Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 7 - Kolorowe Szaleństwo

Dodany: 2016.07.12

Mija dziś już siódmy dzień naszej wspaniałej wakacyjnej przygody w Kulce. Jak każdego dnia humory nam dopisują i energia na dalszą zabawę.

Militarni, grupa Pani Marty P.
Kolejny dzień naszej wakacyjnej, militarnej przygody dobiegł już końca. Dzisiaj wyjątkowo pobudce nie towarzyszyła poranna zaprawa, ale za to porządnej dawki ruchu dostarczyła nam wyprawa na poligon. Na każdego z nas czekał specjalnie na tą okoliczność przygotowany tor przeszkód. Składał się on z siatek maskujących, czołgania po błotnistym terenie oraz rzutu granatem. Wszyscy ubrudzeni, ale wyjątkowo szczęśliwi wróciliśmy z poligonu z powrotem na teren ośrodka. Potem udaliśmy się na plażę, aby trochę odpocząć. Po kolacji przyszedł czas na grę terenową Jeniec”, utrzymaną w wojskowym klimacie.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Ani T.
Siódmy dzień rozpoczęliśmy od śniadania. Po posiłku udaliśmy się na poligon i rozegraliśmy potyczkę paintballową. Chwilkę po powrocie poszliśmy do lasu na grę terenową „Operacja Jeniec”, gdzie odbijaliśmy i łapaliśmy osoby z drużyn. Chwilka odpoczynku, a zaraz potem zagraliśmy rundkę unihokeja. Po trzech blokach zajęć poszliśmy na obiad zregenerować siły. Po południu nauczyliśmy się kilku ważnych chwytów z samoobrony. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową. Dzień był bardzo intensywny i aktywny.

Militarni, grupa Pani Pauliny B.
Dziś mija już siódmy dzień obozu. Poranną zaprawę zastąpiła dziś wyprawa na poligon. Każdy z nas miał okazję pokonać tor przeszkód. Przed obiadem udaliśmy się nad jezioro, gdzie mogliśmy miło spędzić czas na kąpielach i plażowaniu. Po posiłku rozegraliśmy mecz koszykówki. Wieczorem razem z militarnymi z innej grupy wzięliśmy udział w grze terenowej „Jeńcy”.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wyprawy na wojskowy tor przeszkód. Pan Instruktor przygotował dla nas tor, który musieliśmy pokonać w parach. Czołgaliśmy się i rzucaliśmy granatami. Następne zajęcia to Flaga. Na prześcieradle rysowaliśmy wszystko to na co mieliśmy ochotę. Używaliśmy do tego farb, mazaków i kredek. To był nasz wspólny grupowy projekt. Po skończeniu wybraliśmy się do lasu, gdzie szukaliśmy gałęzi na których powiesiliśmy flagę. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Następne zajęcia to samoobrona. Niektóre chwyty z pewnością nam się przydadzą. Wieczorem bawiliśmy się w grę „Zombie”.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki D.
Następny dzień Super Misji Specjalnej zaczęliśmy od zajęć na strzelnicy. Mieliśmy okazję strzelać z wiatrówki. Każdy z nas oddał kilkanaście celnych strzałów. Następne zajęcia przeprowadzał z nami żeglarz Pan Wiktor. Poznaliśmy zasady pierwszej pomocy, wiem jak zachować się w sytuacjach zagrożenia, po tych zajęciach mieliśmy okazję znowu płynąć żaglówką, tym razem pogoda również dopisała. Dzień zakończyliśmy turniejem w siatkówkę i koszykówkę.

Super Militarni Marta J.
Dzisiejszego dnia po raz pierwszy wyszliśmy na poligon. Tam czekał nas specjalny wojskowy tor przeszkód. Musieliśmy się czołgać, rzucać granatem do celu oraz skakać nad przeszkodami w jak najszybszym czasie. Po powrocie pod czujnym okiem ratownika pływaliśmy w kajakach bez burtowych. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z Łączności. Przy pomocy telefonów polowych musieliśmy znaleźć wszystkie punkty i odebrać naszego jeńca. Następnie poszliśmy na pierwszą pomoc. Dzień zakończyliśmy grą na orientację – INO.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Siódmy dzień naszego obozu. Kolejny aktywny i intensywny. Pełen wrażeń dzień. Po porannej zaprawie i śniadaniu zagraliśmy w „Pif Paf”. Zabawa podobała się każdemu, wszyscy bawili się świetnie. Później przyszła kolej na potyczkę paintballową. Następnie wszyscy udaliśmy się na plażę, a tam graliśmy w siatkówkę oraz karty. Po obiedzie odbyły się zajęcia z kajaków „sit on top”. Wypłynęliśmy w rejs po jeziorze Łęsk. Jeszcze przed kolacją poszliśmy na blok zajęciowy z łuków. Trenowaliśmy umiejętności strzelania do celu. Wieczorem zagraliśmy w kalambury.

VIP, grupa Pani Marty Ch.
Dzisiaj od rana byliśmy bardzo aktywni. Tuż po śniadaniu ruszyliśmy do pobliskiej miejscowości, sprawdziliśmy tam czy rzeczywiście nieopodal nas znajduje się tajna jednostka CIA. Zaraz po tym odbyło się szkolenie z pierwszej pomocy. Nauczyliśmy się jak prawidłowo przeprowadzić akcję ratunkową. Po obiedzie3 ruszyliśmy do lasu, aby wspólnie z inną grupą zagrać w „Dwie Flagi”. Dzisiaj też część naszej grupy brała udział w pakietach fakultatywnych. Wieczorem integrowaliśmy się jeszcze bardziej w czasie kolejnej dyskoteki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny S.
Dziś mieliśmy spokojniejszy dzień, mogliśmy trochę odpocząć. Zagraliśmy w piłkę nożną, kalambury. Następnie nasza Pani zorganizowała nam Olimpiadę Sportową i rywalizowaliśmy z innymi grupami. Nasza drużyna zajęła trzecie miejsce. Walczyliśmy do końca. Po obiedzie potańczyliśmy z naszą Panią Pauliną i uczestniczyliśmy w zajęciach pierwszej pomocy. Po kolacji rozpaliliśmy ognisko, piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy. Jest Fajnie!

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
Dzień zaczął się pysznym śniadaniem, a po nim poszliśmy na park linowy. Dostarczył on nam wiele emocji i radości. Następnie mieliśmy strzelanie z proc, bardzo podobała nam się ta atrakcja. Po obiedzie udaliśmy się na rowerki wodne i świetnie bawiliśmy się z koleżankami, pogoda też nam dopisała. Potem miałyśmy gry i zabawy, które nas bardzie zintegrowały. Po kolacji nadszedł czas na długo wyczekiwaną dyskotekę. Z niecierpliwością czekamy na następny dzień.

Harry Potter, grupa Pani Kingi
Z samego rana mieliśmy zajęcia z samoobrony. Instruktor pokazał nam jak należy się bronić przed atakiem psa i jak uniknąć ataku przeciwnika. Później stoczyliśmy magiczny pojedynek. Po krótkiej przerwie mieliśmy rozgrywki w quidditch’a. Mieliśmy cztery konkurencje: skoki w workach, rzut ringo do celu, rzut ringo na odległość i przekazywanie piłki w rzędach. Po emocjonujących rozgrywkach cała grupa udała się na seans „Harry Potter i kamień filozoficzny”. Po obiedzie każdy z nas narysował jedną scenę z przygód naszego ulubionego bohatera. Po południu dziewczynki z naszej grupy udały się na pakiet taneczny, a chłopcy z innymi grupami zagrali w „Grę francuską”. Dzień zakończyliśmy „Bitwą o Hogwart” między Voldemortem, a członkami naszej grupy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy krótką rozgrzewką, po której udaliśmy się na śniadanie. Następnie zaczęliśmy zajęcia z recyklingu artystycznego. Podzieleni na dwie grupy tworzyliśmy poduszki papierowe wypełnione kartonem. Tematem naszych prac były cztery żywioły. Następnie wykonaliśmy rysunki przy pomocy skarbów przyrody. Po obiedzie doskonaliliśmy naszą umiejętność dedukcji podczas gry logicznej. Wieczorem integrowaliśmy się podczas gier i zabaw. Dzień upłynął nam bardzo miło i przyjemnie.

Summer Challenge, grupa Pani Ani B.
Dziś rozpoczęliśmy dzień od strzelania z procy. Następnie były zajęcia uzupełniające z naszą Panią. Na tych atrakcjach świetnie się bawiliśmy i śmialiśmy. Potem były zajęcia z szyfrowania, na których zdobyliśmy nową umiejętność. Później poszliśmy na plażę na której świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Kasi B.
Dzisiaj z rana mieliśmy plażowanie. Pograliśmy w piłkę nożną, badmintona i w gumę. Od razu potem odbyły się zajęcia z żaglowania. Pan instruktor odpowiadał nam na wszystkie pytania, które mieliśmy. Następnie poszliśmy na strzelnicę, gdzie nasz ulubiony Instruktor Ariel strzelał z nami w tarcze łukami. Po obiedzie przyszedł czas na zabawy. Pograliśmy w baloniadę, przy której było mnóstwo śmiechu. Później pograliśmy w „Zombie”, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli O.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od zajęć w parku linowym. Razem z Roszpunką pokonywałyśmy przeszkody na wysokościach. Następnie wraz z Kopciuszkiem uczyłyśmy się stylizacji wizerunku i makijażu przed wielkim balem. Po obiedzie oglądałyśmy film „Minionki”. Dzień uwiecznił bal księżniczek, na którym wszystkie świetnie się bawiłyśmy.

Harry Potter, grupa Pani Natalii M.
Kolejny dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od grania w siatkówkę. Niektóre dziewczynki robiły nowoczesne bransoletki z gumek. Potem toczyliśmy rozgrywki w różnych konkurencjach sportowych. Po odpoczynku postanowiliśmy dokończyć film „Harry Potter i kamień filozoficzny” przy pysznych smakołykach. Po obiedzie graliśmy w grę francuską, jest to super gra integracyjna. W trakcie dnia znaleźliśmy czas na przeczytanie fragmentu Harrego Pottera oraz narysowanie herbu domu. Dzień zakończyliśmy grą „Bitwą o Hogwart”.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Natalki K.
Dzień zaczęliśmy od potyczki paintballowej. Jest to nasza ulubiona atrakcja. Następnie udaliśmy się na plażę, a tam graliśmy w różne ciekawe gry. Następnie udaliśmy się na wiatrówki, a po obiedzie odbył się survival, więc udaliśmy się do lasu kontynuować nasze lekcje kamuflażu. Kolejne zajęcia zorganizowaliśmy sami grając w gry integracyjne. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową. Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny M.
Swój siódmy dzień rozpoczęliśmy od zajęć plastycznych podczas których poznaliśmy tajniki orgiami i sami zrobiliśmy pandę i ptaka. Następnie rozegraliśmy turniej w quidditch’a. Przed nami były trzy konkurencje: rzut ringiem do celu, rzut ringiem w dal, gorąca piłka. Później czekał na nas seans filmowy, dwie części Harrego Pottera. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w unihokeja oraz szukaliśmy skarbów za pomocą wykrywacza metali. Dzień zakończyliśmy „Bitwą o Hogwart”.

VIP, grupa Pani Marty Ł.
Dziś rano po śniadaniu poszliśmy na euro bungee. Następnie graliśmy w INO, bardzo fajna gra. Później była ENIGMA. Przed kolacją udaliśmy się na plażę, a tam czekał na nas Instruktor z którym wypłynęliśmy w rejs po jeziorku żaglówką. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki L.
Dziś po śniadaniu mieliśmy interesującą lekcje samoobrony na której nauczyliśmy się sposobów obrony przed ludźmi i zwierzętami. Po zajęciach mieliśmy olimpiadę sportową w której zajęliśmy drugie miejsce. Następnie udaliśmy się na pyszny obiadek, a zaraz po posiłku poszliśmy na plażę. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami i śpiewem.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Basi
Stres towarzyszy nam podczas różnych sytuacji życiowych, ale już wiem jak sobie z nim radzić. Pani Animatorka opowiedziała nam o objawach stresu i jak go pokonać. Na zajęciach tanecznych dałyśmy upust drzemiącej w nas energii. Następnie zmierzyłyśmy się z drugim obozem fabryki gwiazd w olimpiadzie sportowej. Był ubaw po pachy, szczególnie podczas przeciągania liny czy wyścigów w wielospodniach. Po obiedzie urządziłyśmy sobie małe spa. Zadbałyśmy o naszą cerę robiąc maseczki. Wieczór spędziłyśmy na ognisku piekąc kiełbaski i grając w różne gry.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Siódmy dzień naszej przygodny w Kulce rozpoczęliśmy od pięciogodzinnej wyprawy rowerkami wodnymi. Było naprawdę świetnie. Pogoda nam dopisała, nie padało. Mogliśmy podziwiać krajobraz oraz gdy dopłynęliśmy do drugiego brzegu nawet się wykąpaliśmy. Po obiedzie zorganizowaliśmy turniej w piłkę nożną. Następnie udaliśmy się na „Walki Sumo”, każdy z nas przebrał się w specjalne stroje i próbował przewrócić przeciwnika. Na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Eli
Kolejny dzień na kolonii, pogoda nam dopisuje, podobnie jak humory. Nasza grupa po śniadaniu udała się na tańce, które prowadziła Pani Natalka. Pani chwaliła nas za postępy, nie możemy się doczekać końcowego pokazu. Następnie wybraliśmy się na olimpiadę sportową, gdzie biegałyśmy w wielospodniach i przeciągaliśmy linę. Po obiedzie zrobiłyśmy maseczki na twarz z naturalnych składników. Dzień zakończyłyśmy grami i zabawami przy ognisku.

VIP, grupa Pani Asi K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od żaglowania. Później sprawdziliśmy swoje umiejętności na strzelnicy paintballowej. Przed obiadem wypłynęliśmy smoczą łodzią z Instruktorem na jezioro Łęsk. Gdy mieliśmy wolne graliśmy w baloniadę oraz w „Zombie”. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli
Dzień zaczęliśmy od gry terenowej „Bitwa Plemion”. Następnie zorganizowaliśmy olimpiadę sportową, daliśmy z siebie wszystko. Na kolejnych zajęciach znowu udaliśmy się do lasu, ale tym razem na survival. Po powrocie graliśmy w grę francuską. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami, śpiewem, grami i uśmiechami na twarzy.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od olimpiady sportowej. Pojedynek pomiędzy grupami p. Pauliny i p.Anety. był zacięty. Smerf Osiłek bacznie nas obserwował i dopingował. Następnie wspólnie ze Smerfetką układaliśmy „Mega Jengę”i graliśmy w „Twistera”. Resztę dnia upłynęła nam na przygotowaniach, w tym: makijaż, czesanie i przygotowanie kreacji, do balu który odbył się wieczorem. Odwiedziło nas wiele postaci bajkowych.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej „Dwie Flagi”. Stworzyliśmy dwa składy i pomiędzy nami walka była wyrównana. Po powrocie poszliśmy na zajęcia na polu paintballowym, oczywiście jest to nasza ulubiona atrakcja. Po obiedzie mieliśmy zajęcia dotyczące pierwszej pomocy. Uczyliśmy się jak poprawnie przeprowadzić RKO i ułożyć poszkodowanego w pozycji bocznej bezpiecznej. Po chwili odpoczynku staneliśmy do walki z uczestnikami IGLO. Rozegraliśmy wspólnie mecz piłki nożnej. Dzień zakończyliśmy grą nocną „Latarnik”.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Małgosi
Piękna pogoda pozwoliła nam rozegrać mecz w piłkę nożną. Następnie mięliśmy zajęcia na macie w kostiumach SUMO. Było bardzo zabawnie i przeżyliśmy dużo emocji. Jeszcze przed obiadem zorganizowaliśmy wyścigi na skrzynkach. Po obiedzie tworzyliśmy z gliny postacie z Gwiezdnych Wojen. Dzień zakończyliśmy balem w przebraniach.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
Dzień siódmy zaczęliśmy bardzo aktywnie. Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na wyprawę na poligon. Na miejscu zmierzyliśmy się w potyczce paintballowej na specjalnym do tego przeznaczonym polu. Bawiliśmy się przy tym fantastycznie. Następnie graliśmy w gry logiczne, które nam się bardzo podobały. Zadaniem naszym było rozwiązywanie zagadek. Dzień zakończyliśmy dyskoteką na której bardzo się wytańczyliśmy.

VIP, grupa Pani Ani K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy krótkim kursem pierwszej pomocy, który przeprowadził nam Ratownik. Następnie przebraliśmy się w stroje kąpielowe i udaliśmy się na plażę, a tam graliśmy w siatkówkę oraz inne gry. Po obiedzie podzieliliśmy się na zespoły i rozegraliśmy Grę Francuską. Później razem z drugą grupą VIP-ów udaliśmy się do lasu by stoczyć bój o sztandar, a wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Gwiezdne Wojny, grupa Emilki
Dziś po śniadaniu odbyły się zajęcia podczas których tworzyliśmy gry planszowych. Później każda grupa rozegrała stworzona przez siebie grę. Następnie odbyło się szkolenie Luka Skywalkera, podczas którego między innymi wspinaliśmy się na skrzynki. Najbardziej atrakcyjnymi zajęciami w dniu dzisiejszym były zajęcia podczas których odbył się pojedynek na macie sumo. Później zagraliśmy w golfa, a pod koniec dnia świetnie bawiliśmy się na balu.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Anety
Po pysznym śniadaniu robiłyśmy magiczne kubeczki na skarby. Następnie bawiłyśmy się w Mega Gry. Z wielkich klocków wybudowaliśmy zamki dla księżniczek. Później grałyśmy w Mega Twistera, zwyciężyła Hania. Przed obiadem odbyła się olimpiada z Osiołkiem. Miałyśmy dzisiaj wieczór kinowy, oglądałyśmy bajkę. Po kolacji tańczyłyśmy przy bajkowej muzyce. Ten dzień był pełen emocji.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy
W dzisiejszym dniu było wiele atrakcji. Po śniadniu robiłyśmy akcesoria dla księżniczki. Najwięcej z nas zrobiło różyczki. Później miałyśmy Walki Sumo. Założyłyśmy śmieszny strój i walczyłyśmy między sobą. Następnie robiłyśmy bańki XXL. Po obiedzie miałyśmy lekcje makijażu. Po tej lekcji byłyśmy już prawie gotowe na bal. Przbrałyśmy się za prawdziwe księżniczki, bal był bardzo udany.