się świetnie bawili.

Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Po śniadaniu ruszyliśmy na poligon, gdzie czekał na nas Instruktor z którym jeździliśmy Vikingiem. Później udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu. Wieczorem wzięliśmy udział w apelu i dyskotece. To była niesamowita przygoda w Kulce.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Eli
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw. Po śniadaniu poszliśmy również na sesję zdjęciową. Później udaliśmy się na zajęcia taneczne z Panią Natalią, ćwiczyłyśmy nasz układ. Po obiedzie grałyśmy w baloniadę, a dzień zakończyłyśmy apelem i ostatnią już dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki
Dziś od rana graliśmy w koszykówkę i piłkę nożną. Następnie udaliśmy się na zajęcia z koncentracji, a zaraz po nich odbyła się fabularyzowana gra terenowa podsumowująca zdobyte zdolności. Najbardziej podobał nam się galaktyczny Mega Twister. Pod koniec dnia świetnie bawiliśmy się na balu.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od survivalu w lesie, na których uczyliśmy się jak przetrwać w lesie. Kolejne zajęcia dotyczyły samoobrony, a po nich udaliśmy się na kajaki. Na zakończenie dnia wszyscy razem wzięliśmy udział w apelu kończącym kolonię oraz dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu udaliśmy się do cool clubu i tam oglądaliśmy film „Minionki”, a po nim zaczęliśmy się pakować. Następnie zebraliśmy się całą grupą i wspominaliśmy chwile w Kulce. Po obiedzie otrzymaliśmy dyplomy oraz udaliśmy się na Mega Gry. Po kolacji odbył się apel kończący kolonię oraz dyskoteka.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Basi
Dziś w eleganckich strojach udaliśmy się na plażę i tam odbyła się sesja zdjęciowa. Gdy tylko wyszło słoneczko zagrałyśmy w naszą ulubioną zabawę „Baloniada”. Po obiedzie nadszedł czas na generalną próbę taneczną. Po kolacji odbył się apel, na którym zaprezentowałyśmy trzy układy taneczne, a po nim wspaniała dyskoteka.

Super militarni Marta J
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon. Rozegraliśmy tam mecz w paitballa z drugą grupą super militarną oraz jeździliśmy Yamahą Viking 700. Po obiedzie byliśmy na Mega grach. Następnie poszliśmy na plaże i otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy oraz nieśmiertelniki. Po ostatnim apelu udaliśmy się na dyskotekę. I tym miłym akcentem zakończyliśmy naszą super militarną przygodę.

VIP, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj VIPy od samego ranka bardzo aktywnie spędzali czas. Wyszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, gdzie poznawaliśmy sposoby odżywiania się w ekstremalnych warunkach. Następną, czekającą na nas atrakcją był spływ kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Oprócz tego mieliśmy okazję strzelać z łuku. Okazało się, że wielu z nas wykazało się niesamowitą celnością.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S. i Pani Anety
Od samego rana zajęcia z bumerangiem, później budowanie wieży ze skrzynek i wspinanie się na nią. Świetnie się bawiliśmy. Jeszcze przed obiadem graliśmy na xboxie w różne gry. Wieczorem odbyła się dyskoteka oraz apel pożegnalny. Bardzo dobrze będziemy wspominać tę kolonię.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji S.
Dziesiąty dzień naszej kolonii upłynął nam wesoło. Mieliśmy speedballa, później bawiliśmy się w „Pif – Paf”i chińczyka. Odbyliśmy również zajęcia z survivalu. Szkoda tylko, że nasza przygoda tutaj już się kończy. Wieczór zakończyliśmy apelem oraz dyskoteką.

VIP, grupa Pani Ani K.
Rano wybraliśmy się nad jezioro by wypłynąć kajakami sit on top. Następnie czekały na nas zajęcia ENIGMA. Przed obiadem udaliśmy się do lasu na ostatnią część survivalu, a po obiedzie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową by nauczyć się strzelać z procy. Wieczorem odbył się apel i ostatnia już dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od próby występu, a później obejrzeliśmy film „Minionki”. Następnie zagraliśmy w INO – grę z kompasem. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na „Bitwę Plemion”. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz nasza ostatnia dyskoteka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy
Rano poszłyśmy na łuki i strzelaliśmy do celu. Później miałyśmy Mega Gry: twistera, jengę. Po obiedzie poszłyśmy do parku linowego, na którym bardzo nam się podobało. Na koniec dnia odbył się apel i wspaniała, pożegnalna dyskoteka.

Obóz Paintballowo Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Dziś na poligon udały się osoby, które miały wykupiony pakiet. Czekały na nich atrakcje takie jak: quady, zorba. W tym czasie reszta naszej grupy świetnie się bawiła przy różnych grach i zabawach. Po obiedzie odbyła się sesja grupowa na plaży, a po niej odbyły się zajęcia snajperskie. Wieczorem odbył się apel oraz pożegnalna dyskoteka.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Natalki K.
Ostatni dzień rozpoczęliśmy zaprawą i śniadaniem. Później odbyła się potyczka paintballowa, a po niej survival w lesie. Po obiedzie graliśmy w piłkę, gry karciane, kalambury. Wieczorem odbył się pożegnalny apel oraz dyskoteka z innymi grupami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy
Tradycyjnie rozpoczęliśmy dzień od porannej rozgrzewki. Następnie wraz z grupą paintballową graliśmy w piłkarzyki, a po nich oglądaliśmy film „Minionki”. Po obiedzie nadszedł czas na podsumowanie kolonii, rozdanie dyplomów i słodki upominek. Dzień zakończył uroczysty apel oraz dyskoteka.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
Dzień rozpoczęliśmy od gry w piłkarzyki z inną grupą, a później wybraliśmy się na seans filmowy. Po seansie poznaliśmy kilka technik samoobrony i przydatnych chwytów. Wieczór upłynął nam miło, przyjemnie, odbył się apel podsumowujący oraz pożegnalna dyskoteka.