Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 6 - Wznosimy się na szczyt

Dodany: 2016.07.11

Kolejny dzień już za nami, pogoda Nam dopisała, ale niestety ten czas za szybko leci.

Obóz militarny, grupa Pani Marty P
Tradycyjnie po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na strzelnicę żeby móc przetestować swoją celność- wiatrówki przypadły do gustu całej naszej grupie. Następnie przyszła pora na plażowanie i kąpiel w jeziorze. Podczas kolejnych zajęć sprawdziliśmy, jak orientować się w terenie przy pomocy kompasów oraz GPS-u. Po pysznym obiedzie przyszła pora na wędrówkę do lasu w celu poznania tajników sztuki survivalowej. Po południu przyszedł czas na chwilę relaksu oraz wspólne spędzanie czasu grając w gry zespołowe. Po kolacji pomimo zmęczenia, udaliśmy się na dyskotekę do cool clubu, gdzie wytańczyliśmy się za wszystkie czasy.

Vip, grupa Pani Marty Ch
Poniedziałek w Kulce zleciał nam bardzo szybko. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, by tam uczestniczyć w spływie kajakowym. Kolejną atrakcją były zajęcia z survivalu. Podczas nich nauczyliśmy się jak właściwie wykonać kamuflaż. Zamaskowaniu wróciliśmy do ośrodka i przebrani w stroje kąpielowe udaliśmy się na plażę. Nad jeziorem czekał na nas żeglarz z którym udaliśmy się w rejs po jeziorze Łęsk. Po obiedzie udaliśmy się na spacer do pobliskiej wioski. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek a tuż po tym bawiliśmy się w czasie nocnej gry „ Uwolnić Vipa”

Obóz militarny, grupa Pani Pauliny B
Dziś od samego rana towarzyszyło nam słońce. Już na zaprawie porannej nieśmiało raziło nas promieniami. Po śniadaniu wyruszyliśmy więc na świeże powietrze, gdzie wspólnie rozegraliśmy mecz koszykówki. Pierwsze zajęcia rozpoczęliśmy od ENIGMY, czyli szyfrowania. Później aktywnie braliśmy udział w zajęciach z pierwszej pomocy z naszym ulubionym ratownikiem. Zaraz po obiedzie był czas na wspólne plażowanie i siatkówkę. Wieczorem czekała na nas wspaniała zabawa na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny M
Dzisiejszy dzień rozpoczął się niesamowicie słonecznie. Idealnie by przywitać go zajęciami z robienia magicznych fryzur i makijaży. Stosując różne sztuczki kosmetyczne mogliśmy przez chwilę przybrać postać prawdziwych czarodziei. Potem udaliśmy się aby puszczać gigantyczne bańki w rozmiarze XXL. Po południu gdy część grupy zaczęła realizować zajęcia z programów fakultatywnych, reszta bawiła się z wychowawcą w baloniadę. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „ Komnata tajemnic”

Obóz paintballowo – survivalowy, grupa Pani Anny T
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą, aby rozgrzać mięśnie przed aktywnymi zajęciami. Następnie pokierowaliśmy się na śniadanie. Dzień w większości spędziliśmy na plaży, gdzie pływaliśmy na kajakach typu sit on top, zażywaliśmy kąpieli oraz wzięliśmy udział w szkoleniu z pierwszej pomocy. Niektórym udało się nawet opalić. Po obiedzie poszliśmy na rozgrywkę paintballową, W trakcie dnia byliśmy również na zajęciach z survivalu, gdzie maskowaliśmy się oraz budowaliśmy szałasy za pomocą pałatek. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy B
Dziś przywitało nas słoneczko. Poranek spędziliśmy na zabawach i grach z wychowawcą. Następnie aby się trochę ochłodzić udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy popływać i polepić babki z piasku. Przed obiadem mieliśmy zajęcia z Pokahontas, przenieśliśmy się do świata gier i graliśmy na xboxie. Kolejna atrakcją dzisiejszego dnia była gra w kalambury, gdzie mogliśmy pokazać nasze umiejętności aktorskie. Wieczorem mieliśmy lekcję savoir-vivre z bardzo miła panią. Dzięki niej wiemy jak powinna zachowywać się prawdziwa dama.

Obóz super militarny, grupa Pani Marty J
Dziś obudziła nas ładna pogoda. Po porannej zaprawie i śniadaniu wyruszyliśmy do lasu na survival. Uczyliśmy się jak wykonać szałas za pomocą pałatki, jak się maskować oraz jak rozpalać ogień za pomocą krzesiwa. Przedpołudnie spędziliśmy nad jeziorem. Kąpaliśmy się, graliśmy w piłkę oraz mieliśmy czas na odpoczynek. Po obiedzie ćwiczyliśmy swoje umiejętności strzelając z łuku do tarcz. Następnie przeszliśmy szkolenie sapera. Wieczorem wszyscy bawiliśmy się na wspólnej dyskotece popijając gratisową granitę.

VIP, grupa Pani Marty Ł.
Zaraz po śniadaniu wyszliśmy na podwórko i graliśmy w różne gry, które nas do siebie zbliżyły bardziej. Niedługo potem wybraliśmy się na plażę, by popływać kajakami sit on top. Następnie wylegiwaliśmy się na brzegu, a niektórzy nawet pływali w wodzie, pogoda nam dopisywała, więc czemu nie skorzystać ze słoneczka. Wieczorem czekało na nas ognisko z kiełbaskami, wspólne śpiewy i tańce.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki
Dzisiejszy dzień spędziliśmy bardzo miło. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie czekał na nas Instruktor z którym wypłynęliśmy Smoczymi Łodziami. Po powrocie zmęczeni wiosłowaniem, ale zadowoleni zmierzyliśmy się z Grą Francuską, w czasie której szukaliśmy odpowiedzi na pytania o naszym ośrodku. Po obiedzie udaliśmy się do Sali dydaktycznej, na której pograliśmy na xboxie, a następnie zorganizowaliśmy turniej w siatkówkę. Wieczorem, po kolacji sprawdzaliśmy naszą celność korzystając z wiatrówek i procy. Tak oto zakończyliśmy kolejny dzień kolonii.

Obóz Paintballowy, grupa Pani Gabrysi
Dzień szósty przywitał nas piękną pogodą. Cały czas świeciło nam słoneczko i pogoda sprzyjała nam podczas zajęć. Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na potyczkę paintballową, gdzie naszym zadaniem było rozbroić bombę. Bawiliśmy się przy tym wyśmienicie. Po rozegranej potyczce czas na odpoczynek, więc udaliśmy się na plażę, gdzie się kąpaliśmy i graliśmy w różne gry. Wieczorem czekała na nas nocna potyczka paintballowa. Po dniu pełnym wrażeń czekamy na jeszcze.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Oli
Szósty dzień obozu rozpoczęliśmy od zajęć lepienia z gliny. Każda z nas miała okazję wykonać z gliny swoje ulubione postacie z bajek. Następnie odwiedziłyśmy plażę. Zabawom naszym nie było końca, a słońce grzało nasze twarze. Przed obiadem grałyśmy w kalambury, a następnie udałyśmy się na spacer po okolicy, Dzień zakończyłyśmy zajęciami integracyjnymi.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki
Kolonia mija nam bardzo szybko, niestety połowa już za nami. Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od ostatnich już zajęć na quadach, bez wątpienia na torze radzimy sobie wzorowo. Jeździliśmy już na trudniejszym torze. Następnie graliśmy w „Zombie”, to była dobra zabawa. Kilku z nas ciężko było złapać. Kolejne zajęcia spędziliśmy na plaży, opalaliśmy, kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Po kolacji rozpoczęliśmy między grupowy turniej w piłkę nożną, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Izy
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wędrówki do lasu po to by poznać tajniki survivalu. Budowaliśmy szałasy i poznaliśmy zawartość puszki survalowej. W następnym bloku zajęciowym uczestniczyliśmy grze podsumowującej. Korzystając ze słonecznej pogody udaliśmy się na przeprawę tratwami po jeziorze Łęsk. Na plaży również odbyły się również kąpiele, gry i zabawy. Wieczorem zagraliśmy w „Zombie” i poszliśmy spać.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli
Rano pływaliśmy żaglówką dzięki której mieliśmy okazję podziwiać krajobraz. Potem graliśmy w baloniadę, to naprawdę świetna zabawa. Po obiedzie graliśmy w karty i w Grę Francuską. Takie gry naprawdę integrują nasza grupę. Po kolacji mieliśmy zajęcia z wykrywaczem metali. Dzień zakończyliśmy Walkami Sumo, na które czekaliśmy cały dzień.

Harry Potter, grupa Pani Natalii M.
Jako pierwszą atrakcją przygotowaną dla nas była gra „Poszukiwacze Kamienia Filozoficznego”. Na początek nauczyliśmy się obsługi wykrywacza metal, a później poszliśmy na plażę szukać kamienia, również czekała na nas słodka niespodzianka. Następnie poszliśmy wykąpać się w jeziorze, a tam graliśmy w przeróżne gry oraz Animatorka nauczyła nas robić bański mydlane w rozmiarach XXL. Po kolacji mieliśmy misję, czyli grę terenową „Komnata Tajemnic”.

Fabryka Gwiazd, grupa Pani Basi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy aktywnie od gry w Mega Twistera. Następnie udaliśmy się na zajęcia taneczne, na których uczyliśmy się nowego układu, który z pewnością zaprezentujemy na koniec kolonii. Po obiedzie świeciło słońce dlatego w mgnieniu oka udałyśmy się na plażę, a tam grałyśmy w grę francuską. Musiałyśmy znaleźć odpowiedzi na wiele ciekawych i śmiesznych pytań.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Anety
Po śniadaniu grałyśmy w koszykówkę, następnie mieliśmy „Super Misję Szeregowego”, czyli budowałyśmy wieżę ze skrzynek i wchodziliśmy na nie. Po obiedzie poszłyśmy nad jezioro, a tam kąpałyśmy się i grałyśmy w siatkówkę oraz inne fajne gry. Pod koniec dnia miałyśmy super atrakcję – euro bungee. To był piękny dzień.

Harry Potter, grupa Pani Kingi
Zaraz po śniadaniu puszczaliśmy bańki mydlane w rozmiarach XXL. Nasz dzień był bardzo intensywny, budowaliśmy wieżę ze skrzynek, najwyższa miała ich 16. Później poszliśmy na park linowy. Trochę się baliśmy, ale każdy z nas dał radę i pokonał swój strach. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Kąpaliśmy się w jeziorze, graliśmy w piłkę i rzucaliśmy ringo. Dzień zakończyliśmy grą terenową – „Komnata Tajemnic”.

Fabryk Gwiazd, grupa Pani Eli
Dzisiejszego dnia graliśmy w siatkówkę, część z naszej grupy udała się na pakiet antygrawitacyjny. Później uczyłyśmy się zasad dobrego zachowania – savoir vivre. Kolejną atrakcją były tańce zumba, gdzie dużymi krokami zbliżaliśmy się do finału. Następnie poszliśmy na plażę, aby skorzystać z kąpieli w jeziorze, później udaliśmy się na zabawę baloniada. Dzień zakończyliśmy „Grą Francuską”.

VIP, grupa Pani Asi K.
Dzień rozpoczęliśmy nauką pierwszej pomoc. Kolejne zajęcia odbyły się na plaży, graliśmy między innymi w piłkę siatkową. Przed obiadem mogliśmy zaszaleć na żyroskopie. Po posiłku udaliśmy się do lasu na drugie zajęcia z survivalu. Przed kolacją odbyły się zajęcia z łucznictwa. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami, przy wspólnych zabawach i śpiewach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki
Dziś był bardzo udany dzień. Po śniadaniu udaliśmy się na kajaki. Wszystkim się podobało. Następnie udaliśmy się na plażę na której się opalaliśmy i kąpaliśmy. Po pysznym obiadku urządziliśmy baloniadę. Potem wyruszyliśmy na śpiewy, bawiliśmy się wyśmienicie. Nadszedł czas na kolacje, a zaraz po niej turniej w minigolfa. Dzień zakończyliśmy świetną dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Ani B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od waterball. Później poszliśmy na plażę, aby skorzystać z pogody i poopalać się i wykąpać w jeziorku. Po plażowaniu mieliśmy baloniadę, bardzo fajna zabawa. Następnie szukaliśmy zagadek za pomocą kompasu. Przed kolacją mieliśmy zajęcia z wykrywaczem metali. Na koniec dnia tworzyliśmy sygnety, które wyszły nam naprawdę pięknie.

Super Militarni, grupa Pani Pauliny S.
Zaraz po śniadaniu poszliśmy na zajęcia prowadzone przez Animatorkę. Przy pomocy igły i muliny naszywaliśmy pagony na nasze mundury. Po tych zajęciach poszliśmy do lasu na survival, na których budowaliśmy szałasy. Dodatkowo trzeba było zbudować łóżko z gałęzi. Instruktorka pokazała nam również jak należy się kamuflować. Następnie ruszyliśmy na plażę, gdzie wraz z Panią Ratownik pływaliśmy kajakami. Po obiedzie odbyły się zajęcia z nawigacji, na których nauczyliśmy się posługiwać kompasem. A na koniec dnia odbyła się dyskoteka, na której wszyscy się wyszaleli.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marioli
Po pysznym śniadanku zagraliśmy w INO. Później zorganizowaliśmy turniej w piłkę nożną. Przed obiadem zdążyliśmy zagrać w baloniadę. Następnie niektórzy z nas poszli na poligon w ramach swoich pakietów. W tym czasie reszta grupy grała w naszą ulubioną grę „Zombie”. Dzień zakończyliśmy wspólna dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Małgorzaty M.
Dzień przywitał nas piękną pogodą. Udaliśmy się najpierw na Mega Gry: Twister, Jenga. Zabawa była świetna. Następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, a tam graliśmy w siatkówkę i różne inne gry integracyjne. Pozostając nad jeziorkiem wypłynęliśmy wraz z Instruktorem rowerkami wodnymi na nasze piękne jeziorko. Dzień zakończyliśmy wspólnym spacerkiem po pobliskiej miejscowości.

VIP, grupa Pani Kasi
Po zjedzeniu śniadania wybraliśmy się na plażę, gdzie Pan Ratownik wytłumaczył nam pierwszą pomoc i co należy zrobić podczas wypadku. Następnie udaliśmy się na łuki, niektórzy z nas trafili nawet w sam środek tarczy. To była super zabawa, po której udaliśmy się na inne gry i zabaw integracyjne. Po nich udaliśmy się na żyroskop. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia slackline – chodzenie po linie. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Natalki K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy standardowo: poranna zaprawa, śniadanie. Po posiłku udaliśmy się na poligon. Tam rozegraliśmy kilka potyczek paintballowych ze starszymi kolegami. Gdy wróciliśmy udaliśmy się na pyszny obiad, a zaraz po nim odbyła się gra „Zombie” i „Mafia”. Zorganizowaliśmy również turniej w koszykówkę. Ostatnią naszą atrakcją była dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy powitaniem słońca na plaży i krótką kąpielą. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej z inną grupa aktywnych wakacji. Było bardzo śmiesznie. Udaliśmy się na łuki i strzelaliśmy do tarczy, a zaraz po tym zorganizowany został turniej w mini golfa. Pani zabrała nas po obiedzie na spacer po okolicy. Po kolacji przeszliśmy park linowy, nie był taki straszny jak się wydawało.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Pauliny S.
Nadszedł kolejny dzień zabaw w Stumilowym lesie. Na początku dnia tworzyliśmy piękne konstrukcje z klocków LEGO. Potem z zapałem zabraliśmy się za wykonanie zadań przygotowanych przez Kubusia Puchatka. Potem tak jak Tygrysek skakaliśmy na trampolinie. Po obiedzie integrowaliśmy się z grupą Gwiezdnych Wojen podczas gier i zabaw. Wieczorem wybraliśmy się na filmik podsumowujący kolejny dzień kolonii.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Martyny
W tym dniu ruszyliśmy wraz z dwoma grupami Super Paintballowymi na poligon. Rozegraliśmy z nimi trzy gry: „Skrzynię” „Helikopter w Ogniu” i „Zombie”. Po obiedzie rozpoczął się pakiet Super Aktywny. Pozostałe osoby grały w „Mafię” i „Zombie” oraz zorganizowały mecz w koszykówkę. Wieczorem wszyscy bawiliśmy się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Ani Koter
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy survivale. Instruktor nauczył nas jak wykorzystać pałatkę oraz jak dobrze się maskować. Następnie czekała na nas druga część jazdy quadami po specjalnie przygotowanym torze. Przed obiadem skorzystaliśmy z pięknej pogody i poświęciliśmy się kąpaniu i plażowaniu, a po posiłku czekał na nas na plaży żeglarz by zabrać nas w rejs po okolicznym jeziorze. Kolejne zajęcia były GPS, a po kolacji wspólnie rozpaliliśmy ognisko i spędziliśmy miło czas.

Gwiezdne wojny, grupa Pani Emilki
Dziś po śniadaniu bawiliśmy różne, super gry np.: „Murarz”, „Ludzie do Ludzi”. Następnie udaliśmy się na szkolenie antygrawitacyjne podczas którego każdy z nas miał okazję skorzystać z supernowoczesnego żyroskopu. Potem udaliśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Następnie odbył się konkurs plastyczny, który polegał na wykonaniu ulubionej postaci z Gwiezdnych Wojen. Po tych zajęciach bawiliśmy się w dwa ognie. Pod koniec dnia odbyły się zajęcia podczas których tworzyliśmy kosmiczne pojazdy z Jengi.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Patrycji
Mija dziś szósty dzień naszej kolonijnej przygody w Kulce. Dzisiaj udaliśmy się na poligon i tam odbywały się potyczki paintballowe. Każdy spróbował swoich sił na wielkim polu paintballowym, było ciężko, ale fantastycznie. Po powrocie plażowaliśmy i relaksowaliśmy się korzystając z uroku pięknej pogody. Następnie graliśmy w „Zombie” „Mafię” oraz zorganizowaliśmy turniej w koszykówkę. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę a której wszyscy świetnie się bawiliśmy.