Turnus II (06.07-16.07.2016)

Dzień 5 - Robin Hood jest wśród Nas

Dodany: 2016.07.10

Dzisiejszy dzień możemy zaliczyć do udanych. Pogoda dopisała, humory również. Czas zdecydowanie za szybko nam ucieka! Dużymi krokami zbliżamy się do półmetka turnusu.

Harry Potter, grupa Pani Pauliny M
Dzisiejszy dzień rozpoczął się bardzo aktywnie. Nauczyliśmy się obrony przed czarna magią, mieliśmy zajęcia z samoobrony. Poznaliśmy chwyty, które mogą nam się przydać w przyszłości. Następną atrakcją było wejście na wieżę ze skrzynek. Tu wykazaliśmy się dużą sprawnością i chyba nawet pokonaliśmy rekord ośrodka. Kolejną atrakcją był konkurs lepienia z gliny, mogliśmy stworzyć naprawdę fajne rzeźby.

Fabryka gwiazd, grupa Pani Basi P
Dzień zaczął się od pysznego śniadania. Następnie udaliśmy się na zajęcia taneczne, gdzie mogłyśmy poznać podstawowe techniki tańca nowoczesnego. Okazuje się że większość z nas jest stworzona do tańca. Jak na damy przystało udałyśmy się na zajęcia z savoir – vivre, tam poznałyśmy zasady dobrego zachowywania się. To były bardzo pouczające zajęcia i na pewno ta wiedza przyda nam się w przyszłości. Dzień zakończyłyśmy poznaniem zasad dobrego odżywiania się.

Obóz super militarny, grupa Pani Marty J
Grupa super militarna dzień rozpoczęła bardzo aktywnie. Tanecznym krokiem zaczęliśmy pierwsze zajęcia. Pani Marta nauczyła nas kilku śmiesznych układów. Do zabawy dołączyły również inne grup. Z uśmiechem na ustach, roztańczeni udaliśmy się na tor quadowy, gdzie musieliśmy pokonać ciężki tor. Pogoda dopisała więc na kolejne zajęcia udaliśmy się nad jezioro, tam sami zbudowaliśmy tratwy i poruszaliśmy się nimi po jeziorze pod okiem ratownika. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową „Latarnik „

Aktywne wakacje, grupa Pani Pauliny S
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć integracyjnych. Musieliśmy pokazać jak bardzo jesteśmy zgrani i jak się dogadujemy. Pani Paulina przygotowała dla nas zabawy i gry, które jeszcze bardziej nas „ zbliżyły”. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy techniki radzenia sobie w trudnym terenie. Na kolejnych zajęciach musieliśmy wykazać się odwagą i sprytem. Musieliśmy za pomocą gąbkowej lancy, strącić zawodnika z maty. Po kolacji udaliśmy się na mega gry, gdzie sami byliśmy pionkami i graliśmy w Mega Chińczyka, Twistera i Scrabble.

Summer Challenge, grupa Pani Wioli E
Grupa summer challenge zaraz po śniadaniu udała się na mega wyprawę. Do obiadu podziwialiśmy uroki okolicy na rowerkach wodnych.W czasie wyprawy mieliśmy również wiele zadań, którym oczywiście stawiliśmy czoła. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na trening snajperski, gdzie musieliśmy sprawdzić swoje celne oko. Dzień zakończyliśmy nauką samoobrony i dowiedzieliśmy się jak postępować w sytuacjach zagrożenia życia.

Harry Potter, grupa Pani Kingi Ż
Po śniadaniu w naszych cudnych pelerynach udaliśmy się na zajęcia „ w poszukiwaniu kamienia filozoficznego „ a dokładniej były to zajęcia z użyciem wykrywacza metalu. Następnie udaliśmy się na pojedynek hokejowy. Tu rywalizacja była bardzo zacięta. Pojedynek domów – musieliśmy pokazać że jesteśmy bardzo zorganizowani. Wieczorem wszyscy udaliśmy się do cool clubu i kibicowaliśmy podczas meczu.

VIP, grupa Pani Joanny K
Vipowska grupa zaczęła dzień od doskonalenia umiejętności poruszania się quadem. Instruktor przypomniał zasady bezpiecznej jazdy i po kolei pokonywaliśmy trudny tor.Następnie udaliśmy się na zawody strzeleckie. Strzelaliśmy z wiatrówek z różnej odległości, okazało się że jesteśmy w tym naprawdę rewelacyjni. Po obiedzie nauczyliśmy się jak wzniecać ogień, budować szałas i kamuflować się w lesie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową uwolnić Vipa.

Obóz super paintballowy, grupa Pani Martyny F
Grupa dzień rozpoczęła od porannej zaprawy, śniadania i sprzątania namiotów. Pierwsze zajęcia programowe na jakie się udaliśmy, to zajęcia z parku linowego. Tu musieliśmy pokonać lęk wysokości. Wszystkim udało się pokonać trasę na kilkudziesięciu metrach. Następnie udaliśmy się na potyczkę paintballową Speedball. Dzień upłynął nam bardzo wesoło i jak najbardziej zaliczamy go do udanych.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki P
Dzień rozpoczęliśmy od treningu snajperskiego, byliśmy na strzelnicy paintballowej, przy tym pojedynku trochę ubrudziliśmy się kolorowymi farbami, ale zabawa była przednia. Kolejną atrakcją była gra „ baloniada” tu też musieliśmy rywalizować, przy czym naprawdę świetnie się bawiliśmy. Waterball to kolejne zajęcia na które się udaliśmy. Zamknięci w dużych kulach biegaliśmy jak chomiki. Dzień zakończyliśmy grą terenową GPS, poznaliśmy zasady orientacji w terenie.

Aktywne wakacje, grupa Pani Marioli K
Dzień rozpoczeliśmyod pysznego śniadania. Pierwsze zajęcia programowe jakie się odbyły to nauka szyfrowania. Wiemy już jak kodować i szyfrować wiadomości, sądzę że ta umiejętność może nam się przydać. Następnie w zabawnych strojach sumo, stoczyliśmy pojedynek na specjalnie przygotowanym ringu. Potem graliśmy w znane nam już gry, tylko w trochę innej formie. Sami byliśmy pionkami. Graliśmy w Chińczyka i Scrabble.

VIP, grupa Pani Marty Ł
Od samego rana musieliśmy wykazać się sprytem i odwagą. Zmierzyliśmy się w pojedynku gladiatorów, musieliśmy strącić przeciwnika za pomocą gumowej lancy. Następnie udaliśmy się na zajęcia z żeglarzem, Pan Wiktor opowiedział nam o zasadach, jakich powinniśmy przestrzegać na wodzie. Dowiedzieliśmy się jak wiązać węzły, to były bardzo pouczające zajęcia. Po kolacji musieliśmy zmierzyć się z własnym strachem i przejść po parku linowym.

Harry Potter, grupa Pani Natalki M
Grupa Harrego Pottera dzień rozpoczęła od zajęć z samoobrony. Pod czujnym okiem instruktora dowiedzieliśmy się jak radzić sobie w bardzo trudnych sytuacjach. Jak postępować, gdy nasze życie jest zagrożone. Potem musieliśmy wykazać się mega sprytem podczas zajęć linowych, musieliśmy stworzyć wieżę ze skrzynek i wzbić się na jej szczyt. Dzień zakończyliśmy warsztatami lepienia z gliny. Stworzyliśmy nasze ulubione postacie. Sądzę, że część z nich trafi do naszych domów.

Obóz militarny, grupa Pani Pauliny
Dzień rozpoczęliśmy do porannej zaprawy, a następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top. Zwiedzaliśmy tutejsze jezioro Łęsk i przeżyliśmy niezapomnianą przygodę. Następnie jak na militarną grupę przystało, poznaliśmy sztukę wyszywania pagonów. Każdy z nas musiał wyszyć odpowiedni pagon na swoim mundurze. Pani Paulina przygotowała nam również gry i zabawy integracyjne, musieliśmy pokonać tor przeszkód, który był bardzo ciężki i kosztował nas dużo wysiłku.

Magiczny świat bajek, grupa Pani Pauliny S
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia bajkowych bransoletek. Mogliśmy stworzyć własne, autorskie bransoletki.Każda z nich była inna, ale łączyło je jedno, wszystkie były przepiękne. Następnie udaliśmy się na zajęcia, aby stworzyć niezwykłe pułapki na duchy. Na kolejne zajęcia udaliśmy się z smerfem Pracusiem. Musieliśmy zaprojektować nowy smerfny wynalazek. Wieczorem poszliśmy na salę dyskotekową, gdzie wraz z innymi grupami oglądaliśmy cool newsa.

Obóz paintballowo –survivalowy, grupa Pani Ani T
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy. Zaraz po niej udaliśmy się na pyszne śniadanie i pierwsze zajęcia z orientacji. Poznaliśmy techniki poruszania się za pomocą kompasu. W trakcie tych zajęć musieliśmy odpowiadać na zagadki, które były ukryte na terenie ośrodka. Korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, gdzie część z nas pływała, część grała w siatkówkę, a część po prostu odpoczywała. Po południu mieliśmy okazję spróbować utrzymać równowagę, a także wykorzystać zwinność w budowaniu wieży ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy długo wyczekiwaną grą paintballową.

Obóz militarny, grupa Pani Marty P
Standardowo dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Pomimo zmęczenia trening został przez nas wzorowo zaliczony. Po śniadaniu wzięliśmy się za wyszywanie pagonów naszych mundurów – każdy otrzymał ilość „ belek” adekwatną do odegranej w drużynie roli. Po zajęciach mundurowych przyszła pora na kajaki sit on top po jeziorze Łęsk. Po obiedzie poznaliśmy tajemnice związane ze sposobami szyfrowania wiadomości podczas gry terenowej ENIGMA. Następnie przyszła pora na zajęcia „ Bitwa plemion”, pomiędzy nami a drugim obozem militarnym.

Fabryka gwiazd, grupa Pani Eli W
Dzień rozpoczęliśmy tanecznym krokiem. Pani Natalia przygotowuje nas do występów na apelu kończącym turnus. Mamy już przygotowane kilka układów. Przed obiadem trenowałyśmy nasze celne oko. Strzelałyśmy z łuków. To było ciekawe doświadczenie. Następne zajęcia które się odbyły, są zdecydowanie naszymi ulubionymi zajęciami. Poznałyśmy rodzaje cery i teraz już wiemy jakie kosmetyki dobierać do danej buźki. Dzień zakończyliśmy wspólnym kibicowaniem podczas finału EURO 2016.

Obóz super militarny, grupa Pani Pauliny S
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć łącznościowych, na których mogliśmy poczuć się jak żołnierze na polu walki. Po zapoznaniu się ze sprzętem, przystąpiliśmy do wykonywania zadań. Następnie udaliśmy się na wielki pojedynek gladiatorów. Kolejną atrakcją były zajęcia waterball. Na wielkim basenie, zamknięci w dużych kulach walczyliśmy z utrzymaniem równowagi na wodzie. Tu udało się wybrać najsprytniejszego uczestnika z całego podobozu. Wieczorem czekały na nas ogromne emocje na sali barowej podczas meczu finałowego.

Cztery żywioły, grupa Pani Izy B
Już rano mogliśmy przekonać się o różnych obliczach wody. Wraz z animatorem mieliśmy zajęcia chemiczne, gdzie poznaliśmy doświadczenia związane z wodą. Następnie poznaliśmy zasady orientacji w terenie. Już teraz umiemy jak posługiwać się kompasem i mapą. Potem wykorzystaliśmy te wszystkie umiejętności przy grze INO. Dziś również odbyły się warsztaty żeglarskie, mieliśmy okazję poznać zasady bezpieczeństwa, oraz dowiedzieć się jak przygotować jacht do rejsu. Wieczorem stoczyliśmy walkę z samym sobą – musieliśmy wejść na wieżę ze skrzynek.

Vip, grupa Pani Marty Ch
Dzisiaj vipy rozpoczęli dzień od gimnastyki umysłu i ciała. Podczas wykonywania zadań w małych zespołach wykazaliśmy się olbrzymią wyobraźnią i sprytem. Korzystając z ładnej pogody udaliśmy się na plażę. Tam graliśmy w gry towarzyskie i łapaliśmy promienie słoneczne. Po obiedzie graliśmy na konsoli, przy czym bawiliśmy się świetnie. Tego dnia poznaliśmy jeszcze lepiej ośrodek podczas biegu na orientację. Największą atrakcją była dzisiejsza jazda quadem i turniej w piłkę nożną.

Vip, grupa Pani Ani K
Vipowska grupa dzień rozpoczęła od gier na konsoli xbox, czemu towarzyszyło mnóstwo emocji. Tuż po tym każdy miał okazję spróbować swoich sił w skakaniu na eurobungee. Przed smacznym obiadem wyszliśmy do lasu na podchody, ta zabawa trochę różniła się od tej tradycyjnej. Po chwili odpoczynku, udaliśmy się na plażę, aby przepłynąć się smoczą łodzią. Musieliśmy wiosłować w rytm uderzeń bębniarza. Wieczorną atrakcją było szkolenie na symulatorze lotów kosmicznych- żyroskopie. Ten dzień z pewnością zaliczamy do bardzo udanych.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Ewy B
Kolejny dzień w Kulce rozpoczął się bardzo ciekawie. Na dobry początek dnia, musiałyśmy wykazać się dużą wiedzą i stworzyć kodek prawdziwej księżniczki. Zaraz po tym udałyśmy się z wychowawcą, aby stworzyć przepiękne fryzury. Takie piękne, udałyśmy się na warsztaty taneczne z Violettą. W czasie zajęć doskonaliłyśmy naszą choreografię. Następnie wykazałyśmy się ogromnym talentem i same zaprojektowałyśmy suknię dla księżniczek. Wieczorem świetnie bawiłyśmy się przy ognisku piekąc kiełbaski.

Gwiezdne wojny, grupa Pani Emilki C
Dzień rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem. Następnie udaliśmy się do lasu na lekcję survivalu, gdzie nauczyliśmy się budować szałasy i kamuflować. Korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, gdzie czekał na nas ratownik i zabrał nas na trening wodnych ścigaczy, mini regaty kajakami. Wieczorem udaliśmy się na trening z instruktorem, dowiedzieliśmy się jak pokonać ciemną stronę mocy. To był bardzo udany dzień.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Aleksandry O
Pierwsze zajęcia programowe tego dnia odbyły się z Mulan – szkolenie z podstawowych technik samoobrony. Na tych zajęciach mogłyśmy przenieść się w świat sztuk walki. Na kolejne zajęcia zaprosił nas Violetta i wraz z nią mogłyśmy zadbać o naszą sylwetkę. Następne zajęcia to to co waleczne księżniczki lubią najbardziej – nauka strzelania z łuku. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Vip, grupa Pani Kasi
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy warsztatami żeglarskimi. Pan Wiktor przekazał nam bardzo dużo informacji na temat Omegi, oraz jakie zasady panują na wodzie. Dodatkowo nauczyliśmy się wiązać węzły. Kolejne zajęcia quady. Szybkie przypomnienie o bezpieczeństwie i każdy mógł się wykazać na trudnym terenie. Dzień zakończony bardzo aktywnie, pojedynkiem gladiatorów oraz nocną grą terenową – uwolnić Vipa.

Summer Challenge – grupa Pani Anny B
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, tam ze specjalnego sprzętu mogliśmy strzelać do 3 tarczy. Korzystając z bardzo dobrej pogody, udaliśmy się całą grupą na wodną wyprawę smoczą łodzią. Mogliśmy wcielić się w starodawnego wojownika i podpijać mazurskie jezioro. Wieczorem próbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej, która posiada aż 4 poziomy trudności.

Obóz paintballowy, grupa Pani Gabrysi O
Grupa paintballowa dzień rozpoczęła od porannej zaprawy i robienia porządków w swoich namiotach. Następnie udaliśmy się na taktyczną grę paintballową, dziś już szło nam zdecydowanie lepiej niż wczoraj. Po pysznym obiedzie udaliśmy się do lasu, aby poznać podstawy taktyki i strategii. Do tego doskonaliliśmy techniki kamuflażu i zasady poruszania się po lesie. Wieczorem wraz z innymi grupami poszliśmy oglądać finał Euro 2016.

Magiczny świat bajek, grupa Pani Anety B
Dziś przywitała nas piękna pogoda więc wraz z Patrykiem Rozgwiazdą doskonaliliśmy nauki pływackie. Potem całą grupą robiłyśmy Smerfowe bransoletki. Tu wykazałyśmy się wielką kreatywnością, bransoletki były naprawdę przepiękne. Po kolacji udaliśmy się wraz z Pracusiem , aby zaprojektować nowe smerfowe wynalazki.

Obóz super paintball, grupa Pani Patrycji
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z survivalu. Instruktor przypomniał nam zasady poruszania się w terenie. Poznaliśmy sztuki kamuflażu. Pani Patrycja miała problem żeby odnaleźć nas w lesie. To oznacza że kamuflaż mamy opanowany do perfekcji. Tuż po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z parku linowego. Musieliśmy pokonać własne słabości i strach przed wysokością. Wieczorem czekała na nas nocna potyczka paintballowa.

Gwiezdne wojny, grupa Pani Małgosi M
Młodzi Padawanie dzień rozpoczęli od zajęć aktywnych. Od samego rana Pani Małgosia przygotowała mnóstwo gier i zabaw na terenie ośrodka. Dzięki tym zabawom mogliśmy jeszcze lepiej poznać ośrodek i siebie. Następnie próbowaliśmy swoich sił, aby wejść na wieżę ze skrzynek. Pogoda była dziś tak fajna, że Pani Gosia wraz z ratownikiem zabrała nas na wyprawę kajakową po jeziorze. Dzień zakończyliśmy wspólnym kibicowaniem na sali dyskotekowej.

Obóz super paintball, grupa Pani Natalki K
Po porannej zaprawie i śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z orienteeringu, poznaliśmy zasady orientacji w terenie. Już teraz żaden teren nam nie straszny. Potrafimy już posługiwać się kompasem oraz mapą. Wszystkie te umiejętności przydały nam się w grze terenowej i biegu na orientację. Wieczorem wraz z równoległą grupą super paintballową stoczyliśmy wieczorną potyczkę. Ciężko było stwierdzić która drużyna była lepsza.

Aktywne wakacje, grupa Pani Moniki L
Pogoda dzisiejszego dnia bardzo nam dopisała. Aż żal było nie skorzystać. Cała grupą udaliśmy się na plażę.Część z nas nawet się kąpała. Pani Monika pokazała nam wiele ciekawych gier i zabaw idealnych aby jeszcze lepiej się poznać. Dzisiejszego dnia poznaliśmy również jak szyfrować wiadomości. Po obiedzie rozegraliśmy pojedynek w siatkówkę. Nasz grupa pokonała dwa inne obozy. Wieczorem nie mogło nas zabraknąć na finale Euro 2016. Kibicowanie w tak dużej grupie jest dużo fajniejsze!

Super Misja Specjalna, grupa Pani Moniki D
Naszą pierwszą misją dzisiejszego dnia było pokonanie bardzo trudnego parku linowego. Okazało się że przejście przez ten tor, nie było wcale takie proste. Następnie udaliśmy się na bardzo ciekawe zajęcia z naszym Kulkowym Żeglarzem, Pani Wiktor opowiedział nam o budowie jachtów, a tym kto ma pierwszeństwo na wodzie i wiele innych bardzo ciekawych i przydatnych rzeczy, które na pewno wykorzystamy w praktyce. Przed kolacją pokonaliśmy trudny tor quadowy. A wieczorem kibicowaliśmy w finale Francja – Portugalia.

Dzisiejszego dnia odbył się również Piknik Rodzinny. Rodzice i opiekunowie mogli odwiedzić swoje pociechy, oraz skorzystać z atrakcji m.in. z ścianki wspinaczkowej, segwaya, żyroskopu i mega twistera. Rodzice i dzieci byli bardzo zadowoleni że mogli się zobaczyć.