Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 9 - Deszczowy, ale z przygodami

Dodany: 2016.07.14

Niestety małymi kroczkami zbliżamy się do końca naszej przygody na tej niesamowitej kolonii, ale korzystamy z atrakcji i dalej się świetnie bawimy.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Po śniadaniu poszliśmy do Sali dydaktycznej, gdzie graliśmy na xboxie. Włączyliśmy również zumbę i całą grupą tańczyliśmy. Później oglądaliśmy film „Szybcy i wściekli 7”. Następnie odbyło się karaoke i mogliśmy wykazać nasze zdolności wokalne. Potem mieliśmy skrzynki, budowaliśmy wieżę i wspinaliśmy się na nią. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Latarnik” oraz zajęciami z samoobrony.

VIP, grupa Pani Marty Ch.
Dzień rozpoczęliśmy „Grą Francuską”, dzięki której jeszcze lepiej poznaliśmy ośrodek. Następnie razem z innymi grupami oglądaliśmy film „Szybcy i Wściekli 7”.Dzisiaj również część z nas bawiła się w czasie atrakcji pakietu super aktywnego. Następnie bawiliśmy się w różne gry, zabawy dzięki którym bardziej się zjednaliśmy. Później kręciliśmy się na żyroskopie, a wieczorem odbyła się przejażdżka quadami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Natalki K.
Rano mieliśmy zajęcia na xboxie, graliśmy w różne gry, dobry humor nas nie opuszczał. Następnie czekało na nas karaoke oraz oglądaliśmy film „Szybcy i Wściekli 7” razem z inną grupą. Mimo kiepskiej pogody wszyscy świetnie się bawiliśmy. Później odbyły się łuki, a ostatnią naszą atrakcją była nocna potyczka paintballowa.

Militarni, grupa Pani Marty P.
Po porannej zaprawie przyszedł czas na różne gry i zabawy. Następnie udaliśmy się do cool baru, gdzie odbyło się karaoke oraz oglądaliśmy ciekawy film. Podczas gry terenowej „Ranny Lotnik” mieliśmy okazję rywalizować z innymi grupami. Dzień zakończyły zajęcia z survivalu, na poziomi rozszerzonym, na których nauczyliśmy się rozpalać ogień, budować szałas.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki D.
Dzień zaczęliśmy od słuchania muzyki, oglądania wspólnych zdjęć, wspólnych rozmów, gier i zabaw, dzięki którym zbliżyliśmy się do siebie i stworzyliśmy wspaniałą grupą. Później obejrzeliśmy film innymi grupami, a zaraz po nim udaliśmy się do lasu na survival. Uczyliśmy się sztuki kamuflażu oraz jak budować szałas. Wieczorem zagraliśmy w grę nocną „Latarnik”.

Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Poranek standardowo rozpoczęliśmy zaprawą, później nadszedł czas na wspólne karaoke. Zgodnie z planem mogliśmy również integrować się z innymi grupami, podczas gry terenowej w lesie „Ranny Lotnik”. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w koszykówkę i siatkówkę. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
W czwartek rano projektowaliśmy logo naszej grupy. Najlepszy pomysł został przeniesiony na naszą flagę. Oglądaliśmy także film Harry Potter, a następnie pośpiewaliśmy sobie z innymi grupami. Po obiedzie graliśmy w INO, było bardzo fajnie. Później odbyła się lekcja survivalu, a na koniec dnia stoczyliśmy Walkę Gladiatorów.

Super militarni, Marta J
Dzisiejszy dzień razem z całym CAMP Igloo rozpoczęliśmy od karaoke na którym świetnie się bawiliśmy. Następnie poszliśmy do lasu na grę „ Ranny lotnik”. Musieliśmy wykorzystać nabyte umiejętności z zajęć „pierwsza pomoc”, opatrzyć rany oraz zbudować nosze, by przetransportować ranną osobę. Po obiedzie mieliśmy czas na regeneracje i odpoczynek. Graliśmy również w gry takie jak: kalambury, tabu czy double. Po kolacji poszliśmy pograć na XBOX-e. A wieczorem instruktor uczył nas szyfrować na zajęciach z Enigmy.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli i Pani Ewy
Dzień zaczęłyśmy aktywnie, od zumby. Ze względu na to, że odbyła się dziś wycieczka do Kadzidłowa i Mikołajek, wszystkie Bohaterki Disneya złączyły się w jedną grupę. Dziś większą grupą robiłyśmy grę planszową. Ta zabawa sprawiła nam wiele radości. Po obiedzie wraz z Kopciuszkiem przechodziłyśmy metamorfozę. Upiększałyśmy się za pomocą Magicznego Kuferka. Następnie udałyśmy się na seans filmowy „Madagaskar”. Dzień zdecydowanie zaliczamy do udanych.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny S.
Rozpoczęliśmy dzionek od porannej zaprawy. Po śniadaniu część grupy poszła na dodatkowe pakiety, a druga część udała się na karaoke i wszyscy razem śpiewaliśmy. Następnie udaliśmy się do lasu na grę terenową „Dwie Flagi. Ostatnią naszą atrakcją były Mega Gry: Mega Chińczyk, Mega Twister, Mega Jenga.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od rozgrzewki. Przed obiadem udaliśmy się na seans filmowy. W dalszej części dnia odbyło się karaoke, na którym z wielkim zaangażowaniem śpiewaliśmy wybrane przez nas piosenki. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami i grami przy ognisku.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu część z nas pojechała na wycieczkę do Mikołajek lub poszła na wcześniej wykupione atrakcje. Później udaliśmy się do cool baru na karaoke, każdy z nas mógł pokazać swoje zdolności wokalne. Następnie udaliśmy się do lasu na grę terenową „Dwie Flagi”. Po obiedzie graliśmy w różne gry integracyjne, w bloku nocnym odbyły się warsztaty detektywistyczne.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki
Dziś od rana odbyły się zajęcia z wychowawcą. Bawiliśmy się w takie gry jak: „Zombie” „Supeł” „Baba-Jaga”. Potem udaliśmy się do namiotu, gdzie graliśmy w piłkarzyki, kalambury i w „Zgadnij o kogo chodzi”. Wieczorem zaprojektowaliśmy stroje z Gwiezdnych Wojen i pokazaliśmy je światu na pokazie mody.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Eli i Pani Basi
Dzisiejszego dnia wzięliśmy udział grach i zabawach. Potem obejrzałyśmy film „Harry Potter i kamień filozoficzny”. Układałyśmy również domy swoich marzeń z klocków LEGO. Część grupy pojechała na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. Po kolacji poszłyśmy na wiatrówki, a grupa Pani Eli w ostatnich blokach brała udział w zabawach, grach integracyjnych.

Harry Potter, grupa Pani Natalki M.
Na początku dnia obejrzeliśmy film Harry Potter, a następnie budowaliśmy swoje domy marzeń z klocków LEGO. Po obiedzie spotkaliśmy się całą grupą i czytaliśmy przygody Harrego Pottera. Później graliśmy w kalambury, ubaw po pachy. Dzień zakończyliśmy naszą ulubiona zabawą „Gra Francuska”.

VIP, grupa Pani Asi K.
Dzisiejszego dnia część grupy udała się na wycieczkę do Mikołajek i Kadzidłowa. W tym czasie oglądaliśmy filmy i śpiewaliśmy na karaoke. Po obiedzie całą grupą spędziliśmy czas grając w rozmaite gry i zabawy. Przed kolacją odbyła się wyprawa bezburtowymi kajakami. Dzień zakończyliśmy grając w Mega Gry.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Małgosi
Po śniadaniu zagraliśmy w fajną grę „Baloniada”, śmieliśmy się do łez. Później czekały na nas piłkarzyki oraz kalambury. Po obiedzie szkoliliśmy umiejętności gry na xboxie. Humory nam dopisywały. Popołudnie spędziliśmy na karaoke. Wieczorem oglądaliśmy teatrzyk wystawiony przez nasze Panię.

Harry Potter, grupa Pani Kingi i Pani Pauliny M.
Dzisiaj odbyła się wycieczka do Kadzidłowa i Mikołajek. Zwiedzaliśmy rezerwat zwierzą i byliśmy na basenie. Dlatego dziś spędziliśmy czas większą grupą, dzięki temu mogliśmy się zintegrować z drużynami Harrego Pottera. Później budowaliśmy domy marzeń z klocków LEGO, wyszły nam pięknie. Następnie razem z innymi grupami czytaliśmy książkę o Harry Potterze. Ostatnią naszą atrakcją w dniu dzisiejszym była „Francuska Gra”.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Ósmy dzień kolonii zaczęliśmy od obejrzenia filmu, a następnie odbyło się karaoke na którym każdy z nas się wyśpiewał. Gdy nadszedł czas na gry i zabawy miło spędziliśmy ten czas na grze „Zombie”. Po kolacji mieliśmy zajęcia z szyfrowania, na których nauczyliśmy się szybko i dobrze szyfrować wiadomości.

VIP, grupa Pani Marty Ł.
Dziś rano część naszej grupy pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek. Bardzo im się podobała. W tym czasie graliśmy w naszą ulubioną zabawę „Baloniada” oraz inne gry takie jak: Double, Uno. Wieczorem udaliśmy się do lasu na survival, na którym kontynuowaliśmy naukę przetrwania w lesie.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S. i Pani Anety B.
Od rana bawiliśmy się w rytmach zumby i integrowaliśmy się z drugą grupą. Po tańcach w bajkowym świecie urządziliśmy sobie balonową zabawę. Uśmiechy na naszych twarzach potwierdziły, że dobrą zabawę. Później postanowiłyśmy zrobić dla naszych Pań plakaty, które wyszły pięknie. Wieczorem wykorzystałyśmy ostatnie chwilę by razem bawić się w kalambury i zabawę „Jaką postacią z bajki jesteś?”.

VIP, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj bawiliśmy się świetnie, mimo brzydkiej pogody. Oglądaliśmy dziś film Harry Potter i kamień filozoficzny, a potem śpiewaliśmy na karaoke w cool clubie. Później całą grupą wymyślaliśmy piosenkę, którą zaśpiewamy na końcowym apelu. Graliśmy też w Mega Gry, a po kolacji czekały na nas zajęcia na których strzelaliśmy z procy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiaj mimo deszczu zabawa była świetna. Po śniadaniu graliśmy w „Zombie” naszą ulubioną grę, a kolejną zabawą był „Kartofel”. Po zabawach przyszedł czas na projektowanie ubrań, które z pewnością zaprezentujemy. Później oglądaliśmy film „Pingwiny z Madagaskaru”, a pod koniec dnia nauczyliśmy się szyfrowania.

Summer Challenge, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry „Zombie”. Następnie udaliśmy się do cool clubu, by obejrzeć film „Harry Potter i kamień filozoficzny”, Potem śpiewaliśmy różne piosenki karaoke. Po obiedzie mieliśmy gry i zabawy integracyjne oraz strzelanie z wiatrówek. Ostatnimi zajęciami dzisiejszego dnia były Walki Sumo.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
W bloku porannym wybraliśmy się na seans filmowy, gdzie obejrzałyśmy pełen akcji i wrażeń film. Po seansie nauczyliśmy się jak udzielać pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia życia. Spędziliśmy czas również na grach i zabawach, a w bloku nocnym zmierzyliśmy się z grą terenową „Latarnik”.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Z rana poszliśmy na bardzo smaczne śniadanie, a zaraz po nim bawiliśmy się w „Zombie”. Następnie mieliśmy Walki Gladiatorów, a po tej ekscytującej walce udaliśmy się na obiad. Po posiłku poszliśmy na łuki trenować naszą celność. Później poszliśmy na zajęcia z pierwszej pomocy i tak nam minął dziewiąty dzień kolonii.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli
Po śniadaniu graliśmy w różne gry i zabawy. Graliśmy w między innymi w „Prawo Dżungli”. Później poszliśmy strzelać z łuków do tarczy. Wszyscy dobrze się bawili. Następnie znowu graliśmy w gry i zabawy integracyjne. Dzień zakończyliśmy seansem filmowym w cool clubie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Następnie udaliśmy się do lasu na na kolejne zajęcia z survivalu, na których dowiedzieliśmy się jak przetrwać w lesie. Po obiedzie udaliśmy się strzelnice, a tam strzelaliśmy z wiatrówek. Wieczorem po raz ostatni rozegraliśmy potyczkę paintballową.

VIP, grupa Pani Ani K.
Dzisiaj część naszej grupy pojechała na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek, a my w tym czasie graliśmy w różne gry i zabawy integracyjne. Po obiedzie mieliśmy zajęcia INO, na których nauczyliśmy się wyznaczać azymuty. Szkoda, że nasza wspaniała przygoda w Kulce.