Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 8 - Nie ma czasu na nudę!

Dodany: 2016.07.13

Większość dni naszej niesamowitej kolonii za nami, tak samo jak na początku jesteśmy głodni nowych atrakcji i wrażeń. Dzisiejszy dzień zaliczamy do bardzo aktywnych.

Militarni, grupa Pani Marty P.
Kolejny dzień obozu minął pod hasłem różnego rodzaju pakietów oferowanych przez ośrodek. Pakiet superaktywny zawierał atrakcje takie jak zorba czy segway. Dziś udaliśmy się do cool clubu, gdzie wraz z całym podobozem obejrzeliśmy film. Później czekały na nas zajęcia z pierwszej pomocy przeprowadzone przez Ratownika. Po obiedzie ruszyliśmy całą grupą do pobliskiej miejscowości. Po całym aktywnym dniu przyszła najwyższa pora na chwilę odpoczynku i relaksu.

Super misja Specjalna, grupa Pani Moniki D.
Dzień zaczęliśmy torem przeszkód na segwayu, to zdecydowanie nasza ulubiona atrakcja. Kolejna nasza atrakcją była przejażdżka quadami. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na poligo, a tam po raz ostatni jeździliśmy quadam, ale tym razem na innym torze, trudniejszym, ale bez problemu daliśmy radę. Nową atrakcję była przejażdżka Yamaha Viking. Po kolacji odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Super Militarni grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od pakietów dodatkowych. Następnie mieliśmy zajęcia z Ratownikiem z pierwszej pomocy. Po obiedzie odbył się pakiet antygrawitacyjny oraz wycieczka do pobliskiej miejscowości. Po kolacji poszliśmy strzelać z łuków i mieliśmy przejażdżkę quadami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy
Środowy poranek rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Następnie udaliśmy się na plażę, na wyprawę kajakową po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy na salę dydaktyczną, gdzie rozegraliśmy gry na xboxie. Później mieliśmy zajęcia z żeglarstwa, przepłynęliśmy się omegą po jeziorze. W ostatnim bloku udaliśmy się na strzelnicę, aby postrzelać z wiatrówek.

VIP, grupa Pani Kasi B.
Z samego rana, po śniadaniu udaliśmy się na poligon, gdzie czekały na nas przejażdżki quadami i Vikingiem. Tor był trudny, ale my jak zawsze dajemy radę. Gdy wróciliśmy mieliśmy zajęcia uzupełniające, a po obiedzie mieliśmy zabawy z GPS-em. Dzień zakończyliśmy survivalem.

Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Na śniadanie udaliśmy się w świetnych humorach. Cześć grupy świetnie bawiła się na zajęciach fakultatywnych, a druga część oglądała film w cool barze. Następnie wspólnie przygotowaliśmy sztandar. Po pysznym obiedzie przyszła pora na spacer po lesie. Po powrocie zorganizowaliśmy turniej w siatkówkę i koszykówkę, a wieczór spędziliśmy przy ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu udaliśmy się na skrzynki, rekord w naszej grupie to 15. Następnie mieliśmy zajęcia lekkoatletyczne, na których graliśmy w „Zombie”, a później w Szarfy. Następnie mieliśmy bardzo interesujące zajęcia z kompasem, gra GPS. Po obiedzie poszliśmy do cool baru obejrzeć film, była to również forma odpoczynku. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy
Następny dzień kolonii upłynął nam bardzo szybko i przede wszystkim miło. Po śniadaniu poszłyśmy zrobić wielką grę planszową. Wymyślałyśmy zadania i robiłyśmy piękne rysunki. Później oglądałyśmy bajkę „Hotel Transylwania” w cool clubie. Po obiedzie grałyśmy w różne gry, zabawy na świeżym powietrzu. Dzień zakończyłyśmy zabawą którą same stworzyłyśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Dzisiaj byliśmy na poligonie, a tam toczyliśmy się w przezroczystej kuli i jeździliśmy samochodem terenowym Viking oraz quadem. Po powrocie spędziliśmy czas na plaży. Naszym następnym zajęciem był turniej w piłkę nożną. Po kolacji nauczyliśmy się podstaw samoobrony. Dzień zakończyliśmy survivalem w lesie.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny
Dziś większość czasu spędziliśmy na strzelnicy paintballowej. Po śniadaniu rozegraliśmy potyczkę paintballową. Po tym pograliśmy w gry na logiczne myślenie. Po obiedzie kolejna rozgrywka paintballową, są to nasze ulubione zajęcia. Następnie zagraliśmy w nocną grę terenową „Disco Janusz”, a dzień zakończyliśmy zajęciami linowymi – skrzynki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny S.
Dziś zagraliśmy w sumo, było bardzo śmiesznie. Później pograliśmy w „Zombie” i w Szarfy co nie było takie proste. Na samoobronie nauczyliśmy się jak bronić podczas napadu. Później obejrzeliśmy bardzo fajny film, a zaraz po nim wybraliśmy się do lasu na grę „Flaga”. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Natalki K.
Dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy, a później mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową trenować celność. Przed obiadem graliśmy w badmintona, piłkę nożną, a po posiłku poszliśmy na spacer. Dzień zakończyliśmy grami integracyjnymi z całym podobozem.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Basi
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy bardzo kreatywnie. Układałyśmy wiersze i piosenki o Kulce oraz malowałyśmy nasze ulubione miejsca. Bardzo nam się podobała zabawa Kocówka. Każda z nas później musiała się zmierzyć się z trudnym torem w parku linowym. Po obiedzie wybrałyśmy się na długi spacerek, a dzień zakończyłyśmy rozgrywkami sportowymi.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
Dziś naszymi pierwszymi zajęciami była ścianka wspinaczkowa. Na każdej stronie zdobyłyśmy szczyt. Później oglądałyśmy film, a po nim bawiłyśmy się w stylistki mody. Po obiedzie miałyśmy czas na odpoczynek. Razem z inną grupą grałyśmy w grę „Zombie’”. Po kolacji wybrałyśmy się na dłuuugi spacerek.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Po śniadaniu udaliśmy się do cool clubu, aby obejrzeć film. Następnie wyruszyliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, gdzie nauczyliśmy się gotować w ekstremalnych warunkach. Po obiedzie udaliśmy się na długi spacer po lesie. Po powrocie rozegraliśmy nocną potyczkę paintballową, a dzień zakończyliśmy kolejnymi zajęciami survivalu, na których nauczyliśmy się sztuki kamuflażu.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Dzisiaj minął ósmy dzień na naszym obozie. Rano graliśmy w „Zgadnij Kto To”, „Double” oraz ułożyliśmy wspólną piosenkę naszego obozu. Przed obiadem odbyły się zajęcia z wiatrówek, każdy mógł spróbować posługiwać się bronią. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową i kolejną rozgrywkę na polu. Wieczorem odbyliśmy kurs z pierwszej pomocy.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Eli
Dzisiejszego dnia wzięliśmy udział w grach i zabawach na świeżym powietrzu. Gra „Kocówka” bardzo nam się podobała. Przed obiadem były zajęcia z makijażu i każda z nas mogła skorzystać z profesjonalnej obsługi Animatorki. Później poszłyśmy na spacerek po lesie, a dzień zakończyłyśmy wykładem na temat stresu.

Harry Potter, grupa Pani Kingi
Po śniadaniu zrobiłyśmy niespodziankę dla naszej Pani i narysowaliśmy jej portret. Później dziewczyny poszły na pakiet taneczny, a chłopcy zorganizowali turniej w piłkę nożną. Po obiedzie graliśmy na xboxie w Harrego Pottera. Po wspaniałej zabawie poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Dzień zakończyliśmy grą terenową „Więzień Azkabanu”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki
Dziś od rana udaliśmy się na zajęcia ze sztuki lewitacji, podczas których wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek. Następnie graliśmy w interaktywną grę Wielki Wyścig Ścigaczy na xboxie. Potem oglądaliśmy film Harry Potter. Później udaliśmy się na spacer nad jeziorko, a dzień zakończyliśmy rozgrywkami z piłki nożnej.

Harry Potter, grupa Pani Natalki M.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od tworzenia naszej własnej książki o przygodach Harrego Pottera. Później pograliśmy w różne gry i zabawy w grupie. Po obiedzie świeciło słonko, więc udaliśmy się na plażę, a później czekało na nas karaoke w cool barze. Wieczorem graliśmy w grę terenową ‘Więzień Azkabanu”. Każdy z nas świetnie się bawił.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Anety
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadanka, po którym zagrałyśmy w „Dwa Ognie”. Następnie poszłyśmy do cool baru na seans filmowy „Minionki”. Po obiedzie byłyśmy na karaoke, gdzie śpiewałyśmy nasze ulubione piosenki. Później w grupach robiłyśmy plakaty, które wyszły naprawdę pięknie. Wieczorem bawiłyśmy się w kalambury.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gier, zabaw, żartów i śmiechów na świeżym powietrzu. Niektórzy z nas mieli wykupione pakiety, więc jeździli quadami, pływali rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk, odbyli podróż w kosmos na żyroskopie oraz mieli euro bungee. Później udaliśmy się na długi spacerek, a dzień zakończyliśmy grą terenową „Więzień Azkabanu”.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od treningu koszykówki. Zacięcie grała każda z nas. Później przeniosłyśmy się w świat bajek, gdzie dzięki kredkom nadałyśmy postaciom kolorów. Po obiedzie wraz ze Smerfetką śpiewałyśmy nasze ulubione piosenki. Pogoda nam dopisała, więc udałyśmy się na plażę. Dzień zakończyłyśmy różnymi grami i zabawami integracyjnymi.

Summer Challenge, grupa Pani Ani B.
Dziś rano, zaraz po śniadaniu udaliśmy się na poligon. Tam jeździliśmy na quadzie oraz turlaliśmy się w zorbie. Po pysznym obiadku wybraliśmy się na zajęcia na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się na nią wspinaliśmy. Później zorganizowaliśmy turniej w siatkówkę i piłkę nożną. Dzień zakończyliśmy zabawą „Zombie”.

VIP, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą na poligon, a tam mieliśmy okazję jeździć quadem i Yamaha Vikingiem. Świetnie się bawiliśmy! Po obiedzie odbyły się zajęcia z szyfrowania oraz gra „GPS”. Później mieliśmy zajęcia z orientacji na których byliśmy w ciągłym ruchu INO. Był to bardzo przyjemny dzień.

Aktywne wakacje, grupa Pani Marioli
Po śniadaniu graliśmy w rożne gry i zabawy na świeżym powietrzu. Pogoda nam dopisała i później nie padało. Następnie jeździliśmy na quadach razem z Instruktorem. Po obiedzie poszliśmy na plażę doskonalić techniki pływania. Później ochoczo graliśmy w „Zombie”, a dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli
Środę rozpoczęłyśmy od tworzenia komiksów z udziałem naszych ulubionych bohaterek Disneya. Następnie wraz z Jasminą szukałyśmy drogi do Dżina. Po obiedzie grałyśmy gry w rozmiarze XXL: twister, jenga. Po nich w strefie xboxa bawiłyśmy się przednio. Dzień zakończyły Walki Sumo, dużo zabawy i oczywiście śmiechu.

VIP, grupa Pani Ani K.
Po śniadaniu wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie każdy z nas próbował trafić do celu. Następnie czekało na nas strzelanie z wiatrówki i łuków. Po obiedzie wybraliśmy się na poligon, gdzie mogliśmy jeździć na quadzie oraz Vikingiem po trudnym torze. Wieczorem czekały na nas wspólne gry i zabawy.

Super militarni Marta J
Po śniadaniu z grupą super militarną i militarną poszliśmy do COOL CLUB-u obejrzeć film. Następnie graliśmy w grę terenową ZOMBIE. Po obiedzie wyszliśmy na spacer do lasu oraz zwiedzić pobliską miejscowość. Po kolacji Pani instruktor nauczyła nas strzelać z procy. Wieczorem graliśmy jeszcze w grę na terenie ośrodka „Latarnika”.

VIP, grupa Pani Marty Ch.
Tuż po śniadaniu mieliśmy okazję sprawdzić nasza celność w czasie strzelania z wiatrówek. Zaraz po tym bawiliśmy się świetnie podczas gier w rozmiarze XXL. Wykazaliśmy się ogromną kreatywnością układają konstrukcje z klocków jenga. Po obiedzie wybraliśmy się na poligon, a tam jeździliśmy quadami i Yamaha Vikingiem. Dzień zakończyliśmy zajęciami na strzelnicy paintballowej.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
Dzień ósmy kolonii zaczęliśmy potyczką paintballową speedball. Staraliśmy się wykorzystać nasze umiejętności strategiczne jak i szybkość reakcji i celność. Po obiedzie wybraliśmy się na spacer do pobliskiej miejscowości, po drodze świetnie bawiliśmy się na placu zabaw. Spędziliśmy czas w dobrych nastrojach, które towarzyszyły nam do wieczora.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Małgosi
Dzień rozpoczęliśmy zabawami integracyjnymi np.: kalambury, karty. Następnie bawiliśmy się na macie w Mega Twistera. Przed obiadem rozegraliśmy mecz piłki nożnej, a później obejrzeliśmy film Harry Potter. Po kolacji udaliśmy się na plażę i tam spędziliśmy resztę dnia.

VIP, grupa Pani Marty Ł.
Dziś rano poszliśmy strzelać z procy. Następnie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Później uczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy. Po obiedzie poszliśmy na dwa zajęcia na poligon, gdzie jeździliśmy na quadach i Yamaha Vikingu. Tak upłynął nam już ósmy dzień kolonii.